PDA

View Full Version : Imam wenst Geert wilders dood



harry
23-11-2004, 22:59
Het moet niet gekker worden zie pagina 112 van teletekst

Die zekere imam Abdul-Jabber had ook een gevoel van blijdschap toen hij hoorde dat Theo van Gogh vermoord was.

Waar zijn we in nederland in beland...

ashi76
23-11-2004, 23:02
Als dit waar is wens ik imam abdul-jabber dood.
:twak:

max mulder shihan
23-11-2004, 23:05
Als men zo doorgaat hebben we zo een trein ,boot of wat dan ook vol. :twak:

harry
23-11-2004, 23:07
http://teletekst.nos.nl/gif/112-01.html

max mulder shihan
23-11-2004, 23:11
Nog een Nederlander ook! , boeit niet weg er mee, nog gekker als de orginele, in mijn ogen een soort van' landverrader' :twak:

Anonymous
23-11-2004, 23:21
Ik hoop dat een moslim hem vermoord :twak: :twak:
Wat een gek.

Anonymous
23-11-2004, 23:28
Ik hoop dat een moslim hem vermoord :twak: :twak:
Wat een gek.
Bedoel de Imaam

mossad
24-11-2004, 00:00
Als dit waar is wens ik imam abdul-jabber dood.
:twak:

Dat is niet veel beter dan wat die imam zegt. Het is belangrijk dat wij in NL deze types hard aanpakken maar we moeten niet meegaan in hun denkbeelden.

Ton
24-11-2004, 00:12
abdul-jabber van den ven :?

Laat die gek lekker gaan integreren in een of ander moslim land ! :twak:

Guru
24-11-2004, 00:27
Wat doen die mensen hier?
Op onze kosten zit zo'n imam hier dit soort aantijgingen te ondersteunen?
Vieze gore demagogen zijn het!
Optieferen en snel ook!

B3 lik3 M3
24-11-2004, 07:53
Wat een staatsmongool

Waarschijnlijk is hij gewoon een kontekruiper die bang is of zo..


Ik zou zeggen..

All aboard!! Next train to Turkey is leaving in 2 days!! :twak:

redjuh
24-11-2004, 07:54
het wordt nog gezelliger

Nickuraba
24-11-2004, 08:54
Als dit waar is wens ik imam abdul-jabber dood.
:twak:

ashihara
24-11-2004, 09:37
ze moesten gelijk met dit achterlijke volk afwerken.

Anonymous
24-11-2004, 09:40
afwerken doen ze toch op een tippelzone ashihara?
Waar het hart van vol is.... hahahaha

harry
24-11-2004, 09:43
Hier de bewuste uitzending.
Die knevel is ook een eikel, hij is heel goed in het woorden in de mond leggen.
De bewuste man blijkt ook geen imam te zijn, en ook niet achterlijk.
Zijn persoonlijke wens, is iets anders dan bv het vermoorden van bep. personen.
Hij balanceerd op het randje, maar is wel eerlijk.
Ik moet bekenen dat ik idd ook het idee begin te krijgen dat er een hetze wordt gevoerd...

http://www.eo.nl/programma/hetelfdeuur/video.ram.jsp?videotape=5646086&portal=4177509&program=3621573&item=5644658

Iwan
24-11-2004, 09:52
Hier de bewuste uitzending.
Die .... wens, is iets anders dan bv het vermoorden van bep. personen.
Hij balanceerd op het randje, maar is wel eerlijk.
Ik moet bekenen dat ik idd ook het idee begin te krijgen dat er een hetze wordt gevoerd...


Hetze???

Jahoor, straks moeten we onze excuses nog gaan aanbieden dat we ons zomaar laten doodschieten. Elke aktie roept een reaktie op, en als een aantal spreekbuizen van de islam telkens Nederlandse politici etc gaan demoniseren en ze daarna vermoord worden, dan moet je niet achteraf gaan zeiken dat je een nog heftigere tegenreaktie krijgt.
Ik zou dat zeker geen hetze willen noemen.

Weet je wat een hetze was? Hetgene waardoor Pim en Theo gestorven zijn, en waardoor Wilders en Ali als vogelvluchtigen moeten leven, mark my words! :evil:

Biiyen
24-11-2004, 09:58
@ all -> Lees dit maar eens:

Een stukje van een ex leraar die al vanaf de midden jaren negentig het verval zag aankomen. Hij zag dat er steeds meer moslims in de klassen kwamen en dat daardoor de intolerantie toenam. Een cultuur waar je als westerling minderwaardig bent en wordt gehaat.

http://www.geenstijl.nl/paginas/NRC-20041123-01008008.pdf

Anonymous
24-11-2004, 10:05
Iwan,

Je begrijpt geloof ik niet helemaal wat harrt zegt, tenminste dat hoop ik, mijn andere optie is gewoon dat je heel graag over hetzelfde praat en als het maar over pim en uitzetten mag gaan is het al snel goed bij jou.
Wat hij denk ik bedoelt is dat je bewust iemand uitnodigt van wie je weet dat hij radicaal is op een moment dat iets in de media erg speelt en hem dan nog woorden in de mond gaat leggen ook, dat er dan inderdaad uitspraken gaan volgen die mijn inziens zeer dom zijn, maar wel verwacht kunnen worden.
Als Knevel een radicale skinhead had uitgenodigt en hem woorden in zijn mond was gaan leggen, had ie uiteindelijk ook wel gezegd dat ie alle moslims dood wenst of in ieder geval een of een aantal imams.
Dat is heel makkelijk en ook niet echt verassend.
De hetze is juist dat ze nu iedere keer moslimsop deze manier in beeld brengen.

Iwan
24-11-2004, 10:09
Iwan,

....als het maar over pim en uitzetten mag gaan is het al snel goed bij jou.

Wat bedoel je hiermee?

Iwan
24-11-2004, 10:15
Wat ik bedoel is dat er een aantal mensen op het forum posten die zodra het woord moslim valt er als een loopse hond opduiken en zichtzelf continu herhalen, wat naar mijn mening je goed recht is hoor, maar wel erg voorspelbaar.

Fijn dat je mij onder de noemer laat vallen van een loopse hond die zichzelf herhaalt.
Op communicatief niveau laat dat enigzins te wensen over eerlijk gezegd.

harry
24-11-2004, 10:20
Iwan,

Je begrijpt geloof ik niet helemaal wat harrt zegt, tenminste dat hoop ik, mijn andere optie is gewoon dat je heel graag over hetzelfde praat en als het maar over pim en uitzetten mag gaan is het al snel goed bij jou.
Wat hij denk ik bedoelt is dat je bewust iemand uitnodigt van wie je weet dat hij radicaal is op een moment dat iets in de media erg speelt en hem dan nog woorden in de mond gaat leggen ook, dat er dan inderdaad uitspraken gaan volgen die mijn inziens zeer dom zijn, maar wel verwacht kunnen worden.
Als Knevel een radicale skinhead had uitgenodigt en hem woorden in zijn mond was gaan leggen, had ie uiteindelijk ook wel gezegd dat ie alle moslims dood wenst of in ieder geval een of een aantal imams.
Dat is heel makkelijk en ook niet echt verassend.
De hetze is juist dat ze nu iedere keer moslimsop deze manier in beeld brengen.

Juist, en die Knevel heeft daar nogal een handje van, hij laat nooit iemand uitpraten en hij geeft het antwoord en blijft aandringen op een "ja"

Barend en van Dorp openen gelijk met de suggestie dat een imam Wilders op de dodenlijst heeft gezet, zo hebben ze het niet letterlijk gezegd maar dat werd wel gesuggereerd.

Mijn mening over dit onderwerp is inderdaad zwevend, en ik hoef gelukkig ook geen stelling te nemen.
Dat kan ook bijna niet want het valt niet mee om af te wegen wat waarheid is of opgeblazen.
Wat ik natuurlijk wel zie is dat Nederland helemaal is doorgeschoten op bepaalde punten.

Daarom vind ik dit forum juist een prachtig medium om er verder over te discusseren, of al is het alleen maar om de reacties te lezen zodat je voor je zelf alsnog een mening kan vormen.

(Zo had ik tot voor kort een negatief beeld over de kinderbescherming en jeugdzorg, daar heeft een discussie toch mijn ogen geopend :wink: )

Anonymous
24-11-2004, 10:36
Dit is inderdaad een mooi medium voor dit soort discussies ja.
Het is ook lastig om een mening te vormen over dit hele onderwerp dat ben ik hartgrondig met je eens. Ik vind dat de vorm van fundamentalisme waarover het hier meestal gaat inderdaad veroordeeld moet worden, maar dat iedereen die zijn mond opendoet en toevallig moslim is gelijk uitgezet moet worden is helemaal grote bullshit.

Anonymous
24-11-2004, 10:47
http://www.eo.nl/db.images/5646105

Abdul-Jabbar van de Ven
Islamitisch godsdienstleraar
Hij wordt soms de 'internet-imam' genoemd, inspirator van Mohammed B. en Jason W., die verdacht worden van moslimterrorrisme: Abdul-Jabbar van de Ven (25), student aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.

Reageer op het artikel via de Abdul-Jabber van de Ven - vervolg.
Hij kent Jason W. ,,Hij kwam een paar keer naar de moskee waar ik preekte. Ik herinner me hem omdat hij in totaal driemaal na afloop van de dienst contact met me zocht. Het is al een tijdje geleden, maar iets extreems of gevaarlijks heb ik destijds nooit in hem gezien.''

,,Er wordt nu gezegd dat Jason W. zich door mij liet inspireren. Ook bij andere verdachten zou dat het geval zijn. Maar ik weet daar oprecht niets van. Best mogelijk dat ze wel eens naar mij hebben geluisterd. Soms preek ik voor drie- of vierhonderd mensen. Dan weet ik echt niet wie dat allemaal zijn.''

Abdul-Jabbar van de Ven, 25 jaar oud en getooid met flinke bruine baard staat te boek als een radicale imam. ,,Ik ben een student van de islam, geen imam,’’ zegt hij in het Rotterdams Dagblad van 20 november. ,,En of ik radicaal ben? Ik roep niet op tot een jihad, een heilige oorlog. Dat kan ik ook helemaal niet. Ik sta wel achter de jihad die nu woedt in Irak en Palestina. Maar een jihad in Nederland is toch heel iets anders. Afgezien van de vraag of het volgens de islam is gewettigd hier zo'n strijd te voeren, moet je ook kijken of het verstandig is. Wat bereik je ermee? Kijk naar de moord op Theo van Gogh. Wilders is in de peilingen naar twintig zetels geschoten en de AIVD wordt uitgebreid.''
Lees het interview met het Rotterdams Dagblad.
Dan hebben we geen tijd meer om elkaar te veroordelen .

------------------------------------------------------------------------------------
Een vent zoals dit moet je gewoon de tanden uit de bek rammen. Sukkeltje

Anonymous
24-11-2004, 10:49
http://www.eo.nl/db.images/5646105

Mickey
24-11-2004, 11:07
LMFAO!!! Wahahaha

Abdul-Jabbar van de Ven

Ben ik dan de enige die dit hysterisch vind.. ? :mrgreen:

Iwan
24-11-2004, 11:14
Ok zal ik wat duidelijker zijn hier even een quote van jou uit een andere topic:

"Je kunt ze beter IN Nederland houden, zo'n 1,5 meter onder het maaiveld, met een flinke betonnen dekplaat erop."

Waarin verschilt dit wezenlijk van de uitspraak van de imam Iwan?

Dat ging over moslimextremisten.

Iwan
24-11-2004, 11:16
Wat ik bedoel is dat er een aantal mensen op het forum posten die zodra het woord moslim valt er als een loopse hond opduiken en zichtzelf continu herhalen, wat naar mijn mening je goed recht is hoor, maar wel erg voorspelbaar.

En nog eens iets, ik ben zelf ook getint en maar een halfje hoor...
Ik denk dat JIJ in deze te makkelijk generaliseert.

Justinian
24-11-2004, 11:34
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het zo ziet als Rik. Ik wens ook wel eens dat bepaalde mensen er niet meer zouden zijn. Dat betekent niet dat ik vind dat ze vermoord moeten worden, maar ach, ik zou geen rouwgevoelens hebben als ze zouden sterven. Dit is dus precies hetzelfde als wat deze imam heeft gezegd. Dat nummer van Theo Maassen, doodsbedreiging, gaat goed op in dit geval: deze kerel heeft een mening en uit deze mening, maar daarmee vormt hij op zich nog geen bedreiging. Met het uiten van zijn mening lijkt het wel als0f hij door velen gelijk wordt gesteld aan een moordenaar. Kijk eens naar de reacties op het forum. Tel eens hoe vaak er wel niet wordt gezegd dat iemand een nekschot verdient of dat mensen moeten worden afgemaakt. Dit komt toch feitelijk op hetzelfde neer. Deze kerel is gewoon niet blij met Wilders en geeft aan dat hij het niet erg zou vinden als hij dood zou gaan.

Nu weet ik wel wat de reactie hierop zal zijn: Ja, maar hij heeft wel invloed op anderen die misschien gevaarlijk zijn. Daar zit op zich wat in, maar als je je telkens moet afvragen of een derde zich door jouw mening wellicht geroepen zou kunnen voelen bepaalde acties te ondernemen, dan denk ik dat het de verkeerde kant op gaat. Al met al vind ik zijn woorden ook uit z’n context gerukt en is het enorm gedramatiseerd. Wederom mijn mening die niet bij iedereen goed zal vallen :wink:

Biiyen
24-11-2004, 11:37
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het zo ziet als Rik. Ik wens ook wel eens dat bepaalde mensen er niet meer zouden zijn. Dat betekent niet dat ik vind dat ze vermoord moeten worden, maar ach, ik zou geen rouwgevoelens hebben als ze zouden sterven. Dit is dus precies hetzelfde als wat deze imam heeft gezegd. Dat nummer van Theo Maassen, doodsbedreiging, gaat goed op in dit geval: deze kerel heeft een mening en uit deze mening, maar daarmee vormt hij op zich nog geen bedreiging. Met het uiten van zijn mening lijkt het wel als0f hij door velen gelijk wordt gesteld aan een moordenaar. Kijk eens naar de reacties op het forum. Tel eens hoe vaak er wel niet wordt gezegd dat iemand een nekschot verdient of dat mensen moeten worden afgemaakt. Dit komt toch feitelijk op hetzelfde neer. Deze kerel is gewoon niet blij met Wilders en geeft aan dat hij het niet erg zou vinden als hij dood zou gaan.

Nu weet ik wel wat de reactie hierop zal zijn: Ja, maar hij heeft wel invloed op anderen die misschien gevaarlijk zijn. Daar zit op zich wat in, maar als je je telkens moet afvragen of een derde zich door jouw mening wellicht geroepen zou kunnen voelen bepaalde acties te ondernemen, dan denk ik dat het de verkeerde kant op gaat. Al met al vind ik zijn woorden ook uit z’n context gerukt en is het enorm gedramatiseerd. Wederom mijn mening die niet bij iedereen goed zal vallen :wink:

Je antwoord is een goede, alleen je vergeet de factor angst. Een kat in het nauw maakt nu eenmaal rare sprongen. Ik wil helemaal niet weten waartoe een mens in het nauw toe in staat is.

Justinian
24-11-2004, 11:45
Je antwoord is een goede, alleen je vergeet de factor angst. Een kat in het nauw maakt nu eenmaal rare sprongen. Ik wil helemaal niet weten waartoe een mens in het nauw toe in staat is.
Doel je nou op die 'imam' of op iemand anders?

harry
24-11-2004, 11:50
Wat me wel weer op valt, is het prettige gevoel bij iemands dood, dat gaat er natuurlijk niet in.
Ieder zijn eigen gevoel natuurlijk maar dan zit je toch vol met haat?
En ik heb het idee dat steeds meer mensen dat gevoel krijgen, althans zo wordt natuurlijk wel haat overgedragen.
Nou was deze man geen imam maar het zou toch ook eens prettig zijn dat deze mensen eens een keer de liefde en respect uitdragen en dat mis ik in heel het verhaal.

Anonymous
24-11-2004, 11:50
Ik ben normaal best wel mild in mijn antwoorden, maar met deze man wil ik dat hetzelfde gebeurd als wat er met Theo is gebeurd. Een flinke snee in zijn nek, en dat meen ik oprecht. Als hij zoiets op tv zegt, zegt hij dat ook tegen degene die hem als islam-leraar zien, hij heeft dus zoals hij zelf zegt zo nu en dan 300 a 400 leerllingen per sessie. Die krijgen zoiets dus allemaal te horen. Wij prediken hier op het net niet, wij hebben geen volgelingen. Deze verrader wel.

Guru
24-11-2004, 11:54
Iwan begrijpt het tenminste en rappe rik wil de boel omsluiten met de mantel met liefde.
De vraag is wat doen die imams hier?
Wegwezen!!!
Ga lekker in een arabisch land je geloof verspreiden, niet hier!
mensen die zich niet willen aanpassen moeten zonder pardon weg.
Eigen volk eerst, zo is het maar net.

Ik heb liever meer staphorst figuren hier in Nederland, heb je totaal geen last van in tegenstelling tot de imams.

Guru
24-11-2004, 11:59
Mijn vriendin is van buitenlandse oorsprong en woont hier 8 jaar en ze is reuze blij met Wilders en ze stond ook achter Fortuyn.
Zij is het voorbeeld van een GOEDE geintegreerde!

Anonymous
24-11-2004, 11:59
Er wordt nu gezegd dat Jason W. zich door mij liet inspireren. Ook bij andere verdachten zou dat het geval zijn. Maar ik weet daar oprecht niets van. Best mogelijk dat ze wel eens naar mij hebben geluisterd. Soms preek ik voor drie- of vierhonderd mensen. Dan weet ik echt niet wie dat allemaal zijn

Met deze zinnen verraadt hij zichzelf. Het kan zijn dat hij een bron van inspiratie is geweest voor Jason en andere verdachtes. Maar hij heeft voro zo veel mensen gepredikt dat hij niet meer weet of zij daar tussen zaten. Als mensen naar zijn extreme uitspraken luisteren, kan het zijn dat ze in hem een inspiratiebron zien voor het uitoefenen van hun beroep als terrorist.

Guru
24-11-2004, 12:00
Ik ben normaal best wel mild in mijn antwoorden, maar met deze man wil ik dat hetzelfde gebeurd als wat er met Theo is gebeurd. Een flinke snee in zijn nek, en dat meen ik oprecht. Als hij zoiets op tv zegt, zegt hij dat ook tegen degene die hem als islam-leraar zien, hij heeft dus zoals hij zelf zegt zo nu en dan 300 a 400 leerllingen per sessie. Die krijgen zoiets dus allemaal te horen. Wij prediken hier op het net niet, wij hebben geen volgelingen. Deze verrader wel.

Inderdaad Mendo!

Dus deze man had na de uitzending gearresteerd moeten worden!

Biiyen
24-11-2004, 12:06
Je antwoord is een goede, alleen je vergeet de factor angst. Een kat in het nauw maakt nu eenmaal rare sprongen. Ik wil helemaal niet weten waartoe een mens in het nauw toe in staat is.
Doel je nou op die 'imam' of op iemand anders?

Ik doel op de maatschappij. Ieder incident wordt nu op televisie direct uitgelicht, geanalyseerd enz. Mensen zijn bang gemaakt door in eerste plaats de extremistische moslims zelf maar de angst wordt nu al maanden constant gevoed door iedereen. Laat ik het zo zeggen, Pandora is uit zijn doos en de huidige situatie zal verslechteren en nog lang voortduren.

Er zal binnenkort een aanslag worden gepleegd in Nederland, dit is geen slecht weer denken dit is slechts een kwestie van tijd. Na die aanslag ben ik bang dat in Nederland gigantisch de pleuris uitbreekt.

Anonymous
24-11-2004, 12:14
Ik denk gewoon dat die man haat predikt tegen ons en de rest van de westerse wereld. Die man heeft volgelingen. Hij geeft het min of meer toe. Of het nu netjes gebeurd is of niet, plus het feit dat de media hem niet heeft gedwongen sommige uitspraken te doen. Nu blijkt, dat sommige verdachten in terrorische zaken, hem ook nog eens als inspiratiebron zien, wat hij niet ten stelligste ontkent, want het kan best volgens hem, vind ik dat deze man gearresteerd en opgesloten moet worden. Het is iemand die haat predikt, en dat kunnen we nu niet hebben.

Ik heb niks tegen imams/ godsdienstleraren die de koran (of andere boekjes) op een fatsoenlijke manier aan de man brengen. Ook al komen ze uit andere landen. Maar als bekend is, en deze geeft het min of meer toe, dat zij haat uitspreken tegen bepaalde mensen en het westen (of ze dan wel of niet het lef hebben om hun standpunt bekend te maken) moeten deze mensen keihard worden aangepakt.

Wheelie
24-11-2004, 12:21
Imam wenst Geert Wilders dood

Kamer verbijsterd over uitlatingen inspirator Jason W.

Van onze verslaggevers


DEN HAAG, woensdag
Imam Abdul-Jabbar van de Ven heeft gisteren onverbloemd gesteld dat hij hoopt dat Tweede-Kamerlid Geert Wilders binnen nu en twee jaar sterft.
De imam, die wordt gezien als de inspirator van terreurverdachte Jason W., deed die uitlating gisteravond in het tv-programma van EOpresentator Andries Knevel.
Weliswaar zal Van de Ven, een tot moslim bekeerde Nederlander, niet zelf Wilders vermoorden maar wanneer het Kamerlid binnen twee jaar bijvoorbeeld door een zware ziekte het loodje legt, zal de imam daar niet rouwig om zijn. Ook gaf hij toe dat hij iets van blijdschap voelde toen hij hoorde dat Theo van Gogh was vermoord.
Minister Verdonk (Vreemdelingzaken en Integratie) is hoogst verontwaardigd over de keiharde woorden van de imam.
Verdonk laat de kwestie tot op de bodem uitzoeken. Centrale vraag daarbij zal zijn of imam Van de Ven zich schuldig heeft gemaakt aan strafbare feiten. Ook waarschuwt Verdonk ervoor dat de imam, die immers ook leraar is, een grote verantwoordelijkheid heeft. Juist leraren moeten jongeren niet op verkeerde ideeën brengen, meent de VVD-bewindsvrouw.
Ook de Kamer reageerde gisteravond verbijsterd. CDAKamerlid Mirjam Sterk, in de uitzending aanwezig, noemde de kwetsende opmerkingen van Van de Ven ,,onacceptabel�. Volgens Sterk gaat er een totaal verkeerde werking uit van de keiharde woorden van de imam, die er prat op gaat dat hij een groot bereik heeft onder islamitische jongeren.
„Wanneer deze imam als rolmodel voor jongeren functioneert en dergelijke taal uitslaat, is dat een levensgevaarlijke ontwikkeling die abrupt moet worden gestopt�, aldus Sterk.
Abdul-Jabbar van de Ven is door de veiligheidsdienst AIVD in verband gebracht met terreurverdachte Jason W. (19), die een aanslag had beraamd op Geert Wilders. W. werd op 10 november na de urenlange belegering in de Haagse Antheunisstraat ingerekend samen met de 22-jarige Ismail A. Beiden zijn lid van de Hofstadterreurgroep.
Vorige week werd bekend dat justitie W. en A. verdenkt van samenspanning tot moord met een terroristisch oogmerk, niet alleen op Wilders maar ook op Kamerlid Hirsi Ali alsmede op burgemeester Job Cohen en wethouder Ahmed Aboutaleb van Amsterdam.

De 27-jarige Van de Ven wordt door de AIVD gezien als een inspirator van Jason W. De Nederlandse ’schriftgeleerde’ – voorheen Johannes Lambertus Henricus Maria van de Ven – is als jongerenimam actief in Den Bosch en omgeving. Vanuit zijn woning aan de Deken van der Cammenweg in Heesch zwaait van de Ven de scepter over de radicale Stichting Islamic Propagation Centre International. Hij wordt al jaren in de gaten gehouden door de AIVD. De voormalige student Arabisch heeft ook ’jihadlessen’ gegeven in de moskee Aboe Bakr Assadik in Almere.
Andries Knevel reageerde gisteravond geschokt op de uitspraken van zijn gast. Hij verwacht overigens niet dat de EO stappen zal ondernemen tegen de docent. „Het enige positieve is dat Van de Ven eerlijk is en voor zijn mening uit durft te komen. Veel mensen doen dat niet�, aldus Knevel.

http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2004/11/24/TE/TE_2S_20041124_1/articles/TE_2S_20041124_6_326_1_thumb.jpg

Imam Abdul-Jammar van de Ven

harry
24-11-2004, 12:22
In deze uitzending predikt tie dus geen haat, Er wordt alleen naar zijn gevoel gevraagd Knevel probeert hem wel andere uitspraken te laten doen, maar hij geeft alleen zijn gevoel weer, dat is nog steeds iets anders dan haat predikken.

Nou vind ik het ook niet verstandig van hem, om op dit moment je gevoel te verspeiden , en hij provoceerd hiemee natuurlijk totaal op het verkeerde moment.

Mmm misschien is tie dan toch wel uit op rotzooi...

harry
24-11-2004, 12:23
Imam wenst Geert Wilders dood

Kamer verbijsterd over uitlatingen inspirator Jason W.

Van onze verslaggevers


DEN HAAG, woensdag
Imam Abdul-Jabbar van de Ven heeft gisteren onverbloemd gesteld dat hij hoopt dat Tweede-Kamerlid Geert Wilders binnen nu en twee jaar sterft.
De imam, die wordt gezien als de inspirator van terreurverdachte Jason W., deed die uitlating gisteravond in het tv-programma van EOpresentator Andries Knevel.
Weliswaar zal Van de Ven, een tot moslim bekeerde Nederlander, niet zelf Wilders vermoorden maar wanneer het Kamerlid binnen twee jaar bijvoorbeeld door een zware ziekte het loodje legt, zal de imam daar niet rouwig om zijn. Ook gaf hij toe dat hij iets van blijdschap voelde toen hij hoorde dat Theo van Gogh was vermoord.
Minister Verdonk (Vreemdelingzaken en Integratie) is hoogst verontwaardigd over de keiharde woorden van de imam.
Verdonk laat de kwestie tot op de bodem uitzoeken. Centrale vraag daarbij zal zijn of imam Van de Ven zich schuldig heeft gemaakt aan strafbare feiten. Ook waarschuwt Verdonk ervoor dat de imam, die immers ook leraar is, een grote verantwoordelijkheid heeft. Juist leraren moeten jongeren niet op verkeerde ideeën brengen, meent de VVD-bewindsvrouw.
Ook de Kamer reageerde gisteravond verbijsterd. CDAKamerlid Mirjam Sterk, in de uitzending aanwezig, noemde de kwetsende opmerkingen van Van de Ven ,,onacceptabel�. Volgens Sterk gaat er een totaal verkeerde werking uit van de keiharde woorden van de imam, die er prat op gaat dat hij een groot bereik heeft onder islamitische jongeren.
„Wanneer deze imam als rolmodel voor jongeren functioneert en dergelijke taal uitslaat, is dat een levensgevaarlijke ontwikkeling die abrupt moet worden gestopt�, aldus Sterk.
Abdul-Jabbar van de Ven is door de veiligheidsdienst AIVD in verband gebracht met terreurverdachte Jason W. (19), die een aanslag had beraamd op Geert Wilders. W. werd op 10 november na de urenlange belegering in de Haagse Antheunisstraat ingerekend samen met de 22-jarige Ismail A. Beiden zijn lid van de Hofstadterreurgroep.
Vorige week werd bekend dat justitie W. en A. verdenkt van samenspanning tot moord met een terroristisch oogmerk, niet alleen op Wilders maar ook op Kamerlid Hirsi Ali alsmede op burgemeester Job Cohen en wethouder Ahmed Aboutaleb van Amsterdam.

De 27-jarige Van de Ven wordt door de AIVD gezien als een inspirator van Jason W. De Nederlandse ’schriftgeleerde’ – voorheen Johannes Lambertus Henricus Maria van de Ven – is als jongerenimam actief in Den Bosch en omgeving. Vanuit zijn woning aan de Deken van der Cammenweg in Heesch zwaait van de Ven de scepter over de radicale Stichting Islamic Propagation Centre International. Hij wordt al jaren in de gaten gehouden door de AIVD. De voormalige student Arabisch heeft ook ’jihadlessen’ gegeven in de moskee Aboe Bakr Assadik in Almere.
Andries Knevel reageerde gisteravond geschokt op de uitspraken van zijn gast. Hij verwacht overigens niet dat de EO stappen zal ondernemen tegen de docent. „Het enige positieve is dat Van de Ven eerlijk is en voor zijn mening uit durft te komen. Veel mensen doen dat niet�, aldus Knevel.

http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2004/11/24/TE/TE_2S_20041124_1/articles/TE_2S_20041124_6_326_1_thumb.jpg

Imam Abdul-Jammar van de Ven

Bron de telegraaf ja dat lijkt me duidelijk

Justinian
24-11-2004, 12:27
Ik doel op de maatschappij. Ieder incident wordt nu op televisie direct uitgelicht, geanalyseerd enz. Mensen zijn bang gemaakt door in eerste plaats de extremistische moslims zelf maar de angst wordt nu al maanden constant gevoed door iedereen. Laat ik het zo zeggen, Pandora is uit zijn doos en de huidige situatie zal verslechteren en nog lang voortduren.
Ben het hier absoluut mee eens!


Ik ben normaal best wel mild in mijn antwoorden, maar met deze man wil ik dat hetzelfde gebeurd als wat er met Theo is gebeurd. Een flinke snee in zijn nek, en dat meen ik oprecht. Als hij zoiets op tv zegt, zegt hij dat ook tegen degene die hem als islam-leraar zien, hij heeft dus zoals hij zelf zegt zo nu en dan 300 a 400 leerllingen per sessie. Die krijgen zoiets dus allemaal te horen. Wij prediken hier op het net niet, wij hebben geen volgelingen. Deze verrader wel.

Dit is toch een tikkeltje extremer qua verwensingen dan hetgeen deze man gisteren vertelde. Hij zei alleen dat hij het niet erg zou vinden wanneer Wilders binnen een paar jaar een natuurlijke dood zou sterven. Puur om zijn mening vind jij dus dat hij op een gruwelijke wijze mag worden vermoord. Feitelijk ben je qua denkbeelden dan niet anders dan Mohammed B. Immers, jij bent het ook niet eens met iemand en wil dat hij een gruwelijke dood sterft. Enige verschil is dat Mohammed B. daadwerkelijk tot actie over ging. Hoe dan ook, ik vind wel dat je dit mag denken en dat je deze mening mag uitdragen. Wat betreft het 'prediken' op het internet, daarmee kun je mensen ook enorm ophitsen, dus onderschat dat niet.

Anonymous
24-11-2004, 12:36
Hij geeft jihadlessen voor de lol. :twak:

Anonymous
24-11-2004, 12:40
Wat is het verschil tussen iemand een snee in de keel wensen en een dood door een ziekte? Doo door ziekte lijkt me langzame pijnlijkere dood als een een snee door de keel.

Guru
24-11-2004, 12:56
O en toch nog even heel kort tegen Guru: HET GAAT OM EEN GEBOREN NEDERLANDER EN HET IS DUS HELEMAAL DE VRAAG NIET WAT IE HIER IN NEDERLAND DOET!

Dat moet tie zich wel afvragen, hetzelfde geldt voor communisten bijv.
Ga naar de landen toe waar je die extreme beelden tot werkelijkheid kan brengen, simpel.
Leef je ook nog gelukkiger.
Kijk ik ben ook niet eens met nederlandse systeem, misschien ga ik later ook genieten in Azie in een hangmat relaxed bananenbladeren zitten roken...
Dus de mensen die hier achtergestelde religies willen aanhangen doe het lekker in een land waar dat mogelijk is.

Justinian
24-11-2004, 13:18
Wat is het verschil tussen iemand een snee in de keel wensen en een dood door een ziekte? Doo door ziekte lijkt me langzame pijnlijkere dood als een een snee door de keel.
Hoe zal ik dat nou eens subtiel verwoorden... ah ok, het verschil zit hem in het feit dat 'een snee in de keel' in deze context als moord moet worden gezien, terwijl dood door ziekte over het algemeen een natuurlijke dood betreft. Lijkt me toch dat een 'klein' verschil ;)

Anonymous
24-11-2004, 13:30
Ik neem aan dat hij iedere vijand van de islam een 'dood door ziekte' toewenst.

Met een beetje mediatraining zeg ik ook dat ik hem een nare ziekte toewens, omdat de goede mensen als eerste sterven.

Nee, maar ok.....ik geef toe, ik ben hier de extremist, ik zou opgesloten moeten worden. Die man heeft gelijk en kan het beste een subsidie er bij krijgen zodat hij op een nog grotere schaal zijn visie op een betere wereld kan gaan prediken.

Mijn fout!

Justinian
24-11-2004, 13:37
Ik neem aan dat hij iedere vijand van de islam een 'dood door ziekte' toewenst.

Met een beetje mediatraining zeg ik ook dat ik hem een nare ziekte toewens, omdat de goede mensen als eerste sterven.

Nee, maar ok.....ik geef toe, ik ben hier de extremist, ik zou opgesloten moeten worden. Die man heeft gelijk en kan het beste een subsidie er bij krijgen zodat hij op een nog grotere schaal zijn visie op een betere wereld kan gaan prediken.

Mijn fout!
Overdrijven is leuk he ;)

Anonymous
24-11-2004, 13:41
Soms wel ja.

Mike
24-11-2004, 13:58
dat varkentje van de ven weet gewoon precies wat hij wel en niet mag zeggen. Ieder weldenkend mens prikt door zijn praatjes heen en ziet het monster dat hij werkelijk is. Hij weet zn gestoorde ideologie met nuances te brengen. Betekent dat dan dat we het niet mogen afkeuren?!

Ik blijf me iedere dag verbazen om de mensen op mixfight die dit soort strontvarkens blijven verdedigen en vooral steeds met de vinger naar de media wijzen. Want niet de extreem denkende moslims en imams zijn het probleem , nee het is de media die zogenaamd een hetze voert. :shock:

Kennelijk willen julie alles tolereren totdat Nederland onherkenbaar is veranderd. Ik ben dan al lang weg maar ik wens jullie en jullie dan inmiddels verplicht gesluierde vrouwen en kinderen ontzettend veel succes met het leren van de nieuwe taal van nederland; het arabisch. Dat is namelijk het pad wat jullie bewandelen.

pfffft , tis de moslim extremisten toch gelukt ons land te verdelen. Dat hebben ze bereikt door onze hoge toleratie grens keer op keer uit te buiten. De uitspraken van deze "internet imam" zijn daar weer een voorbeeeld van.

Ik begrijp nog steeds niet waarom geschoolde mensen dit soort tuig wensen te verdedigen. Schandalig en het neigt idd naar landverraad :twak:

Ronny
24-11-2004, 14:01
ik denk dat ik maar groenlinks ga stemmen deze keer :thumbs:

Mike
24-11-2004, 14:09
ik denk dat ik maar groenlinks ga stemmen deze keer :thumbs:

stem anders gewoon niet , dat zal ongeveer hetzelfde effect hebben.

Justinian
24-11-2004, 15:15
Ik begrijp nog steeds niet waarom geschoolde mensen dit soort tuig wensen te verdedigen. Schandalig en het neigt idd naar landverraad :twak:
Ik verdedig hem niet, ik geef alleen mijn mening en dat is mijn goed recht. De vrijheid van meningsuiting vind ik erg belangrijk en hoeft wat mij betreft niet te worden beperkt om zo mensen met een afwijkende mening (of het nou moslim extremisten zijn of extreem rechtse skinheads) de mond te snoeren middels censuur. Pas als er daadwerkelijk sprake is van belediging of aanzetten tot haat kun je deze mensen aanpakken als je het mij vraagt. Om dit nu als landverraad te 'bestempelen' zegt denk ik meer over jouw vermogen te nuanceren dan over mijn rechtvaardigheidsgevoel om het zo maar even te noemen.

Sjaak
24-11-2004, 15:31
Ik snap niet dat er hier mensen zijn die opkomen voor een bekeerde randdebiel die andere mensen doodwenst uit religieueze overtuiging :? Opzouten met die mongool want we leven hier in Nederland en niet in zo'n 3e rangs bananenrepubiekje rond de evenenaar :x

Justinian
24-11-2004, 15:38
Ik snap niet dat er hier mensen zijn die opkomen voor een bekeerde randdebiel die andere mensen doodwenst uit religieueze overtuiging :? Opzouten met die mongool want we leven hier in Nederland en niet in zo'n 3e rangs bananenrepubiekje rond de evenenaar :x
Ik weet niet zeker of je op mij doelt, maar mocht je op mij doelen lees dan mijn voorgaande post.

Sjaak
24-11-2004, 15:40
Haha Justi waarom denk je nou weer dat ik jou bedoel :wink: lees de topic nog maar is heel goed na :lol:

Mike
24-11-2004, 15:41
Ik begrijp nog steeds niet waarom geschoolde mensen dit soort tuig wensen te verdedigen. Schandalig en het neigt idd naar landverraad :twak:
Ik verdedig hem niet, ik geef alleen mijn mening en dat is mijn goed recht. De vrijheid van meningsuiting vind ik erg belangrijk en hoeft wat mij betreft niet te worden beperkt om zo mensen met een afwijkende mening (of het nou moslim extremisten zijn of extreem rechtse skinheads) de mond te snoeren middels censuur. Pas als er daadwerkelijk sprake is van belediging of aanzetten tot haat kun je deze mensen aanpakken als je het mij vraagt. Om dit nu als landverraad te 'bestempelen' zegt denk ik meer over jouw vermogen te nuanceren dan over mijn rechtvaardigheidsgevoel om het zo maar even te noemen.

ik bestempel het niet ik zeg dat die houding neigt naar landverraad. Daar sta ik nog steeds achter. Dat jij dat zelf niet zo ervaart kan ik ook begrijpen. Kennelijk voelde jij je aangesproken door mijn post , ik doelde eigenlijk niet op jou.

Er is sprake van aanzetten tot haat en zelfs oproep tot moord. Alleen deze imam is slim genoeg om dat op zo'n manier te zeggen en brengen dat hij kan beweren dat hij slechts zijn mening geeft. Hij stuurt zijn volgelingen op die slinkse manier willlens en wetens op Wilders en de zijne af. Ik keur dat af terwijl anderen dat tot mijn stomme verbazing toe juichen onder het mom van vrijheid van meningsuiting is een mooi goed.

Ik begrijp dus niet dat geschoolde mensen niet daar doorheen kunnen prikken.
Daarnaast ben ik prima in staat te nuanceren dus je laatste opmerking zal ik maar negeren :wink:

Anonymous
24-11-2004, 15:44
Als de AIVD etc. zelfs met een geval als dit niet kan zien dat deze meneer aanzet tot haat, dan weet ik het ook niet meer. Hij geeft het zelfs min of meer toe.

Mike
24-11-2004, 15:48
Als de AIVD etc. zelfs met een geval als dit niet kan zien dat deze meneer aanzet tot haat, dan weet ik het ook niet meer. Hij geeft het zelfs min of meer toe.

ach van de aivd had ik niets anders verwacht. Die zijn te dom om te poepen.

Tis wel erg verdrietig dat mensen op fora zoals deze , die een normale opvoeding en scholing hebben genoten ook zo stelselmatig bezig zijn met het verdedigen van uitspraken en daden van radicale imams. Allemaal onder het mom van dit is Nederland en hier mag alles. Helaas kan dat tegenwoordig niet meer zo , daar maken radicale moslims namelijk misbruik van. Tis imo tijd voor AUTORITEIT!

Dit geeft de burger geen moed..............................

beseffen jullie eigenlijk wel dat je de gematigde moslims ook geen dienst bewijst door radicale en extremistische moslims te verdedigen? Mijn moslim vrienden zijn juist nog feller tegen die gestoorde imams dan welke "ongelovige" vriend. De vertroetelhouding is weer helemaal terug :twak:

Sjaak
24-11-2004, 16:07
[quote="Mike"]Tis wel erg verdrietig dat mensen op fora zoals deze , die een normale opvoeding en scholing hebben genoten ook zo stelselmatig bezig zijn met het verdedigen van uitspraken en daden van radicale imams.

Ik ben het hier volledig mee eens :roll:


beseffen jullie eigenlijk wel dat je de gematigde moslims ook geen dienst bewijst door radicale en extremistische moslims te verdedigen? Mijn moslim vrienden zijn juist nog feller tegen die gestoorde imams dan welke "ongelovige" vriend.

Ik bemerk dit ook in den lande wat je nu zegt :thumbs:


De vertroetelhouding is weer helemaal terug :twak:

Met dank aan al die linkse rakkers met hun knuffelcultuur en 30 jaar taboe op sommige belangrijke zaken :roll:

RedDawn
24-11-2004, 16:56
Heerlijk wat een naiviteit! Denk je nu echt dat hij het achterste van zijn tong laat zien voor de camera?

Ik weet wel beter. Die knakker zit bij mij op de uni en daar heb ik hem hele andere dingen horen zeggen.

Van de uni krijgt hij trouwens ook nog subsidie voor zijn praatclubje. De reden die hiervoor werd opgegeven: we doen het liever zo anders gaat hij ondergronds.

:D

Jase
24-11-2004, 17:09
Vertel RedDawn, wat zegt ie allemaal op de uni met zijn praatclubje???

harry
24-11-2004, 17:19
Maar voorlopig zit tie net als Hirsh Ali ondergedoken...(hoor ik net op het journaal)

mossad
24-11-2004, 18:29
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het zo ziet als Rik. Ik wens ook wel eens dat bepaalde mensen er niet meer zouden zijn. Dat betekent niet dat ik vind dat ze vermoord moeten worden, maar ach, ik zou geen rouwgevoelens hebben als ze zouden sterven. Dit is dus precies hetzelfde als wat deze imam heeft gezegd. Dat nummer van Theo Maassen, doodsbedreiging, gaat goed op in dit geval: deze kerel heeft een mening en uit deze mening, maar daarmee vormt hij op zich nog geen bedreiging. Met het uiten van zijn mening lijkt het wel als0f hij door velen gelijk wordt gesteld aan een moordenaar. Kijk eens naar de reacties op het forum. Tel eens hoe vaak er wel niet wordt gezegd dat iemand een nekschot verdient of dat mensen moeten worden afgemaakt. Dit komt toch feitelijk op hetzelfde neer. Deze kerel is gewoon niet blij met Wilders en geeft aan dat hij het niet erg zou vinden als hij dood zou gaan.


Nu weet ik wel wat de reactie hierop zal zijn: Ja, maar hij heeft wel invloed op anderen die misschien gevaarlijk zijn. Daar zit op zich wat in, maar als je je telkens moet afvragen of een derde zich door jouw mening wellicht geroepen zou kunnen voelen bepaalde acties te ondernemen, dan denk ik dat het de verkeerde kant op gaat. Al met al vind ik zijn woorden ook uit z’n context gerukt en is het enorm gedramatiseerd. Wederom mijn mening die niet bij iedereen goed zal vallen :wink:

Ik ben zelf voor absolute vrijheid van meningsuiting, juridisch gezien. Ik zou ook graag zien dat art. 1 v/d grondwet geschrapt wordt wat betreft verbale discriminatie. Ik vind nl. dat iedereen zijn mening moet mogen geven hoe extreem die ook is. Mijn persoonlijke mening is echter dat de mening van deze baard bijzonder afkeurenswaardig is. Als je al iemand dood wenst(en we hebben het hier over Wilders en niet een of andere gruwelijke dictator), moet je dat niet in het openbaar zeggen als je klaarblijkelijk grote invloed hebt. En zeker niet nu de verhoudingen op scherp staan. Iemand als Wilders dood wensen is in mijn ogen behoorlijk over the top. Ik denk dat meneer van de Ven een stevig potje seks nodig heeft. Hij begrijpt echter ook wel dat zelfstandige vrouwen daar bij hem niet intrappen. Toch zielig. Hoop dat deze man snel geneest.

redjuh
24-11-2004, 18:39
uiteindelijk ziten we toch allemaal in de moskee, want de hele wereld gaat uiteindelijk onderworpen worden door het meest dominante en intolerante geloof...
dus zo'n zakkenwasser kan mij niet boeien.

MB667
24-11-2004, 18:52
Als je al iemand dood wenst(en we hebben het hier over Wilders en niet een of andere gruwelijke dictator), moet je dat niet in het openbaar zeggen als je klaarblijkelijk grote invloed hebt.

Tis juist goed dat hij het in het openbaar zegt, dan weet tenminste heel Nederland wat voor 'lesstof' hij zijn volgelingen (lees: terroristen in de maak) voorschoteld

Dutch Dynamite
24-11-2004, 20:37
En dan zegt men in NL; een doodswens is niet strafbaar, maar het is niet netjes...en dat in deze tijd :?

Guru
24-11-2004, 23:44
Als ik zo'n knakker op TV zie dan bekruipt mij de vraag...

Waarom woon ik nog steeds in het landje wat Legoland heet en wordt bestuurd door een Harry Potter?

Ik wil Geert Wilders wel steunen, ik denk dat ik me maar aansluit bij zijn partij en lekker de politiek in ga.

Anonymous
25-11-2004, 01:00
Als je al iemand dood wenst(en we hebben het hier over Wilders en niet een of andere gruwelijke dictator), moet je dat niet in het openbaar zeggen als je klaarblijkelijk grote invloed hebt.

Tis juist goed dat hij het in het openbaar zegt, dan weet tenminste heel Nederland wat voor 'lesstof' hij zijn volgelingen (lees: terroristen in de maak) voorschoteld

Het is goed als wij weten wat er gedacht wordt maar dit kan door sommigen idioten vrij gemakkelijk als een vrijbrief worden opgevat om eens met een mes een brief te gaan posten. Dat is het gevaar hieraan. Nogmaals juridisch mag het van mij allemaal, maar ik vind dat we in NL, door met elkaar in debat te gaan en door met elkaar samen te leven, ook corrigerend mogen zijn voor elkaar.

mossad
25-11-2004, 01:17
^^ was ik. Moet maar eens de laatste keer zijn. Of quests niet meer laten posten :wink:

Justinian
25-11-2004, 07:41
Als ik zo'n knakker op TV zie dan bekruipt mij de vraag...

Waarom woon ik nog steeds in het landje wat Legoland heet en wordt bestuurd door een Harry Potter?

Ik wil Geert Wilders wel steunen, ik denk dat ik me maar aansluit bij zijn partij en lekker de politiek in ga.
Dat, of je verhuist lekker naar de VS ofzo ;)

Sjaak
25-11-2004, 16:14
Heb je vandaag het grote interview met die gestoorde randdebiel van der Ven gelezen in de METRO, echt die vent is compleet gek en ontspoord :x Hij maakt de vergelijking tussen andere landen (griep) en Nederland (kanker) :shock: Hij laat weten hier niet lang meer te willen blijven. Het hele interview staat bol van haat en aansporing en oproep tot jihad. Die vent is levensgevaarlijk en die moet je gelijk arresteren en uitzetten naar een evenaar land ergens in het midden Oosten :evil:

Mickey
25-11-2004, 16:17
Ik vat het probleem niet hoor..
Iedereen mag hier doen en laten wat ze willen..

Nergens heb je meer vrijheid als in Nederland..
Waarom dan nog al dat gezeur?

Wat hebben we onze islamitische mede-nederlanders ooit aangedaan
volgens dit soort figuren? Waarom zijn wij kanker?

Sjaak
25-11-2004, 16:41
Ik vat het probleem niet hoor..
Iedereen mag hier doen en laten wat ze willen..

Nergens heb je meer vrijheid als in Nederland..
Waarom dan nog al dat gezeur?

Wat hebben we onze islamitische mede-nederlanders ooit aangedaan
volgens dit soort figuren? Waarom zijn wij kanker?

Goede vraag, ik zou het ook wel is willen weten :?

Anonymous
25-11-2004, 16:50
Young fundamentalists
From Trouw, by Romana Ables en Kustaw Bessems, 21 december 2001

Although Barzizaoua recognizes the disappointment of Van de Ven, who is disgusted with Holland and wants to leave from there very quickly, he is not considering leaving for a more Islamic country. "With the religion is nothing wrong in the Netherlands. You can build mosques everywhere, you can pray, you can do Ramadan. That you are allowed to call for prayers is even regulated by laws. In a lot of Arabic countries there is a lot less freedom, you are forced to hold lectures according to what the state describes. Like in Egypt, where simple believing Muslims like fundamentalists are persecuted. In Morocco great learned ones are not permitted to leave their house or are jailed."
Muslims have established separate schools and some extremists openly boast that Europe will soon become part of the Islamic world, avenging the Christian military victories centuries ago in Spain and Vienna. Muslim zealots claim Islamic hegemony is only a matter of time as their youthful population increases while the "Old Europe" population decreases

Sjaak
25-11-2004, 16:54
Kan iemand dat interview van hem met de METRO van vandaag misschien posten, die man is heel eng en heel gevaarlijk :x

Justinian
25-11-2004, 17:41
Hier staat het op pagina 18:
http://www.metropoint.com/ftp/20041125_1000001.pdf

Sjaak
25-11-2004, 17:50
Het gaat om het interview op blz 18 en 19, die vent is niet van deze wereld en compleet ontspoord. Als het hier zo'n kankerland is moet die gewoon oppleuren :evil:

redjuh
25-11-2004, 18:29
ja en dat geldt niet alleen voor hem, maar voor iedereen die loopt te zeiken!

if you don't like Holland, you can GET OUT

Mike
25-11-2004, 18:39
If you're not going to root for the home team, then get the fuck out of the stadium! :P

max mulder shihan
25-11-2004, 18:58
Wat moet je hier nu nog van zeggen , het meest vriendelijke is VOLKOMEN GESTOORDE LANDVERRADER :evil: