PDA

View Full Version : Probleem met mijn f*cking dvd brander



Highline
21-11-2004, 00:18
ik heb van de week een dvd gedownload (Faster) voor mijn broer. het zijn allemaal vob bestanden enzo

nu wil ik dit branden met nero op een dvd en wordt er aangegeven dat ik alles in de map video. ts moet gooien met nero express.

dit heb ik allemaal gedaan en dan gaat hij er een image van maken.

vervolgens heb ik totaal geen idee hoe ik dit nu op een dvd moet branden. want als ik dubbel klik op het gemaakte .nrg bestand dan wilt hij er weer een image van maken.

ik kan ook alleen maar kiezen uit een dvdimage station. je wilt toch niet zeggen dat ze me drek hebben opgelicht met een ding waarmee ik geen dvd's kan branden terwijl ze zeiden dat er een dvd brander inzit :twak:

micha
21-11-2004, 09:30
heb je alcohol 120% al geprobeerd als bij het niet lukt met Nero dan probeer ik alcohol en tot nu altijd met sucses. je moet wel de volgende stappen volgen : je kiest ïmage brand-dan onder in je cshijf selecteren (dvd 0f cd) dab verkennen dan kies je bestand maar je moet wel aangeven dat je alle bestanden wil zien.

duidelijk? :mrgreen: :| :mrgreen:

Highline
21-11-2004, 12:15
TTT

Wheelie
21-11-2004, 12:25
ik heb van de week een dvd gedownload (Faster) voor mijn broer. het zijn allemaal vob bestanden enzo

nu wil ik dit branden met nero op een dvd en wordt er aangegeven dat ik alles in de map video. ts moet gooien met nero express.



klopt, als ik dan op burn klik dan brand hij bij mij gewoon de dvd

micha
21-11-2004, 13:17
yep burn

Gulo gulo
21-11-2004, 18:56
Nero doet het bij mij altijd perfect 8)

harry
21-11-2004, 21:51
Moet je even naar boven je writer selecteren die staat op "imagine recorder"!
Dat moet dus zijn je dvd writer :mrgreen: