PDA

View Full Version : Achterlijke klootzakken slopen lijkwagen



MadEd
14-01-2005, 20:36
Marokkaanse jongeren slopen lijkwagen

In Culemborg hebben Marokkaanse probleemjongeren verhinderd dat werknemers van het Universitair Medisch Centrum Utrecht het stoffelijk overschot van een vrouw uit een flatwoning konden halen. Dit, omdat ze de lijkwagen, waarin de vrouw vervoerd moest worden, compleet gesloopt hadden.

Doordat alle ruiten waren vernield en de telefoon door de jongeren was gejat, duurde het ruim een uur voordat de vrouw naar Utrecht kon worden vervoerd. Vanwege de ontstane chaos lag het lijk ruim een uur in een portiek opgesteld. Daarna konden de medewerkers het interieur, dat bedolven was onder de glassplinters, schoonzuigen.

Nabestaanden van de vrouw zijn geschokt en aangeslagen. "Al met al heeft het schoonmaken een uur geduurd. Die jongeren hebben zelfs geen respect meer voor dode mensen. Het was echt gênant allemaal. En de gemeente Culemborg beweert dat er niks aan de hand is in die probleemwijk. Het is schandalig", aldus de woedende Maria Cozijnsen, schoondochter van de overleden vrouw. De politie heeft aangekondigd een onderzoek in te stellen naar het slopen van de lijkwagen.

Problemen met Marokkaanse jeugd al langer aan de gang
Het is niet voor het eerst dat de Marokkaanse jeugd voor problemen zorgt in Culemborg. Vorig jaar nog moest de plaatselijke kermis haar biezen pakken, nadat een grote groep Marokkanen verhaal wilde halen bij een exploitant.

Het gemeentebestuur zei toen met keiharde maatregelen te komen, omdat de Marokkaanse jongeren in de wijk Ter Weijde structureel voor overlast en vernielingen zorgden. "Uit onze metingen en meldingen blijkt dat de overlast beduidend is afgenomen", zo zegt de gemeentewoordvoerder. De bewoners, die anoniem willen blijven, spreken dit tegen. "Het is nog steeds een grote puinhoop. Mensen durven ’s avonds niet meer over straat te lopen."

Sjonge jonge zeg, en weer is het raak met die achterlijke mongolen :twak: Deze mensen verdienen een nekschot :evil:

Leonardo
14-01-2005, 20:43
Ongelofelijk triest en wedden dat de gemeente er weer wat aan gaat doen, geloof jij het nog :maskills:

payap
14-01-2005, 21:14
Wil niet beweren dat ander geweld ofzo wel normaal is maar als je al geen respect meer heb voor de doden dan heb je toch echt niets menselijks meer in je en ben je ook echt je eigen waarde kwijt.

Octavius
14-01-2005, 21:18
Dit is gewoon een opvoedkundig probleem. Zulke figuren hebben geen normen en waarden. Werkstraf geven, veel beter dan opsluiten. Laat ze maar werken (chaingang) zodat iedereen hun kan zien. Goed voor hun image.

Anonymous
14-01-2005, 21:20
gore... gore.... totaal respectloos!!

Judas
14-01-2005, 23:01
Denk dat misschien weer de tuchtscholen ingevoerd moeten worden voor dit soort gasten. Zielige sukkeltjes

Highline
14-01-2005, 23:23
wat een vieze vuilen tering mongolen. sorry hoor maar dit brengt me echt ff over de zeik. 2 dagen terug zelf nog een begrafenis gehad van een erg dierbaar persoon en dan zo'n tering bericht lezen.

echt als ik dit zal zien maakt me niet uit met hoeveel ze zijn maar 1 zal ik er zoeizo hadr op zijn bek rossen al dan niet trappen al dan niet knieen of footstampen :twak: :twak:

The Satan
15-01-2005, 09:14
dit is echt triest!!! :twisted: :twisted:

redjuh
15-01-2005, 11:28
naakt op een schavot op het plein vastbinden en een week laten staan... bordje erbij met wat ze gedaan hebben.

jojo
15-01-2005, 11:29
sjezus die gasten sporen niet en ze mogen weten wie het zegt ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jullie hebben geen respect man idioten zal je naar je land terug trappen

p.s. niet voor alle marokanen natuurlijk

ashi76
15-01-2005, 11:44
Dit is gewoon een opvoedkundig probleem. Zulke figuren hebben geen normen en waarden. Werkstraf geven, veel beter dan opsluiten. Laat ze maar werken (chaingang) zodat iedereen hun kan zien. Goed voor hun image.

Werkstraf mijn reet.

Deze stumpers hebben gewoon recht op een nekschot.

Uitroeien dit soort parasieten :twak:

Mickey
15-01-2005, 12:49
*clack clack*

payap
15-01-2005, 14:26
Kan me overigens van een paar jaar terug nog een krantenartikel voor de geest halen dat onze fijne vrienden van de parkeerpolitie ook zo iets schofterigs hadden uitgehaald.

Tijdens een dienst in een kerk in amsterdam voor een overleden persoon stond de lijkwagen buiten geparkeerd. Deze stond echter schijnbaar ergens waar je niet mag parkeren.

Hadden die klootzakken van een parkeerpolitie een wielklem op de lijkwagen gezet.

Dus na de dienst kon de lijkwagen waar de kist weer in werd geplaatst niet verder rijden naar de begraafplaats.

Biiyen
15-01-2005, 16:05
Triest hoor......... De tyfus voor die schoften. Heeft de jeugd dan echt geen fatsoen meer? Als de overheid niet snel iets doet dan loopt het finaal uit de hand.

MadEd
15-01-2005, 16:54
Kan me overigens van een paar jaar terug nog een krantenartikel voor de geest halen dat onze fijne vrienden van de parkeerpolitie ook zo iets schofterigs hadden uitgehaald.

Tijdens een dienst in een kerk in amsterdam voor een overleden persoon stond de lijkwagen buiten geparkeerd. Deze stond echter schijnbaar ergens waar je niet mag parkeren.

Hadden die klootzakken van een parkeerpolitie een wielklem op de lijkwagen gezet.

Dus na de dienst kon de lijkwagen waar de kist weer in werd geplaatst niet verder rijden naar de begraafplaats.

Damn he, wat een achterlijke moraalridders :twak:

ashi76
15-01-2005, 17:17
Dan spoor je idd ook niet. :twak: :evil:

max mulder shihan
15-01-2005, 18:32
Ik vraag mij af wat voor een straf er in maroco op dit soort walgelijke praktijken staat ? :twak:

ashi76
15-01-2005, 18:36
Waarschijnlijk worden ze daar ouderwet gestenigd. :twak:

max mulder shihan
15-01-2005, 18:41
Lijkt mij een redelijke straf voor dit soort figuren.

The Bulldog
16-01-2005, 00:27
:twisted: verschillen :twisted:

Ben het eens met de mensen die zeggen dat er ook radicale blanken(extreem rechts)(ook zwijnen in mijn ogen) zijn in nederland, maar dit lees ik dan net weer niet...

Fuck!!!!!!

Sorry marokaanse vrienden van me(die heb ik daadwerkelijk wel) maar dit is iets wat ik echt TE LAAG BIJ DE GROND vind om alleen al te denken..laat staan te doen.....

dit staat niet aangemoedigd in enige uitvoering van de Koran.....
:maskills: :maskills: :maskills: :maskills: :maskills:

Sjaak
16-01-2005, 00:43
Ik heb hier geen woorden voor. Die gasten moet jezelf helemaal slopen en daarna een enkeltje marokko geven :evil:

Octavius
16-01-2005, 01:10
:twisted: verschillen :twisted:

Ben het eens met de mensen die zeggen dat er ook radicale blanken(extreem rechts)(ook zwijnen in mijn ogen) zijn in nederland, maar dit lees ik dan net weer niet...

Fuck!!!!!!

Sorry marokaanse vrienden van me(die heb ik daadwerkelijk wel) maar dit is iets wat ik echt TE LAAG BIJ DE GROND vind om alleen al te denken..laat staan te doen.....

dit staat niet aangemoedigd in enige uitvoering van de Koran.....
:maskills: :maskills: :maskills: :maskills: :maskills:

Deze acites hebbeb helemaal niks met enig geloof te maken. Is een gebrek aan sociaal gedrag, normen en waarden.

Sjaak
16-01-2005, 01:23
Yep en bepaalde groepen in onze sameleving zijn wel is het spoor een beetje bijster, denk dat we ze meer moeten knuffelen en meer begrip moeten tonen en dan komt alles goed :roll:

someone
16-01-2005, 09:57
Echt, wat een zieke gasten dit!!! Afmaken die handel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twak: :twak:

Gulo gulo
16-01-2005, 12:30
:twisted: verschillen :twisted:

Ben het eens met de mensen die zeggen dat er ook radicale blanken(extreem rechts)(ook zwijnen in mijn ogen) zijn in nederland, maar dit lees ik dan net weer niet...

Fuck!!!!!!

Sorry marokaanse vrienden van me(die heb ik daadwerkelijk wel) maar dit is iets wat ik echt TE LAAG BIJ DE GROND vind om alleen al te denken..laat staan te doen.....

dit staat niet aangemoedigd in enige uitvoering van de Koran.....
:maskills: :maskills: :maskills: :maskills: :maskills:

Deze acites hebbeb helemaal niks met enig geloof te maken. Is een gebrek aan sociaal gedrag, normen en waarden.

Misschien heeft het te maken met een gebrek aan geloof. Geloof zou je als het goed is normen en waarden bij horen te brengen.

Iwan
17-01-2005, 09:21
Pfff, disgusting.... :maskills:

Biiyen
17-01-2005, 10:08
:twisted: verschillen :twisted:

Ben het eens met de mensen die zeggen dat er ook radicale blanken(extreem rechts)(ook zwijnen in mijn ogen) zijn in nederland, maar dit lees ik dan net weer niet...

Fuck!!!!!!

Sorry marokaanse vrienden van me(die heb ik daadwerkelijk wel) maar dit is iets wat ik echt TE LAAG BIJ DE GROND vind om alleen al te denken..laat staan te doen.....

dit staat niet aangemoedigd in enige uitvoering van de Koran.....
:maskills: :maskills: :maskills: :maskills: :maskills:

Deze acites hebbeb helemaal niks met enig geloof te maken. Is een gebrek aan sociaal gedrag, normen en waarden.

idd.... dit heeft te maken meet schijt hebben aan de samenleving. Eerst een lijkwagen slopen en de radio jatten. Daarna de radio verpatsen en met zijn allen een jointje roken en lachen om je eigen onnozel en stompzinnigheid.

Als dochterlief wordt verkracht dan is het een schande en moet ze het liefst worden gestenigd. De familie eer is beschadigd etc etc etc. Iedereen kijkt je met de nek aan in de grote moslimfabel.

Als zonemans de meest achterlijke stront uithaalt zoals:
*voetballen met een herdenkingskrans,
*feest vieren als terroristen een gebouw binnen vliegen,
*deelneemt aan groepsverkrachtingen,
*de loverboy uithangt,
en daar komt nu dit historisch dieptepunt bij: het slopen van een lijkwagen

Nee, daar moeten we er niet zo zwaar aan tillen, het loop wel los. De moslimgemeenschap doet haar best zeggen ze dan. Dat is precies wat er tegenwoordig aan de hand is, mensen worden tegenwoordig betaald om "hun best" te doen. Ik wil niet dat mensen "hun best" doen. Ik wil dat mensen GVD de problemen oplossen. Dat oeverloze geklets, elke boerenlul heeft tegenwoordig inspraak. Alles moet worden "kortgesloten" met de des betreffende organisatie. Voor er concreet zaken veranderen heb je van tig mensen toestemming nodig.

Ik merk het alleen al op mijn werk. Ik moet niet alleen de directie en de projectgroep overtuigen, nee ik moet ook alle afdelingshoofden op 1 lijn krijgen en daarnaast moet ik de OR ook nog mee krijgen. Als dat allemaal is gebeurd moet ik een rapport schrijven dat voor iedereen "toegankelijk" is, pas daarna mag ik een try-out houden waarnaar weer iedereen moet instemmen alvorens ik de zooi mag uitwerken.

Bovenstaande kost dus een half jaar tot een jaar. Als al die schakels niet nodig waren dan was ik in een maand klaar en de was de uitwerking hetzelfde. Want van die "goede ideeën" van de werkvloer is 50% niet uitvoerbaar en 45% is dikke stront in een luchtkasteel van mensen zonder enige kennis die "nuttig" willen zijn. en voor die 5 "nuttige" %tjes duurt een project dus gewoon 5-7 maanden langer..... Wat is wijsheid vraag ik mij dan af?

En dat is in Den Haag ook, iedere boerenlul zonder enige kennis van zaken mag meedenken over zaken waar hij a) niets van af weet b)niets zinnigs over heeft in te brengen en c)geen idee wat zijn plan voor consequenties heeft op een ander niveau.

Silat
17-01-2005, 10:21
http://wesley.shacknet.nu/upload/images/15688.JPG

MadEd
17-01-2005, 15:45
:lol: Die heb ik hier ook op de pc staan :mrgreen:

Muay Thai Elite
17-01-2005, 15:48
Tis weer zover.....

Boem Boem
17-01-2005, 17:40
Ik heb hier geen woorden voor. Die gasten moet jezelf helemaal slopen en daarna een enkeltje marokko geven :evil:

Sjaak=100% correct!! En onderweg mogen ze die gasten een ijsje geven, moeten ze die wel buiten opeten...........

Smeerlappen zijn het!!!!!

Osu

Chris

Sjaak
17-01-2005, 20:47
Met jou kan ik praten Boem Boem Chris, tuig moet je slopen :thumbs:

The Bulldog
17-01-2005, 23:20
:twisted: HElemaal duidelijk en precies in de roos :twisted:

Boeit me niet welke achtergrond gasten met deze acties hebben....
:maskills: :maskills:
Allemaal de touwtering schoppen en op een eiland vastzetten waar ze onderling lekker kunnen huishouden....

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

max mulder shihan
18-01-2005, 10:03
Zolang wij een overheid hebben die dit soort zaken in de doofpot blijft stoppen zal er verrekt weinig gebeuren.

Arjan
18-01-2005, 10:17
Respect... waar is dat :shock:

The Bulldog
18-01-2005, 13:50
:twisted: fuck repspect( in deze situaties) :twisted:

Ik geloof in respect maar het begint nu onderhand wel het meest misbruikte woord in onze taal te worden....

Sjaak, Boem Boem ik sluit me bij jullie aan....zonder respect afmaken en op de composthoop zodat het millieu er nog wat aan heeft....

p diddy
18-01-2005, 13:54
mongolen zijn het, hoe kom je erop???