PDA

View Full Version : Dode tasjesrover blijkt heilige.



cactusdre
19-01-2005, 10:36
Hier wat citaten uit de krant:

Op de boom hangen A4'tjes met herinneringen aan de jongen. "Ali je was een van de weinigen met een hart van goud. Dacht altijd groot over je toekomst. Een hardwerkende jongen met twee banen. Je einde van je leven was onrechtvaardig, maar nu ben je bij Allah. Je bent een soldaat en je zal niet vergeten worden want diep in ons hart blijf je altijd leven."

Mo en Yassin, beiden even oud als Ali, zagen hun vriend maandag voor hun ogen sterven. "Hij schreeuwde het uit van de pijn en was amper herkenbaar." Volgens de jongens reed de vrouw hard achteruit en gaf ze extra gas waarop Ali door de trekhaak van de auto tegen de boom werd gesmakt. "Ze had niet voor eigen rechter mogen spelen. Diefstal is niet te vergelijken met moord", zei Mo. Overigens geloven de vrienden niet dat Ali crimineel was. "Hij werkte hard voor zijn geld."

De 22-jarige Samir kende Ali ook goed. Hij vindt het jammer dat zijn vriend op deze wijze om het leven moest komen. "Een mens kan beter doodgaan door een goede daad. Door een slechte daad sterven is niet goed in de islam.

Hij was een soldaat? What the Fxxk?! Twee banen en dan nog tijd hebben om mensen te beroven is wel knap. Volgens mij kan hij die 72 maagden wel vergeten.

max mulder shihan
19-01-2005, 10:39
Vreemde iedeeen over helden hebben die figuren.

Mickey
19-01-2005, 10:40
Soldaat ey?
Heilige ey?

WWW.WHATTHEFUCK.COM

Biiyen
19-01-2005, 10:41
Ik hoop dat iemand die kaarsen uitpist en die bloemen in de sloot flikkert..... pff Hardwerkende jongen met twee banen... uhuh Fulltime Tasjesdief en Vandaal....

Octavius
19-01-2005, 10:42
Allemaa gelul over het geloof. Ze weten nog niet eens de helft van. Natuurlijk spreek je als vrienden nooit kwaad over je dode vriend. Maar dat gelul van de islam. Hahahaha als je echt zo moslim bent dan doe je dit niet eens.
Ze hebben zo weinig opvoeding gehad dat je zelf niet het verschik meer ziet tussen crimineel gedrag en sociaal gedrag. Triest.

harry
19-01-2005, 10:45
Hoho jullie onderschatten zeker hoe zwaar het wel niet is, om een eerlijke geweldadige roof-overvaller te zijn :cry:

Mickey
19-01-2005, 11:02
Ik heb gehoord dat je er tegenwoordig eerst een paar jaar voor naar school moet..

cactusdre
19-01-2005, 11:03
FF hoor. Als hij dit in een islamitisch land had geflikt en een andere moslim had beroofd had de hele moslim gemeente er schande van gesproken. Dit bewijst weer dat als je geen moslim bent je voor hen geen reet voorstelt.

Jochem
19-01-2005, 11:05
"dacht groot na over zijn toekomst"

wou hierna gaan beginnen aan bankovervallen

max mulder shihan
19-01-2005, 11:10
Maar wel door de islam goedgekeurde banken.

Marco
19-01-2005, 11:13
waar moet dat heen met dit land ? :evil:

Iwan
19-01-2005, 11:17
We gaan lekker naar de klote door onze lekkere softe kut-politiek...

harry
19-01-2005, 11:23
http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2005/1/19/TE/TE_2S_20050119_5/articles/TE_2S_20050119_5_19_1_thumb.jpg

harry
19-01-2005, 11:25
We gaan lekker naar de klote door onze lekkere softe kut-politiek...

Snap ik niet echt helemaal?

Of krijgen we dat verhaal weer van wat er in de afgelopen 30 jaar is misgegaan of wordt het weer het makelijkste: Balkie :roll:

max mulder shihan
19-01-2005, 11:29
We houden het speciaal voor Harry makelijk .BALKIE :mrgreen: :mrgreen:

Iwan
19-01-2005, 11:29
We gaan lekker naar de klote door onze lekkere softe kut-politiek...

Snap ik niet echt helemaal?

Of krijgen we dat verhaal weer van wat er in de afgelopen 30 jaar is misgegaan of wordt het weer het makelijkste: Balkie :roll:

Nee, geen geklaag over Balkie, maar over de politiek die het politie-apparaat vleugel-lam maakt.
Laat die jongens maar eens wat vrijer zonder zich te zo zwaar te hoeven verantwoorden.
Hier in Bergen denkt drie kwart van de agenten er zo over....

max mulder shihan
19-01-2005, 11:33
Juist en bij wie komen we dan uit ,bij onze regering, en wie staat daar aan het hoofd, juist , dus wie is dan eindverandwoordelijk, juist dank u.

harry
19-01-2005, 11:35
We houden het speciaal voor Harry makelijk .BALKIE :mrgreen: :mrgreen:
:roll: :mrgreen:




Nee, geen geklaag over Balkie, maar over de politiek die het politie-apparaat vleugel-lam maakt.
Laat die jongens maar eens wat vrijer zonder zich te zo zwaar te hoeven verantwoorden.
Hier in Bergen denkt drie kwart van de agenten er zo over....

Mmm... daar zit mischien iets in

Anonymous
19-01-2005, 11:41
die teringlijer berooft met z'n maatje een vrouw en dan lopen zeiken als er iets gebeurt. walgelijk!! ik heb absoluut geen medelijden met dat schorum. hooguit met z'n ouders die na in de opvoeding gefaalt te hebben hun zoon nu op zo'n schandelijke manier om het leven zien komen...

Jay Hoov
19-01-2005, 12:03
oooh wat zielig voor die jongens.......

Anonymous
19-01-2005, 12:13
"Hij werkte hard voor zijn geld."



oude vrouwtjes beroven en dan hard wegrennen is inderdaad erg vermoeiend :roll:

die vrouw verdiend overigens een medaille :thumbs: jammer dat ze zijn maatje niet gelijk heeft meegenomen.

Iwan
19-01-2005, 12:23
Nee, geen geklaag over Balkie, maar over de politiek die het politie-apparaat vleugel-lam maakt.
Laat die jongens maar eens wat vrijer zonder zich te zo zwaar te hoeven verantwoorden.
Hier in Bergen denkt drie kwart van de agenten er zo over....


Mmm... daar zit mischien iets in

Dank je.

Judas
19-01-2005, 12:28
Soldaat pfffff. Als je dat flikt in islamitisch land, wordt je rechterhand afgehakt....
Misschien wel goede oplossing voor in NL :D

Jay Hoov
19-01-2005, 12:35
Soldaat pfffff. Als je dat flikt in islamitisch land, wordt je rechterhand afgehakt....
Misschien wel goede oplossing voor in NL :D

ik teken ervoor!!!!!

p diddy
19-01-2005, 12:36
Soldaat pfffff. Als je dat flikt in islamitisch land, wordt je rechterhand afgehakt....
Misschien wel goede oplossing voor in NL :D

helemaal mee eens!!!

Silat
19-01-2005, 13:13
Ow ow wat erg ja :roll:

Laat het een boodschap zijn voor andere heilige soldaten met grote toekomst plannen.

Shytown
19-01-2005, 14:22
Hier in Bergen denkt drie kwart van de agenten er zo over....


Die trainen zeker ook bij jou Iwan :mrgreen:

Maar je hebt een punt. Politie, portiers, beveiligers e.d. moeten verrgaande middelen en bevoegheden krijgen om in te kunnen grijpen. Nu volgt er meteen een intern onderzoek of worden portiers opgepakt, dat moet afgelopen zijn.

Daarnaast ben ik voorstander van zwaarder straffen, heropvoedingskampen, ruimtelijke herindeling van probleemwijken, evt. uitzetting en zo heb ik nog wel een paar plannen.

Marco
19-01-2005, 14:40
hoe zit dat eigenlijk in spanje met de guarda civil die mogen toch ook meer als de "gewone" politie ? zou wel een verbetering zijn als de politie hier meer vrijheid zou hebben, ik denk dat als ze daar een enquete onder de bevolking zouden houden dat er een vette meerderheid dit van harte toejuicht

Iwan
19-01-2005, 14:42
Hier in Bergen denkt drie kwart van de agenten er zo over....


Die trainen zeker ook bij jou Iwan :mrgreen:

Maar je hebt een punt. Politie, portiers, beveiligers e.d. moeten verrgaande middelen en bevoegheden krijgen om in te kunnen grijpen. Nu volgt er meteen een intern onderzoek of worden portiers opgepakt, dat moet afgelopen zijn.

Daarnaast ben ik voorstander van zwaarder straffen, heropvoedingskampen, ruimtelijke herindeling van probleemwijken, evt. uitzetting en zo heb ik nog wel een paar plannen.

Hahaha, een (groot) deel ken ik persoonlijk via via, of omdat ze bij mij trainen cq getraind hebben...
Ze hebben mij in het verleden ook wel eens geholpen met een vervelend buurmannetje (kermisvolk) die ik een beetje gewaarschuwd had.

Octavius
19-01-2005, 14:44
Ze doen gewoon meer daar. Kijken niet zo nauw naar regels daar. Vooral jeugdige toeristen weten dat. Een maat van me stond te kijen bij een vecht partij. Guarda civil komt eraan. Zegt 2x dat je weg moet doe je dat niet. Kan je klappen krijgen met de matrak. En iedereen in de omgeving krijgt ze dan ook. Ookal heb je er niks mee te maken.

Marco
19-01-2005, 14:45
Ze hebben mij in het verleden ook wel eens geholpen met een vervelend buurmannetje (kermisvolk) die ik een beetje gewaarschuwd had.[/quote]

die ik een beetje gewaarschuwd had ? wat ben je ook subtiel Iwan, een voorbeeld voor ons allen 8)

Anonymous
19-01-2005, 14:45
Ze doen gewoon meer daar. Kijken niet zo nauw naar regels daar. Vooral jeugdige toeristen weten dat. Een maat van me stond te kijen bij een vecht partij. Guarda civil komt eraan. Zegt 2x dat je weg moet doe je dat niet. Kan je klappen krijgen met de matrak. En iedereen in de omgeving krijgt ze dan ook. Ookal heb je er niks mee te maken.

en zo hoort het! niet dat slappe geouwehoer zoals hier in nederland.

Marco
19-01-2005, 14:48
van die verhalen over jeugdige toeristen in conclaaf met de guarda civil ken ik ook, dat is idd niet mis, maar wel effectief. :thumbs:

Iwan
19-01-2005, 14:50
LOL@MArco!
:mrgreen:

Marco
19-01-2005, 14:55
LOL@MArco!
:mrgreen:

thanx Iwan, kom je volgend jaar ook weer Oud en Nieuw vieren in Leeuwarden ? :wink:

Iwan
19-01-2005, 15:01
LOL@MArco!
:mrgreen:

thanx Iwan, kom je volgend jaar ook weer Oud en Nieuw vieren in Leeuwarden ? :wink:

Brr, vind dat nog steeds een spooky verhaal!

Marco
19-01-2005, 15:11
ik ook, maar het schijnt dat we allemaal een dubbelganger hebben heb ik eens ergens gelezen........

lady in red
19-01-2005, 17:05
Hier wat citaten uit de krant:

Op de boom hangen A4'tjes met herinneringen aan de jongen. "Ali je was een van de weinigen met een hart van goud. Dacht altijd groot over je toekomst. Een hardwerkende jongen met twee banen. Je einde van je leven was onrechtvaardig, maar nu ben je bij Allah. Je bent een soldaat en je zal niet vergeten worden want diep in ons hart blijf je altijd leven."

Mo en Yassin, beiden even oud als Ali, zagen hun vriend maandag voor hun ogen sterven. "Hij schreeuwde het uit van de pijn en was amper herkenbaar." Volgens de jongens reed de vrouw hard achteruit en gaf ze extra gas waarop Ali door de trekhaak van de auto tegen de boom werd gesmakt. "Ze had niet voor eigen rechter mogen spelen. Diefstal is niet te vergelijken met moord", zei Mo. Overigens geloven de vrienden niet dat Ali crimineel was. "Hij werkte hard voor zijn geld."

De 22-jarige Samir kende Ali ook goed. Hij vindt het jammer dat zijn vriend op deze wijze om het leven moest komen. "Een mens kan beter doodgaan door een goede daad. Door een slechte daad sterven is niet goed in de islam.

Hij was een soldaat? What the Fxxk?! Twee banen en dan nog tijd hebben om mensen te beroven is wel knap. Volgens mij kan hij die 72 maagden wel vergeten.




Vrienden van het slachtoffer zeggen dat de vrouw meermalen over het lichaam is heengereden, maar volgens de politie is dat nonsens. De vrouw zit overigens nog wel vast. Ali B. stond overigens bij vrienden bekend als notoire tasjesrover.


:roll:

D22ntjuh
19-01-2005, 17:20
gardia cevile = eerst slaan dan vragen :D

goeie aanpak vind ik eens kijken wat er dan gebeurt met die probleemjongeren enz..... juist een mooie daling

redjuh
19-01-2005, 17:27
Ik hoop dat iemand die kaarsen uitpist en die bloemen in de sloot flikkert..... pff Hardwerkende jongen met twee banen... uhuh Fulltime Tasjesdief en Vandaal....

x 2!!!!!!!!!!!!!!!!

TheSkindo
19-01-2005, 17:35
hey wat voor spooky verhaal?????

Muay Thai Elite
19-01-2005, 17:49
Mo en Yassin, beiden even oud als Ali, zagen hun vriend maandag voor hun ogen sterven. "Hij schreeuwde het uit van de pijn en was amper herkenbaar."

Kwam vast door die panty om z'n kop.... Gore crimineel.

max mulder shihan
19-01-2005, 18:24
Mo en Yassin, beiden even oud als Ali, zagen hun vriend maandag voor hun ogen sterven. "Hij schreeuwde het uit van de pijn en was amper herkenbaar."

Kwam vast door die panty om z'n kop.... Gore crimineel.

Wie weet? mischien leren ze er wat van , alhoewel denk van niet.

PigDog
20-01-2005, 00:39
Wat een kortzichtig gelul over het geloof hier. Hij was gewoon een tasjesrover die kreeg wat hij verdiende. Voor mijn part gaan alle tasjesrovers de pijp uit. Christen, moslim of medewerker op de kermis (?)

En dat van de Guardia Civile moet je ook maar niet wensen. Ik vond het al erg genoeg dat een vrouw met haar kindje werd opgesloten omdat ze haar rijbewijs niet bijhad. Hadden ze haar in de cel nog even af moeten tuigen met hun gummilatten?

Ik heb 12 jaar als portier gewerkt in binnen en buitenland. Daarna heb ik ongeveer 200 portiers opgeleid voor het vakdiploma. Dat handje vol GOEDE portiers hebben geen verregaande bevoegdheden nodig, de rest wil je geen bevoegdheden geven, geloof me. Een andere benadering van de kant van justitie, dat zou helpen. In Noorwegen worden portiers aangesteld als een soort hulp-politie compleet met handboeien en pepperspray. Dan is de verantwoording heel anders, en wordt je niet als een halve crimineel beschouwd, maar als waardevolle aanvulling.

Shytown
20-01-2005, 09:08
Een andere benadering van de kant van justitie, dat zou helpen. In Noorwegen worden portiers aangesteld als een soort hulp-politie compleet met handboeien en pepperspray. Dan is de verantwoording heel anders, en wordt je niet als een halve crimineel beschouwd, maar als waardevolle aanvulling.

Zoiets had ik ook in gedachten. Leid je nog steeds portiers op trouwens?

Iwan
20-01-2005, 09:20
Ik vraag me echt af wanneer ze nou eens wakker worden in hun ivoren torentjes daar in Den Haag.
Maar ik vrees dat tegen die tijd we het recht al in eigen handen hebben moeten nemen...

Italian*Berlusconi*
20-01-2005, 09:32
Ik vraag me echt af wanneer ze nou eens wakker worden in hun ivoren torentjes daar in Den Haag.
Maar ik vrees dat tegen die tijd we het recht al in eigen handen hebben moeten nemen...

Jammer dat jij doelt op jullie tegen de buitenlanders.... terwijl dit ontspoorde kut kindjes zijn.....

Iwan
20-01-2005, 09:45
Ik vraag me echt af wanneer ze nou eens wakker worden in hun ivoren torentjes daar in Den Haag.
Maar ik vrees dat tegen die tijd we het recht al in eigen handen hebben moeten nemen...

Jammer dat jij doelt op jullie tegen de buitenlanders.... terwijl dit ontspoorde kut kindjes zijn.....

Jij moet mij geen woorden in mond leggen Italian, daar heb ik een gruwelijke hekel aan.
Ik ben zelf een kleurling, en ik heb totaal geen probleem met buitenlanders, er trainen er zelfs een aantal bij mij.

Zou het fijn vinden als je volgende keer je voorbarige conclusies voor je houd.
Voordat je het weet krijg ik door zulke opmerkingen straks ook een stukje tekst op m'n borst geprikt.

Italian*Berlusconi*
20-01-2005, 09:50
Kom op Iwan..overdrijven is ook een sport he??, stukje op zn borst geprikt...... dat bedoelde je toch zo?? kijk in dat andere topic...
Die woorden gebruik je zelf....


Ik vind het volledig kloppen.
Elk weekend lees ik hier hoe "bepaalde" grote groepen jongeren zich hier misdragen in het centrum en mensen voor de lol mishandelen.
Nooit word er eentje gepakt.
Als ik dan lees dat bv een moeder met kind gevangen word gezet, of een marinier word vervolgd voor z'n werk dan krijg ik heel sterk het gevoel dat ik juist de minderheid ben in dit land en dat ik gediscrimineerd word omdat ik Nederlander ben.

misschien heb je het niet letterlijk zo gezegd maar dat haal ik uit je woorden... en ik probeer je niet persoonlijk aan te vallen maar ben het gewoon niet eens met je uitspraken...die zijn link, en niet omdat jij dan gevaar zou lopen want dat is bullshit... maar als meerdere mensen zo gaan denken.... en zo'n student van jou, Kim, had laatst ook al zo'n opmerking... in dat topic van Shotomaniac.... "Moslim zeker" ofzo... Misschien ligt het wat gevoeliger bij jullie in die streek....

Iwan
20-01-2005, 10:01
Italian,
A) natuurlijk overdreef ik over die tekst op m'n borst prikken.Daar geef ik je gelijk in, vond het zelf wel een grappig stukje sarcasme.
B) Zo zie je maar hoe gevaarlijk het is om zomaar iets uit de woorden op te maken van iemand die je niet persoonlijk kent. Want je zat er dus volledig naast.
C) Ik begrijp jou bezorgdheid als meerdere mensen zo gaan denken maar... Wake up, een groot deel van Nederland denkt al zo beste kerel.
D) En laten we er maar niet op ingaan dat IEDEREEN die zich kritisch uit richting moslims gevaar loopt. Read the papers.

Italian*Berlusconi*
20-01-2005, 10:04
B) wat moet ik dan opmaken uit die tekst??
C) Misschien in jullie regio..... hier valt dat best mee... ze willen de probleem jeugd aanpakken, autochtoon (die er ook zijn) en allochtoon....
D) Kritisch niet..... denigrerend kwetsend en beledigend ga je geen vrienden maken nee....

Jay Hoov
20-01-2005, 10:07
Here we go again!!!!

Shytown
20-01-2005, 10:12
C) Misschien in jullie regio..... hier valt dat best mee... ze willen de probleem jeugd aanpakken, autochtoon (die er ook zijn) en allochtoon....


Dat lukt aardig :oops:
Ze zijn niet verder gekomen dan "willen" denk ik

Italian*Berlusconi*
20-01-2005, 10:16
In rotterdam gaan ze de irritante jeugd nu wijk verbods geven, of worden preventief aangehouden en ff vast gezet zo'n avond als bijvoorbeeld zaterdag... In amsterdam zijn ze bezig met strengere controles, er is wat meer politie zichtbaar.
Het kost tijd en buurten moeten ook meewerken aan de oplossing van deze problemen....

dokter flinstone
20-01-2005, 10:18
Om te beginnen ik ben geen racist. Mijn vrouwtje is half indo en mijn vechtsport maten zijn van alle nationaliteiten.

Maar dit kan echt niet. Deze vrouw hoort verdomme een lintje te krijgen. Had prins Bernhard nog geleefd dan had deze zeker zich ermee bemoeit.
Als je slager bent dan kan je je snijden aan het mes/ben je bakker dan verbrandt je wel een sje fikken en als je de verkeerde tegen het lijf loopt als dief dan kan dat wel eens tegen vallen.

Ik denk niet dat de vrouw hem echt dood wilde hebben maar wel ernstig gewond. ALs we eerlijk zijn dan had ieder van ons zoiets zelf ook gedaan of hem finaal in elkaar gemept. Ik zou die gasten ook van hun brommer hebben afgereden of vastgereden. Dat de vrouw vergat van de trekhaak dat is dan jammer.

Maar dat de jongen nu wordt gezien als heilige is b-shit. Een heilige is niet iemand die eerst bij de xenos een gewapende overval pleegd en vervolgens bij een vrouw haar tas pikt. Dan ben je gewoon een crimineel.
In het land van herkomst van deze persoon hadden ze hem waarschijnlijk de hand afgehakt of voor het leven vast gezet.

Waarom verkloten toch een groot aantal marokanen het toch voor de rest!!!!!!!!
Ik krijg echt het idee dat niet een klein groepje het verpest voor de rest maar dat dit kleine groepje de overhand heeft

Italian*Berlusconi*
20-01-2005, 10:24
helaas heeft dat kleine groepje ook de overhand.... of althans zo komt het idd over....
Het enige wat ik jammer vind is dat de 1ste en 2de generatie hier niks tegen doet, van zegt...
iK probeer Iwan niet in een hoekje te douwen maar het zijn niet alleen moslims.... in bijvoorbeeld Den Helder zijn de antilianen net zo bezig.... In alkmaar heb je een groep afrikaantjes die denken dat ze de man zijn, nu die lonsdale gasten.... etc etc etc....
Ik vind het jammer dat gelijk de buitenlanders hier door de lul moeten zijn.... en nogmaals hoe onderscheid jij een moslim van bijv een spanjool/latino/italiaan/griek??

Mickey
20-01-2005, 10:26
C) Ik begrijp jou bezorgdheid als meerdere mensen zo gaan denken maar... Wake up, een groot deel van Nederland denkt al zo beste kerel.
D) En laten we er maar niet op ingaan dat IEDEREEN die zich kritisch uit richting moslims gevaar loopt. Read the papers.


Ik vind het diep DIEP triest.
Maar ik vrees dat Iwan gelijk heeft.

Menigeen kan zich de discussies nog wel herinneren waarbij ik het altijd opnam
voor onze medenederlanders en tollerantie als hoogste goed zag.
Ik merk ook dat ik steeds vaker de gedachte "Weer die Marokanen.." naar voren
schuift. Uiteraard rationaliseer ik het dan wel, maar toch..
Ik merk dat het geduld overal om me heen op begint te raken.

Ik zeg overigens express: marokanen.. en niet moslims..
Dit zijn geen synoniemen in mijn woordenboek!

Als ik lees over de dingen die gebeuren, begint mn bloed te koken.
Meest recente voorbeeld waar ik echt kwaad om ben geworden was het belemmeren van een ambulance bij een in elkaar geslagen man.
Deze man is gestorven aan zn verwondingen..

Eerste wat ik dacht was: Het wordt godverdomme tijd voor een knokploeg.
Zo reageerde ik 9 - 12 maanden geleden nog niet. Ik ben een optimist van
nature, maar het wordt lastiger.. :(

Italian*Berlusconi*
20-01-2005, 10:30
Juist...en pak dan die groep aan... .maar niet die hele bevolkingsgroep...
Ik denk dat zij binnenkort ook zullen laten merken dat zij het niet met hun jeugd een zijn en dat er wat gaat veranderen...

Mickey
20-01-2005, 10:36
Juist...en pak dan die groep aan... .maar niet die hele bevolkingsgroep...
Ik denk dat zij binnenkort ook zullen laten merken dat zij het niet met hun jeugd een zijn en dat er wat gaat veranderen...

Ja! Daar hoop ik ook op! Dat de de Oudsten zullen opstaan en hun
jeugd in toom houden.

Bovendien gaat het eigenlijk niet zozeer om de bevolkingsgroep..
Maar om het type dat bij de bevolkingsgroep hoort.

Je kent ze wel.. Het stereotyp Probleem-Hang-Rel-Marokaan..
Zo heb je ook het stereotyp Aso-Kamper of Hiphop-Heibel-Antiliaan

Het probleem kan echter wel deels worden gevonden bij geloofsovertuiging. Moslimgeloof is opzich niet verkeerd.
Het is de interpertatie die er aan word gegeven door de antiwesterse
Imans, want verandering en vrijheid is eng voor leiders van een kerk
die gewend is de touwtjes STRAK in handen te hebben..

De Probleem-Hang-Rel-Marokaan gebruikt het imo gewoon als een
rechtvaardiging van zn gedrag. "Het zijn toch maar Kafirs..."

Nogmaals: niet representatief voor alle marokanen.. Maar wel een
toenemend probleem in onze samenleving..

dokter flinstone
20-01-2005, 10:44
Dat knokploeg idee is helemaal zo gek nog niet.
Let op mijn woorden als dit zo door gaat dan komt deze er ook.
En natuurlijk niet om specifieke bevolkingsgroepen te pakken.

De knokploeg kan natuurlijk ook een georganiseerde groep zijn met sniper-rifles (waar is nu die leuke smiley)

Om duidelijk te zijn. Verkrachters, kindermolesteerders (zoals dat kind van drie jaar stelselmatig verhongeren), zinloosgeweld daders ongeacht welke nationaliteit/kleur/achtergrond

Marco
20-01-2005, 11:18
hey wat voor spooky verhaal?????

Ik woon in Leeuwarden en ik zag op oudjaarsdag een gozer lopen die echt als 2 druppels water op Iwan leek....en Iwan vondt dit spooky (en ik eigenlijk ook wel :shock: )

Anonymous
20-01-2005, 11:26
aller eerst natuurlijk wil ik mijn medeleven betuigen aan familie en vrienden van het slachtoffer.
Natuurlijk was deze 19 jarige slachtoffer verkeerd bezig. Men hoort van andersman zn pullen af te blijven. Daar is geen discussie over mogelijk. Zulke daders, die aan andersman zn spulen aankomen, moeten streng gestraft worden. In Saudie Arabie hakken ze je handen er af. Ok, dat is een beetje overdreven, maar wat strenger straffen in Nederland mag wel. Criminaliteit moet keihard gestraft worden, steel je een tasje ga je lekker zitten een paar jaar. Zo hoort dat.
De verwarde vrouw kan ik begrijpen. Er wordt wat van je auto gestolen, en je ziet de dader weg rijden, dan ga je er achter aan, op dat moment heb je geen medelijden met de dader en je doet gewoon gekke dingen. Maar ik weet wel zeker dat deze vrouw er spijt van heeft, als het bewust gedaan heeft. Dat moeten we nog afwachten. Maar doodstraf voor een tasje, heb ik geen woorden voor.
Ik heb medelijden met de ouders van deze jongen. Het is gewoon triest voor woorden. Daarom mogen we niet roepen van 'verdiende loon'. Of ieder boontje krijgt zn loontje. Uit respect voor nabestaanden, die het al zo moeilijk hebben.
Ik denk dat deze incident niets te maken heeft met achtergrond. Het is een jongen met marokkaanse ouders, die hier geboren en getogen is. Helaas opgegroeid in een moeilijke wijk in Amsterdam. Daarom zal ik mijn kideren nooit laten opgroeien in zo'n wijk.
Laten we alsjblieft ophouden met gemeenschap en ouders zwart maken, want wat ik al zei, nabestaanden hebben het al zo moeilijk.

Het beste.

Italian*Berlusconi*
20-01-2005, 11:35
Dat knokploeg idee is helemaal zo gek nog niet.
Let op mijn woorden als dit zo door gaat dan komt deze er ook.
En natuurlijk niet om specifieke bevolkingsgroepen te pakken.

De knokploeg kan natuurlijk ook een georganiseerde groep zijn met sniper-rifles (waar is nu die leuke smiley)

Om duidelijk te zijn. Verkrachters, kindermolesteerders (zoals dat kind van drie jaar stelselmatig verhongeren), zinloosgeweld daders ongeacht welke nationaliteit/kleur/achtergrond

ok en waar baseer je die knokploeg op dan?? wanneer gaan jullie knokken?? wie is jullie doelwit....?

harry
20-01-2005, 11:53
Ik vind het diep DIEP triest.
Maar ik vrees dat Iwan gelijk heeft.

Menigeen kan zich de discussies nog wel herinneren waarbij ik het altijd opnam
voor onze medenederlanders en tollerantie als hoogste goed zag.
Ik merk ook dat ik steeds vaker de gedachte "Weer die Marokanen.." naar voren
schuift. Uiteraard rationaliseer ik het dan wel, maar toch..
Ik merk dat het geduld overal om me heen op begint te raken.

Ik zeg overigens express: marokanen.. en niet moslims..
Dit zijn geen synoniemen in mijn woordenboek!

Als ik lees over de dingen die gebeuren, begint mn bloed te koken.
Meest recente voorbeeld waar ik echt kwaad om ben geworden was het belemmeren van een ambulance bij een in elkaar geslagen man.
Deze man is gestorven aan zn verwondingen..

Eerste wat ik dacht was: Het wordt godverdomme tijd voor een knokploeg.
Zo reageerde ik 9 - 12 maanden geleden nog niet. Ik ben een optimist van
nature, maar het wordt lastiger.. :(

X2

Italian*Berlusconi*
20-01-2005, 11:58
Ik vind het diep DIEP triest.
Maar ik vrees dat Iwan gelijk heeft.

Menigeen kan zich de discussies nog wel herinneren waarbij ik het altijd opnam
voor onze medenederlanders en tollerantie als hoogste goed zag.
Ik merk ook dat ik steeds vaker de gedachte "Weer die Marokanen.." naar voren
schuift. Uiteraard rationaliseer ik het dan wel, maar toch..
Ik merk dat het geduld overal om me heen op begint te raken.

Ik zeg overigens express: marokanen.. en niet moslims..
Dit zijn geen synoniemen in mijn woordenboek!

Als ik lees over de dingen die gebeuren, begint mn bloed te koken.
Meest recente voorbeeld waar ik echt kwaad om ben geworden was het belemmeren van een ambulance bij een in elkaar geslagen man.
Deze man is gestorven aan zn verwondingen..

Eerste wat ik dacht was: Het wordt godverdomme tijd voor een knokploeg.
Zo reageerde ik 9 - 12 maanden geleden nog niet. Ik ben een optimist van
nature, maar het wordt lastiger.. :(

X2

SPAMWHORE!! 8)

harry
20-01-2005, 12:01
Nop Alleen tis wel makelijk als iemand een keer precies utzelfde gevoel heeft.
Ook ik was een jaar terrug ook hetzelfde denkend, ik weet, komt niet vaak voor maar deze ene keer wel :mrgreen:

Anonymous
20-01-2005, 12:09
@ berlusconi.

Ik zeg niet dat ik zoiets zou beginnen maar je hoort steeds vaker mensen praten over het feit dat ze het liefst met een groep zelf maar eens voor eigen rechter willen spelen.
Waar die grens dan zou komen te liggen----> geen flauw idee.
Persoonlijk zou ik ook niet deelnemen in zo'n groep maar kan me best voorstellen dat er legio zijn die dit wel zouden willen.

TheSkindo
20-01-2005, 16:40
Het punt is dat het WEER een marokaan was en voor een kleine bevolkingsgroep zijn ze toch wel erg opvallend vind je ook niet?? De ouderen zullen er niets aan doen. kijk maar naar de reacties op deze zaak. Ze willen zelfs een stille tocht houden. Knokploeg? In de VS hebben ze de Guardian Angels. Zoiets zouden we moeten hebben.

PigDog
20-01-2005, 20:22
Ik denk dat ik mijn superman-majoo maar weer moet aantrekken *zucht*

}|^-_-^|{
20-01-2005, 20:24
In Amerika hebben ze ook de KKK, die barsten ook van de vooroordelen en die denken ook dat ze goed werk doen.

TheSkindo
20-01-2005, 21:07
Eh, de Guardian Angels is wel heel iets anders als de KKK.....