PDA

View Full Version : Tokkie tv



Wheelie
30-11-2004, 12:40
Tokkies krijgen tv-zender op internet

GPD

hilversum - De familie Tokkie krijgt een tv-zender op internet, Tokkie-TV. De real-life-soap vanuit het nieuwe onderdak van de volkse familie in Zeewolde is vanaf dinsdag elke werkdag rechtstreeks te zien van 16.00 tot 20.00 uur.

Het programma is een initiatief van tv-maker Pieter Storms en Ilse Media, het bedrijf achter Startpagina.nl en Nu.nl. ''Waarom de Tokkies? Ze leven nu onder de mensen. Je moet dit zien als een experiment. We willen peilen of en hoe mensen via internet televisie kijken'', aldus Bert Wiggers van Ilse Media.

De kijker moet actief meedoen met Tokkie-TV, zegt Storms. ''We gaan allerlei interactieve dingen testen op Tokkie-TV. Je kan mensen bijvoorbeeld laten gokken op hoeveel gram aardappelen de Tokkies zullen eten in een week.

Is het kijken naar de familie Tokkie niet een beetje saai? Storms: ''Van Big Brother zei iedereen vooraf ook dat het niks zou worden. Het live-programma is gratis, maar een samenvatting van de hoogtepunten van de dag bekijken kost 1,30 euro. Op de website van Tokkie TV komen verder spelletjes te staan. Daarvoor moet ook betaald moet worden, net als voor het chatten met een van de familieleden.

micha
30-11-2004, 16:28
:mrgreen:

jojo
30-11-2004, 16:36
haha

kyokushin
30-11-2004, 19:05
we zullen zien, kijken is gratis :mrgreen:

The_Rock
30-11-2004, 20:48
is het dan niet gratis op t.v?

Dutch Dynamite
30-11-2004, 20:55
Het moet niet gekker worden :?

Wheelie
02-12-2004, 10:24
Ik vind die plaat van ze zo vreselijk mooi. Krijg iedere keer een brok in mijn keel als ik hem hoor.

ik heb hem gekocht :lol: