PDA

View Full Version : PENDEKAR RAY !!!!!!!! (+foto's en later ook video)



Pages : [1] 2

Wheelie
01-12-2004, 15:54
Pendekar Ray stond tot mijn grote verbazing vandaag bij ons in een groot regionaal weekblad.
Ik heb het gescanned zodat iedereen kan zien dat Pendekar Ray echt is en geen grap is.
Graag alleen positieve reacties want dan is de kans groot dat Pendekar Ray zelf ook nog een reactie post ! ;)


RESPECT :thumbs:


http://members.home.nl/k.chin/Mixfight/Scannen.jpg

kyokushin
01-12-2004, 16:00
Het is wel een volhouder.

ashi76
01-12-2004, 16:01
OMFG wat een freak.

Slimme verslaggever ook dat hij hier een serieus stuk over schrijft. :twak:

Dennuz
01-12-2004, 16:02
tja, wat moet je hier op zeggen, had gedacht dat hij zijn lesje wel geleerd had..

ashi76
01-12-2004, 16:03
Blijkbaar niet.

Wheelie
01-12-2004, 16:04
niet zo negatief doen ashi, jij bent ook niet perfect

Biiyen
01-12-2004, 16:06
:shock: hahahaha lol

ashi76
01-12-2004, 16:07
niet zo negatief doen ashi, jij bent ook niet perfect

True... maar ik schreeuw ook niet van de daken dat ik dat wel ben.

Ton
01-12-2004, 16:08
Damn wanneer gaat deze stripheld een film uit brengen :mrgreen:

Ray, You're the man ;) :mrgreen:

Wheelie
01-12-2004, 16:10
Ray, You're the man ;)

Dat is absoluut waar :lol:

a.s.c.
01-12-2004, 16:11
Dit ga je niet menen :shock:, het begint zo langzamerhand een zaak van nationaal belang te worden. Ik heb de AIVD maar vast gebeld, deze gebaksvork moet echt niet langer doorgaan met dit geintje zometeen zijn er mensen die hierin geloven en dan gebeuren er allerlei ongelukken. Zoals ik al eerder zei het wordt tijd dat ze deze 'man' in een rustgevende pyama hijsen en ergens in een afgesloten kelder knikkeren. Hij is echt van het pad af, goeie genade :shock:

ashi76
01-12-2004, 16:11
lmao.

a.s.c. = zooooo correct.

Wheelie
01-12-2004, 16:18
ttt

Ton
01-12-2004, 16:21
Dames en heren, nog één keer dan, "Daddy, daddy Cooool" (http://members.home.nl/asian-roots/music/Daddy%20cool%20cover%20-%20natural%20statement%20(c)%20guru%20ray.wav) van deze geniale Pindakaas Ray.

The_Rock
01-12-2004, 16:21
hahaha beetje geshokt hier,maar wel knap!...goed werk ray!!

Highline
01-12-2004, 16:22
zucht :twak: :twak:

Octavius
01-12-2004, 16:25
Hij heeft zijn woord gehouden, dat deed Benny niet. (helaas)

ashi76
01-12-2004, 16:26
wat een kutplaat. :evil:

Anonymous
01-12-2004, 16:26
Dit is ongelofelijk. We lachen er wel weer om maar wat als mensen nu hun kinderen naar deze man brengen voor lessen? Hier komen de grootste ongelukken van!

lady in red
01-12-2004, 16:27
wat een kneus :roll:

Wheelie
01-12-2004, 16:28
wat een kutplaat. :evil:

vind je :lol:

ashi76
01-12-2004, 16:29
JA !

Wheelie
01-12-2004, 16:31
het kan best een hit worden

Ton
01-12-2004, 16:33
Ja man, lekker beat !

ashi76
01-12-2004, 16:34
In Ray's wereld misschien ja.

Ton
01-12-2004, 16:38
Voor degene die mee wil zingen. (http://www.lyricsfreak.com/b/boney-m./22524.html)

Kom op ashi, uit volle borst !! :thumbs:

ashi76
01-12-2004, 16:41
haha... no tnx Ton.

Wheelie
01-12-2004, 16:42
bedankt Ton.

Mickey
01-12-2004, 16:48
Ik zie een 06 nummer! :D

Wheelie
01-12-2004, 16:49
Ik zie een 06 nummer! :D

had jij die nog niet dan ? :wink:

jan sensei kyokushin
01-12-2004, 18:39
Dit is ongelofelijk. We lachen er wel weer om maar wat als mensen nu hun kinderen naar deze man brengen voor lessen? Hier komen de grootste ongelukken van! OSU ben het volkomen met je eens this apsurt dit is geen reclame voor het martial-arts hij wil niet luisteren hier komen trobbels van .

redjuh
01-12-2004, 18:43
ik vind dat remco pardoel dit niet over zijn kant moet laten gaan! die mongool Ray zegt gewoon dat zijn sportschool niet goed is :twak: :twak: en dat nog in een krant ook?!?!?!

max mulder shihan
01-12-2004, 18:49
Ben bang dat Jan gelijk gaat krijgen , deze figuur is een aanfluiting voor de M.A ,en heeft schijnbaar niets geleerd, tijd voor iets hardere maatregelen ? :twak:

Wheelie
01-12-2004, 18:50
zondag middag bij jou in de dojo Max ;)

payap
01-12-2004, 18:52
Wat bedoeld die mafkees met "het opstaan zonder gebruik te maken van je handen" ??

Als hij van het schijthuis komt ofzo ? :?

Ronald
01-12-2004, 18:57
En... heeft iemand het nummer al gebeld?

En het is Belanda muda!

Ton
01-12-2004, 18:59
Ik zal hem gaan interviewen, heb het al zo dat ik het kan opnemen. Ff kijken hoe ik hem in de zeik kan zetten. :mrgreen:

Alleen nog een paar dullige vragen verzinnen :twak:

jan sensei kyokushin
01-12-2004, 19:00
Ben bang dat Jan gelijk gaat krijgen , deze figuur is een aanfluiting voor de M.A ,en heeft schijnbaar niets geleerd, tijd voor iets hardere maatregelen ? :twak: OSU max ik mag mij niet druk maken ik heb net 2operatie''s achter de rug anders zette ik hem op zen strepen woon ook tever weg dacht dat jij er anders alles aangedaan had om hem tot in keer tebrengen maar hij wil niet luisteren hij is volkomen geschift echt door gedraait die is echt toe aan een paar draaien om zen oren thonge thonge erg hoor wat een aanfluiting voor de budo sport . osu

smaab
01-12-2004, 19:11
Ik vind het knap dat wheelie die journalist ook al zover heeft weten te krijgen dat Ray gepromoot wordt.

Wheelie
01-12-2004, 19:21
Ik vind het knap dat wheelie die journalist ook al zover heeft weten te krijgen dat Ray gepromoot wordt.

ik heb die journalist getipt ;)

smaab
01-12-2004, 19:29
:P :D :D :D
da zeggik

Leon
01-12-2004, 19:37
Ray mag dat krantenartikel in een plek steken waar de zon nooit schijnt!!! :twak:

Mickey
01-12-2004, 19:38
LMFAO! Wheelie.. Jij duivel! Hahaha!

Ik vind dat we gewoon ons moeten inschrijven! ;)

ROIDRAGE
01-12-2004, 19:50
En... heeft iemand het nummer al gebeld?

En het is Belanda muda!

ik denk dat ray de fouten uit de stijl heeft gehaald: DE SPELLING

max mulder shihan
01-12-2004, 20:23
Heb net met Justi de zaak kortgesloten en de film ' technieken van Ray' wordt binnenkort uitgebracht, reken op een anderhalve week. Hij vraagt er om :maskills:

sneeuwding
01-12-2004, 20:48
Wat bedoeld die mafkees met "het opstaan zonder gebruik te maken van je handen" ??

Als hij van het schijthuis komt ofzo ? :?
Waarschijnlijk "opschroeven" uit de dempok-zit. Is 'n veelgebruikte beweging bij verschillende pencak silat stijlen. Niet veel bijzonders aan.

Hidman
01-12-2004, 22:01
Ik maakte Daarom een combinatie van judo, pencar silak en een eigen aanvulling

dat is hem aardig gelukt! of moet ik mislukt zeggen? :lol:

Gulo gulo
01-12-2004, 22:02
eigen aanfluiting zal er wel moeten staan

}|^-_-^|{
01-12-2004, 22:14
De film zou niet openbaar gemaakt worden omdat Ray beloofde dat hij geen gekke dingen meer zou doen toch? Nu hij zo openlijk koketteert met zijn kunnen, vind ik dat de beelden ook wel openbaar gemaakt mogen worden...

Ronald
01-12-2004, 23:19
De film zou niet openbaar gemaakt worden omdat Ray beloofde dat hij geen gekke dingen meer zou doen toch? Nu hij zo openlijk koketteert met zijn kunnen, vind ik dat de beelden ook wel openbaar gemaakt mogen worden...
Zie de reactie van Max hier vlak boven :wink: .

redjuh
01-12-2004, 23:27
Heb net met Justi de zaak kortgesloten en de film ' technieken van Ray' wordt binnenkort uitgebracht, reken op een anderhalve week. Hij vraagt er om :maskills:

WHAHAHA BETERRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ton
01-12-2004, 23:39
Ik kan niet wachten !!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:

Biiyen
01-12-2004, 23:41
Heb net met Justi de zaak kortgesloten en de film ' technieken van Ray' wordt binnenkort uitgebracht, reken op een anderhalve week. Hij vraagt er om :maskills:

:thumbs: Max, ik verheug me erop.

ROIDRAGE
02-12-2004, 00:47
some guys never learn, :twak:

Jeru
02-12-2004, 00:55
Hahaha hele dag niet geïnternet, maar dit maakt mijn thuiskomst meeeeeeer dan goed :mrgreen:

Dennuz
02-12-2004, 09:34
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS
He's back, with a vengeance! Die man verveeld nooit, wanneer haalt ie het NOS nieuws?
Wat een doorzetter zeg, iedereen verklaart hem nu voor gek, maar wacht nog maar een paar jaartjes jongens dan komt de waarheid uit en zien jullie eindelijk in dat dit de nieuwe profeet is, hahahahaha. Alle grote denkers werden in hun tijd voor gek versleten, denk dat dat ook het geval bij Ray is.

Denk dat ray over 20 jaar nog steeds voor gek wordt versleten, en denk niet dat dit ooit anders gaat worden..

NTT-FX
02-12-2004, 09:34
Ik kan haast niet wachten tot de video er is... :mrgreen:
Mocht er nog een mirror nodig zijn ; stuur even een PM ;)

a.s.c.
02-12-2004, 10:07
Waarom schrijven we hem niet in voor 2h2h?, als hij zo zelfverzekerd is kunnen we de organisatoren toch wel benaderen voor een main event ?

Mickey
02-12-2004, 10:11
Waarom gaan we er niet eens met zn allen langs? ;)

Wheelie
02-12-2004, 10:12
Waarom gaan we er niet eens met zn allen langs? ;)

even off-topic mods en admins , maar pendekar ray komt ook 11 december

Mickey
02-12-2004, 10:13
:shock: WAT?

Wheelie
02-12-2004, 10:24
:shock: WAT?

en het is geen grap :lol: , bereid je voor

a.s.c.
02-12-2004, 11:29
waar komt ie dan 11 december in ede ?? :shock:

Anonymous
02-12-2004, 11:55
dit is duz echt een vieze hoax! geloof er geen reet meer van :x

Wheelie
02-12-2004, 12:47
haha ray @ jensen :mrgreen:

a.s.c.
02-12-2004, 12:48
Dat zou echt helemaal te gek zijn hahahaha ik lach me dood

Jeru
02-12-2004, 13:46
http://members.home.nl/asian-roots/FULL%20CONTACT%20KUNG%20FU%20SITE-%20BELANDA%20MUDA.htm :|


FULL CONTACT KUNG FU site



BELANDA MUDA



Vanaf nu kunt u fotos/demonstraties , betreft mijn Kung Fu stijl zien.



Ik geef Prive Les , u kunt gratis proefles krijgen van 30 min.



Wilt u informatie dan kunt mij mailen naar :



[email protected]



Het heeft geen zin mijn style te imiteren , Neem liever les , dan doe je iets nuttigs.

Wat ik heb gedemonstreerd in de filmpjes , is een fractie (een beetje) van wat ik kan.

Maar dit geeft alsvast een voorbeeld van wat ik kan , en dat is niet weinig.

Oordeel niet te snel over mijn style , want je weet er bijna niks van. Toen bruce lee leefde zei je toch ook niet je style is een gedoe , en dat zeg je toch ook niet tegen JACKIE CHAN.

En ga niet net doen of je geintereseerd bent , als je absoluut geen lessen wilt volgen !!!



Mijn stijl bestaat uit : JUDO , SHOTOKAN karate , PENCAK SILAT Bela Diri Mande Muda , en mijn eigen toevoegingen.



De stijl heeft : Onverwachtse bewegingen , Snelheid , Souplesse , Hoge ontwikkelde technieken , Kracht , Goede verdediging & aanval , Uitgebreide meditatie , Magnetizering , Incassering , Conditie , Geadvanceerde ontwijking , etc.



Mijn Principes : ik discrimineer niet over : RAS , GESLACHT , SOCIALE ORIENTATIE , LEEFTIJD , PSYSCHISCHE AANDOENINGEN / LIMITATIES , VECHTSPORT ACHTERGROND , FYSIEKE AANDOENING / LIMITATIES , etc…..



Geef alleen wel een goede instelling.



Iedereen is WELKOM.



De naam : BELANDA MUDA is vanaf gisteren geregistreerd , en bij de belastingdienst aangemeld.

Mijn stijl is gebouwd op JUDO & PENCAK SILAT & EIGEN TOEVOEGINGEN , en is gecreeerd hier in NEDERLAND.





(c) Pendekar ray.



http://www.mixfight.nl





http://www.drukwerkgoedkoop.nl







SITE IS STILL UNDERCONSTRUCTION :mrgreen:

Jeru
02-12-2004, 13:47
http://members.home.nl/asian-roots/MARTIAL%20ARTS%20WEAPONS%20STORE.htm



ASIAN ROOTS Ã* MARTIAL ARTS WEAPONS STORE ß





SAMURAI ZWAARDEN.

onbekend

NINJITSU ZWAARDEN.

onbekend





SHURIKEN (NINJA WERPSTER).

Diverse soorten , roestvrij edel metaal = vanaf 10 euro p.st exclusief verzendkosten.





Alles dient van te voren betaald te worden , dan wordt het pas besteld , en retourneren / geld terug is niet mogelijk.



Mail voor informatie naar :



[email protected]

Jeru
02-12-2004, 13:49
REGELS KUNG FU LESSEN



Het is verboden de kennis/style te misbruiken voor slechte doeleinden.

Ook is het verboden , zonder toestemming de kennis/style te leren aan anderen , zonder toestemming van mij Pendekar ray.

Negatieve personen worden verwijderd van de lessen / en geschrapt van verdere leerproces.

De lessen moeten serieus gevolgd worden , anders word je voor een dag geschrapt.

Ten alle tijden moet je betalen voor je de lessen begint , uitzondering als je vooruit betaald per week/maand/jaar.

Indien je verwijderd word , of ziek , niet aanwezig bent , kun je geld terug krijgen.

Dit is op PROFIT basis , maar ik wil redelijk zijn , vandaar dat het mogelijk is retourneren geld.

De lessen , hebben 1 pauze , les duur 1 ½ uur , personen die door willen gaan daar heb ik geen probleem mee , dan gaat de ASSISTENT of IK door met jullie.

Indien u PROEFLES wilt volgen , moet u niet met de instelling komen dat u niet bereid bent om te leren , dan kunt u beter THUIS blijven.

Het is ook verboden EXPRESS iemand te beschadigen aan het lichaam , of uit te schelden , om te pesten , de gevolg is dat u direct verwijderd word zonder TERUGBETALING , en u word geschrapt van verdere leerproces.

Iemand die de andere leerling EXPRESS beschadigd aan het lichaam , dit word vermeld bij de POLITIE.



In verband met indentificatie , vraag ik een fotocopy van de paspoort (de pagina met de persoons informatie + foto) mee te nemen bij de PROEFLES , omdat ik dit registreer , indien een probleem voorkomt , noteer ik dat , en geef ik het door aan de POLITIE , u bent dus gewaarschuwd.

Jeru
02-12-2004, 13:50
Ik hoop dat hij een DVD gaat uitbrengen, want Oss is wel erg ver :roll:


Schema lessen / welke lessen heeft de leerling gehad



(1) Basis beweging. ( pencak silat beweging achteruit en vooruit ) , basis meditatie (maak je geest leeg tot het helemaal zwart is , en je 100 % controle hebt , diep in en uit ademenen) , flexibiliteitsoefening(benen , tenen , rug , nek ) , buik/zijspieren oefening.



(2) Basis ontwijking. ( springend ontwijkend naar achteren links en rechts ) , Les 1 herhalen , arm/buik spieren trainen ( benen op 1 meter hoogte , armen op de grond / buik spier , gaan liggen langzaam benen omhoog tillen , en naar je hoofd brengen , en langzaam terug).





(3) Basis vallen & opstaan ( zowel links als naar rechts , zonder handen ) , Les 1 & 2 herhalen , ademhalingsoefening( trek & druk de arm naar binnen & buiten tijdens de ademhaling ).



(4) Basis hand verdediging. ( enkele hand afwering , ook geschikt voor high kick ) , Les 1 & 2 & 3 herhalen , INCASSERINGSOEFENING. ( de ene schopt tegen de ander been , en boven arm ).





(5) Basis been verdediging ( low kick = met scheenbeen , middle kick = met knie afweren. )



(6) Basis aanval ( kom maar op handstand , en maak een stoot met de vuist , en trek het weer afwerend terug ) , Les 1 & 2 & 3 & 4 herhalen , MAGNETIZERING oefening.



(7) Arm / duim / knie breek techniek , bevrijding van de pols na een handgreep , Les 1 & 2 & 3 & 4 & 5 & 6 herhalen.



(8) Dubbele hand verdediging ( afweer voor dubbele stoten ) , Les 1 & 2 & 3 & 4 & 5 & 6 & 7 herhalen.



(9) Door stappen na been verdediging , druk de tegenstandersbeen naar de grond , je hebt nu controle , stoot met de hand , en stekende beweging met open hand met de andere hand. (zowel links als naar rechts , Les 1 & 2 & 3 & 4 & 5 & 6 & 7 & 8 herhalen.



(10) Verdediging langs lichaam , dan Zweepslag beweging laag en hoog , en laag. Les 1 & 2 & 3 & 4 & 5 & 6 & 7 & 8 & 9 herhalen.



(11) Combinatie 1 : handverdediging , dan over pakken met andere hand , zweepslag. Les 1 & 2 & 3 & 4 & 5 & 6 & 7 & 8 & 9 & 10.



(12) Combinatie 2 : dubbele handverdediging , laag naar knie afweren , en weer terug naar de basisstand , Les 1 & 2 & 3 & 4 & 5 & 6 & 7 & 8 & 9 & 10 & 11.





Het aantal ligt nu op 24 lessen maar er komen daar steeds meer bij , je raakt nooit uitgeleerd.



Omdat mijn stijl MODERN & UPDATED blijft …..





Pendekar ray.

Jeru
02-12-2004, 13:53
Hij heeft gewoon zijn eigen forum!!!! :mrgreen:
http://members.home.nl/asian-roots/KUNG%20FU%20FORUM.htm


KUNG FU FORUM



Hebben jullie als vechtsportbeoefenaars , weleens verdiept in de OOSTERSE CULTUUR & MYSTIEK & MAGIE.



Nee , dan word het toch wel eens een keer tijd.

Hoe kun je ooit de vechtsport achtergrond dan begrijpen.

Ik wel ik heb mij zelf daar in zwaar in verdiept.



Meditatie wat jullie geleerd is maar een basis meditatie

(Ooit gehoord van TELEKINESE AANVAL) , nee dan zit je op de basis niveau meditatie. (dit hoort bij de mystieke oosterse cultuur).

Kun je lang en breed over praten , maar daar snap je toch geen bal van.

Meditatie (is een groot begrip , en kent vele mogelijkheden , en aftakkingen).



Ooit gehoort van ying/yang MAGIE die PENCAK SILAT beoefenaars gebruiken , met een KRIS.

Nee , dan ben je weer onwetend , Je moet met de ying/yang magie de kris bewerken.

Indien , dit bewerkt is , en die beoefenaar geeft het aan jouw met een VERKEERDE bedoeling , dan zit jij met de ONGELUK BRENGENDE : KRIS opgescheept , je leven stort dan in. (je zit met de gebakken peren).

Om de ONGELUK BRENGENDE : KRIS , te ontdoen van die MAGIE moet je dit weer laten bewerken door een ying magie PENCAK SILAT beoefenaar.

Voor de onwetende de : KRIS = een met magie omringde vechtmiddel , kromgedraaide dolk.

(KOOP DIT NIET ZOMAAR OMDAT HET LEUK UITZIET).



Ooit gehoord van MAGNETIZERING ?

Nee , ben je weer onwetend.

De PENCAK SILAT , en KUNG FU (CHINESE SI-FU) leraren kunnen met een hoge hand snelheid een warmte & magnetisch veld creeeren , die ze kunnen gebruiken om uitwendige pijnen te doen verdwijnen.

Dit stralen ze dan in bij de pijn , ze herhalen het een paar keer , en je pijn verdwijnt indien het uitwendige pijn is.

B.v RUGPIJN , BLESSURES , e.a uitwendige PIJNEN.

Nee , bij MAGNETIZERING moet je niet denken , zoals JOMANDA , dit is anders (PARANORMAAL).

Fout , JE HOEFT ER NIET IN TE GELOVEN , HET WERKT GEWOON , omdat mijn vroeger PENCAK SILAT leraar mijn RUGPIJN heeft opgelost. Binnen 3 dagen was de pijn voorbij , ik was hem zeer dankbaar.

Sindsdien blijf ik dat doen.



Verdiep je eerst in de OOSTERSE cultuur & mystiek & magie voordat je er aan begint.

Dat is mijn MOTTO , beware use it wrong and it uses itself against you.





Wil je hier iets positiefs mededelen , dan kun je mij emailen naar :



[email protected]



Ik beslis dan of dit geplaatst word of niet , ok.



Met vriendelijke groeten ,



Pendekar ray.

Ton
02-12-2004, 13:53
Nou jongens om het allemaal nog wat erger te maken, ik heb net een emailtje naar Robert Jensen gestuurd over onze grootmeester (hij is een oud klasgenoot en schoolvriend van me) met links naar de topics hier en zijn eigen site en misschien gaat hij er wat mee doen!


Dit zo echt super vet zijn !!!!!

Straks bij JENSENNNNNNN, een gestoorde man uit Oss die zichzelf Pindakaas Ray noemt :lol: :lol:

:thumbs:

Jeru
02-12-2004, 13:54
Wie is die gast in dit filmpie dan??
http://members.home.nl/asian-roots/Demofilmpje%20van%20PENCAK%20SILAT%20mande%20muda% 20stijl.WMV

oh ja ben alleen maar aan het spammen om te dingen :wink: (DING 600.....)

Wheelie
02-12-2004, 16:06
ik kreeg deze mail van Ray en hij gaat gewoon door. Klasse Ray, laat je niet kennen :wink:


Hallo Wheelie ,

Ik heb met MAX MULDER shinan van AMA dojo expres een psychologische oorlog gevoerd , omdat hij toch niet bereid was om te leren.

Hij had alleen maar commentaar , die demonstratie zal wel op video zijn opgenomen , maar dat zegt echt niks.

Wie gelooft wat hij ziet op de videofilmpje zal met een koude kermis thuis komen.

Omdat ze niet de functie weten van de afwering & aanval.

Ik was niet onder de indruk van MAX MULDERS kunnen , en hij niet van de mijne , dan ben je snel genoeg uitgepraat.
Duidt op het niet aannemen wat ik demonstreerde.

Hij was wel bang van mijn zwaard , ik zag hem angstig naar mijn zwaard kijken.

Dus in een echt gevecht , zal ik dan ook maar niet doen , ik hak hem helemaal in mootjes met mijn zwaard.

Laat staan KETANA , daar ga ik helemaal flitsend , dynamisch mee om , hij heeft geen schijn van kans , met zijn negatieve praat.

Hij wou mij alleen maar kleineren , misschien in opdracht van LEX BIJLSMA.

Maar ik hem voor de gek gehouden.

Ik zei dat ik met lesgeven zou ophouden , maar integendeel , ik ga juist door.

Wie is nu slimmer !!!

Vechtsporten is het beheersen van vechten zowel met en zonder wapens , dus de beheersing moet dus met beide zijn.
Anders ben je nog lang geen leraar , en ik zie MAX MULDER niet als een leraar !!!
HA ha ha

Met vriendelijke groeten ,

Raymond

Dennis
02-12-2004, 16:17
Hij was wel bang van mijn zwaard , ik zag hem angstig naar mijn zwaard kijken.


Ik zou in ieder geval bang zijn als een "gek" bij mij naar binnen zou lopen met een zwaard

Biiyen
02-12-2004, 16:29
Die vent spoort niet :twak:

idd Dennis, je bent gek als je niet angstig zou zijn als een halve gare met een zwaard in je dojo staat.

Anonymous
02-12-2004, 16:39
Die vent is echt maf. Opsluiten die kneus, dit is echt een gevaar voor de samenleving. Moet er echt niet denken dat deze psycho kinderen les gaat geven.

max mulder shihan
02-12-2004, 16:50
Hij was wel bang van mijn zwaard , ik zag hem angstig naar mijn zwaard kijken.


Ik zou in ieder geval bang zijn als een "gek" bij mij naar binnen zou lopen met een zwaard


Lachen,was geen zwaard ,maar en of ander soort klewang dat hij volgens eigen zeggen op een rommelmarkt gekocht had en waar hij wederom volgen eigen zeggen niet zo goed mee overweg kon ,omdat het ding zo zwaar was, op de vraag waarom hij dat ding bij zich had ,was het andwoort dat hij bang was dat er mensen vann het forum zouden zijn en als verdediging had hij dat klewang achtige geval bij zich, rare jongen die ray. Hij mag natuurlijk zondag weerlangs komen ,zijn hand zal nu wel in orde zijn en dan mag ray het waarmaken , mag hij met Bas vechten , je weet nog wel ray van de laatste keer, die man die zo snel is en zo hard slaat en schopt en je elke keer zo zachtjes op de grond neerlegde, we hopen dat je zondag komt ray,en vergeet vooral je '' zwaard ''en je bezemsteel en niet te vergeten je stalen buis niet ,dag ray

smaab
02-12-2004, 17:12
Max kan dat filmpje niet wat sneller, ik ben erg benieuwd.

ashi76
02-12-2004, 17:15
@ Kevin.. als ie de 11e echt komt moet ik hem helaas vermoorden...... ;)

Sjaak
02-12-2004, 17:41
Ik heb met MAX MULDER shinan van AMA dojo expres een psychologische oorlog gevoerd , omdat hij toch niet bereid was om te leren.

:shock: de man is hoteldebotel :lol:


Hij had alleen maar commentaar , die demonstratie zal wel op video zijn opgenomen , maar dat zegt echt niks.

Max plaatsen die demo en rappido :thumbs:


Wie gelooft wat hij ziet op de videofilmpje zal met een koude kermis thuis komen. Omdat ze niet de functie weten van de afwering & aanval.

:shock:


Ik was niet onder de indruk van MAX MULDERS kunnen , en hij niet van de mijne , dan ben je snel genoeg uitgepraat. Duidt op het niet aannemen wat ik demonstreerde.

:shock: :shock: Had hem nou maar een paar zachte tikkies op zijn ei gegeven Max, want daar kan die alleen maar van opknappen :roll:


Hij was wel bang van mijn zwaard , ik zag hem angstig naar mijn zwaard kijken.

Haha wat hoor ik nu Max :lol:


Dus in een echt gevecht , zal ik dan ook maar niet doen , ik hak hem helemaal in mootjes met mijn zwaard.

:shock: Het moet echt niet gekker gaan worden :lol: :lol: :lol:


Laat staan KETANA , daar ga ik helemaal flitsend , dynamisch mee om , hij heeft geen schijn van kans , met zijn negatieve praat.

:roll:


Hij wou mij alleen maar kleineren , misschien in opdracht van LEX BIJLSMA.

wtf is Lex Bijlsma :?


Maar ik hem voor de gek gehouden.

Jij heel slim zijn :thumbs:


Ik zei dat ik met lesgeven zou ophouden , maar integendeel , ik ga juist door.

Wie is nu slimmer !!!

Als ik hem goed heb mag ik dan door voor de ijskast :lol:


Vechtsporten is het beheersen van vechten zowel met en zonder wapens , dus de beheersing moet dus met beide zijn. Anders ben je nog lang geen leraar , en ik zie MAX MULDER niet als een leraar !!!
HA ha ha

Sorry dat ik het zeg maar deze man heeft ze niet allemaal op een rijtje :shock: :? :roll: Het wordt hoog tijd dat de politie of zijn ouders worden ingelicht voordat die randdebiel kinderen les gaat geven en er grote ongelukken gaan gebeuren.

Wie belt 112 :lol: :thumbs:

NTT-FX
02-12-2004, 17:59
wtf is Lex Bijlsma


Da's de 1e die 'm irl heeft gemeet en 'm toen ook een blessure heeft bezorgt ;)
Beter bekend als gimgamgommetje :mrgreen:

Waar gaat Ray z'n kunstjes laten zien en wanneer ?
Dit keer wil ik het op zeker niet missen! :D

Guru
02-12-2004, 18:04
Waarom schrijven we hem niet in voor 2h2h?, als hij zo zelfverzekerd is kunnen we de organisatoren toch wel benaderen voor een main event ?

Psies! H2H M-1 in Moskou bijvoorbeeld over twee dagen! 8)

Sjaak
02-12-2004, 18:07
Het klinkt rot om te zeggen maar als deze gestoorde "stripfiguur" niet wil luisteren en iedereen te kak probeert te zetten die het goed met hem voor heeft dan moet het hem maar is op een "harde" manier aan zijn verstand worden gebracht dat die leeft in een droomwereld. Genoeg is genoeg, voordat er enstige ongelukken gaan gebeuren met onschuldige slachtoffers.

Sjaak
02-12-2004, 18:10
Sprak net Max en er wordt gewerkt aan de demo voor Mixfight :thumbs:

max mulder shihan
02-12-2004, 18:14
Hij is welkom om zondag zijn kunstjes te laten zien iedereen is zondag welkom om met ray van gedachten te wisselen :mrgreen:

Sjaak
02-12-2004, 18:18
Hij is welkom om zondag zijn kunstjes te laten zien iedereen is zondag welkom om met ray van gedachten te wisselen :mrgreen:

Ben je niet bang Max dat die komt :lol:

Anonymous
02-12-2004, 18:19
Het klinkt rot om te zeggen maar als deze gestoorde "stripfiguur" niet wil luisteren en iedereen te kak probeert te zetten die het goed met hem voor heeft dan moet het hem maar is op een "harde" manier aan zijn verstand worden gebracht dat die leeft in een droomwereld. Genoeg is genoeg, voordat er enstige ongelukken gaan gebeuren met onschuldige slachtoffers.

Dit vind ik nou niet echt een passende reactie.
Deze man heeft geestelijke hulp nodig en wordt echt niet beter als hij een paar klappen krijgt.
Begrijp nou dat de enige persoon waarbij deze man gebaat is een psychiater is en NIET een paar mensen die hem dolgraag willen beuken.

Sjaak
02-12-2004, 18:27
Het klinkt rot om te zeggen maar als deze gestoorde "stripfiguur" niet wil luisteren en iedereen te kak probeert te zetten die het goed met hem voor heeft dan moet het hem maar is op een "harde" manier aan zijn verstand worden gebracht dat die leeft in een droomwereld. Genoeg is genoeg, voordat er enstige ongelukken gaan gebeuren met onschuldige slachtoffers.

Dit vind ik nou niet echt een passende reactie.
Deze man heeft geestelijke hulp nodig en wordt echt niet beter als hij een paar klappen krijgt.
Begrijp nou dat de enige persoon waarbij deze man gebaat is een psychiater is en NIET een paar mensen die hem dolgraag willen beuken.

Hey anoniempie, er zijn al diverse mensen met hem wezen praten en dan heeft geleid tot de laatste reactie en die is alleszeggend en zelfs gevaarlijk !!!! Besef nu is dat deze man levensgevaarlijk is voor zichzelf en zijn omgeving want hij geloofd heilig in zichzelf.

1) Weet je wat voor wapens hij had meegenomen toen hij naar Max zijn dojo kwam :shock: :shock:

2) Weet je wel wat er kan gebeuren als deze figuur kinderen les gaat geven met een groot zwaard :shock:

Door hem goed fysiek te laten zien dat hij "niks" voorsteld kan je hem misschien aan zijn verstand brengen dat die weg kwijt is want praten helpt niet. Daden overtuigen 100 keer beter dan woorden en wellicht ziet hij in dat hij in een droomwereld leeft door de "hard way"

En ja een psych zou goed zijn maar breng jij hem er naar toe want ik neem toch aan dat hij niet vrijwillig met je mee zal gaan :?

Sjaak

Anonymous
02-12-2004, 18:35
Hey anoniempie, er zijn al diverse mensen met hem wezen praten en dan heeft geleid tot de laatste reactie en die is alleszeggend en zelfs gevaarlijk !!!! Besef nu is dat deze man levensgevaarlijk is voor zichzelf en zijn omgeving want hij geloofd heilig in zichzelf. Weet je wel wat er kan gebeuren als deze figuur kinderen les gaat geven met een groot zwaard :shock: Door hem goed fysiek te laten zien dat hij "niks" voorsteld kan je hem misschien aan zijn verstand brengen dat die weg kwijt is want praten helpt niet. Daden overtuigen 100 keer beter dan woorden en wellicht ziet hij in dat hij in een droomwereld leeft door de "hard way"

En ja een psych zou goed zijn maar breng jij hem er naar toe want ik neem toch aan dat hij niet vrijwillig met je mee zal gaan :?

Sjaak

Hmm, ik heb de situatie helemaal gevolgd, vanaf zijn advertentie op marktplaats.
Ken ook degene die met hem heeft gespard maar dat ff terzijde.
Waar het om gaat, is dat je zo iemand niet fysiek duidelijk kant maken dat hij een gevaar is.
Een verkrachter kan je ook 100 keer in elkaar trappen maar hij blijft die gedachtes behouden.
Je kan iets wat erin zit niet uit iemand slaan, dit vind ik ook niet bij het beoefenen van Budo sport/kunst horen, ik vind dit behoorlijk verlagen tot zijn niveau.
Ik denk dat ondanks dat ik respect heb voor het feit voor jullie naam in de vechtsportwereld, deze man eerlijk gezegd eerder een psychiater nodig heeft dan mensen die met hem willen vechten.
Deze man valt geen eer aan te behalen om van te winnen; ik denk dat iedereen met een jaartje vechtsportervaring en een redelijk goed gebouwd lichaam hem al aankan.
Kijk als hij zelf mensen uitnodigt; oke. Maar wees dan in ieder geval zo strikt om hem niet de tering in te trappen.
Ondanks dat hij inderdaad de grootste wartaal uitkraamt, maar bedenk dat hij lang niet op jullie niveau zit (zeker niet op het niveau van een shihan).
En het beste gevecht is nog altijd een gevecht waarbij het zwaard in de schede is gebleven (oftewel er is niet gevochten).

Sjaak
02-12-2004, 18:49
Hey anoniempie, er zijn al diverse mensen met hem wezen praten en dan heeft geleid tot de laatste reactie en die is alleszeggend en zelfs gevaarlijk !!!! Besef nu is dat deze man levensgevaarlijk is voor zichzelf en zijn omgeving want hij geloofd heilig in zichzelf. Weet je wel wat er kan gebeuren als deze figuur kinderen les gaat geven met een groot zwaard :shock: Door hem goed fysiek te laten zien dat hij "niks" voorsteld kan je hem misschien aan zijn verstand brengen dat die weg kwijt is want praten helpt niet. Daden overtuigen 100 keer beter dan woorden en wellicht ziet hij in dat hij in een droomwereld leeft door de "hard way"

En ja een psych zou goed zijn maar breng jij hem er naar toe want ik neem toch aan dat hij niet vrijwillig met je mee zal gaan :?

Sjaak

Hmm, ik heb de situatie helemaal gevolgd, vanaf zijn advertentie op marktplaats.
Ken ook degene die met hem heeft gespard maar dat ff terzijde.
Waar het om gaat, is dat je zo iemand niet fysiek duidelijk kant maken dat hij een gevaar is.
Een verkrachter kan je ook 100 keer in elkaar trappen maar hij blijft die gedachtes behouden.
Je kan iets wat erin zit niet uit iemand slaan, dit vind ik ook niet bij het beoefenen van Budo sport/kunst horen, ik vind dit behoorlijk verlagen tot zijn niveau.
Ik denk dat ondanks dat ik respect heb voor het feit voor jullie naam in de vechtsportwereld, deze man eerlijk gezegd eerder een psychiater nodig heeft dan mensen die met hem willen vechten.
Deze man valt geen eer aan te behalen om van te winnen; ik denk dat iedereen met een jaartje vechtsportervaring en een redelijk goed gebouwd lichaam hem al aankan.
Kijk als hij zelf mensen uitnodigt; oke. Maar wees dan in ieder geval zo strikt om hem niet de tering in te trappen.
Ondanks dat hij inderdaad de grootste wartaal uitkraamt, maar bedenk dat hij lang niet op jullie niveau zit (zeker niet op het niveau van een shihan).
En het beste gevecht is nog altijd een gevecht waarbij het zwaard in de schede is gebleven (oftewel er is niet gevochten).

Volgens mij snap je niet wat ik bedoel. Dit heeft niks te maken met winnen van hem of hem de tering in trappen, integendeel ! Je kan iemand iets 100 x uitleggen maar ondervinding is nog steeds de allerbeste leermeester. Met deze man valt niet te praten en dan kan je wel langs de zijlijn gaan roepen dat hij een shrink nodig heeft maar daar schiet je niks mee op, want zelfs een psych kan deze man niet tot andere gedachte brengen. Deze man moet duidelijk gemaakt worden dat hij niet op het niveau zit waar hij denk te zitten en dat kan gewoon door een goede sparpartij en daar is helemaal niets mis mee. Wel is gehoord van iemand testen op zijn fysieke en technische capaciteiten, is een normaal onderdeel van full kontakt sporten. Het is de perfecte manier om iemand duidelijk te maken dat hij er nog niet helemaal of helemaal niet klaar voor is. Wellicht dat dit de enige oplossing is.

Sjaak

ashihara
02-12-2004, 18:51
ha ha ah sommige mensen leren het nooit:)
Max wanneer kunnen we die video op mixfightverwachten?

Anonymous
02-12-2004, 18:54
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel. Dit heeft niks te maken met winnen van hem of hem de tering in trappen, integendeel ! Je kan iemand iets 100 x uitleggen maar ondervinding is nog steeds de allerbeste leermeester. Met deze man valt niet te praten en dan kan je wel langs de zijlijn gaan roepen dat hij een shrink nodig heeft maar daar schiet je niks mee op, want zelfs een psych kan deze man niet tot andere gedachte brengen. Deze man moet duidelijk gemaakt worden dat hij niet op het niveau zit waar hij denk te zitten en dat kan gewoon door een goede sparpartij en daar is helemaal niets mis mee. Wel is gehoord van iemand testen op zijn fysieke capaciteiten, is een normaal onderdeel van full kontakt sporten. Het is de perfecte manier om iemand duidelijk te maken dat hij er nog niet helemaal of helemaal niet klaar voor is. Wellicht dat dit de enige oplossing is.

Sjaak


Met alle respect, maar volgens mij snap je de menselijke psyche niet helemaal.
Wie zegt dat een psych niet op zo iemand kan inpraten?
Ik zeg niet dat dat gegarandeerd voor succes zorgt, maar het zou KUNNEN.
Hij heeft al 2 keer gespard nu, een keer brak hij zijn vingers erbij, je zou zeggen dat hij nu toch echt wel weet dat hij niet geschikt is om les te geven.
Maar aangezien deze persoon zeer waarschijnlijk manisch-depressief is kan je dit niet uit hem slaan, omdat zijn psyche nou eenmaal anders werkt dan die van een "normaal" persoon.
Hij blijft doorgaan met het rondspuien van zijn vechtsport, de 1e keer dacht ik dat die ervan had geleerd, maar nee, de 2e keer dacht ik dat die ervan had geleerd maar nee.
3 maal is scheepsrecht gaat in dit geval niet op, omdat we met een psychiatrisch patient in spe te maken hebben.

Ik wil overigens geen flamewar starten oid hoor.

marster
02-12-2004, 18:54
Hij is welkom om zondag zijn kunstjes te laten zien iedereen is zondag welkom om met ray van gedachten te wisselen :mrgreen:

waar is de zaal, wil graag komen

Guru
02-12-2004, 19:05
Even een boodschap voor Ray-Ray.

Ik zag de volgende 2 Kung Fu Titels.

Er zijn nog meer voor maar 4.99 bij Freerecord Shop.
Iron Bodyguards a.k.a Fist of Legends 2 en 8 Strikes of Wild Cat.
Voor kort even over verhalen heb,neem lekkerlijk Classics qua vechtstijl en beeld,geluid en kwaliteit
Het Chineze verzet onderleiding van Dr.Sun vecht tegen Japanse bezetters en hun Man Chu helpers.
Meeste gevechten zijn echt te langdradig,maar voor martial arts die-hard fans zeer mooi.
Shao Wa meisje leert de Wild Cat stijl om de moordenaars van haar pa (later leermeester) te straffen.
Ze gebruiken de Ratstijl welk net als Pendekar Ray eerder komisch dan echt technisch is.
Wie zelf wil beoordelen, kijkt of ze deel 2 en deel 6 uit Kung Fu Classics stijl hebben.

max mulder shihan
02-12-2004, 19:05
Arnhemese martialart academy, vijverlaan 96, te Arnhem zondag 14.00 uur mischien is ie er wel weer, iedereen is van harte welkom ,om als ray er is vragen aan hem te stellen of iets anders :mrgreen:

Ufuk
02-12-2004, 19:10
Mensen ik heb m gebeld en gedaan of ik een intellect met een master in Oosterse vechtkunsten heb. En dat mijn stijl goed overeenkomt met die van hem. Ik heb hem ook uitgedaagd voor een kooigevecht:

"Nee, daar doe ik niet meer aan, de laatste keer hield ik de tegenstander vast en toen brak hij mijn vinger", "maar als ik dat wist, dan had ik hem afgemaakt!"

HAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHA

Ook heel seriues gevraagd:

Heb je leerlingen?

Nee.

Waarom denk je?

Weet ik niet.

Heb je je zelf wel eens bekeken, al die filmpjes en fotos?

Ja.....

Sjaak
02-12-2004, 19:11
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel. Dit heeft niks te maken met winnen van hem of hem de tering in trappen, integendeel ! Je kan iemand iets 100 x uitleggen maar ondervinding is nog steeds de allerbeste leermeester. Met deze man valt niet te praten en dan kan je wel langs de zijlijn gaan roepen dat hij een shrink nodig heeft maar daar schiet je niks mee op, want zelfs een psych kan deze man niet tot andere gedachte brengen. Deze man moet duidelijk gemaakt worden dat hij niet op het niveau zit waar hij denk te zitten en dat kan gewoon door een goede sparpartij en daar is helemaal niets mis mee. Wel is gehoord van iemand testen op zijn fysieke capaciteiten, is een normaal onderdeel van full kontakt sporten. Het is de perfecte manier om iemand duidelijk te maken dat hij er nog niet helemaal of helemaal niet klaar voor is. Wellicht dat dit de enige oplossing is.

Sjaak


Met alle respect, maar volgens mij snap je de menselijke psyche niet helemaal.
Wie zegt dat een psych niet op zo iemand kan inpraten?
Ik zeg niet dat dat gegarandeerd voor succes zorgt, maar het zou KUNNEN.
Hij heeft al 2 keer gespard nu, een keer brak hij zijn vingers erbij, je zou zeggen dat hij nu toch echt wel weet dat hij niet geschikt is om les te geven.
Maar aangezien deze persoon zeer waarschijnlijk manisch-depressief is kan je dit niet uit hem slaan, omdat zijn psyche nou eenmaal anders werkt dan die van een "normaal" persoon.
Hij blijft doorgaan met het rondspuien van zijn vechtsport, de 1e keer dacht ik dat die ervan had geleerd, maar nee, de 2e keer dacht ik dat die ervan had geleerd maar nee.
3 maal is scheepsrecht gaat in dit geval niet op, omdat we met een psychiatrisch patient in spe te maken hebben.

Ik wil overigens geen flamewar starten oid hoor.

Dit wordt een wellis nietus spelletje maar goed nog even een reactie van mijn kant. ik denk juist dat jij niet snapt hoe de menselijke psyche in elkaar zit. Iemand zijn vingers breken is niet iemand overtuigen van zijn ongelijk, daar is veel meer voor nodig, veel meer. Je moet de man op een didactische wijze een test laten ondergaan en ik weet zeker dat als je dat doet onder deskundig toezicht dat je de man zeer zeker duidelijk kan maken dat hij niets voorsteld en dat allemaal zonder iets bij hem te breken.

Ooit wel is een zwaar fysiek en mentaal vechtexamen ondergaan ? Bij zo'n zware test wordt de grens vaak getrokken in de hersenen en dat is de plek waar je moet zijn bij deze meneer. Het gaat daarbij om het psychologische aspect wat betreft de pijn en waar leg ik de grens en wat zijn nu precies mijn capaciteiten. Bij zo'n test is er allereerst de fysieke grens, die de belangrijkste barrières opwerpt. Degene die deze test ondergaat riskeert bij het verleggen van zijn prestatievermogen medische complicatie's zoals overbelastingsverschijnselen en wanneer dit optreed zal hij zich ongetwijfeld de vraag stellen : "Wat ligt nog wel binnen het aanvaardbare voor mij" of "waar ben ik in godsnaam mee bezig".

En dat is juist de vraag die Ray zich moet stellen en als er een manier is om het aan zijn verstand te brengen dan is het wel zo'n test onder deskundige leiding.

Sjaak

Anonymous
02-12-2004, 19:32
Dit wordt een wellis nietus spelletje maar goed nog even een reactie van mijn kant. ik denk juist dat jij niet snapt hoe de menselijke psyche in elkaar zit. Iemand zijn vingers breken is niet iemand overtuigen van zijn ongelijk, daar is veel meer voor nodig, veel meer. Je moet de man op een didactische wijze een test laten ondergaan en ik weet zeker dat als je dat doet onder deskundig toezicht dat je de man zeer zeker duidelijk kan maken dat hij niets voorsteld en dat allemaal zonder iets bij hem te breken.

Ooit wel is een zwaar fysiek en mentaal vechtexamen ondergaan ? Bij zo'n zware test wordt de grens vaak getrokken in de hersenen en dat is de plek waar je moet zijn bij deze meneer. Het gaat daarbij om het psychologische aspect wat betreft de pijn en waar leg ik de grens en wat zijn nu precies mijn capaciteiten. Bij zo'n test is er allereerst de fysieke grens, die de belangrijkste barrières opwerpt. Degene die deze test ondergaat riskeert bij het verleggen van zijn prestatievermogen medische complicatie's zoals overbelastingsverschijnselen en wanneer dit optreed zal hij zich ongetwijfeld de vraag stellen : "Wat ligt nog wel binnen het aanvaardbare voor mij" of "waar ben ik in godsnaam mee bezig".

En dat is juist de vraag die Ray zich moet stellen en als er een manier is om het aan zijn verstand te brengen dan is het wel zo'n test onder deskundige leiding.

Sjaak

Maar net zoals Ray niet naar de psych te brengen is zal hij ook niet zo'n fysiek zwaar examen ondergaan.
En nee ik heb nog nooit een fysiek zwaar examen ondergaan, wel een gewoon examen, maar niet fysiek of mentaal zeer zwaar.
Maar het feit blijft; je kan hem aangezien hij PSYCHISCHE hulp nodig heeft hem niet met een leuk testje laten zien dat hij weinig voorstelt.
Hij zal op het moment zelf misschien beamen dat die fout zit maar daarna gaat hij weer net zo hard door.
Hij gaat toch ook nu weer door nadat die tot 2 keer toe van mensen die echt wel weten waar ze mee bezig zijn "klop" heeft gehad?
Deze man blijft maar doorgaan, je kan hem niet stoppen door hem metaal of fysiek te slopen.
Sterker nog; stelselmatig naar beneden trappen v/d man en hem fysiek zware dingen laten doen kan hem alleen nog maar verder laten ontsporen.
Ik denk dat deze man op zijn minst een zeer moeilijke jeugd heeft gehad (hij heeft ook gezegd gepest te zijn) en als gevolg daarvan zo is geworden en dat kan je er niet uit slaan, hoe graag je dat ook zou willen.
Ik probeer te kijken wie de man achter deze Ray is. Ik zou hem graag een keer willen ontmoeten, misschien trainen, misschien niet.
Ik geef toe dat ik me in het begin van deze hype ook liet gaan, maar ik kan alleen maar zeggen dat ik erg medelijden met deze man heb.
Hij heeft bij lange na niet het niveau dat iedereen hier heeft; juist daarom zou iedereen boven hem moeten staan.

Mijns inziens is meeten goed, maar ik denk dat hem testen laten ondergaan of nog een keer met hem sparren niet goed is.

max mulder shihan
02-12-2004, 19:53
Guest , we hebben ,en dat zul je volgende week zelf kunnen zien, ray laten zien en ervaren dat zijn 'stijl' geen hout snijdt , na een week of drie rust begint het gedoe weer ,zoals Sjaak al zegt deze man is niet alleen een gevaar voor zichzelf maar ook een gevaar voor mensen die hierin trappen ,door bv hun kinderen bij deze man 'les ' te laten nemen. Hoe dan ook deze man doet de vechtsporten geen goed.

Wheelie
02-12-2004, 19:57
Mensen ik heb m gebeld en gedaan of ik een intellect met een master in Oosterse vechtkunsten heb. En dat mijn stijl goed overeenkomt met die van hem. Ik heb hem ook uitgedaagd voor een kooigevecht:

"Nee, daar doe ik niet meer aan, de laatste keer hield ik de tegenstander vast en toen brak hij mijn vinger", "maar als ik dat wist, dan had ik hem afgemaakt!"

HAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHA

Ook heel seriues gevraagd:

Heb je leerlingen?

Nee.

Waarom denk je?

Weet ik niet.

Heb je je zelf wel eens bekeken, al die filmpjes en fotos?

Ja.....

Verder is hij wel een aardige kerel toch ? ;)

Anonymous
02-12-2004, 20:15
Guest , we hebben ,en dat zul je volgende week zelf kunnen zien, ray laten zien en ervaren dat zijn 'stijl' geen hout snijdt , na een week of drie rust begint het gedoe weer ,zoals Sjaak al zegt deze man is niet alleen een gevaar voor zichzelf maar ook een gevaar voor mensen die hierin trappen ,door bv hun kinderen bij deze man 'les ' te laten nemen. Hoe dan ook deze man doet de vechtsporten geen goed.

Volgens mij deelt Guest dezelfde mening als jou Max, wat betreft het gevaar wat Ray voor zichzelf en zijn omgeving kan vormen. Inderdaad, Ray word keer op keer via dergelijke sparpartijen en ontmoetingen met zijn neus op de feiten gedrukt maar heeft het geholpen? Tot nu toe niet. En van wat ik van hem op het internet zie langskomen krijg ik de indruk dat je hem nog wel 100000 keer z'n vingers kan breken, z'n hoofd kapot kan slaan en hem laten aftikken maar dat het gewoon geen zoden aan de dijk zet. Ook een fysieke test zoals Sjaak die aanraad zie ik geen nut hebben; Ray zijn stoornis gaat veel verder en is niet met een dergelijke test of examen te 'genezen'. Om Sjaak even te quoten:

Degene die deze test ondergaat riskeert bij het verleggen van zijn prestatievermogen medische complicatie's zoals overbelastingsverschijnselen en wanneer dit optreed zal hij zich ongetwijfeld de vraag stellen : "Wat ligt nog wel binnen het aanvaardbare voor mij" of "waar ben ik in godsnaam mee bezig".
Het is toch onderhand duidelijk dat het bij Ray niet zo werkt? Dat hij nadat z'n vingers worden gebroken niet bij zichzelf gaat denken 'goh, ik heb toch niet echt de kwaliteiten om les te geven'? Bij een doorsnee, 'gezond' persoon zal het werken ja, maar niet bij iemand die manisch depressief is en denkt dat-ie met een broek tot onder z'n oksels telekinese aanvallen kan doen. De eerste de beste die Ray weer voor een ontmoeting uitnodigt: sla Ray KO, stop hem in een dwangsbuis en drop hem bij het eerste de beste psychiatrische ziekenhuis. Dat is het enigste wat de man kan helpen.

}|^-_-^|{
02-12-2004, 20:24
*}|^-_-^|{ steekt zijn vinger op voor het KO slaan..*

gimgamgommetje
02-12-2004, 20:53
Verder is hij wel een aardige kerel toch ? ;)

Klopt,

Hoe ik hem die middag heb meegemaakt is als een zachtaardig en gemoedelijk persoon.
Ik vind hem heel anders over komen als je hem persoonlijk spreekt dan hoe hij op internet overkomt. Als je de tijd neemt om met hem te praten krijg je een hele andere Ray te zien.

Ik denk niet dat nog een keer hard sparren gaat helpen.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe wij hem goed hulp kunnen bieden.
Mischien dat als we hem willen helpen dat we het over een hele andere boeg moeten gooien.

Als hij problemen heeft gehad met mensen die hem gepest hebben of mischien erger , en hij heeft daar moeite mee...
Dan zie ik niet hoe het zal helpen hem verder hard aan te pakken etc.

Ik denk dat hoe meer je hem afzeikt, naar beneden haalt, de grond in trapt etc. hoe harder hij zich af zal zetten hiertegen. Dus denk ik dat je zo een averechts effect krijgt en je gewoon een van de mensen bent die hem naar beneden haalde ,vanuit zijn perspectief.

Als we uitvinden hoe we zijn zelfvertrouwen kunnen vergroten op andere gebieden dan vechtsport zodat hij daar zijn ei in kwijt kan en wellicht zijn brood kan verdienen komen we denk ik verder.
Ik zou bij god niet weten hoe.

Toen dit een paar maanden geleden zo begon had ik nog niet zo'n idee hoe serieus deze kwestie eigenlijk is.
Ik denk inmiddels dat dit geval zo serieus is dat het me een heel goed idee lijkt dat iig iedereen stopt met expres denigrerend over hem te schrijven of evt spelletjes met hem te spelen.

bryan
02-12-2004, 21:05
*}|^-_-^|{ steekt zijn vinger op voor het KO slaan..*


hier nog een vinger

Anonymous
02-12-2004, 21:14
Verder is hij wel een aardige kerel toch ? ;)

Klopt,

Hoe ik hem die middag heb meegemaakt is als een zachtaardig en gemoedelijk persoon.
Ik vind hem heel anders over komen als je hem persoonlijk spreekt dan hoe hij op internet overkomt. Als je de tijd neemt om met hem te praten krijg je een hele andere Ray te zien.

Ik denk niet dat nog een keer hard sparren gaat helpen.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe wij hem goed hulp kunnen bieden.
Mischien dat als we hem willen helpen dat we het over een hele andere boeg moeten gooien.

Als hij problemen heeft gehad met mensen die hem gepest hebben of mischien erger , en hij heeft daar moeite mee...
Dan zie ik niet hoe het zal helpen hem verder hard aan te pakken etc.

Ik denk dat hoe meer je hem afzeikt, naar beneden haalt, de grond in trapt etc. hoe harder hij zich af zal zetten hiertegen. Dus denk ik dat je zo een averechts effect krijgt en je gewoon een van de mensen bent die hem naar beneden haalde ,vanuit zijn perspectief.

Als we uitvinden hoe we zijn zelfvertrouwen kunnen vergroten op andere gebieden dan vechtsport zodat hij daar zijn ei in kwijt kan en wellicht zijn brood kan verdienen komen we denk ik verder.
Ik zou bij god niet weten hoe.

Toen dit een paar maanden geleden zo begon had ik nog niet zo'n idee hoe serieus deze kwestie eigenlijk is.
Ik denk inmiddels dat dit geval zo serieus is dat het me een heel goed idee lijkt dat iig iedereen stopt met expres denigrerend over hem te schrijven of evt spelletjes met hem te spelen.

Dat probeerde ik dus ook al duidelijk te maken; hoe harder hij de grond wordt ingetrapt hoe meer hij zich gaat afzetten.
Ik was anoniempjuh en guest.

Dutch Dynamite
02-12-2004, 21:19
Iemand die ik ken en ook op dit forum kijkt heeft hem gebeld en gevraagd of hij interesse heeft in een UFC gevecht. Zijn antwoord was: Als ik die kans zou krijgen zeker, want met mijn concept ben ik niet te verslaan. Kijk, dit gaat nu echt te ver.

Anonymous
02-12-2004, 21:38
a.s.c.


waar komt ie dan 11 december in ede ?? :shock:

Laat hem aub daar weg blijven ! Dat houden we liever serieus.


alhoewel ik hem wel graag eens een partijtje zou zien grapplen met jou Brammetje ! :lol:

payap
02-12-2004, 21:40
:oops: was Payap hierboven.

ben helemaal van slag door die ray ! :lol:

Ton
02-12-2004, 21:45
Verder is hij wel een aardige kerel toch ? ;)

Als we uitvinden hoe we zijn zelfvertrouwen kunnen vergroten op andere gebieden dan vechtsport zodat hij daar zijn ei in kwijt kan en wellicht zijn brood kan verdienen komen we denk ik verder.
Ik zou bij god niet weten hoe.


Dat hebben we toch al zo vaak gedaan. Ik zeg ook niet dat we hem KO moeten slaan of what ever. Maar we hebben allemaal hem toch al zo aangemoedigt om een serieuse dojo te zoeken waar hij in de leer kan. Na 2 keer toe op zijn vingers te zijn getikt, door Max, en jou, Gimgamgommetje, moet hij toch wel beter weten.

Hij gedraagt zich dan weer een aantal weken, en dan krijgt hij weer last van zijn.

Ik heb het al een aantal maal vaker aangehaald, maar deze man heeft last van het manisch depressieve syndroom. Hij zit nu dus gewoon in een manische fase.


Men spreekt van een manische episode als drie of meer van de volgende symptomen dagelijks gedurende minstens een week aanwezig zijn:
• opgeblazen gevoel van eigenwaarde of grootheidsideeën
• minder slaapbehoefte (hij zat van smorgens vroeg tot midden in de nacht te posten op mixfight, zegt al wat.
• verhoogde spraakzaamheid
• verminderde concentratie, gemakkelijk af te leiden
• toename van doelgerichte activiteit of psychomotorische agitatie
• zich overmatig bezighouden met aangename activiteiten
De klachten moeten een verstoring betekenen van het normale functioneren, en niet het gevolg zijn van een lichamelijke aandoening of van alcohol- of drugsmisbruik.

Ik weet haast wel zeker dat dit bij hem speelt.

Lees (http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1245) maar is meer over dit syndroom.

gimgamgommetje
02-12-2004, 21:54
Ik zou ook niet weten wat we het beste voor hem kunnen doen.

Wel denk ik dat we moeten oppassen met het stellen van diagnoses.
Ik denk dat hoe we ook denken dat iets klopt, we het plakken van etiketjes beter over kunnen laten aan mensen die daar hun beroep van maken.

Ton
02-12-2004, 22:20
Maar nu ff over naar de serieuse zaken...

Kom op met die film max :mrgreen: :wink:

Anonymous
03-12-2004, 08:24
Alhowel ik Sjaak en Max begrijp, lijkt het me idd best onverstandig om nog een keer te vechten met hem, daar bereik je toch nix mee, ook al is er deskundige begeleiding. Dat de man een gevaar is voor de samenleving, en voor hem zelf klopt volledig. Ik moet er niet aan denken dat hij mensen les gaat geven, of dat hij met zijn zwaardje een 16 jarige scooterboy te lijf gaat omdat hij zich beledigd voelt.

Die man heeft hulp nodig, en niet een klein beetje. Ik vind het gewoon zielig, en heb een beetje medelijden met hem. Dat mensen zo kunnen worden, want volgens mij was hij vroeger niet zo.

Ik en meerdere mensen willen hem helpen, maar kom op hey: we kunnen hem niet helpen. We hebben allemaal het beste met hem voor, maar wij zijn geen professionals op dat gebied, en dat heeft hij wel nodig

(Ps. filmpje is altijd welkom in het MMF :lol: )

Anonymous
03-12-2004, 08:59
Ik zou ook niet weten wat we het beste voor hem kunnen doen.

Wel denk ik dat we moeten oppassen met het stellen van diagnoses.
Ik denk dat hoe we ook denken dat iets klopt, we het plakken van etiketjes beter over kunnen laten aan mensen die daar hun beroep van maken.

Dat klopt inderdaad; dus moet er ook ingezien worden dat hij met een zware test niet om te krijgen is.

Anonymous
03-12-2004, 09:01
Dat klopt inderdaad; dus moet er ook ingezien worden dat hij met een zware test niet om te krijgen is.

Ik wil daar nog even aan toevoegen dat stelselmatig naar beneden trappen van deze man hem waarschijnlijk alleen maar meer ideeën zal bezorgen.

Sjaak
03-12-2004, 09:12
Jongens blijven jullie allemaal lekker fijn voor psych spelen en/of hem belachelijk maken en dan kan je er op wachten totdat er iets helemaal fout gaat :cry:

Ik lees hier al weken zeer uitgebreide 'deskundige' analyses over de man wat er zou moeten gebeuren met hem maar daar blijft het dus wel bij.

Ik heb het helemaal met deze figuur gehad en het stomme gelul over Max doet bij mij echt de deur dicht. Analyseer maar lekker verder maar besef dat door jullie aandacht (zowel negatief of positief) deze man alleen maar gesterkt wordt in zijn waanzinnige denkbeelden. Ik zou zeggen ga er lekker mee door :thumbs:

Anonymous
03-12-2004, 09:18
We kunnen analyseren wat we willen, maar dat schiet toch idd niets op. Of professionele hulp, kan hem redden, of een 'avondje Jensen' :mrgreen:

Wheelie
03-12-2004, 09:25
Schrijf maar op MIXFIGHT.NL dat mensen die met mij willen SPARREN/VECHTEN dat die beter niet contact met kunnen opnemen , wat ik verbreek dan toch de verbinding !!!
De mensen die een proefles of lessen willen nemen die mogen contact met mij opnemen , ze moeten wel serieus zijn , indien ik merk dat ze mijn stijl belachelijk maken , schop ik ze er uit.

Met vriendelijke groeten ,

Raymond

Anonymous
03-12-2004, 10:10
Jongens blijven jullie allemaal lekker fijn voor psych spelen en/of hem belachelijk maken en dan kan je er op wachten totdat er iets helemaal fout gaat :cry:

Ik lees hier al weken zeer uitgebreide 'deskundige' analyses over de man wat er zou moeten gebeuren met hem maar daar blijft het dus wel bij.

Ik heb het helemaal met deze figuur gehad en het stomme gelul over Max doet bij mij echt de deur dicht. Analyseer maar lekker verder maar besef dat door jullie aandacht (zowel negatief of positief) deze man alleen maar gesterkt wordt in zijn waanzinnige denkbeelden. Ik zou zeggen ga er lekker mee door :thumbs:

Dat had ik daarnet ook al gezegd.

max mulder shihan
03-12-2004, 11:44
Ik heb ray net gebeld ,kreeg jammer genoeg zijn voicemail, heb hem uitgenodigt om aankomende zondag langs te komen om zijn kunstjes te laten zien, ook heb ik hem er op geatendeert dat het niet zo bijdehand is om dingen te vertellen in de trend van ik hak hem in mootjes etc. Ben benieuwtd of hij weer langskomt. voor degenedie op de film 'ray in wonderland ' zitten te wachten,komt medio volgende week uit.

max mulder shihan
05-12-2004, 12:21
Nu zondag morgen 5 -12-2004 weer geprobeert ray te bellen zijn voicemail is schijnbaar zo vol dat de telefoon niet meer overgaat maar je gelijk in zijn voicemail komt, of hij heeft de instelling zo gezet dat je gelijk in zijn voicemail komt, ben benieuwt of hij nog komt ,vorige keer stond hij ook ineens voor de deur, dus je weet maar nooit :maskills:

max mulder shihan
05-12-2004, 17:45
Oke ray was er niet, woensdag of donderdag staat de film er op :mrgreen:

Ton
05-12-2004, 18:27
woensdag of donderdag staat de film er op :mrgreen:


Vol verwachting klopt mijn hart....


:thumbs: :mrgreen: :thumbs:

Gulo gulo
05-12-2004, 18:28
I'm gonna make you a star....

Sjaak
05-12-2004, 18:29
Oke ray was er niet,

Goh wat verrassend :roll:

MB667
05-12-2004, 18:30
Jongens, dit is echt wel Jensen material!

Gulo gulo
05-12-2004, 18:30
Misschien niet lichamelijk, maar via telekinese heeft hij vast wel meegedaan :wink:

max mulder shihan
05-12-2004, 19:23
Dat zal het zijn , ik voelde de heletijd van die rillingen over mijn rug lopen, of was dat nou de verwarming die het niet goed deed :wink: O ja Sjaak ik had er eigenlijk wel op gerekend, gezien het gegeven dat hij er na zijn eerste toezegging er ook was. Aankomende woensdag of donderdag [ligt ook een beetje aan Justy :wink: ] kunnen julie ray bewonderren, ik heb verder nog niets van hem vernomen ,mischien weet Wheels wat meer.

The_Rock
05-12-2004, 19:54
:mrgreen: kan echt niet wachten!!!!!!! :mrgreen:

redjuh
05-12-2004, 20:44
omfg we will lofao

Gulo gulo
05-12-2004, 20:45
Pas op Redjuh, he's out there. Prowling like a tiger............

ROIDRAGE
05-12-2004, 22:01
damn, et woord ray staat er en meteen weer 3 pagina's.
hij word echt een ster zo :shock:

Leon
05-12-2004, 22:31
Ik gebruik Bas Rutten's Lethal Street Fighting Systeem wel tegen
die Gay Ray, kijken wat hij daar tegen kan doen :mrgreen:

Thomas
05-12-2004, 22:32
damn, et woord ray staat er en meteen weer 3 pagina's.
hij word echt een ster zo :shock:

Ray is een ster :maskills:

jan sensei kyokushin
06-12-2004, 07:16
Dat zal het zijn , ik voelde de heletijd van die rillingen over mijn rug lopen, of was dat nou de verwarming die het niet goed deed :wink: O ja Sjaak ik had er eigenlijk wel op gerekend, gezien het gegeven dat hij er na zijn eerste toezegging er ook was. Aankomende woensdag of donderdag [ligt ook een beetje aan Justy :wink: ] kunnen julie ray bewonderren, ik heb verder nog niets van hem vernomen ,mischien weet Wheels wat meer.

:lol: :lol: :lol:

The show goes on

Anonymous
06-12-2004, 15:35
Jullie krijgen die film gauw genoeg hoor..

Met mijn telekenise shit pijp ik jullie allemaar onder

Liefste,

Pendekar Ray :D

Thomas
06-12-2004, 15:48
Jullie krijgen die film gauw genoeg hoor..

Met mijn telekenise shit pijp ik jullie allemaar onder

Liefste,

Pendekar Ray :D

:roll: grappenmaker

a.s.c.
06-12-2004, 16:47
Sensai Ray is een (serieuze) bedrieging voor kinderen die in zijn sprookjes geloven, deze totaal geflipte koekebakker kan idd wel eens ongelukken gaan veroorzaken. Persoonlijk denk ik dat we hem naar japan of china moeten sturen met deze praatjes (als we in Nederland hem in elkaar meppen krijgen we problemen met justitie, hij is een mafkees en die mag je niet in mekaar slaan :D, daar moet je mee praten :wink: ), als we allemaal 2 euro inleggen komen we er wel, dan kan hij met zijn zwaardvechtkunsten verhaal gaan halen bij de originele meesters, die vanwege eer en trots waarschijnlijk wel gemachtigd zijn hem hier en daar een beetje te snijden. Dan zijn we voor eens en voor altijd van deze gestoorde man af en dan kan hij geen verdere ongelukken veroorzaken.

Anonymous
06-12-2004, 19:54
Wanneer het zo ver is dan pijp ik jullie allemaal verrot met mijn telekenise onzin

Hahah ik zal jullie kinderen hersenspoelen om tegen jullie te vechten..

Haha ik zal jullie geld jatten.. haha ik ben een ongelooflijke zwein.. ik ben een nazi'

HAHAHA IK BEN PENDERKAR RAY :twak:

Anonymous
06-12-2004, 19:58
hmmm.... yeah right :roll:

max mulder shihan
06-12-2004, 20:30
Wanneer het zo ver is dan pijp ik jullie allemaal verrot met mijn telekenise onzin

Hahah ik zal jullie kinderen hersenspoelen om tegen jullie te vechten..

Haha ik zal jullie geld jatten.. haha ik ben een ongelooflijke zwein.. ik ben een nazi'

HAHAHA IK BEN PENDERKAR RAY :twak:

Yep en ik ben swiebertje :mrgreen:

ashi76
06-12-2004, 20:31
Dus toch !!!

Ik had al zo'n vermoeden Max.. :mrgreen:

LOCO
06-12-2004, 21:19
Guest is echt "grappig", echter het gebruik van het woord nazi voor iemand die gewoon wat in de war is vind ik niet kunnen. Mocht het een forummember zijn is mischien een waarschuwing/gele kaart of zo wel op zijn plaats vind ik.

max mulder shihan
06-12-2004, 21:26
Dus toch !!!

Ik had al zo'n vermoeden Max.. :mrgreen:

Je kunt de mensen tegenwoordig niets meer in vertrouwen vertellen :wink:

max mulder shihan
07-12-2004, 12:16
Kijk RR kan het naar waarde inschatten :thumbs: :wink: Ik heb vanmorgen de tape naar Roy gestuurd dus nu flink Roy achter zijn vodden aanzitten :mrgreen:

Wheelie
07-12-2004, 16:16
mischien weet Wheels wat meer.

ik kreeg alleen dit:


Hallo Wheelie ,

Zeg tegen MAX MULDER dat hij moet stoppen met die ONZIN , en STALKING !!!

Als hij door blijft gaan met STALKING , geef ik hem aan bij de POLITIE !!!

Ik stuur ze dan naar zijn DOJO.

Dus hij kan beter kappen nu.


Met vriendelijke groeten ,

Raymond

Thomas
07-12-2004, 16:32
whahahahahaha :mrgreen:

NTT-FX
07-12-2004, 16:46
Ik kan niet wachten tot de video er is die bij Max is getaped , verse fakes in aantocht! :mrgreen:

max mulder shihan
07-12-2004, 17:04
STALKING IKKE ray? hij is nog gekker dan ik dacht :mrgreen:

redjuh
07-12-2004, 18:55
crazy beyond the universal borders

Siliconknight64
07-12-2004, 18:57
Ok ik heb die hele topic gelezen. 1 vraagje: is deze gozer for real? :shock:

Wheelie
07-12-2004, 22:45
yep hij is for real

jan sensei kyokushin
08-12-2004, 09:04
STALKING IKKE ray? hij is nog gekker dan ik dacht :mrgreen:
:mrgreen: volkomen mee eens max :mrgreen:

Ik zei het al per telefoon van middag tegen je HELEMAAL DOOR GEDRAAIT die ray !!

max mulder shihan
08-12-2004, 12:39
Heb hem 4x geprobeert te bellen niet gelukt, heb twee keer in zijn voicemail ingesproken ,en dat was het dan .STALKEN de man heeft ze echt niet meer allemaal op een rijtje, en wie poste er dat hij mij in mootjes zou hakken en nog een paar van dat soort kreten juisttem onze rayman, maar Roy heeft de tape dus zet het bier of de fris de chips en de nootjes maar vast klaar :mrgreen:

jan sensei kyokushin
08-12-2004, 13:33
OSU ik wil die stijl van ray graag bewonderen hij is de enigste die het beheerst :roll: [gelukig nog wel] :roll: k''zit met ongedult te wachten :mrgreen:

a.s.c.
08-12-2004, 14:11
Waar staat de film van onverslaanbare Ray? dat moet ik echt zien wat een psychopaat die Ray zeg hahahaha lach me kapot Pendakar Ray!!!

Dennuz
08-12-2004, 14:15
Waar staat de film van onverslaanbare Ray? dat moet ik echt zien wat een psychopaat die Ray zeg hahahaha lach me kapot Pendakar Ray!!!

Die komt nog..

a.s.c.
08-12-2004, 14:37
ok, thnx

Justinian
08-12-2004, 14:39
Ik verwacht de film vandaag of morgen binnen te hebben en dan kijk ik even of een vriend van me het kan digitaliseren.

Justinian
08-12-2004, 15:28
De tape is binnen!!

http://members.home.nl/roybjj/ray.gif

Ik ga nu ff een stukje kijken en zal jullie zo laten weten wat ik er van vond ;) Bij gebrek aan materiaal zal ik proberen alvast een foto van m'n tv beeld te maken.

NTT-FX
08-12-2004, 15:30
Sneak preview!!! :mrgreen:

De muilezel maar alvast laten warmdraaien als backup share ? ;)

Justinian
08-12-2004, 15:59
Nou ik heb net een stuk van de film gezien. Ik kreeg eerlijk gezegd een beetje medelijden met Ray. Zoals GGG het eerder ook al aangaf, het is een zachtaardige man die het allemaal best goed bedoeld. Gelukkig gingen Max en zijn leerling heel goed met Ray om en probeerden op de best mogelijke manier duidelijk te maken dat zijn 'stijl' niet werkt. Enfin, kijk hieronder vast naar de foto's. De videoband hoop asap te digitaliseren.

Ps. sorry voor de beroerde kwaliteit van de beelden, dat ligt aan het feit dat ik ze met m'n digitale camera heb gemaakt. De videoband zelf is van goede kwaliteit.

http://members.home.nl/roybjj/ray/1.gif
http://members.home.nl/roybjj/ray/2.gif
http://members.home.nl/roybjj/ray/3.gif
http://members.home.nl/roybjj/ray/4.gif
http://members.home.nl/roybjj/ray/5.gif
http://members.home.nl/roybjj/ray/6.gif

Anonymous
08-12-2004, 16:09
ik begrijp best dat Ray een zachtaardige man is.. maar alsnog het is niet goed om de oneffectieve in welk opzicht ook (of het nou voor verdediging of gezondheid is) te laten bloeien waardoor mensen kinderen of zichzelf zullen aanmelden voor lessen bij hun die niet bekwaam zijn in verdedigingen en dergelijke..

Guest :D

bryan
08-12-2004, 16:10
hij lijkt een beetje op een mongooltje........serieus

phranq
08-12-2004, 16:19
zielig...

bryan
08-12-2004, 16:28
[

zielig...


mee eens het enige vervelende is het feit dat hij les wil geven... verder kan je zo iemand beter in zijn waarde laten

Ton
08-12-2004, 17:06
Precies, sneu figuur.

Posten die film, ff lachen met zn allen :mrgreen: en dan laten we Ray lekker links liggen... zolang hij maar niet weer gekke dingen gaat proberen.

ICON
08-12-2004, 18:34
hahah t wordt steeds gekker met die gast:D echt lachen dit.

redjuh
08-12-2004, 18:43
i can't wait

phranq
08-12-2004, 19:03
[

zielig...


mee eens het enige vervelende is het feit dat hij les wil geven... verder kan je zo iemand beter in zijn waarde laten

Dwangbehandeling en volgieten met pillen...zou me nl nix verbazen als ie strax nog maffere en misschien gevaarlijke dingen in z'n malle hoofd gaat halen...Ray op het 8 uur journaal...geboeid en met skibril... :shock:

Wheelie
08-12-2004, 20:15
Justi komt zaterdag met tape naar mij toe, ik zal hem op dvd zetten en dan de dvd rippen als justi het niet voor zaterdag gedaan heeft

Justinian
08-12-2004, 20:24
Cool Wheelie, dan neem ik meteen ff een andere video mee (van 10 minuten) die je ook ff voor mij op DVD mag zetten als je dat wilt :thumbs:

Wheelie
08-12-2004, 20:36
Cool Wheelie, dan neem ik meteen ff een andere video mee (van 10 minuten) die je ook ff voor mij op DVD mag zetten als je dat wilt :thumbs:

moet lukken

Justinian
08-12-2004, 21:25
Topper :thumbs:

Anonymous
08-12-2004, 21:33
Kunnen jullie misschien ook wat filmpjes op het internet zetten? Bij voorbaat dank :D

Anonymous
08-12-2004, 21:41
Volgens mij houdt de man ons allemaal voor de gek en doet hij maar alsof, want dit kan toch niet waar zijn :lol:

Justinian
08-12-2004, 21:52
Filmpjes komen als het goed is zaterdag of zondag. Geloof mij Mendo, ik heb de film gezien, Ray is echt...

Anonymous
08-12-2004, 22:06
Ray is misschien wel echt, maar ik heb nog nooit iemand gezien die de gehele Martial Arts zo voor lul heeft gezet als deze zogenaamde leraar Ray... Wat een aanfluiting zeg.

En hij zegt: vechtsporten gaat om het vechten MET en ZONDER wapens; WAT EEN BULLSHIT! Karate (Betekent gewoon letterlijk LEGE hand), Muay Thai en Tae Kwon Do zijn zo al 3 vechtsporten waar totaal geen gebruik gemaakt wordt van wapens... Die gast is echt een loser.

redjuh
08-12-2004, 23:50
heb je de topics in de pit al gelezen?

NTT-FX
09-12-2004, 00:59
Ik ben al gare audio bij elkaar aan het sprokkelen om spin-offs mee te maken ;)

Justinian
09-12-2004, 07:18
Nog even geduld :lol:

Iwan
09-12-2004, 08:59
Fuckerdefuck, ik heb tot nu toe altijd het idee gehad dat Ray toch een grote grap was, maar die beelden van Justi hebben me overtuigd. Ongelooflijk zeg!

Tsuki
09-12-2004, 09:50
RAY = RAINMAN ....................... d-d-d-definitly...................... K-mart

Justinian
09-12-2004, 09:52
Tsuki = correct

smaab
09-12-2004, 11:03
Ik Waaaaaaaaaaaaaaacccchttt,

maar heb geduld, waar komt ie te staan...

Wheelie
09-12-2004, 12:19
Waarschijnlijk word het zondag dat het gepost word, nog heel even geduld :wink:

Silat
09-12-2004, 13:21
ow ow ow... het is nog steeds gaande...

Wheelie
09-12-2004, 14:16
ow ow ow... het is nog steeds gaande...

inderdaad :lol:

Mickey
09-12-2004, 14:21
LMFAO! Oh my God..
When will the hurting stop... :lol:

chief108
09-12-2004, 14:30
hij is nu een internationale... ehhhhh....... "held" :mrgreen:

http://www.dragonslist.com/discussion/showthread.php?t=9572


Chief108

NTT-FX
09-12-2004, 14:51
Ook op Bullshido (http://www.bullshido.net/forums/showthread.php?t=16828&page=13&pp=15) is ie inmiddels bekend... ;)
( Ergens halverwege de thread ; post #189 ; staat de engelse vertaling van het kranten artikel )

Anonymous
09-12-2004, 17:06
Ray is misschien wel echt, maar ik heb nog nooit iemand gezien die de gehele Martial Arts zo voor lul heeft gezet als deze zogenaamde leraar Ray... Wat een aanfluiting zeg.

En hij zegt: vechtsporten gaat om het vechten MET en ZONDER wapens; WAT EEN BULLSHIT! Karate (Betekent gewoon letterlijk LEGE hand), Muay Thai en Tae Kwon Do zijn zo al 3 vechtsporten waar totaal geen gebruik gemaakt wordt van wapens... Die gast is echt een loser.

Karate maakt wel degelijk gebruik van wapens :wink:
Ook het traditionele muay thai zoals het in thailand nog wordt gegeven kent wapens; namelijk zwaarden.

Anonymous
09-12-2004, 17:14
Dat is Krabbi Krabong, en dus geen Muay Thai..

LJ Silver
10-12-2004, 09:53
Ik heb een nieuwe held op poster formaat in mijn slaapkamer !!

http://members.home.nl/asian-roots/KUNG%20FU%20FOTOS/knie%20handverdediging%203.jpg

Anonymous
10-12-2004, 17:07
Komme-Komme met die filmpies! :D

Ik kan niet wachten tot ik mijn held zie! :D :o :) :twak:

Ray_Fan

P.S: Is ie niet tof?

Anonymous
10-12-2004, 17:47
Komme-Komme met die filmpies!

Ik kan niet wachten tot ik mijn held zie!

Ray_Fan

P.S: Is ie niet tof?



Goed gezegd Ray Fan!


Filmpjes! Filmpjes!

hup hup ope.. met Ray zijn wij tevree

Go-Go Ray! :mrgreen: :twak:

Ronald
10-12-2004, 18:40
Ik kan niet wachten tot ik mijn held zie! :D :o :) :twak:
Maak dan maar vast een accoutje aan want het filmpje komt in het Multi Media Forum te staan :wink: .

jan sensei kyokushin
10-12-2004, 18:42
Ik kan niet wachten tot ik mijn held zie! :D :o :) :twak:
Maak dan maar vast een accoutje aan want het filmpje komt in het Multi Media Forum te staan :wink: . :thumbs: GOED antwoord Ronald :thumbs:

ka100
10-12-2004, 18:42
Uhm... effe een vraagje... waar is de Multi Media Forum trouwens?

jan sensei kyokushin
10-12-2004, 18:43
film topic en media eerst account aanmaken dus lidworden

jan sensei kyokushin
10-12-2004, 18:45
Uhm... effe een vraagje... waar is de Multi Media Forum trouwens? eerst account aanmaken profiel maken inloggen dan zie je het vanzelf :thumbs:

ka100
11-12-2004, 10:33
sorry ik kan het echt nie vinden

LJ Silver
11-12-2004, 10:35
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewforum.php?f=13

Jeru
11-12-2004, 12:27
sorry ik kan het echt nie vinden

Alleen een mod kan je toegang geven. Dus stuur Ronald, Wheelie, Justi of M1ckey een PM en ze geven je toegang.

Justinian
11-12-2004, 12:44
@ka100: je bent bij deze lid. Lees nog wel ff de regels door. Veel plezier :thumbs:

ka100
11-12-2004, 14:23
Thanks... effe een vraagje wanneer komt Ray the movie online? :lol:

kyokushin
11-12-2004, 14:45
morgen

Gordon_Freeman
11-12-2004, 14:55
Hoi,

kan een mod mij ook toegang geven om deze show te kunnen zien ?

Bedankt !

Anonymous
11-12-2004, 20:55
vordert het wat?

a.s.c.
11-12-2004, 21:33
ik wil ook zeker ray zien waar moet ik dan lid van worden?

Highline
11-12-2004, 22:30
damn ik lees nu deze topic en omg hij is ecth :shock:

ROIDRAGE
11-12-2004, 22:30
ik wil ook zeker ray zien waar moet ik dan lid van worden?

yo Aram, stuur ff een pm naar de mods of je toestemming mag hebben tot het Multi media forum.

greetz

Brammie

Wheelie
12-12-2004, 00:12
vordert het wat?

we hebben vandaag de film gezien van ray 7 max, wat een geweldige technieken laat pendekar ray weer zien.
ik kan iedereen een proefles aanbevelen.
nogmaals respect voor pendekar ray dat hij echt naar max is gegaan
:thumbs:

smaab
12-12-2004, 03:23
De Premiere is nabij..........?

ka100
12-12-2004, 10:26
Thanks by the way dat jullie me toegang hebben gegeven tot het Mediaforum. Als het goed is zou de film (zondag 12 December) af zijn?

KA

Ronald
12-12-2004, 10:46
Als het goed is zou de film (zondag 12 December) af zijn?
Er wordt aan gewerkt. Hier een pic van Ashi (links) en Justi (rechts) die de band aan het bekijken zijn.

http://members.chello.nl/r.eckringa/Crewmeeting2.jpg

redjuh
12-12-2004, 10:54
i can't wait!!!

Wheelie
12-12-2004, 12:58
Als het goed is zou de film (zondag 12 December) af zijn?
Er wordt aan gewerkt. Hier een pic van Ashi (links) en Justi (rechts) die de band aan het bekijken zijn.

http://members.chello.nl/r.eckringa/Crewmeeting2.jpg

wat een kleine kut tv :maskills:

Mickey
12-12-2004, 13:01
hahaha lol @ kevin!

My God.. Ik heb strak in een scheur gelegen om Pendakar!
Hij is de man! ongelovelijk!

Max.... :thumbs:

Ronald
12-12-2004, 13:07
wat een kleine kut tv :maskills:
Ja man, je ziet hier niet goed hoe groot dat ding is. Wat is de diagonaal van dat scherm Kevin... een meter?

Wheelie
12-12-2004, 13:11
107 cm Ronald :mrgreen:

jan sensei kyokushin
12-12-2004, 13:16
mooi hoor pracht tv :thumbs:

max mulder shihan
12-12-2004, 13:17
Je meent het :wink:

Anonymous
12-12-2004, 14:00
Ik hoorde dat er een film is? Wanneer komt ie?

2look
12-12-2004, 14:14
Pffff wat een leesvoer
Ik snap ook de journalist niet die het artikel maakte
had die dan niets door :?
Deze gozer wil les geven :twisted: en als dat gebeurd bij jonge kids die opkijken naar de leraar kan je je lol op
Dan is er niet 1 ray maar nog wat kids die ook zo worden

je zal bijna denken aan een nepartikel die je zelf inelkaar zette op het internet :|

ps denk dat ray wel meeleest hier enkel wel zo verstandig is geworden om niet inteloggen http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/ruzie/fightFB.gif

Anonymous
12-12-2004, 16:30
Come on met the film man!

}|^-_-^|{
12-12-2004, 16:48
@ 2look: streekkrantjes worden gevuld door vrijwilligers, deze vrijwilliger was vast blij dat hij maar wat had.

@rest: ik wacht in spanning op de film....

Zell
12-12-2004, 17:23
Damn door alle drukte had ik shitloads te lezen!!! Maar heb me weer krom kunnen lachen.
Die film wil ik echt graag zien....maaruh kan ik die wel bekijken en waar?

Btw, coole TV screen :D

MadEd
12-12-2004, 17:52
Damn door alle drukte had ik shitloads te lezen!!! Maar heb me weer krom kunnen lachen.
Die film wil ik echt graag zien....maaruh kan ik die wel bekijken en waar?

Btw, coole TV screen :D

Ha Zell van Vsnl :wink:
Je moet ff een modje of admin een pmtje sturen of je in het multi-media forum mag. Daar komt die te staan.
Helaas staat die er nog niet :evil: :twak:

Anonymous
12-12-2004, 20:00
FILM!

Dutch Dynamite
12-12-2004, 20:17
Can't wait, hehe.

ashi76
12-12-2004, 20:35
Ray........


** zucht **

ka100
12-12-2004, 20:45
Hey all.. die film zou vandaag toch komen??

MadEd
12-12-2004, 21:34
Ja pcies mensen, schiet op met die film :wink:

NTT-FX
12-12-2004, 23:08
Ik word GEK van de spanning! :twisted:

Wheelie
13-12-2004, 00:38
relaxed mensen ;), ik heb de tape en ik was vandaag naar RINGS en kom net pas thuis
De film komt echt.

Wheelie
13-12-2004, 00:40
je zal bijna denken aan een nepartikel die je zelf inelkaar zette op het internet :|



alle mods / admins hebben gisteren het kranten knipsel gezien en remco pardoel ook (remco is er echt ziek van volgens mij)

Gordon_Freeman
13-12-2004, 07:31
Hmmmm... misschien wil ie een rondje met zijn "oude" leraar sparrren..? De eerste keer dat ik van Pardoel hoorde, was toen hij meedeed aan UFC, deel 2 (toch ?).
Was toen nog behoorlijk onbekend (UFC), dus petje af voor iedereen die de ring instapte (nog steeds trouwens).

Wacht ook in spanning op de video...

Zell
13-12-2004, 09:34
Damn door alle drukte had ik shitloads te lezen!!! Maar heb me weer krom kunnen lachen.
Die film wil ik echt graag zien....maaruh kan ik die wel bekijken en waar?

Btw, coole TV screen :D

Ha Zell van Vsnl :wink:
Je moet ff een modje of admin een pmtje sturen of je in het multi-media forum mag. Daar komt die te staan.
Helaas staat die er nog niet :evil: :twak:

Okay zal ik dat maar eens snel doen :)

Ben overigens wel benieuwd wat Pardoel gaat doen nu...

Tja
13-12-2004, 11:57
Het wordt gekker en gekker...!!
:thumbs: Gelukkig is er een filmpie gemaakt :thumbs:
Kan niet wachten...

Anonymous
13-12-2004, 12:12
Een 'man die ik goed ken' had vorige week een handel in Breedbeeltv's of wat ook zijn. Binnen 2 dagen waren ze uitverkocht.

42-inch plasma-TV

http://www.plasmatvbuyingguide.com/plasmatv/sony-pfm42v1.html (Its price of around $3500 / € 3000 (street) puts it in a great position in the market)

http://displaysbysony.com/displayb2b/model.jsp?pCode=PLA&pModelId=640

1500 …

Iwan
13-12-2004, 13:17
CHECK MMF, snel!

max mulder shihan
13-12-2004, 13:25
Waar is ray eigenlijk? Vorheen had hij zijn comentaar altijd wel klaar maar sinds hij bij mij in de Dojo is geweest hoor je niets meer van hem , behalve die paar mailtjes die Wheels van hem gekregen heeft, zit ray eindelijk op de plaats waar hij mi thuishoort? Wie weet er meer van ?Wheelie!?

Iwan
13-12-2004, 13:28
Bedankt voor de video Max, hij is zwaar toppie, m'n buik doet pijn van het lachen man!
Check anders ff de MMF!

B3 lik3 M3
13-12-2004, 13:31
LOL @ Iwan

Wheelie
13-12-2004, 14:08
Iwan ................ :twak:

Iwan
13-12-2004, 14:11
Iwan ................ :twak:

Grrr, altijd weer die TWAK!

Tsuki
13-12-2004, 14:23
iwan zit stiekum te zuipen op zijn werk volgens mij .......................

someone
13-12-2004, 14:32
:roll:

Anonymous
13-12-2004, 14:44
WANNEER IS DIE GVD FILM?? Sorry ben beetje TE nieuwsgierig