PDA

View Full Version : Hardlopen en junks....



Marco
18-01-2005, 13:49
Ik was vorige week lekker aan het hardlopen en zie ik in de verte 2 mannen wandelen en een beetje druk doen. Vlak voor dat we mekaar passeren maakt de ene junk een steek/stoot beweging, ik stap opzij en zeg dat ie lekker moet oprotten en loop terwijl ik blijf kijken verder. Begint ie te schreeuwen dat ik maar moet komen en van alles en nog wat.
Ik loop door en wens hem een prettige dood toe waarop hij bijna ontploft.

Natuurlijk had ik hem graag willen nakijken maar ik heb mijn verstand gebruikt en ben gewoon doorgelopen maar het had natuurlijk heel anders kunnen aflopen....voor hem of voor mijn als ze de kans krijgen om te steken met een mes of spuit..........of stel je voor dat ze het bij een oud mannetje of vrouwtje doen en die zegt er wat van en wordt vervolgens afgetuigd door zo'n kutjunk.....

Arjan
18-01-2005, 14:03
bij ons achterlangs lopen ook vaak junkies, ze gaan nooit aan de kant... en mij boeit het niets gewoon doorfietsen maar er zitten ook basisscholen en die kiddos schijten in hun broek voor die lui, ze moeten die route gewoon een x aanpassen of begeleiding meegeven... als ze niet normaal doen boete :thumbs:

Leon
18-01-2005, 14:10
schoonmaakklusje voor de AIVD lijkt me zo?

Biiyen
18-01-2005, 14:20
Ik heb altijd een dubbel gevoel bij junks en zwervers, aan de ene kant vind ik het heel zielig voor ze en aan de andere kant vind ik het smerig en stadsvervuiling.

Maar tijdens mijn schooltijd in Heerlen heb ik eigenlijk alleen maar lol gemaakt met junkies en zwervers. Eentje noemde we altijd "weerwolf" en dan rende hij je zowat de hele stad door achterna. En als een zwerver in de emmer zit te graaien hem onder zijn reet schoppen zodat hij met zijn bakkus tegen de emmer knalt. Of een doos kattevoer kopen of je brrodrestjes en dan met maten voor een op ape gape junk gaan staan en net doen of je een dier aan het voeden bent.

Dus voor scholieren is het ook een vorm van entertainment :mrgreen:

Marco
18-01-2005, 15:24
@Raziel de manier waar op jij en je maatjes met junks omgingen was niet direct een vorm van entertainment maar een gebrek aan respect.

ashi76
18-01-2005, 15:27
nix aidv... Korps Mariniers !

Biiyen
18-01-2005, 15:33
@Raziel de manier waar op jij en je maatjes met junks omgingen was niet direct een vorm van entertainment maar een gebrek aan respect.

idd, net zozeer als hun met respect op de achterbank van een bus troep van zilverfolie zuigen en op de trap van het station doodleuk heroine spuiten waar kinderen lopen.

Jay Hoov
18-01-2005, 15:36
@Raziel de manier waar op jij en je maatjes met junks omgingen was niet direct een vorm van entertainment maar een gebrek aan respect.

idd, net zozeer als hun met respect op de achterbank van een bus troep van zilverfolie zuigen en op de trap van het station doodleuk heroine spuiten waar kinderen lopen.

Alletwee gelijk!!!!

Ronny
18-01-2005, 15:44
nix aidv... Korps Mariniers !

waarom toch altijd dat gezeik over het korps mariniers???


wat is daar zoooo geweldig aan dan?


is echt een vraag :?

a.s.c.
18-01-2005, 15:49
ze hebben geloof ik een keer hoog caterijne 'schoon geveegd :twisted: ' zonder toestemming van de hoge bazen, ze hebben in groepsverband alle raddraaiers even duidelijk gemaakt dat het vertoonde gedrag niet gewenst was :twak: ...


toen ik het hoorde was ik meteen fan :D

ashi76
18-01-2005, 15:52
Een aantal jaar geleden heeben een groot aantal mariniers het zogenaamde "perron 0" bij het Rotterdam centraal station leeggeveegd.
Perron 0 was de verzamelplaats voor junks, dealers en ander van dit soort ellende.

Ik begreep dat een van de moeders van die gasten door een junk was lastiggevallen, maar wat daar precies van waar is kan ik niet bevestigen.

Ronny
18-01-2005, 16:25
klinkt meer als een stelletje randdebielen die met te veel hormonen en te weinig verstand in hun lijf zichzelf als een stelletje achterlijke agressieve eigen rechters gedragen.

of heb ik het nu mis? :|

redjuh
18-01-2005, 16:34
@Raziel de manier waar op jij en je maatjes met junks omgingen was niet direct een vorm van entertainment maar een gebrek aan respect.

ze verdienen ook geen respect. lastige junks krijgen van mij standaard een paar tikken

Italian*Berlusconi*
18-01-2005, 16:35
Een aantal jaar geleden heeben een groot aantal mariniers het zogenaamde "perron 0" bij het Rotterdam centraal station leeggeveegd.
Perron 0 was de verzamelplaats voor junks, dealers en ander van dit soort ellende.

Ik begreep dat een van de moeders van die gasten door een junk was lastiggevallen, maar wat daar precies van waar is kan ik niet bevestigen.

klopt.... was gisteravond nog een stuk over op de buis....

a.s.c.
18-01-2005, 16:37
klinkt meer als een stelletje randdebielen die met te veel hormonen en te weinig verstand in hun lijf zichzelf als een stelletje achterlijke agressieve eigen rechters gedragen.

of heb ik het nu mis? :|

dat vindt ik niet, ik kan er wel enigszins inkomen dat als je moeder last ondervindt van zulk schorem je uit je slof schiet en die gasten zijn vaak goede vrienden dus die helpen elkaar... bovendien vindt ik die junks en dealers ook irritant en ze bezorgen veel mensen overlast met alle die criminele zaken waar ze zich mee bezig houden daarom is een lesje in mijn ogen wel gepast als ik het had geweten had ik wel willen helpen :maskills:

max mulder shihan
18-01-2005, 16:44
@Raziel de manier waar op jij en je maatjes met junks omgingen was niet direct een vorm van entertainment maar een gebrek aan respect.

ze verdienen ook geen respect. lastige junks krijgen van mij standaard een paar tikken

Yep, hier nog een. :thumbs:

jojo
18-01-2005, 16:51
ja je hebt gelijk je kan tegenwoordig nergens wat van zeggen of ze steken je dood of bedrijgen je te gek voor woorden

ashi76
18-01-2005, 17:57
klinkt meer als een stelletje randdebielen die met te veel hormonen en te weinig verstand in hun lijf zichzelf als een stelletje achterlijke agressieve eigen rechters gedragen.

of heb ik het nu mis? :|

Zo kan je het ook stellen.

Het probleem perron 0 was sindsdien wel opgelost.... ;)

Ronny
18-01-2005, 18:11
ja, ik zeg niet dat het niet effectief is....

ashihara
18-01-2005, 18:45
ze moesten dit tuig in een soort opvoedings kamp gooien en eens flink aan het werk zetten.
volk word te veel in de watten gelegd met hun gratis methadon en uitkeringen.

Italian*Berlusconi*
18-01-2005, 18:48
ze moesten dit tuig in een soort opvoedings kamp gooien en eens flink aan het werk zetten.
volk word te veel in de watten gelegd met hun gratis methadon en uitkeringen.

ja toch??? krijgen alles gratis....
Ik moet gvd ook betalen voor mn jointje..... (nou niet altijd maar da's een ander verhaal..hahah)