PDA

View Full Version : Welke opleiding of ervaring heb je in krachttraining/fitness



Octavius
22-12-2004, 00:19
Ik heb zelf Cios gedaan. Officieel ben ik 'Health manager'. Niet denken dat ik alleen managment kreeg integendeel was maar een heel klein stukje. Tevens hoorde fitnessinstructor/personal trainer hier ook bij.
Tevens heb ik sportmassage en kamp-en vechtsport instructeur gedaan.
Thuis nog een cursus sportvoeding van Henk Kraayenhof.

3 jaar lang gewerkt als instructeur en PT'er.

Paco
22-12-2004, 00:44
goed punt, ik ben benieuwd waar iedereen hier de kennis vandaan heeft. Ik weet zelf nog niet bijzonder veel, maar er wordt aan gewerkt. Ik doe nu 1e jaar fysiotherapie.

Leon
22-12-2004, 09:20
Mijn kennis (dat kleine beetje dat ik heb) haal ik uit bladen en grotendeels
heb ik mijzelf in mijn trainingen ontwikkeld, heb ik mijn eigen eetpatroon/
trainingsschema alles op maat zelf gemaakt om optimaal te groeien en zo
snel mogelijk weer te herstellen. Doe verder geen CIOS opleiding ofzoiets.

mama
22-12-2004, 09:49
sportmassage en blessurepreventie.

maar helaas doe ik helemaal niets meer ermee. Kan door mijn rug niet meer goed masseren. :twak:

someone
22-12-2004, 09:57
ik heb ook CIOS gedaan, daar heb ik mijn zwemleider a en b gehaald, heb fitness instructor op 1 tentamen niet gehaald, dus die heb ik maar laten zitten, en heb mijn zelfverdedigingsinstructor gehaald

Zanshin
23-12-2004, 19:00
Doe momenteel het CIOS (sportmanagement), in Januari 2005 heb ik examen voor fitness-instructeur, verder train ik zelf al vele jaren fitness (krachttraining) en probeer ook veel informatie te halen uit div. boeken, magazine's en natuurlijk MIXFIGHT :thumbs:

Jeroen
23-12-2004, 20:29
ALO 2e jaar

Silat
23-12-2004, 23:58
Fitness instructeur A

Ronny
24-12-2004, 03:03
alo sm&o 2e jaar

Elysium
24-12-2004, 12:55
Inet 5de jaar.. BB 3de jaar begonnen :mrgreen:

PigDog
12-01-2005, 00:16
Ik heb vroeger bij Kneets gym in den Haag gewerkt.
Knetemann is awesome.
Hij is een van de pioniers in Nederland voor wat betrefd hardcore bodybuilding.
Heb nog steeds veel respect voor de spirit en de liefde die die man elke dag weer weet op te brengen voor het vak.

Veel geleerd daar, ik weet niet of een CIOS in zulke lessen voorziet. :lol:
Heb veel hoogte- en dieptepunten van de BodyBuilding-cultus mogen meemaken.
De switch naar de vechtsporten was een natuurlijk gevolg. Veel portiers trainen daar en bijvoorbeeld bij Kamakura.

PigDog
12-01-2005, 00:17
sportmassage en blessurepreventie.

maar helaas doe ik helemaal niets meer ermee. Kan door mijn rug niet meer goed masseren. :twak:

Is er geen massagevorm waar je de rug niet zoveel hoeft te belasten mama?? :lol:

The Maniac
12-01-2005, 12:57
Ben Fitness Instructeur A heb Fitvak opleidingen gedaan heb ervaring met Sportmassage(diepweefsel), spinning, reveladatie training Slank en Fit dieet programma's.