PDA

View Full Version : Ziek : 'Zeebeving is straf van Allah / God'



Nicky
07-01-2005, 21:43
Volgens een vooraanstaand moslimleider uit Riyadh in Saoedi-Arabiƫ, sjeik Al-Fawzan, is de zeebeving in de Indische Oceaan - die tot nu toe aan zeker 165.000 mensen het leven heeft gekost - een straf van Allah omdat de getroffen gebieden onder meer toestaan dat homo's hun ''perverse gedragingen'' daar praktiseren. ''Deze grote tragedies en collectieve straffen die hele dorpen, steden en zelfs hele provincies treffen, zijn de wil van Allah. Iedereen weet dat de getroffen gebieden, die helaas te vinden zijn in Islamitische en andere Aziatische landen, vooral rond de kerstdagen worden overstroomd door seksueel perverse toeristen, met name door homoseksuelen'', aldus de moslimleider.

Het is volgens de sjeik geen toeval dat de ramp zich voltrok in een periode rond kerst op het moment dat ''ontuchtplegers en lieden uit de hele wereld die corrupt zijn naar deze stranden komen voor hun seksuele perverse handelingen.'' Al-Fawzan zegt verder dat in de getroffen gebieden ''voorlopig alleen het gekrijs van kraaien te horen zijn. Een teken voor alle moslims om Allah te gehoorzamen.''

Al-Fawzan is lid van het hoogste college van moslimgeestelijken in Saudi-Arabiƫ. Hij is als hoogleraar verbonden aan de Al-Imam Universiteit. Zijn religieuze boeken worden gebruikt door 5 miljoen studenten over heel de wereld tot in Europa en de Verenigde Staten.

Dominee
In Thailand zei een dominee uit Bangkok eveneens dat de tsunami een straf van God is. ''God stuurde welbewust de watervloed naar Indonesiƫ, Sri Lanka en Thailand. Het gaat erom dat we Zijn hand opmerken en de betekenis gaan begrijpen'', aldus ds. Saengkong.

Veel christenen in Thailand zouden er overigens van overtuigd zijn dat dat de Heer met de zeebeving enerzijds zijn toorn over de zonden heeft willen tonen en tegelijk de volken in Zuidoost-Aziƫ en in de wereld heeft willen opwekken tot bekering.

Impulse
07-01-2005, 21:50
ohh maar natuurlijk gaan we nu die kant op, was eigenlijk wel te verwachten. Vroeg of laat moest er wel iemand zijn die dat zou zeggen.

payap
07-01-2005, 22:04
Wil er eigenlijk geeneens op reageren. Kotsmisselijk word je van de godsdienst waanzinnigen (ongeacht welk geloof).

Dit soort gasten moeten ze boven de indische oceaan in zee dumpen "als straf van God.

migyur
07-01-2005, 22:58
Een nederlands christelijk blad had dat ook al een paar dagen geleden geschreven...

Highline
07-01-2005, 23:22
Wil er eigenlijk geeneens op reageren. Kotsmisselijk word je van de godsdienst waanzinnigen (ongeacht welk geloof).


sluit ik mij bij aan

Arjan
08-01-2005, 00:14
ja payap= correct
ziek!

Silat
08-01-2005, 01:19
Dit schreef ik op kerst avond :? in deze topic...

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6134&highlight=bijbel


Posted: Fri Dec 24, 2004 12:13 pm Post subject:
Dieren eten elkaar op en mensen vermoorden elkaar, mensen doden dieren, dieren doden mensen, oorlogen, mannen worde gay, vrouwen pot, overstromingen, aardbevingen, virussen, plagen, enz, enz..

Zo blijft er een balans op aarde.
Anders had onze "hogere macht" die de een God noemt en de ander Allah of Boedha het allang gestopt daar in het midden oosten en de rest vd wereld.

:roll:

Leon
08-01-2005, 07:53
aan dit soort onzin ga ik geeneens woorden vuil maken :twak:

Gulo gulo
08-01-2005, 12:41
Dergelijke reacties waren te verwachten..........

max mulder shihan
08-01-2005, 13:14
Gekken heb je nou eenmaal overal .

redjuh
08-01-2005, 13:18
allah vindt het dan waarschijnlijk ook niet erg als we die 112 miljoen lekker zelf houden

Judas
08-01-2005, 13:38
stelletje kakkerlakken

Mack
08-01-2005, 13:58
Het is wel grappig om te zien hoe dat artikel is opgebouwd. Het commentaar door de 'moslimleider' wordt als eerst beschreven en met heel wat meer woorden ...

Sjaak
08-01-2005, 14:03
Volgens een vooraanstaand moslimleider uit Riyadh in Saoedi-Arabiƫ, sjeik Al-Fawzan, is de zeebeving in de Indische Oceaan - die tot nu toe aan zeker 165.000 mensen het leven heeft gekost - een straf van Allah omdat de getroffen gebieden onder meer toestaan dat homo's hun ''perverse gedragingen'' daar praktiseren. ''Deze grote tragedies en collectieve straffen die hele dorpen, steden en zelfs hele provincies treffen, zijn de wil van Allah. Iedereen weet dat de getroffen gebieden, die helaas te vinden zijn in Islamitische en andere Aziatische landen, vooral rond de kerstdagen worden overstroomd door seksueel perverse toeristen, met name door homoseksuelen'', aldus de moslimleider.


Zolang er zulke moslimleiders rondlopen gaat het niet goed komen met de wereld. Wat een tyfushond zeg :evil: ziek, ziek, ziek, die moeten ze nu gelijk oppakken en gebukt over een hek neerleggen vlak voor een mannetjesolifant :evil:

Snap niet dat er hele volkstammen zo'n gozer volgen :? Wie kan me dit uitleggen want zulke "leiders" kunnen alleen bestaan bij de gratie van hun stomme volgelingen :x

Anonymous
09-01-2005, 13:11
Volgens een vooraanstaand moslimleider uit Riyadh in Saoedi-Arabiƫ, sjeik Al-Fawzan, is de zeebeving in de Indische Oceaan - die tot nu toe aan zeker 165.000 mensen het leven heeft gekost - een straf van Allah omdat de getroffen gebieden onder meer toestaan dat homo's hun ''perverse gedragingen'' daar praktiseren. ''Deze grote tragedies en collectieve straffen die hele dorpen, steden en zelfs hele provincies treffen, zijn de wil van Allah. Iedereen weet dat de getroffen gebieden, die helaas te vinden zijn in Islamitische en andere Aziatische landen, vooral rond de kerstdagen worden overstroomd door seksueel perverse toeristen, met name door homoseksuelen'', aldus de moslimleider.


Zolang er zulke moslimleiders rondlopen gaat het niet goed komen met de wereld. Wat een tyfushond zeg :evil: ziek, ziek, ziek, die moeten ze nu gelijk oppakken en gebukt over een hek neerleggen vlak voor een mannetjesolifant :evil:

Snap niet dat er hele volkstammen zo'n gozer volgen :? Wie kan me dit uitleggen want zulke "leiders" kunnen alleen bestaan bij de gartie van hun stomme volgelingen :x

zucht.........................................

Sjaak
09-01-2005, 13:17
ohh maar natuurlijk gaan we nu die kant op, was eigenlijk wel te verwachten. Vroeg of laat moest er wel iemand zijn die dat zou zeggen.

Maar ik vraag me af waarom zo weinig mensen hier op reageren of heeft die mafketel gewoon gelijk volgens ......... :?

The_Rock
09-01-2005, 13:19
allah heeft dit gedaan dus?..ik heb maar een woord daarvoor:onzin :twak:

Sjaak
09-01-2005, 13:22
Natuurlijk is dit onzin maar waarom geloven nu miljoenen mensen deze onzin :(

Judas
09-01-2005, 13:25
Omdat het vaak nou niet echt de meest ontwikkelde mensen zijn, sjaak

The_Rock
09-01-2005, 13:27
nou..
je hebt mensen die normaal zijn en je hebt mensen die niet normaal zijn..dus wij behoren tot de normale en de andere behoren tot ........ :wink:

Mack
09-01-2005, 14:06
Maar ik vraag me af waarom zo weinig mensen hier op reageren of heeft die mafketel gewoon gelijk volgens ......... :?

Daar had ik ook een keer een discussie over en vrienden van me hadden als argument dat ze er ziek van werden dat ze iedere keer alles moeten gaan ontkennen wat er door 1 gek gezegd wordt omdat ze anders steeds weer werden geassocieerd met die gek. Tja, ik kon ze niet echt ongelijk geven want het is wel zo. Je ziet het trouwens ook wel in deze topic. Er wordt meer over die Moslims gezegd dan over die Christenen die dezelfde mening hebben en niemand verwacht een tegenreactie vanuit de Christenlijke gemeenschap..

Virus
09-01-2005, 14:44
Ik vraag me af waarom zo weinig mensen hier op reageren of heeft die mafketel gewoon gelijk volgens ......... :?

Ach weet je Sjaak...

Het is maar net op welke manier je het hele verhaal wilt interpreteren...

Natuurlijk geloof ik niet dat God of Allah dit als straf gezien heeft en deze bekrompen uitspraakt komt inderdaad voort uit het achterlijke denken dat het geloof soms / vaak met zich meebrengt!

Ook ben ik niet echt gelovig, maar stel je nu eens voor dat er wel degelijk een God mee te maken heeft...

Zou het dan niet zo kunnen zijn dat het uiteindelijke doel achter dit alles geweest is dat mensen nu plotseling wel in staat zijn om elkander te helpen... Zou God ons niet eens wakker hebben willen schudden?

"Laat ik eens aan de aarde rammelen om tot stand te brengen dat mensen elkaar gaan helpen! Hopelijk komen de mensen daar beneden dan eens tot het besef dat ze eens wat vaker voor elkaar klaar moeten staan en niet alleen in tijden van rampen..."

Waarom zijn er dan zoveel onschuldige mensen voor dood moeten gaan?

Wanneer er werkelijk een God bestaat en dit ook geldt voor de hemel, dan zijn alle overledenen op het moment gelukkiger dan ze ooit waren...

Sjaak
09-01-2005, 14:54
Ik vraag me af waarom zo weinig mensen hier op reageren of heeft die mafketel gewoon gelijk volgens ......... :?

Ach weet je Sjaak...

Het is maar net op welke manier je het hele verhaal wilt interpreteren...

Natuurlijk geloof ik niet dat God of Allah dit als straf gezien heeft en deze bekrompen uitspraakt komt inderdaad voort uit het achterlijke denken dat het geloof soms / vaak met zich meebrengt!

Ook ben ik niet echt gelovig, maar stel je nu eens voor dat er wel degelijk een God mee te maken heeft...

Zou het dan niet zo kunnen zijn dat het uiteindelijke doel achter dit alles geweest is dat mensen nu plotseling wel in staat zijn om elkander te helpen... Zou God ons niet eens wakker hebben willen schudden?

"Laat ik eens aan de aarde rammelen om tot stand te brengen dat mensen elkaar gaan helpen! Hopelijk komen de mensen daar beneden dan eens tot het besef dat ze eens wat vaker voor elkaar klaar moeten staan en niet alleen in tijden van rampen..."

Waarom zijn er dan zoveel onschuldige mensen voor dood moeten gaan?

Wanneer er werkelijk een God bestaat en dit ook geldt voor de hemel, dan zijn alle overledenen op het moment gelukkiger dan ze ooit waren...

Ik geloof ook niet (meer) maar als dit werkelijk mijn Gods zijn werk zou zijn dan zou ik het wel weten want zoals je zelf al zegt, waarom moeten er zoveel onschuldige mensen dood als God een signaal moet afgeven.

Onbegrijpelijk en voor mij echt onzin :roll: en wie zegt mij dat er een hemel is :?

Sjaak

Virus
09-01-2005, 15:01
Niemand zegt dat er een hemel is (althans dit beweer ik niet) maar laten we nu eens aannemen dat het Gods werk was...

Dan is het ook vrij aannemelijk dat er zoiets als een hemel bestaat...

Wanneer die hemel er is, komen daar alle overleden mensen weer samen!

Het is heel heel erg voor alle nabestaanden hier op aarde, maar voor de overleden mensen zelf ben ik in dat geval niet verdrietig hoor...

Sjaak
09-01-2005, 15:10
Sorry Virus, heeft mij een te hoog onbetrouwbaarheidsfactorgehalte, ik geloof daar helaas niet in. Er zijn in de loop van "ons" aardse bestaan miljarden mensen gestorven en er is er nog nooit een die iets vanuit "de hemel" (zoals jij dat noemt) heeft laten weten. Waarom niet als het daar zo fijn is en als iedereen daar zo gelukkig is :?

Het was "gewoon" een natuurramp en God. Allah of wie dan ook heeft daar niets mee te maken (volgens mij dan :wink: )

Virus
09-01-2005, 15:19
Sorry Virus, heeft mij een te hoog onbetrouwbaarheidsfactorgehalte, ik geloof daar helaas niet in. Er zijn in de loop van "ons" aardse bestaan miljarden mensen gestorven en er is er nog nooit een die iets vanuit "de hemel" (zoals jij dat noemt) heeft laten weten. Waarom niet als het daar zo fijn is en als iedereen daar zo gelukkig is :?

Het was "gewoon" een natuurramp en God. Allah of wie dan ook heeft daar niets mee te maken (volgens mij dan :wink: )
Ergens denk ik er ook zo over, maar `n discussie wat breder trekken kan soms ook geen kwaad... :wink:

Ow ja... Waarom iemand nog nooit iets vanuit de hemel heeft laten weten kan twee redenen hebben...

1. Of er bestaat dus helemaal niet zoiets, of

2. Het bestaat wel, maar het is geen vakantieoord van waaruit door mensen gereageerd wordt met: "ow, het is hier werkelijk fantatisch mensen... Overlijd met z`n allen masaal en kom allen hier naartoe...

Zo simpel zal dat niet liggen... Ieder sterft op zijn / haar moment en zal er daarna wel achterkomen of er wel of niet iets is... (denk ik :wink: )

Als we over een flink aantal jaren allebei overleden zijn Sjaak, hebben we het nog eens over deze topic... :wink:

Sjaak
09-01-2005, 15:22
Haha de vraag is zitten we dan samen in de hemel (of hel) of zitten we samen in een kroeg :D

Virus
09-01-2005, 15:24
Haha de vraag is zitten we dan samen in de hemel (of hel) of zitten we samen in een kroeg :D

Time will tell! 8)

The_Rock
09-01-2005, 16:59
indeed time will tell,hopelijk schit de "time" wel op

cactusdre
11-01-2005, 08:34
Als hij zo machtig is en tegen homos dan zou hij die wel Ć©Ć©n voor Ć©Ć©n aanpakken. Nee hoor hij vermoord eerst 100.000 gelovigen in de hoop dat hij ook een paar homos heeft meegenomen. Het erge is dat er met die mensen gewoon niet te praten valt. Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat geloof een psychische aandoening is. Mensen kunnen gewoon niet verkroppen dat ze niet weten wat er gebeurd na hun dood.

Octavius
11-01-2005, 11:18
Reakties van een Nederlandse predikant op het gebeuren van de vloedgolf, vele oorlogen en andere rampen in de wereld:

Ds. Wim Rietkerk van L'Abri, een internationaal netwerk van christelijke studiecentra
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=53906

Reactie van de Westboro Babtist Church:
http://www.godhatesfags.com/main/ (hun adres zegt al genoeg)

phranq
11-01-2005, 14:37
Opsluiten in de cockring die vent.

Nickuraba
11-01-2005, 19:12
wahah phrang heeft teveel in de dungeon gesnuffeld...

ik kan maar 1 ding zeggen, elke gek die dat denkt verzuipen of voor de haaien gooien.

T moet niet gekker worden tegenwoordig. Een poosje terug (hooguit 1 maand) krijgen wij een reclame folder in de bus, met redenen waarom men moet geloven. De concorde ramp en world trade center werden ff aangehaald om zieltjes te winnen. Er werd geclaimt dat die mensen dachten te ze god niet nodig hadden en dat daarom die desbetreffende rampen gebeurde. God wou de mensen wakker schudden. WTF? zulke geflipte propaganda moet toch verboden worden!

Italian*Berlusconi*
11-01-2005, 19:15
Reakties van een Nederlandse predikant op het gebeuren van de vloedgolf, vele oorlogen en andere rampen in de wereld:

Ds. Wim Rietkerk van L'Abri, een internationaal netwerk van christelijke studiecentra
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=53906

Reactie van de Westboro Babtist Church:
http://www.godhatesfags.com/main/ (hun adres zegt al genoeg)

thank you.... jammer dat het weer zo in het nieuws moet staan terwijl ze donders goed weten als je naar een willekeurige kerk gaat en je vraagt de priester erover zal hij letterlijk zeggen dat het de wil van god was...
Een kennis van mij in italie zei precies hetzelfde toen ik hem erom vroeg... en jammer dat de bekende mensen hier weer zo op reageren...

Ronny
11-01-2005, 19:58
jullie domheid siert jullie iig niet.

Kim
12-01-2005, 08:30
knap dat ze het zo weten te draaien dat het nooit aan hunzelf ligt, typisch.

Italian*Berlusconi*
12-01-2005, 08:50
jullie domheid siert jullie iig niet.

domheid van geloof bedoel je denk ik.....


knap dat ze het zo weten te draaien dat het nooit aan hunzelf ligt, typisch.

wie is ze?? en wat heeft dat hiermee te maken dan?

Kim
12-01-2005, 09:08
ze is de moslims. er zullen nooit moslims sterven omdat het allah's wil is, nee het ligt aan de homo's die daar op vakantie zijn. wat een bullshit. zo zorgens ze ervoor dat elke gefrusteerde moslim zijn frustraties gaat afreageren op westerlingen

Jochem
12-01-2005, 11:23
gaan ze er even aan voorbij dat atjeh (moslims) het zwaarst getroffen is. ipv thailand. (zgn veel sextoerisme)

Dus als er boodschap van allah in verborgen zou zijn, zou ik em zien als iets van:

"Rot nou toch eens op met dat dat gezeik stelletje oorlogsvoerende moslims(Atjeh Sri Lanka ), oh ja, en geen kinderen misbruiken(thailand)."

harry
12-01-2005, 11:35
Uuuh de moslims worden wel vaak gestraft heb ik ut iedee :?

Busongeluk op weg naar Mekka (telegraaf)

Van een onzer verslaggevers


MEDINA, woensdag
Een bus met ongeveer zestien Nederlandse moslims heeft maandag op weg naar het islamitische bedevaartsoord Mekka een ongeluk gekregen. Een Nederlandse vrouw kwam daarbij om het leven.
De touringcar zou een klapband hebben gekregen op ongeveer 90 kilometer afstand van de stad Medina, circa 750 kilometer ten westen van de hoofdstad Riaad. De bus, met Marokkaanse Nederlanders uit Rotterdam aan boord, reed in zuidwestelijke richting van Medina naar Mekka, beide heilige plaatsen in het islamitische geloof.

Ronny
13-01-2005, 11:54
vrouwen die aan vechtsport doen zijn meestal niet zo slim :lol:


of niet.....kim

Iwan
13-01-2005, 14:28
vrouwen die aan vechtsport doen zijn meestal niet zo slim :lol:


of niet.....kim

Denk dat je je nu toch een beetje vergist...

phranq
13-01-2005, 14:44
MEDINA, woensdag
Een bus met ongeveer zestien Nederlandse moslims heeft maandag op weg naar het islamitische bedevaartsoord Mekka een ongeluk gekregen. Een Nederlandse vrouw kwam daarbij om het leven.
De touringcar zou een klapband hebben gekregen op ongeveer 90 kilometer afstand van de stad Medina, circa 750 kilometer ten westen van de hoofdstad Riaad. De bus, met Marokkaanse Nederlanders uit Rotterdam aan boord, reed in zuidwestelijke richting van Medina naar Mekka, beide heilige plaatsen in het islamitische geloof.[/i]

was zeker ook de straf van Allah? Mogen vrouwen geen autorijden of zo volgens de Koran?

Octavius
13-01-2005, 15:19
Staat er dan dat de chauffeur een vrouw was...

phranq
13-01-2005, 15:23
Staat er dan dat de chauffeur een vrouw was...

Ja, dat stond in de krant.

Octavius
13-01-2005, 15:30
Er staat dat een vrouw is omgekomen maar dat ze de chauffeur was kan ik niet terug vinden.

harry
13-01-2005, 15:34
Damn, Octavius is watching you. :wink:
Ik heb het ook geprobeerd prang, maar het lukte bij mij ook niet... :wink:

phranq
13-01-2005, 15:53
Er staat dat een vrouw is omgekomen maar dat ze de chauffeur was kan ik niet terug vinden.

Ik meen gelezen te hebben dat ze een busje gehuurd hadden en dat de hollandse vrouw reed, maar hou me ten goede...ik kan het best mis hebben.

Kim
15-01-2005, 16:16
vrouwen die aan vechtsport doen zijn meestal niet zo slim :lol:


of niet.....kim

zullen we wedden dat ik slimmer ben dan jij?

Virus
15-01-2005, 17:08
Jammer dat sommige mensen altijd maar weer hun mening klaar hebben over andere forumleden en zelf nooit eens inhoudelijk reageren op datgene waar de topic werkelijk over gaat... :?

Dat blijkt maar weer eens...

Italian*Berlusconi*
15-01-2005, 17:21
vrouwen die aan vechtsport doen zijn meestal niet zo slim :lol:


of niet.....kim

zullen we wedden dat ik slimmer ben dan jij?

qua uiterlijk ben je iig knapper.... :roll: 8)

Ronny
15-01-2005, 18:26
vrouwen die aan vechtsport doen zijn meestal niet zo slim :lol:


of niet.....kim

zullen we wedden dat ik slimmer ben dan jij?


Alleen al door dit te zeggen, laat je zien dat je een ontzettend dom kind bent.

Sjaak
16-01-2005, 00:52
Als hij zo machtig is en tegen homos dan zou hij die wel Ć©Ć©n voor Ć©Ć©n aanpakken. Nee hoor hij vermoord eerst 100.000 gelovigen in de hoop dat hij ook een paar homos heeft meegenomen. Het erge is dat er met die mensen gewoon niet te praten valt. Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat geloof een psychische aandoening is.

Zeker weten, hebben te lang als baby met eeen open fontenelletje in de zon gelegen :x

Kim
16-01-2005, 20:19
vrouwen die aan vechtsport doen zijn meestal niet zo slim :lol:


of niet.....kim

zullen we wedden dat ik slimmer ben dan jij?


Alleen al door dit te zeggen, laat je zien dat je een ontzettend dom kind bent.

zeker een moslim?

Octavius
16-01-2005, 21:25
Slaat nergens op sorry.

Ronny
16-01-2005, 21:28
ja mijn naam is Ronny Janmaat en ik ben moslim.

The thinker strike's again!!!! :thumbs:

Italian*Berlusconi*
16-01-2005, 21:28
vrouwen die aan vechtsport doen zijn meestal niet zo slim :lol:


of niet.....kim

zullen we wedden dat ik slimmer ben dan jij?


Alleen al door dit te zeggen, laat je zien dat je een ontzettend dom kind bent.

zeker een moslim?

hahahahaha......zie je.... weer bewijs..... leuk bekkie..... niet zo eeehhhmmm slimpies..... hahahaha... :roll:

Mike
16-01-2005, 23:22
ja mijn naam is Ronny Janmaat en ik ben moslim.

The thinker strike's again!!!! :thumbs:

:lol:

Iwan
17-01-2005, 09:18
ja mijn naam is Ronny Janmaat en ik ben moslim.

The thinker strike's again!!!! :thumbs:

Hey Ronny, ga je eigen vriendinnetje pesten en laat de mijne met rust man. Ik weet niet wat ze jou misdaan heeft, maar je kent haar niet eens dus hou je oordeel even voor je.

Ronny
17-01-2005, 12:26
Dat is ook meestal het probleem wanneer "vriendinnetjes" zich op een forum gaan vertoeven. :mrgreen:

Iwan
17-01-2005, 12:56
Dat is ook meestal het probleem wanneer "vriendinnetjes" zich op een forum gaan vertoeven. :mrgreen:

Jaja...je bent erg duidelijk moet ik zeggen...NOT!

Leg nou eens even heel duidelijk uit waarom jij je laatdunkend moet uitlaten over het IQ van Kim.
Volgens mij is de Pit om mensen te dissen dus je zult vast wel een fantastische reden hebben om je zo over haar uit te laten.

Iwan
17-01-2005, 12:59
Jammer dat sommige mensen altijd maar weer hun mening klaar hebben over andere forumleden en zelf nooit eens inhoudelijk reageren op datgene waar de topic werkelijk over gaat... :?

Dat blijkt maar weer eens...

En dit vind ik in deze context dus helemaal een goede statement Shootomaniac...

Ronny
17-01-2005, 13:01
iwan ...stel je niet aan! Ik vind je altijd een ok-gozer (behalve dat voegsel achter je naam), dus als jij hier zo van in de stress raakt, kap ik nu met mijn grappen.

tegenwoordig kan niemand meer ergens tegen... :twak:

Ronny
17-01-2005, 13:03
ook heb ik het gevoel dat dhr, Rutten mij steeds kwader aan begint te kijken :roll:

Iwan
17-01-2005, 13:06
iwan ...stel je niet aan! Ik vind je altijd een ok-gozer (behalve dat voegsel achter je naam), dus als jij hier zo van in de stress raakt, kap ik nu met mijn grappen.

tegenwoordig kan niemand meer ergens tegen... :twak:

Hey relax man, ik beledig je toch niet?
Ik stel je een oprechte vraag.
Of denk je dat mensen het altijd leuk vinden als ze gedissed worden?
Ik vind dat ik dan best aan jou mag vragen waar je je oordeel op baseert.
Ik heb verder helemaal geen probleem met jou, en ik waardeer je bijdrage aan dit forum.

Oh en die 666, ach, ik wilde ooit een hotmail account aanmaken en alle Iwan's waren al bezet.
Iwan 666 was voor mij makkelijker te onthouden dan Iwan 32438 ofzo, vandaar.
Ik ben dus geen satanist of iets dergelijks.
Als ik dan toch in een hokje moet, noem me dan maar een Vaginist, dat lijkt me wel passend!

mama
17-01-2005, 13:08
---mama---

Kop op jongens........ ff ontopic blijven.
Ga ff gezellig op msn of via pm jullie problemen uitpraten.

---/mama---

Iwan
17-01-2005, 13:13
---mama---

Kop op jongens........ ff ontopic blijven.
Ga ff gezellig op msn of via pm jullie problemen uitpraten.

---/mama---

Sorrie Marieke.......
:oops:

Ronny
17-01-2005, 13:19
ok iwan no hard feelings (die had ik al niet hoor)


vriendjes????? :mrgreen:

Iwan
17-01-2005, 13:23
ok iwan no hard feelings (die had ik al niet hoor)


vriendjes????? :mrgreen:

Okay cousin Larry, now we do the dance of joy, hahaha!