PDA

View Full Version : Houdt het dan nooit op..



B3 lik3 M3
22-11-2004, 11:53
Man overlijdt na vechtpartij in Nijkerkerveen

Uitgegeven: 22 november 2004 11:34

NIJKERKERVEEN - Een 19-jarige man uit Amersfoort is zondag overleden aan de verwondingen die hij in de nacht van zaterdag op zondag opliep bij een vechtpartij in Nijkerkerveen. De politie heeft vier verdachten opgepakt.

De vechtpartij brak rond half drie 's nacht uit voor een horecazaak. Gewaarschuwde agenten troffen daar het zwaargewonde slachtoffer aan. Volgens omstanders was de man tijdens de vechtpartij in elkaar gezakt. De andere betrokkenen bij de vechtpartij vertrokken vervolgens per taxi.

De politie achterhaalde de taxi en hield de vier passagiers aan. De verdachten zijn twee mannen van 20 jaar en twee mannen van 21 jaar, allen afkomstig uit Barneveld.

Het slachtoffer werd met letsel aan hoofd overgebracht naar het Utrechts Medisch Centrum. De 19-jarige overleed daar in de loop van zondag.

De politie is bezig met een uitgebreid onderzoek, dat duidelijk moet maken wat er zich precies heeft afgespeeld. Het is wel duidelijk dat er bij de vechtpartij geen wapens zijn gebruikt. De vier verdachten zijn inmiddels in verzekering gesteld


Ik word hier echt heel treurig van.. :(

Anonymous
22-11-2004, 12:00
Stond ook al op partyflock.nl. :twak:

Biiyen
22-11-2004, 12:05
Ook heel erg eerlijk om met zijn 4en over een gast heen te gaan. Losers zijn het, stuk voor stuk. Maar ja, ze zijn met z'n 4en dus de straf zal dan ook wel door 4 worden gedeeld. Over 3 jaar zijn de mensjes weer gewoon vrij.

h4ns
22-11-2004, 12:11
lekker stoere gozers man, sjees.
kwou voor heel even dat we moslim hier waren geweest, dan mochten we ze stenigen.
daarna weer terrug naar onze "heerlijke nederlandse democratie."

Elysium
22-11-2004, 16:29
Kloothommels zijn het!!! Moet je nogal een man voor zijn om ff met 4 een kerel in elkaar te timmeren...de bak binnen en iemand zijn bitch spelen!!!

Mike
22-11-2004, 16:37
Echt zwaar kote dit!!!!

Lees ook wat er in de Spits bij stond: "Omstanders zagen de jongen in elkaar zakken".
Mijn vraag: Als je omstander bent, WAAROM DOE JE DAN GEEN FLIKKER???????

Frank, R.I.P.
Sterkte aan familie, vrienden en nabestaanden

tja omdat je dan kans loopt om zelf dood geslagen te worden. Dont get me wrong , ik kan sowieos niet tegen onrecht en ik ben vrij sterk dus ik zal altijd wel ingrijpen als iemand al ligt en nog klappen krijgt.

Maar ik kan me na meindert tjoelkert wel voorstellen dat er mensen te bang zijn om te helpen. Ik keur t ook af maar ik er in komen als je zelf niet sterk bent dat je het dan niet opneemt tegen 4 jongens die iemand aftuigen. Want je kunt er donder op zeggen dat jij dan het doelwit wordt.

Daarbij maak je kans op een nachtje(of meerdere) cel als je iemand gaat helpen en klappen gaat uitdelen.

maar ja , hadden die toeschouwers geholpen dan was t nooit zo ver gekomen. Ik vind dus ook dat z ehadden moeten ingrijpen maar ik begrijp hun terughoudendheid en angst.

triest verhaal , rip frank

Wheelie
22-11-2004, 16:47
JONGEN DOOD NA PAK SLAAG

Van onze correspondent


NIJKERKERVEEN, maandag
Vier Barnevelders van 20 en 21 jaar oud hebben gistermorgen tijdens het uitgaan een 19- jarige jongen uit Amersfoort zwaar mishandeld. De jongen overleed in het ziekenhuis.
Het viertal is opgepakt en heeft inmiddels bekend bij de mishandeling betrokken te zijn geweest. Volgens de politie is nog niet duidelijk welke rol ze individueel hebben gespeeld bij de vechtpartij en wie de eventuele fatale slag heeft toegebracht.
Het 19-jarige slachtoffer kreeg rond half drie ’s morgens ruzie met de vier Barnevelders voor een discotheek in het Gelderse Nijkerkerveen. Of er sprake is van zinloos geweld of dat de verdachten en het slachtoffer elkaar kenden, moet aan de hand van getuigenverklaringen nog blijken.

De verdachten vluchtten per taxi, maar konden wel worden achterhaald en opgepakt. Ze zitten nog steeds vast.
Agenten troffen het slachtoffer liggend op straat aan, waarna hij vanwege de ernst van de verwondingen meteen naar het Utrechts Medisch Centrum werd gebracht en niet naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Hij overleed later op de dag aan de verwondingen aan zijn hoofd.
Deskundigen moeten uitwijzen of de vechtpartij uiteindelijk de doodsoorzaak is geweest.

max mulder shihan
22-11-2004, 17:45
Daders zijn de stront niet waard die ze schijten ,en de omstanders die niet ingrepen idem :evil:

ICON
22-11-2004, 18:26
ja en dat zijn dan van die zwarte sokken dorpen daarzo. achterlijk randdebielen

Gulo gulo
22-11-2004, 18:49
Het schijnt dat het slachtoffer een opmerking maakte over de rijstijl van de taxichauffeur en dat de passagiers hem daarop te lijf gingen.

Mike
22-11-2004, 19:39
Het schijnt dat het slachtoffer een opmerking maakte over de rijstijl van de taxichauffeur en dat de passagiers hem daarop te lijf gingen.

wellicht dat hij daarom zo vriendelijk was ze van de plek des onheils te vervoeren. Weg van de politie en security.

medeplichtig ?

max mulder shihan
22-11-2004, 19:43
Moeilijk te bewijzen , als die gast beweert dat hij bedreigd werd wordt het erg moeilijk om het tegendeel hard te maken, wat die anderen dan ook beweren ,zijn als getuigen onbetrouwbaar.

Anonymous
22-11-2004, 19:54
zullen wel weer van die tyfusbuitenlanders zijn :evil:

Mike
22-11-2004, 19:56
zullen wel weer van die tyfusbuitenlanders zijn :evil:

nee hoor

de debielen heten Edward, Sjonnie en Wesley. Dat riekt toch wel naar kaas dacht ik zo :wink:

Anonymous
22-11-2004, 20:02
zullen wel weer van die tyfusbuitenlanders zijn :evil:

nee hoor

de debielen heten Edward, Sjonnie en Wesley. Dat riekt toch wel naar kaas dacht ik zo :wink:dan hebben ze vast geen puur bloed.... :lol:

Mike
22-11-2004, 20:13
das een erg fout grapje , maar dat weet jezelf ook wel anders had je het niet anoniem gepost.

Anonymous
22-11-2004, 20:40
probleem is dat je niet weet wat je moet verwachten. ik ben zelf ook eens getuige geweest van een knokpartij waarbij omstanders het slachtoffer te hulp schoten. wat gebeurde er? het slachtoffer ging er als een speer vandoor terwijl de personen die hem te hulp waren geschoten zijn boontjes konden gaan doppen (en in dit geval zwaar klappen kregen).

Jinx
22-11-2004, 20:51
Ik word hier echt in en intriest van. Tegewoordig mag je al blij zijn als je het er levend vanaf heb gebracht na een avondje stappen. Dat was vroeger wel anders...

Silat
22-11-2004, 23:52
Echt te triest voor woorden weer.
Het broertje(18) van m'n vriendin kwam er zaterdagavond mee thuis ja. Hij kwam naar buiten toen het al gebeurd was. Hij was vrij overstuur van wat ie had gezien. Blij dat hij daar niet lag.

Het verhaal gaat rond dat Frank bijna voor z'n voeten werd gereden door een taxi. Hij wees hem daar op. De taxi stopte en vier gasten kwamen eruit. Tussen Starlight en de Paddestoel staat een heg. Nou achter de heg aan de kant van de Paddestoel zou hij afgetuigd zijn. De mannen stapte de taxi weer in en zijn dus later aangehouden inclusief taxi chauffeur. Dus niet veel mensen hebben het kunnen zien. Het was ook uit het zicht van de uitsmijters. Helaas hebben ook die paar mensen niks kunnen doen / gedaan.

Die taxi chauffeur moeten ze ook opsluiten en lijfstraffen geven en "Zinloos" van Lange Frans & Baas B op repeat zetten voor de rest van hun straf.

lekker dichtbij komt het zeg :twak:

Frank RIP
en sterkte met je nabestaande.

B3 lik3 M3
23-11-2004, 07:52
Sorry hoor maar als ik zoiets zie dan ga ik echt niet staan kijken...ik zou gelijk ingrijpen met of zonder gevolgen..

En aan de namen te zien zijn het weer een ander uiterste van de bevolkingsgroep..

Mike
23-11-2004, 10:25
Sjonnie, Ibere, Wesley en Edward heten de daders.

van ibere staat hier een foto, als iemand hem kent trap hem even de kanker in aub

http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/user/ACTION/single/USERID/8417/_SHOW/buddies.html

bron : www.volkomenkut.com

Mickey
23-11-2004, 10:58
http://www.drinksanddance.com/fotoshoot/54/282//251.jpg
Typisch sulletje weer..
Penisnijd is een lelijk iets!

Heb deze discussie wel eens gevoerd op het oude forum..

Ik persoonlijk zou helpen.. Ongeacht gevaar voor mezelf..
Dit temeer omdat ik me kan voorstellen dat als je daar zelf ligt
je ook graag geholpen zou willen worden..

Ik vind niks doen dan geen optie.

Ronny
23-11-2004, 11:04
http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/649304.html

http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/616516.html

Ronny
23-11-2004, 11:04
http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/649304.html

http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/616516.html

MB667
23-11-2004, 11:58
Aangemeld op: 25 oktober 2002 09:31
Status: verwijderd
Laatst hier: gisteren om 18:10

Degene die op die foto staat was gisteren nog op partyflock.

Hier nog een paar foto's.

http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/user/ACTION/photos/USERID/8417/PARTYID/5871.html

Mike
23-11-2004, 12:07
zn vriendin kan toch ingelogd zijn om snel zn account te verwijderen. Het is ook wel verdacht dat hij zn account gisteren heeft verwijderd. Gelukkig heeft men mirrors gemaakt en kunnen we nu allemaal zien hoe die laffe teringhond eruit ziet. Nu de foto's van wesley , sjonnie en edward nog.

Silat
23-11-2004, 20:57
Ik hoop dat ze in een link worden geplaatst en door heel NL heen gaan, via iedereens mail.