PDA

View Full Version : argggggggggggggggggggggg



Impulse
11-01-2005, 23:33
Ik wordt helemaal gestoord!! Die teringburen onder mijn. Het zijn studenten die elke dag bier lopen te zuipen en tot diep in de nacht muziek aanhebben staan. Zo hard zelfs dat ik er niet van kan slapen want in mijn slaapkamer hoor je die herrie veels te goed. Ik ben vorige jaar al in 2 maanden al 3x beneden geweest en voor mij is die maat nu echt helemaal vol. Ik slaap de laatste tijd al slecht. Ik heb morgen ( strx ) een drukke dag en moet echt mn rust hebben. Politie bellen heeft geen zin want die knakkers doen niets! :evil:

Ik ben nu zo in staat om naar beneden te gaan en alles tot puin te slaan, vooral die geluidsinstallatie :twak:

Ik moest die ff kwijt................

Thomas
11-01-2005, 23:36
Ik wordt helemaal gestoord!! Die teringburen onder mijn. Het zijn studenten die elke dag bier lopen te zuipen en tot diep in de nacht muziek aanhebben staan. Zo hard zelfs dat ik er niet van kan slapen want in mijn slaapkamer hoor je die herrie veels te goed. Ik ben vorige jaar al in 2 maanden al 3x beneden geweest en voor mij is die maat nu echt helemaal vol. Ik slaap de laatste tijd al slecht. Ik heb morgen ( strx ) een drukke dag en moet echt mn rust hebben. Politie bellen heeft geen zin want die knakkers doen niets! :evil:

Ik ben nu zo in staat om naar beneden te gaan en alles tot puin te slaan, vooral die geluidsinstallatie :twak:

Ik moest die ff kwijt................

Tuurlijk heeft de politie bellen wel zin :maskills:

Impulse
11-01-2005, 23:38
heb politie al een paar keer eerder gebeld, ze komen, praten ff met die gasten en dan gaat het ff voor een half uurtje goed en dan begint het gezeik weer van vooraf aan

Judas
11-01-2005, 23:40
Helpt meer om effe met een knuppel langs te gaan :twak:

PigDog
11-01-2005, 23:41
Blijf de politie bellen! Word lastig. Op een gegeven moment moeten ze wel actie ondernemen. Ik heb ze vaker een stereo mee zien nemen. Dreig met geweld als de politie niks doet :twisted:

}|^-_-^|{
11-01-2005, 23:43
doe even een beetje aardig tegen die studenten joh, die zijn ook maar arm en alcohol is hun enige verzetje. ze hebben vast net hun tentamenperiode achter de rug...

Impulse
11-01-2005, 23:43
Blijf de politie bellen! Word lastig. Op een gegeven moment moeten ze wel actie ondernemen. Ik heb ze vaker een stereo mee zien nemen. Dreig met geweld als de politie niks doet :twisted:

Die knuppels zijn hard leers. Ik heb ze al vaker gewaarschuwd, ook gedreigd met de politie, bewonerscommissie op ze afgestuurd, noppes nada nakkes :(

Sjaak
11-01-2005, 23:44
Bel de politie een stuk of 3 x en zeg dat het onhoudbaar wordt, doen ze zelfs na de 3e keer niets dan moet je ze even toespreken op een manier die ze welverstaan :maskills: Wedden dat de politie er dan zo is :wink:

Impulse
11-01-2005, 23:46
Ik ga denk zo naar beneden en neem mijn hond mee, die plof ik daar zo voor hun deur en laat haar een paar keer grommen en de tanden zien, kijken wat die etterbakken dan doen.

Ton
11-01-2005, 23:47
Sjaak is correct.... Iig wel actie ondernemen, anders weet je zeker dat je die herrie aan de kop blijft houden !

Impulse
11-01-2005, 23:49
Sjaak is correct.... Iig wel actie ondernemen, anders weet je zeker dat je die herrie aan de kop blijft houden !

weet ik ook wel, en ik heb zo gebeld en ze zeiden net dat ze er naar toe zouden gaan, maar de politie in mijn woonplaats zijn niet 1 van de snuggere mensen, Ede weer

leks
11-01-2005, 23:50
En anders gewoon gelijke munt. Zet dan zelf de muziek keihard om 6-7-8 uur ochtends en dan de boxen tegen de grond.

Impulse
11-01-2005, 23:52
En anders gewoon gelijke munt. Zet dan zelf de muziek keihard om 6-7-8 uur ochtends en dan de boxen tegen de grond.

ahahaha dat dat truukje heb ik 2 weken terug gedaan, het was rond een uur of half 7 in de avond dan wel en ik was dat gejengel van hun zo zat dat ik gewoon een dvd van tiesto heb opgezet ( want ik weet dat ze daar een hekel aan hebben ) en op standje 20 gezet, en ineens was het doodsstil daar beneden

leks
11-01-2005, 23:55
hehehe, maar die studenten houden vaak wel van uitslapen hoor :twisted:

ik zou mijn stereo kunnen inprogrammeren, dus aanzetten als ik de deur uitga en een uur laten bonken

Impulse
11-01-2005, 23:56
hehehe, maar die studenten houden vaak wel van uitslapen hoor :twisted:

Ik ga denk strx voor ik naar mn werk ga eens lekker lang op hun huisbel ga staan indrukken, lekker irritant doen :twisted: heerlijk zo vroeg in de ochtend.

Octavius
12-01-2005, 00:03
Huren ze het? Anders via de verhuurder aanpakken.

Impulse
12-01-2005, 00:06
Huren ze het? Anders via de verhuurder aanpakken.

ja ze huren het, ik heb het al aangekaart bij de woningbouw vereniging, die sturen mij weer naar de bewonerscommissie omdat we het eerst onderling moeten oplossen voor dat hun ermee gaan bemoeien. Nou voor mij part mogen ze er mee bemoeien.

Ik van de week maar weer een lang slopende mail schijven en ook maar weer wat telefoontjes plegen.
enough is enough

het klinkt allemaal zeikerig en kinderachtig misschien dat ik over die jongens loop te zeiken, ach daarvoor ben ik vrouw om te zeuren...... :roll:

Octavius
12-01-2005, 00:10
De woningbouw erop wijzen dat je meerdere pogingen heb ondernomen en dat je meerdere keren de politie m hulp gevraag heb. Heb je nog last dan kan je volgens mij hun op slecht huurderschap aanspreken en ze verpesten jouw rustig woongenot.

micha
12-01-2005, 06:45
En anders gewoon gelijke munt. Zet dan zelf de muziek keihard om 6-7-8 uur ochtends en dan de boxen tegen de grond.

ahahaha dat dat truukje heb ik 2 weken terug gedaan, het was rond een uur of half 7 in de avond dan wel en ik was dat gejengel van hun zo zat dat ik gewoon een dvd van tiesto heb opgezet ( want ik weet dat ze daar een hekel aan hebben ) en op standje 20 gezet, en ineens was het doodsstil daar beneden

go girl!!

Justinian
12-01-2005, 07:09
Het klinkt allemaal zoooo bekend in m’n oren en ik kan me de frustratie dan ook heel goed voorstellen. Het verstandigste is uiteraard de politie inschakelen, maar als dat echt niet werkt zou je er gewoon langs moeten gaan (evt. met je broers). Als mijn zusje problemen zou hebben met d’r buren dan zou ik er nog eerder naar toe gaan dan wanneer ik zelf last heb!

Anyway, ik wens je veel succes!!

micha
12-01-2005, 07:59
Het klinkt allemaal zoooo bekend in m’n oren en ik kan me de frustratie dan ook heel goed voorstellen. Het verstandigste is uiteraard de politie inschakelen, maar als dat echt niet werkt zou je er gewoon langs moeten gaan (evt. met je broers). Als mijn zusje problemen zou hebben met d’r buren dan zou ik er nog eerder naar toe gaan dan wanneer ik zelf last heb!

Anyway, ik wens je veel succes!!

Dat is pas "legal advise" :lol:

lol@Justi

redjuh
12-01-2005, 08:21
jouw buren klinken cool!

Arjan
12-01-2005, 09:25
Bom door de ramen heen gooien...

Dennuz
12-01-2005, 09:51
Hmm, gezien dit vaker voorkomt bij MF members is een MF knokploeg echt geen gek idee :)

micha
12-01-2005, 09:52
ik doe mee :twak:

Jinx
12-01-2005, 10:15
Je moet echt de politie blijven bellen, zodat als het uit fe hand gaat lopen, jij in ieder geval kan aantonen, dat jij het via de juiste weg heb geprobeerd.

dokter flinstone
12-01-2005, 12:29
Kan die ploeg dan meteen langs die jongens rijden die van het weekend dat meisje vermoord hebben.

:twak:

Echt erg om iemand te vermoorden maar waarschijnlijk hebben ze op het laasts ook nog eens al haar waardigheid weggenomen. Ze was niet voor niets zonder kleren. !@#$%^%&^&

kyokushin
12-01-2005, 18:17
ahahaha dat dat truukje heb ik 2 weken terug gedaan, het was rond een uur of half 7 in de avond dan wel en ik was dat gejengel van hun zo zat dat ik gewoon een dvd van tiesto heb opgezet ( want ik weet dat ze daar een hekel aan hebben ) en op standje 20 gezet, en ineens was het doodsstil daar beneden

oh my god, wat ben jij wreed :shock:

The_Rock
12-01-2005, 18:23
knip die draden door van hun stereo! :wink:

Nickuraba
12-01-2005, 18:36
zoek een vriend die zwaar goede vechtsporter is, en hopla probleem is opgelost :lol:

Boem Boem
12-01-2005, 20:39
Ik ken dit probleem; heb het namelijk zelf ook.......vanmiddag is de autoruit van mijn vriendin ingegooid.........de maat is vol voor mij; huismeester en politie doen geen reet!! pak er maar een flink bij het strotje en laat weten dat je het meent.....

Neem Justi als advocaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Osu

chris

Dennuz
12-01-2005, 20:46
Ik ken dit probleem; heb het namelijk zelf ook.......vanmiddag is de autoruit van mijn vriendin ingegooid.........de maat is vol voor mij; huismeester en politie doen geen reet!! pak er maar een flink bij het strotje en laat weten dat je het meent.....

Neem Justi als advocaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Osu

chris

Zoals ik al zei... Een MF knokploeg is helemaal niet zo gek, er wonen genoeg mensen hier in de buurt :)

Wel zwaar verrot van die autoruit...

Boem Boem
12-01-2005, 21:13
Ik ken dit probleem; heb het namelijk zelf ook.......vanmiddag is de autoruit van mijn vriendin ingegooid.........de maat is vol voor mij; huismeester en politie doen geen reet!! pak er maar een flink bij het strotje en laat weten dat je het meent.....

Neem Justi als advocaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Osu

chris

Zoals ik al zei... Een MF knokploeg is helemaal niet zo gek, er wonen genoeg mensen hier in de buurt :)

Wel zwaar verrot van die autoruit...

Kun je wel zeggen;nwe ruit, ruitenwisser en lakschade......al met al kost het weer een eurootje of 400..........baal er echt van!!

Boem Boem
12-01-2005, 21:15
Ik wordt helemaal gestoord!! Die teringburen onder mijn. Het zijn studenten die elke dag bier lopen te zuipen en tot diep in de nacht muziek aanhebben staan. Zo hard zelfs dat ik er niet van kan slapen want in mijn slaapkamer hoor je die herrie veels te goed. Ik ben vorige jaar al in 2 maanden al 3x beneden geweest en voor mij is die maat nu echt helemaal vol. Ik slaap de laatste tijd al slecht. Ik heb morgen ( strx ) een drukke dag en moet echt mn rust hebben. Politie bellen heeft geen zin want die knakkers doen niets! :evil:

Ik ben nu zo in staat om naar beneden te gaan en alles tot puin te slaan, vooral die geluidsinstallatie :twak:

Ik moest die ff kwijt................

Ik help je graag met die teringburen van jou....kun je daarna met mij meerijden naar mijn huis, verbouwen we daarna het huis van mijn buren even!!!! daarna drinken wer er een paar..........

OSU

Chris

lunatic
12-01-2005, 21:15
Zal ik dan maar is ff langs gaan ;)
zal me wel ff uitleven bij die gasten :twak:

Octavius
12-01-2005, 21:48
Zegge dat je van de 'Hofstad" groep bent.

Impulse
12-01-2005, 23:08
Zal ik dan maar is ff langs gaan ;)
zal me wel ff uitleven bij die gasten :twak:

ja is goed, dat mag je doen van me. :twak:
iedereen die zich uit wil leven op die gasten. GA VOORAL JE GANG :twisted:

Boem Boem
13-01-2005, 17:10
hebben we al een datum??? :mrgreen:

Impulse
13-01-2005, 17:13
hebben we al een datum??? :mrgreen:

A.S.A.P :twisted:

Nickuraba
13-01-2005, 17:15
heren je meot het tactisch aanpakken ;) laat een MF mattie jou probleem oplossen en jij lost zijn probleem op. Zo is het moeilijk om er achter te komen wie er achter zat, vooral als deze individu totaal ergens anders vandaan komt wehhehe 8)

PigDog
14-01-2005, 00:54
Bel Mr. Wolf! (van Pulp Fiction)

Boem Boem
14-01-2005, 10:21
:thumbs: all be there.....