PDA

View Full Version : Mc Donalds monopolie



micha
02-01-2005, 00:22
Dit is weer een fantastische campagne iedreen heeft dezelfde straten en kalverstraat A kerkhof en neude zijn nergens te vinden. Ik had een straat en wat win ik: een atari game demo :evil: dat is geen prijs maar een folder!

Sjaak
02-01-2005, 00:25
Jij hebt ook altijd pech he Micha :D

micha
02-01-2005, 00:32
Jij hebt ook altijd pech he Micha :D

dat valt best mee Sjaak ik had 5 EURO in de staatsloterij 8)

Sjaak
02-01-2005, 00:35
Ben jij ook al zo'n spekkoper, wij zelfs 10 euro :roll:

Biiyen
02-01-2005, 00:45
Dit is weer een fantastische campagne iedreen heeft dezelfde straten en kalverstraat A kerkhof en neude zijn nergens te vinden. Ik had een straat en wat win ik: een atari game demo :evil: dat is geen prijs maar een folder!

Mc Donalds zuigt sowieso! Stond ik laats in de McDrive met een bonnenboekje dus is met een maat alle 4 die dingen besteld want het was 2 halen 1 betalen. Zegt dat kind aan dat luik toen ik haar de bonnen gaf "sorry meneer, deze aanbieding is hier niet geldig, is alleen van de deelnemende Mc Donalds vestigingen en wij zijn geen deelnemende vestiging" Daarna noemt ze doodleuk het bedrag dat ik moet dokken. Ik zeg "dan ben ik ben geen deelnemende consument, ik ga wel ergens anders eten" ben ik weg gereden en gaan eten bij de Burger King er tegenover. Vind ik wel leuk dat soort fratsen.

Sjaak
02-01-2005, 00:51
Dit is weer een fantastische campagne iedreen heeft dezelfde straten en kalverstraat A kerkhof en neude zijn nergens te vinden. Ik had een straat en wat win ik: een atari game demo :evil: dat is geen prijs maar een folder!

Mc Donalds zuigt sowieso! Stond ik laats in de McDrive met een bonnenboekje dus is met een maat alle 4 die dingen besteld want het was 2 halen 1 betalen. Zegt dat kind aan dat luik toen ik haar de bonnen gaf "sorry meneer, deze aanbieding is hier niet geldig, is alleen van de deelnemende Mc Donalds vestigingen en wij zijn geen deelnemende vestiging" Daarna noemt ze doodleuk het bedrag dat ik moet dokken. Ik zeg "dan ben ik ben geen deelnemende consument, ik ga wel ergens anders eten" ben ik weg gereden en gaan eten bij de Burger King er tegenover. Vind ik wel leuk dat soort fratsen.

Haha gave aktie, hou ik wel van :thumbs:

micha
02-01-2005, 00:54
Dit is weer een fantastische campagne iedreen heeft dezelfde straten en kalverstraat A kerkhof en neude zijn nergens te vinden. Ik had een straat en wat win ik: een atari game demo :evil: dat is geen prijs maar een folder!

Mc Donalds zuigt sowieso! Stond ik laats in de McDrive met een bonnenboekje dus is met een maat alle 4 die dingen besteld want het was 2 halen 1 betalen. Zegt dat kind aan dat luik toen ik haar de bonnen gaf "sorry meneer, deze aanbieding is hier niet geldig, is alleen van de deelnemende Mc Donalds vestigingen en wij zijn geen deelnemende vestiging" Daarna noemt ze doodleuk het bedrag dat ik moet dokken. Ik zeg "dan ben ik ben geen deelnemende consument, ik ga wel ergens anders eten" ben ik weg gereden en gaan eten bij de Burger King er tegenover. Vind ik wel leuk dat soort fratsen.

zo is het! de klant is koning wat denken ze wel :twisted:

Octavius
02-01-2005, 02:01
Kut, franchisers. Moet je vragen waar het staat dat ze geen deelnemende vestiging zijn.

Justinian
02-01-2005, 09:43
Ik zeg "dan ben ik ben geen deelnemende consument, ik ga wel ergens anders eten" ben ik weg gereden en gaan eten bij de Burger King er tegenover. Vind ik wel leuk dat soort fratsen.
LMAO :lol: :lol:

kyokushin
02-01-2005, 10:40
:lol:

max mulder shihan
02-01-2005, 18:15
mac,d. zelfs mijn honden trekken hun neus er voor op!