PDA

View Full Version : Was het zijn pink of wat anders, haha



Sjaak
08-01-2005, 14:07
De brandweer Kerkrade moest eergisteren voor een bijzonder geval uitrukken. Een 24-jarige inwoner van die plaats zat namelijk met zijn pink klem in het doucheputje en kreeg zijn vinger er niet meer uit.

De man wilde een potlood pakken dat in de afvoer lag, maar bleef daarbij met zijn pink vastzitten in de gaatjes van het doucheputje. Gelukkig voor hem was zijn zoontje in de woning aanwezig en kon hij zijn vader de telefoon aanreiken. De gealarmeerde brandweer moest een paar tegels wegslaan aan de zijkant van de douchecabine om bij de afvoer te kunnen komen. Nadat deze losgemaakt was kon het rooster van het putje opengeknipt worden en de Kerkradenaar bevrijd worden.

Naast een pijnlijke vinger hield de man niets aan het voorval over. De reparatie van de douche gaat echter flink wat kosten.

Leon
08-01-2005, 14:54
hahahah wat een lambal

Sjeanef
08-01-2005, 14:57
Nee pink, niet zn bal...

Biiyen
08-01-2005, 17:05
Ik vraag me dan af wat je als man zijnde met een potlood in de douche moet?

Virus
08-01-2005, 17:37
Ik vraag me dan af wat je als man zijnde met een potlood in de douche moet?
Same here... :lol:

Arjan
08-01-2005, 19:40
lol zo voorzichtig zijn brandweerlieden niet met andermans spullen dus die zijn vast aardig aan het rossen geweest, duur grapje

Mack
08-01-2005, 19:53
lol zo voorzichtig zijn brandweerlieden niet met andermans spullen dus die zijn vast aardig aan het rossen geweest, duur grapje

Liever dat, dan dat ze zijn vinger deraf hadden gezaagd...

Silat
08-01-2005, 21:10
ik moest even denkan aan Final destination 2, waar die gast met zijn horloge in de gootsteen blijft hangen en dan de vlam in d pan slaat op het fornuis en zijn magnetron kortsluiting krijgt :lol: echt benouwde situatie :wink:

Arjan
09-01-2005, 01:38
ik moest even denkan aan Final destination 2, waar die gast met zijn horloge in de gootsteen blijft hangen en dan de vlam in d pan slaat op het fornuis en zijn magnetron kortsluiting krijgt :lol: echt benouwde situatie :wink:

Daar komt die nog uit, eenmaal buiten valt die over zn eigen naar buiten gegooide spagetti en knalt de brandladder door zn kop heen :lol: