PDA

View Full Version : vandaag halve marathon van Egmond gehad, wie nog meer?



maartenjackie
09-01-2005, 18:09
hij ging erg lekker, mijn tijd was 1 uur 50 minuten, het kan sneller dat weet ik, maar ik heb geen tijd gehad om goed te trainen

peace

de highlander
09-01-2005, 20:46
haha beter als mij man ik had 1.55 maar ben wel tevreden.
in welke startgroep zat je?

maartenjackie
11-01-2005, 20:55
uhm ik moest hem via school rennen ( cios ) ik begon in groep recreanten ofzo nummer 4 duizend nog iets, een klasgenoot had 1 19 ofzo, echt ziek. ik heb wel rustig gelopen ook haha, trok het slecht

de highlander
11-01-2005, 21:20
ik had ook iets van nummer 4000 nog wat.
vondt het wel echt super druk.
maar was wel lachen geinig parcour.

Jeroen
11-01-2005, 22:09
Ik zou eerst Egmond lopen, maar ik heb toch gekozen voor een survivalrun in Beltrum. 13 km hardlopen met hindernissen. Ik heb hem uitgelopen MET bandje.

mama
11-01-2005, 22:17
Met bandje????????????

nee kom al te veel in egmond....... hahaha.
knap hoor. lekker windje tegen op het strand. ging dat een beetje. het was 2 of 3 weken geleden niet echt heel breedt. het strand dan........
op een gegeven moment was het maar een meter of 2 zand.

Jeroen
12-01-2005, 00:07
Met bandje????????????

nee kom al te veel in egmond....... hahaha.
knap hoor. lekker windje tegen op het strand. ging dat een beetje. het was 2 of 3 weken geleden niet echt heel breedt. het strand dan........
op een gegeven moment was het maar een meter of 2 zand.

Aan het begin krijgt iedereen een rood bandje om de pols. Als je om wat voor reden dan ook een hindernis niet haalt (je valt eruit, geeft op of wat dan ook) dan moet je bij die hindernis je bandje inleveren en krijg je strafpunten. Voor iedere extra gemiste hindernis knippen ze gaten in je shirt, wat ook weer strafpunten oplevert.
Het is bij survivalruns ook zo dat je wel kunt finishen, dus de afstand uitlopen, maar als je dat doet zonder bandje dan zal geen enkele survivalrunner jou zien als finisher. Het bandje is dus heilig zeg maar.

Ton
12-01-2005, 00:09
Waar kan ik meer info vinden over zulke survival runs, en waar en wanneer ze gehouden worden?

thnx