PDA

View Full Version : trainen in Engeland



Zanshin
23-12-2004, 19:31
Zo zit lekker met Kerst in Engeland, en dus ga ik straks lekker even naar de lokale boksschool om te gaan boksen en daarna kickbokstraining te gaan doen. Ik doe dit nu al zo'n 5 jaar ,2 keer per jaar. Altijd als ik in Engeland op vakantie ben met mijn gezin ga ik daar even langs, het is altijd erg leuk om met die jongens en dames te trainen en je ervaringen te kunnen delen. De deur daar staat altijd open en je voelt je daar altijd meteen welkom, :thumbs:

Thomas
23-12-2004, 19:52
Zo zit lekker met Kerst in Engeland, en dus ga ik straks lekker even naar de lokale boksschool om te gaan boksen en daarna kickbokstraining te gaan doen. Ik doe dit nu al zo'n 5 jaar ,2 keer per jaar. Altijd als ik in Engeland op vakantie ben met mijn gezin ga ik daar even langs, het is altijd erg leuk om met die jongens en dames te trainen en je ervaringen te kunnen delen. De deur daar staat altijd open en je voelt je daar altijd meteen welkom, :thumbs:

veel plezier man! :thumbs:

mama
23-12-2004, 20:09
yep idd have fun

kyokushin
23-12-2004, 20:10
have fun!

Zanshin
23-12-2004, 21:34
heb ik weer, is de sportschool gesloten. Ze zijn wat eerder dicht geagaan dit jaar :evil: , dan maar weer van de zomer, ik had eigenlijk ook eerst even moeten bellen, maar omdat ze altijd open zijn ging ik er van uit dat dat dit jaar ook zou zijn.

redjuh
23-12-2004, 21:46
tja... doe je niks aan