PDA

View Full Version : Honden beulen



Biiyen
13-01-2005, 20:02
Na het zien van dit filmpje werd ik zo kwaad...... :evil: Ik wil die jongens die dit doen pakken en doodslaan. Gadverdamme wat een kutkoppen.


http://www.uselessjunk.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1006&mode=flat&order=0&thold=-1

payap
13-01-2005, 20:15
Sorry maar heb al een vermoeden wat te zien en kijk er liever niet na want dan ben ik de hele avond opgefokt op lieden die zulke dingen doen met honden (en andere dieren).

In mijn ogen zo'n beetje het minste wat je kunt doen.

Ben het helemaal met je eens Raziel. Zulk soort lieden zou ik ook t liefst als levende trapzak gebruiken.

MadEd
13-01-2005, 20:43
Wat een apen zeg :twak: Waarom mogen dat soort kl**tzakken geen preventieve nekschotten krijgen :evil:

kyokushin
13-01-2005, 21:46
:twak: jammer dat die hond niet wat agresiever was en ze aan stukken beet :evil:

Italian*Berlusconi*
13-01-2005, 21:49
ik wil het niet zien... maar kan iemand vertellen hoe het er aan toe gaat in dat filmpje?

kyokushin
13-01-2005, 21:54
een skater slaat een hond met zn skateboard :twak:

Cynthia
13-01-2005, 22:18
Tering wat een klootzakken! Wil zulke mensen echt afmaken :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak:

ROIDRAGE
13-01-2005, 22:27
dit soort mensen verdienen echt alle terminale ziektes.
wat een tering lijers :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
ik hoop ooit nog zo iemand door mijn toedoen de laatste levensadem te zien uitblazen. Ik haat dierenbeulen :evil: :evil: :evil:

Leonardo
13-01-2005, 22:56
Ik ga het filmpie ook niet bekijken want ik ken niet tegen dierenleed. Vind honden cool en moet zoiets nooit zien :x Als je een hond zo behandeld heb je geen greintje gevoel in je donder. En de volgende stap is een mens zo behandelen :evil:

Ben het helemaal met Marb eens :maskills:

max mulder shihan
13-01-2005, 23:44
Gezien jullie reacties weet ik alweer genoeg , ga het filmpje niet bekijken. Komen die klojos uit Nederland of is dat niet te zien.

Ton
13-01-2005, 23:59
Dit filmpje heb ik eerder gezien ja... ze komen uit amerika, en zijn er ook voor gearresteerd. wat ze verder als straf hebben gekregen weet ik niet, het zal nooit genoeg kunnen zijn ! :evil: :twak:

redjuh
14-01-2005, 00:41
je zal toch wensen dat je dit es op straat ziet gebeuren... oh wat kun je dan lekkah los gaan

Virus
14-01-2005, 00:44
je zal toch wensen dat je dit es op straat ziet gebeuren... oh wat kun je dan lekkah los gaan

Zeer juist!

Hoef het filmpje overigens niet te zien... :(

Geloof ook zo wel dat ik het te triest voor woorden vind!

Silat
14-01-2005, 01:26
Dat wens ik dus niet. Mocht ik er toevallig bij zijn, ga ik helemaal los, justitie of niet. Dan geldt de wet van de beesten.

Gelukkig kan ik niet downloaden.

Kreeg een verhaal op de sportschool van een jongen die in de Brezan stond met z'n Jack Russel. Dat beestje was vrolijk door die zaak aan het rennen en sprong tegen de benen op van een andere klant om te spelen. Die geeft die hond een schop en die hond vloog echt door die winkel. :evil:
Vraagt ie waarom schop je mijn hondje?!?!? "ik haat honden"
Toen heeft ie eerst z'n hondje in z'n auto gedaan en die kerel buiten opgewacht en zijn neus gebroken met 1 klap.

Goeie actie, ik had hem direct in die winkel geslagen :evil:

MadEd
14-01-2005, 07:50
En terecht :evil: Van honden heb je af te blijven :twak:

Arjan
14-01-2005, 09:33
:shock: :shock: :shock: dat is zielig hoe die in dat hoekje staat ... wat een long mongool, helemaal kapot beuken die lijer

phranq
14-01-2005, 09:45
dit ga ik dus niet kijken, ik ben een groot dierenvriend en als ik zoiets zou zien help ik Silat een handje

Nickuraba
14-01-2005, 09:49
Sorry maar heb al een vermoeden wat te zien en kijk er liever niet na want dan ben ik de hele avond opgefokt op lieden die zulke dingen doen met honden (en andere dieren).

In mijn ogen zo'n beetje het minste wat je kunt doen.

Ben het helemaal met je eens Raziel. Zulk soort lieden zou ik ook t liefst als levende trapzak gebruiken.

niks aan toe te voegen

Boem Boem
14-01-2005, 10:17
Sluit me helemaal aan bij alle reacties! Hoef het ook niet te zien dat filmpje......
helaasl gebeuren zulke dingen; een voordeel; ze hebben tenminste de daders weten te pakken als ik het goed heb gelezen......

OSU

Chris

micha
14-01-2005, 10:23
ik kijk ook niet! wie de mensen leert kennen gaat van de beesten houden :twak: :twak:

Anonymous
14-01-2005, 10:39
Ik kijk ook niet, wordt pisleip als ik zoiets zie. Ik zit op mijn werk en mag hier niet schelden.

Zoiets (skateboard of trappen of wat dan ook)moesten ze eens bij Herbertje het lief klein rotweilertje doen van 60 kg, eerst zou desbetreffende persoon levend tot op het bot worden opgegeten door lief klein Herbertje. En als lief klein Herbertje daarna geen honger meer heeft, worden zijn botten door mij afgekluifd, want dierenleed is ontoelaatbaar!

jan sensei kyokushin
14-01-2005, 11:07
Sukkel grote klootzak hij moet zen agresie op en tegen stander uit proberen of op en sportschool maar dat durven ze niet! t'zijn lafaard's die dit doen ! maar wel op zo''n oude hond met en skate board :twak: :evil: zitten te rammen :twisted: :twak:

redjuh
14-01-2005, 11:43
ik hoef dat verder ook niet te zien...

damn wat een vuil wezen die zoiets doet

p diddy
14-01-2005, 12:31
Sorry maar heb al een vermoeden wat te zien en kijk er liever niet na want dan ben ik de hele avond opgefokt op lieden die zulke dingen doen met honden (en andere dieren).

In mijn ogen zo'n beetje het minste wat je kunt doen.

Ben het helemaal met je eens Raziel. Zulk soort lieden zou ik ook t liefst als levende trapzak gebruiken.

goed dat je niet heb gekeken het zijn k lijers

max mulder shihan
14-01-2005, 13:47
Hoop dat die figuren in een gevangenis gezet zijn met een heleboel levenslang gestrafte zware criminelen :evil:

Riszzzz
14-01-2005, 14:18
ik vindt het zo zielig van die mensen!!! dat dier kan zich niet eens verdedigen.
en zoiezo doe je dat niet als je wel goed bij je hoofd bent. ik ben nu zo boos van
binnen!!! dikke vette vieze gore klootzakken

Boem Boem
14-01-2005, 17:02
Zo is het maar net Rizzzz;

The Satan
14-01-2005, 17:21
wat een klootzakken!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted:

Judas
14-01-2005, 17:26
Heb het ook niet gezien, maar word om niks zo para als om dit soort dingen. Meteen zo'n teringlijer z'n nek breken

Octavius
14-01-2005, 18:25
Dit moeten ze met zulke kerls doen.

http://www.ogrish.com/archives/2005/january/ogrish-dot-com-about_to_be_stoned.jpg

Copy/paste

Mike
14-01-2005, 18:30
nou nou nou wat een mongool

hoe haal je het in je kop een dier zoiets aan te doen.

zieke shit dit, ik heb t niet eens afgekeken , te zielig.

PigDog
14-01-2005, 18:59
Met mijn hond moet je toch met meer komen als een skatebordje.

Ik kijk ook niet naar het filmpje, want ik ram mijn PC aan stukken :maskills:

Die mensen zijn ziek en dienen aan hun hersens geopereerd te worden. Het liefst met een skateboard als chirurgisch gereedschap.

Ufuk
14-01-2005, 19:35
Alle ziektes toegewenst dit jaar!

break down
15-01-2005, 16:12
gvd wat een klootzak oehhh daar word echt pissig van!

Mack
15-01-2005, 17:49
Update on the Skaters (source pet-abuse.com - full story):::
Two San Angelo teens accused of animal cruelty were released from jail Thursday on $7,500 bond each.

17 year-olds Joshua Benjamin Johnson and Kevin Ward Wright were arraigned before J.P. Fred Buck Thursday morning following their arrest at Central on Wednesday. Both were charged with cruelty to animals, a state jail felony. They allegedly struck a dog with a skateboard repeatedly at a downtown parking lot. Concerned parents contacted law enforcement after a video of that beating was distributed over the internet.

They also face 2 previous convictions of serious bodily injury.

Judas
15-01-2005, 18:00
Met mijn hond moet je toch met meer komen als een skatebordje.

Ik kijk ook niet naar het filmpje, want ik ram mijn PC aan stukken :maskills:

Die mensen zijn ziek en dienen aan hun hersens geopereerd te worden. Het liefst met een skateboard als chirurgisch gereedschap.

Heb jij een English Bull Terrier?

Sjaak
16-01-2005, 00:58
De eerste de beste die ik een hond zie mishandelen krijgt zo'n gigantische beuk voor zijn bolus dat die pas wakker wordt samen met mij op het politiebureau :evil:

Octavius
16-01-2005, 01:07
De eerste de beste die ik een hond zie mishandelen krijgt zo'n gigantische beuk voor zijn bolus dat die pas wakker wordt samen met mij op het politiebureau :evil:

Net als die junk met die autoradio. Zat jij ook langer vast dan hem.

Sjaak
16-01-2005, 01:21
De eerste de beste die ik een hond zie mishandelen krijgt zo'n gigantische beuk voor zijn bolus dat die pas wakker wordt samen met mij op het politiebureau :evil:

Net als die junk met die autoradio. Zat jij ook langer vast dan hem.

Klopt maar hij is nooit meer bij me in de buurt (Lees wijk) geweest :thumbs: