PDA

View Full Version : Hoe ziet jouw droom toekomst eruit?



Knuckles
04-01-2005, 16:13
eya , ik heb nu een aantal jaartjes thai boksen gedaan en gewoon gebokst ,

ik ga deze week beginnen bij vos gym rotterdam met boksen en thai boksen , en waarschijnlijk gaan ze daar ook free fight geven.

ik wil me op wedstrijden voorberijden zoiezo , hopen dat ik veel partijen zal winnen , maar eerst gewoon ff een paar maandjes rustig trainen.

ben nu net 19 een paar maandjes , mijn droom is toch wel aan een groot bekend gala meetedoen

en nu een beetje fantasie in de topic gooien , uhmm me echt grootste droom is toch wel een wedstrijd in de ufc :D (fantasie moet er wezen )

maar dat heeft iedereen denk ik wel . :)

eerst maar is zien die c klasse door te komen :D

ben benieuwd in jullie toekomst verhalen met een beetje fantasie :)

cya

Nickuraba
04-01-2005, 22:34
wahah een x een thai boks wedstrijd draaien, k hoef echt niet totaan de A te vechten, zit me teveel tijd in, en teveel beuken op het hoofd. In princiepe kan iedereen het toch totaan de A halen, daarna of je pro wordt, dat ligt eraan of het in je zit. Ik wordt de 7e 20 dus heb nog lang te gaan voordat mijn kans op een paar wedstrijdjes voorbij is.

Daarnaast wil ik geld verdienen, veeel heeeeeel veel 8)
en maybe me eigen training's room inrichten, met bijv speedball, bokszak, noem maar op!

Jochem
04-01-2005, 23:02
vechtsport gerelateerd, ik zou het leuk vinden om nederlands kampioen ergens in te worden.
grappling, fighting system, shooto (amateur), BJJ
ik ben pas jaartje fanatieker aan et trainen (daarvoor 2 jaar echt recreatief)
Ik train bij pardoel en op UvT sportcentrum en was pasgeleden in ede (grappling) 3e in mijn gewichtsklasse dus wie weet.

mzzls

Leon
05-01-2005, 01:09
Ik doe nu Judo en Fitness maar ben wel een keer van
plan de stap naar het Free Fighten te maken, lijkt me top :thumbs:

marc181982
05-01-2005, 08:24
Ik zit nu op thaiboksen maar ben van plan om er freefight bij te doen

RNLMC
05-01-2005, 11:21
ik boks nu 6 jaar en doe net een paar maanden shoot-fight wat me goed afgaat dus ik hoop over en tijdje wedstrijden te gaan doen in mix fight/free fight k ben pas 15 jaar duss zal wel lukken hoop ik :mrgreen:

ICON
05-01-2005, 13:52
qua sport wil ik hogere graden gaan halen bij Bjj, toernooien gaan draaien. en uiteindelijk shooto amateur(daarna pro) / free/mixfight wedstrijden gaan draaien.
en oh ja n gewichtsklasse lager gaan vechten :wink:

migyur
05-01-2005, 14:14
Doe nu boksen en wil binnenkort grappling erbij doen...

Ralph
05-01-2005, 14:16
Ik wil een keer voor het echie in de ring staan (heb wel een paar partijtjes gedraaid in boksen, MT en submission wrestling, maar altijd in 1 of andere gym en nooit op een wat groter gala). Waarschijnlijk gaat dat eind februari gebeuren en voor de rest heb ik weinig ambities in de vechtsport (of het moet echt heel goed gaan dan).

Gordon_Freeman
05-01-2005, 17:18
:D ooit weer gaan jitsuen, en dan eindelijk mijn zwarte band halen... maar als je daar weer lid van de JBN van moet worden, laat dan maar zitten ! Tenzij die nu wat beter georganiseerd is ...

Blijf lekker kickboksen nu.

Silat
06-01-2005, 13:26
vechtsport gerelateerd, ik zou het leuk vinden om nederlands kampioen ergens in te worden.
grappling, fighting system, shooto (amateur), BJJ
ik ben pas jaartje fanatieker aan et trainen (daarvoor 2 jaar echt recreatief)
Ik train bij pardoel en op UvT sportcentrum en was pasgeleden in ede (grappling) 3e in mijn gewichtsklasse dus wie weet.

mzzls

http://img104.exs.cx/img104/2181/tazmixfight6pm.jpg

Nu weet ik wie je bent! Ik geloof dat wij een leuk wedstrijdje gegrappled hebben op de seminar van Pardoel weet je nog? :D
Damn jij bent echt sterk jongen. +/- 95 kg?

Alles goed? Niet verwacht dat jij dit was maar nu ik je foto hier zie weet ik het weer. :thumbs:

Succes als je wedstrijden gaat doen.

En als alles een beetje voorspoedig blijft lopen wil ik ook mee gaan doen op de grappling toernooitjes in Ede.

Groeten Marcel

B3 lik3 M3
06-01-2005, 14:29
Ik wil eerst een paar amateur shooto partijen draaien en dan zie ik wel verder...


Eerst maar eens wat fanatieker trainen..

Fr3ddy
06-01-2005, 15:10
Ik wil doorgaan met wedstrijden zolang ik het leuk vind


In princiepe kan iedereen het toch totaan de A halen
Absoluut niet!

kyokushin
06-01-2005, 16:17
zolang de gezondheis en de omstandigheden het toelaten (, en natuurlijkhet plezier) doorgaan met wedstrijden, en daarmee nog es wat leuke resultaten behalen. En misschien ooit nog es mn zwarte band behalen. En als ik nog eens de gelegenheid krijg iets erbij doen met wat meer grondwerk.

Nickuraba
06-01-2005, 16:35
Ik wil doorgaan met wedstrijden zolang ik het leuk vind


In princiepe kan iedereen het toch totaan de A halen
Absoluut niet!

dat werd iig door enkele wedstrijdvechters in onze gym beweerd. Opzich hebben ze daar aardig gelijk in.

Art 10 indeling klassen uit het officieel wedstrijdregelement van de NKBB stelt het volgende:
Nieuwelingen na 3 gewonnen wedstrijden worden zij C-klasse
C-klassers na 6 gewonnen wedstrijden worden zij B-klasse
B-klassers na 8 gewonnen wedstrijden worden zij A-klasse

dus als je je vaak genoeg laat afrossen komt iedereen er IMO wel een x. het bekende 9 v.d. 10 x wint de ander verhaal. Moet je veel hart voor hebben maar het kan wel. Zekers als je serieus traint dus.

kyokushin
06-01-2005, 16:41
Art 10 indeling klassen uit het officieel wedstrijdregelement van de NKBB stelt het volgende:
Nieuwelingen na 3 gewonnen wedstrijden worden zij C-klasse
C-klassers na 6 gewonnen wedstrijden worden zij B-klasse
B-klassers na 8 gewonnen wedstrijden worden zij A-klasse

dus als je je vaak genoeg laat afrossen komt iedereen er IMO wel een x. het bekende 9 v.d. 10 x wint de ander verhaal. Moet je veel hart voor hebben maar het kan wel. Zekers als je serieus traint dus.

je moet de partijen wel winnen, en ik heb ook geruchten gehoord dat je bij sommige organisaties een klasse terug gezet wordt als je teveel verlies partijen draait.

Fr3ddy
06-01-2005, 17:02
In princiepe kan iedereen het toch totaan de A halen
Absoluut niet!

"dat werd iig door enkele wedstrijdvechters in onze gym beweerd. Opzich hebben ze daar aardig gelijk in."

"Moet je veel hart voor hebben maar het kan wel. Zekers als je serieus traint dus."
En die wedstrijdvechters zijn allemaal A-vechters?

Ik denk dat uiteindelijk zo'n 5% van de vechters die ooit met wedstrijden begonnen zijn de A-klasse haalt. De rest valt af en is gewoon niet geschikt voor de A-klasse, omdat ze de aanleg en/of het doorzettingsvermogen er gewoonweg niet voor hebben. Dus niet iedereen kan de A-klasse halen. Net zoals niet iedere voetballer het in zich heeft om profvoetballer te worden. Je hebt het wel over de ere-divisie van het thai-kickboksen..

Nickuraba
06-01-2005, 17:32
nee okee, true....meer zo van als je het heeeeel graag wil, en gigantisch veel doorzettingsvermogen dan is het te halen, met oog op het verhaal dat ik uitlegde met de regels. 8x winnen in B en je zit in de A. Kan misschieen heeeel lang duren, maar dan train je ook heeeel lang. Niet iedereen zal het halen maar als je je 100% er voor geeft kom je iig een heel eind.

de zin in princiepe kan iedereen het totaan de a toch halen was ook beeje meer gericht als vraag dan als het a niveau na benede praten. Maar daar ging de discussie niet over :lol:

The Bulldog
06-01-2005, 17:41
:twisted: dit jaar :twisted:

Freefight/mixfight partijen gaan draaien.

Ben begonnen met voorbereiden en de weg is lang.... toch wil ik me via deze weg op een sportieve manier meten..

Gewoon leuk mee draaien op het nivo dat ik kwa aanleg zou kunnen halen lijkt me al te gek...