PDA

View Full Version : Veegactie Hoog-Catharijne



Octavius
21-01-2005, 00:02
De politie heeft donderdagavond in Hoog Catharijne opgetreden tegen groepen jongeren, die zich in grote getale in het Utrechtse winkelcentrum ophielden. Een woordvoerder van de politie verklaarde dat het groepen betrof van veertig tot tachtig personen, met voornamelijk jongeren van Marokkaanse afkomst.

Enkele jongeren stelden zich zeer provocerend op tegenover het winkelend publiek. Toen agenten de jongeren daarop aanspraken, keerden de groepen zich als geheel tegen de politie.

Hierop besloot de politie over te gaan tot een zogenoemde veegactie. Bij die actie waren tientallen agenten betrokken. Ook werden honden en de wapenstok ingezet. De woordvoerder van de politie verklaarde dat weinig geweld gebruikt is. Er werden zes jongeren aangehouden.
Bron:De Telegraaf

The Bulldog
21-01-2005, 00:05
:twisted: now whe are talking :twisted:

Mickey
21-01-2005, 00:33
DAmn! ik liep daar vanavond idd! En een paar van die gasten deden wijs tegen wat agenten idd!

MadEd
21-01-2005, 08:46
Ik hoop dat ze er flink van langs hebben gekregen :maskills: Is het nou eens afgelopen met het gezeik met die gasten :twak:

Wheelie
21-01-2005, 09:33
net goed, moesten ze elke dag doen daar :twisted:

Iwan
21-01-2005, 09:40
De woordvoerder van de politie verklaarde dat weinig geweld gebruikt is.

Da's dan wel weer jammer, maar toch een goede aktie.
Volgende keer het Korps inzetten en effe een oogje toeknijpen...

}|^-_-^|{
21-01-2005, 09:45
Wat mij betreft kunnen ze de boom in :thumbs:

Mickey
21-01-2005, 10:29
Gister waren er echt superveel marokaanse jongeren op Hoge Catherijne.
Maar dat kwam door het offerfeest van de islam. Dat vieren ze dan samen o.id.
Wat me opviel is dat het merendeel gewoon gezellig aan het lullen was en ze allemaal in het net liepen.

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 10:37
netjes dit soort acties.... moeten ze vaker doen in de grote steden bij overlast....
Mooi straat verbodje erbij voor bepaalde tijd....

Judas
21-01-2005, 11:22
Ze moeten vooral veel honden gebruiken :thumbs:

Silat
21-01-2005, 11:40
Ja zeker :lol: hebben ze een hekel aan.

Shytown
21-01-2005, 12:06
Het werd tijd....

redjuh
21-01-2005, 12:11
nu nog in een zeecontainer flikkeren met 2 gaten erin en in de oceaan flikkeren

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:15
nu nog in een zeecontainer flikkeren met 2 gaten erin en in de oceaan flikkeren

wow.... Redjuh voor politicus met zijn mooie goeie oplossingen.... kan het nog kortzinniger.... :roll:

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:21
ja... want Redjuh kan heel goed nadenken over problematiek en heeft de beste oplossingen... kan nog steeds niet geloven dat ie vlakbij woont... van iemand uit het oosten ok... maar noordholland... damn...

TheSkindo
21-01-2005, 12:22
Hebben er toch meer mensen problemen mee als je dacht......

TheSkindo
21-01-2005, 12:24
ohhhh boeiend!!!

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:24
Hebben er toch meer mensen problemen mee als je dacht......

iemand met dat soort uitspraken heeft wel meer problemen met zichzelf denk ik...

TheSkindo
21-01-2005, 12:26
Nee alleen met dat geouwehoer van jouw

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:27
Nee alleen met dat geouwehoer van jouw

ik doelde op de uitspraken van Redjuh wijffie... beetje zand in je vagina??

TheSkindo
21-01-2005, 12:29
Nope, vind je alleen a little bitch

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:29
Nope, vind je alleen a little bitch

Grote meid... kom maar uit voor je mening....

TheSkindo
21-01-2005, 12:32
Ow intelligent hoor!!

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:33
Ow intelligent hoor!!

eeeehhhmmmm....


Nee alleen met dat geouwehoer van jouw


Nope, vind je alleen a little bitch

maar idd.... zo win je discussies meissie....

TheSkindo
21-01-2005, 12:33
Hey ik gebruik in iedergeval engels.... :mrgreen:

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:34
maar ontopic...
Dit soort veegacties nu is in A'dam, R'dam.....

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:34
Hey ik gebruik in iedergeval engels.... :mrgreen:

wow..... goed zo!! :thumbs: maar dit topic gaat over een veegactie..
Niet over jouw engelse (on)kunst...

Iwan
21-01-2005, 12:37
Hebben er toch meer mensen problemen mee als je dacht......

iemand met dat soort uitspraken heeft wel meer problemen met zichzelf denk ik...

Komop Italian probeer de inhoud nu eens te lezen in plaats van alleen de vorm te zien.
Het is toch duidelijk wat ie bedoeld?

TheSkindo
21-01-2005, 12:37
wow..... goed zo!!


Nee das intelligent.
en natuurlijk:



... beetje zand in je vagina??


en



Grote meid... kom maar uit voor je mening....


ja een duidelijk teken van een te grote hersenmassa......

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:39
mee eens Iwan.. maar met dit soort uitspraken kom je nergens... ook al is de inhoud anders dan de vorm waar het in geschreven wordt... En zo kom je ook lekker intelligent over.... not....
Hangt er ook van af wie het zegt en in welke context.... Redjuh heeft alleen maar dit soort uitspraken en komt nooit is met een normale discussiepunt...

Mike
21-01-2005, 12:39
maar ontopic...
Dit soort veegacties nu is in A'dam, R'dam.....

lijkt me een prima idee

alleen ik stel voor ipv een veegactie er een schietactie van te maken. Het effect daarvan is bovendien langer merkbaar voor de bevolking. :thumbs:

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:40
wow..... goed zo!!


Nee das intelligent.
en natuurlijk:



... beetje zand in je vagina??


en



Grote meid... kom maar uit voor je mening....


ja een duidelijk teken van een te grote hersenmassa......

Daar komt ze weer...
allemaal reactie op jouw posts en probeer op jouw nivo verder te gaan... en je snapt het dus dus het werkt.... maar ontopic...

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:40
maar ontopic...
Dit soort veegacties nu is in A'dam, R'dam.....

lijkt me een prima idee

alleen ik stel voor ipv een veegactie er een schietactie van te maken. Het effect daarvan is bovendien langer merkbaar voor de bevolking. :thumbs:

hahahaha.... ja man.... echt.... :thumbs:

Mike
21-01-2005, 12:41
mee eens Iwan.. maar met dit soort uitspraken kom je nergens... ook al is de inhoud anders dan de vorm waar het in geschreven wordt... En zo kom je ook lekker intelligent over.... not....
Hangt er ook van af wie het zegt en in welke context.... Redjuh heeft alleen maar dit soort uitspraken en komt nooit is met een normale discussiepunt...

je hebt t altijd negatief over redjuh maar jouw posts zijn net zo belachelijk. Jij bent gewoon de linkse redjuh. :lol:

Iwan
21-01-2005, 12:42
LOL@linske REDJUH!
:mrgreen:

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:42
mee eens Iwan.. maar met dit soort uitspraken kom je nergens... ook al is de inhoud anders dan de vorm waar het in geschreven wordt... En zo kom je ook lekker intelligent over.... not....
Hangt er ook van af wie het zegt en in welke context.... Redjuh heeft alleen maar dit soort uitspraken en komt nooit is met een normale discussiepunt...

je hebt t altijd negatief over redjuh maar jouw posts zijn net zo belachelijk. Jij bent gewoon de linkse redjuh. :lol:

hahahaha... ow my god... jij kent me echt niet he.... mensen van shoto weten wel hoe ik voorheen reageerde op dit soort topics....
Berlusconi links?? man ik ben het met 9 van de 10 dingen die die zegt eens... en dat is links??? maar is goed Mike... je hebt gelijk.... jouw rechtse oplossingen zijn goed man.... lekker hitlers allemaal.... snorretje al laten groeien??

TheSkindo
21-01-2005, 12:44
hij is een beetje in de war....

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:44
waarom wordt je tegenwoordig links genoemd als je alleen maar oplossingen voor de problemen wilt.... en geen oplossingen van het land uit of de bom erop....
Ik links, whahahahahaha....
Ja man... jullie (zogenaamde rechtse) zijn echt slim man... denk is na en lees mn posts goed....

TheSkindo
21-01-2005, 12:45
rappe rik zegt: denk EENS na

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:46
wel grappig als tijdens een discussie persoonlijke dingen geroepen worden.... betekend alleen maar dat je zo je je zo overgeeft en op een persoonlijke manier iemand wilt benadelen om zelf goed over te komen bij je vriendjes...
hahahahaha....

Mike
21-01-2005, 12:47
mee eens Iwan.. maar met dit soort uitspraken kom je nergens... ook al is de inhoud anders dan de vorm waar het in geschreven wordt... En zo kom je ook lekker intelligent over.... not....
Hangt er ook van af wie het zegt en in welke context.... Redjuh heeft alleen maar dit soort uitspraken en komt nooit is met een normale discussiepunt...

je hebt t altijd negatief over redjuh maar jouw posts zijn net zo belachelijk. Jij bent gewoon de linkse redjuh. :lol:

hahahaha... ow my god... jij kent me echt niet he.... mensen van shoto weten wel hoe ik voorheen reageerde op dit soort topics....
Berlusconi links?? man ik ben het met 9 van de 10 dingen die die zegt eens... en dat is links??? maar is goed Mike... je hebt gelijk.... jouw rechtse oplossingen zijn goed man.... lekker hitlers allemaal.... snorretje al laten groeien??

ik ken jou ook wel uit de shoto tijd hoor, ik heette toen anders . En dat je berlusconi heet zegt niks over je mening. Je posts zijn namelijk altijd mega links. En dat je nu uit t niets mij voor een soort nazi gast uitmaakt is heel erg zielig en vooral erg ongegrond. Het zegt dan ook meer over jou en jouw debiele linkse denkbeelden dan over mijn persoon. Kennelijk heb ik je op de teentjes getrapt en reageer je daarom zo fel en onbezonnen. :lol: T geeft niet hoor , ik vind je nog steeds lief :wink:

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:50
hahaha.. op mn teentjes getrapt... je moet is zien hoe ik hier in een deuk lig over jullie uitspraken.... ik heb het onwijs naar mn zin.... :mrgreen: :mrgreen:
Ik ga mijn rechtse of linkse kant niet eens verdedigen want mensen die dit scheiden doen dat puur omdat ze er zelf niet meer uitkomen....
Het gaat om de punten die je geeft, zogenaamde oplossingen en meedenken....
Nee die gedachten van jou zijn realistisch... echt wel man...

Mike
21-01-2005, 12:52
Berlusconi links?? man ik ben het met 9 van de 10 dingen die die zegt eens... en dat is links???

Nee dat is corruptie, maar goed whats in a name? Dat je Henk, Piet of Berlusconi heet veranderd verder niets aan de inhoud van je linkse posts.

of wel soms? Als redjuh zn forum naam in Ghandi veranderd heeft ie dan ineens een andere visie op de zaken?

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:54
Berlusconi links?? man ik ben het met 9 van de 10 dingen die die zegt eens... en dat is links???

Nee dat is corruptie, maar goed whats in a name? Dat je Henk, Piet of Berlusconi heet veranderd verder niets aan de inhoud van je linkse posts.

of wel soms? Als redjuh zn forum naam in Ghandi veranderd heeft ie dan ineens een andere visie op de zaken?

Ik ga mezelf ff quoten...


Ik ga mijn rechtse of linkse kant niet eens verdedigen want mensen die dit scheiden doen dat puur omdat ze er zelf niet meer uitkomen....
Het gaat om de punten die je geeft, zogenaamde oplossingen en meedenken....
Nee die gedachten van jou zijn realistisch... echt wel man...

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:55
Dat heet corruptie.. hahahaha... ow hij heeft weer wat gelezen....
Zie jij in italie deze problemen met de moslim extremisten..... irritante hang jeugd etc??
Nee... nuff said....

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:55
Maar deze topic gaat niet over mij, jou of Redjuh...
Maar over die schoon veeg actie....

TheSkindo
21-01-2005, 12:56
Het gaat om de punten die je geeft, zogenaamde oplossingen en meedenken....
Nee die gedachten van jou zijn realistisch... echt wel man...


yep die van jouw zijn een stuk beter......eh welke waren dat eigenlijk???

Mike
21-01-2005, 12:56
sterk verweer :roll:

en over welke oplossingen van mij heb je het eigenlijk?

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:56
Het gaat om de punten die je geeft, zogenaamde oplossingen en meedenken....
Nee die gedachten van jou zijn realistisch... echt wel man...


yep die van jouw zijn een stuk beter......eh welke waren dat eigenlijk???

moet je ff de bekende topics goed rustig op je gemakje doorlezen... dan kom je er wel uit denk ik....

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 12:57
sterk verweer :roll:

en over welke oplossingen van mij heb je het eigenlijk?

Niet van jou alleen, in het algemeen van je zogenaamde 'rechtse' vrienden....


Maar deze topic gaat niet over mij, jou of Redjuh...
Maar over die schoon veeg actie....

Mike
21-01-2005, 12:58
Dat heet corruptie.. hahahaha... ow hij heeft weer wat gelezen....
Zie jij in italie deze problemen met de moslim extremisten..... irritante hang jeugd etc??
Nee... nuff said....

beweer je nu dat hij niet corrupt is ? :lol:


trouwens zodra jij in de verdediging schiet ga je ineens elke zin voorzien van allemaal ....... Is dat om je woede en wanhoop te uiten?

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:01
afgezien van dat, wat deels waar is..... antwoord die 2de vraag is dan.....

Wat bedoel je met elke zin voorzien van allemaal??

TheSkindo
21-01-2005, 13:01
moet je ff de bekende topics goed rustig op je gemakje doorlezen... dan kom je er wel uit denk ik....

http://www.mahopa.de/bilder/lustige-forenbilder/room.jpg

Mike
21-01-2005, 13:02
dat je overal in zinnen .... van die ...... zet en dan de zin ook .... afsluit met ......

....... ......
.

.....
.........
..............


snappie........

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:02
moet je ff de bekende topics goed rustig op je gemakje doorlezen... dan kom je er wel uit denk ik....

http://www.mahopa.de/bilder/lustige-forenbilder/room.jpg

ja van jou weten we wel wat je intelligentie nivo is....


Maar deze topic gaat niet over mij, jou of Redjuh...
Maar over die schoon veeg actie....[/quote]

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:03
dat je over in zinnen .... van die ...... zet en dan de zin ook .... afsluti met ......

....... ......
.

.....
.........
..............


snappie

Gewoon ff over heen lezen als je geen goede argumentaties meer hebt en als je je eraan irriteert. andere offtopic dingen gaan roepen die niks met het onderwerp te maken hebben laat weer zien hoe goed je kan discusseren...

Maar wil het je best uitleggen hoor.... houd iets in van er komt straks nog meer... will be continued... etc... snappie??

TheSkindo
21-01-2005, 13:05
ja van jou weten we wel wat je intelligentie nivo is....

Ja sorry ken ik ook niets aan doen. Maar je hoeft je niet te schamen, ook voor jouw zijn er speciale scholen.

Mike
21-01-2005, 13:06
sterk verweer :roll:

en over welke oplossingen van mij heb je het eigenlijk?

Niet van jou alleen, in het algemeen van je zogenaamde 'rechtse' vrienden....


Maar deze topic gaat niet over mij, jou of Redjuh...
Maar over die schoon veeg actie....

mijn vrienden ? Goed t zijn forumbroeders maar verder ken ik ze niet echt hoor. Waarm scheer je iedereen die het niet met jouw visie eens is over een kam. Dit bedoel ik dus met je bent een linkse extremist, Ben je het niet met italian eens dan ben je een nazi en moet je je snor laten groeien. Dat zijn jouw woorden toch ?
Daarnaast voorzie je jouw mening van hele zwakke en ongegronde argumenten.

Mike
21-01-2005, 13:07
dat je over in zinnen .... van die ...... zet en dan de zin ook .... afsluti met ......

....... ......
.

.....
.........
..............


snappie

Gewoon ff over heen lezen als je geen goede argumentaties meer hebt en als je je eraan irriteert. andere offtopic dingen gaan roepen die niks met het onderwerp te maken hebben laat weer zien hoe goed je kan discusseren...

Maar wil het je best uitleggen hoor.... houd iets in van er komt straks nog meer... will be continued... etc... snappie??

t valt gewoon op

zodra jij in de verdediging gaat komen er inees veel meer ....... .... ..... in je post. T lijkt wel als0f je die uit frustratie er heel hard bijtikt iedere keer.

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:07
ja van jou weten we wel wat je intelligentie nivo is....

Ja sorry ken ik ook niets aan doen. Maar je hoeft je niet te schamen, ook voor jouw zijn er speciale scholen.

shit... was je er nog wijffie... sorry geef ik jou ook nog ff wat aandacht..
Goeie post!!!!! wow.... wow .... wow....

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:08
hahahaha... mikey mikey... lees al mn posts nog is goed door and get back at me....
Ik reageer alleen op nutteloze, ongegronde, niet realistische posts cq oplossingen voor de huidige problematiek.... dus dumpen in de zee... Uitzetten en doodmaken... en kom dan met mijn argumenten.... als jij dat dan als links bestempeld laat je eigen ontwetendheid zien.... maar laten we ontopic blijven... ik vind deze aandacht wel leuk maar de mods niet denk ik als we te veel offtopic blijven lullen....

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:10
dat je over in zinnen .... van die ...... zet en dan de zin ook .... afsluti met ......

....... ......
.

.....
.........
..............


snappie

Gewoon ff over heen lezen als je geen goede argumentaties meer hebt en als je je eraan irriteert. andere offtopic dingen gaan roepen die niks met het onderwerp te maken hebben laat weer zien hoe goed je kan discusseren...

Maar wil het je best uitleggen hoor.... houd iets in van er komt straks nog meer... will be continued... etc... snappie??

t valt gewoon op

zodra jij in de verdediging gaat komen er inees veel meer ....... .... ..... in je post. T lijkt wel als0f je die uit frustratie er heel hard bijtikt iedere keer.

nogmaals...



dat je over in zinnen .... van die ...... zet en dan de zin ook .... afsluti met ......

....... ......
.

.....
.........
..............


snappie

Gewoon ff over heen lezen als je geen goede argumentaties meer hebt en als je je eraan irriteert. andere offtopic dingen gaan roepen die niks met het onderwerp te maken hebben laat weer zien hoe goed je kan discusseren...

Maar wil het je best uitleggen hoor.... houd iets in van er komt straks nog meer... will be continued... etc... snappie??

raak je in de war van die puntjes dan??

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:13
maar gelukkig zit mijn werkdag er op... in de wijze woorden van Eric Cartman... SCREW YOU GUYS... I'M GOING HOME.... hopelijk wordt er nog goed doorgediscusseerd over dit onderwerp ipv deze onzin... wat trouwens wel leuk leesvoer was en collega's hierzo bedanken jullie voor jullie slimme input en oplossingen want die hebben menig glimlach naar boven getoverdhierzo... en dat is echt zeldzaam ....nu ff de stad in!!
Het topic ging over het schoonvegen van Hoog Catharijne...

Mike
21-01-2005, 13:14
nee dat is niet links maar waarom doe je als0f ik mensne in zee wil dumpen. Jij legt steeds woorden in andermans mond.

Dit bedoel ik dus, als je het op een punt oneens bent met jou dan ga je roepen : "Doe maar jouw plan mike, vergas ze maar en dump ze op zee dat is toch wat je wil." Terwijl ik dat soort waanideeen niet heb. Dit doe je bij meerdere mensen , ik wijs je er alleen op. Men is al snel een nazi sympatysant(ik weet nie hoe je t spelt hehe) in jouw ogen

Ik heb uit jouw posts nog geen enkele realistische, bruikbare of nuttige oplossing voor de huidige problematiek kunnen halen, dus waarom doe je asl0f jij t allemaal zo goed weet en begrijpt?

Wheelie
21-01-2005, 13:15
rook er eentje voor me Italian ;)

Mike
21-01-2005, 13:17
maar gelukkig zit mijn werkdag er op... in de wijze woorden van Eric Cartman... SCREW YOU GUYS... I'M GOING HOME.... hopelijk wordt er nog goed doorgediscusseerd over dit onderwerp ipv deze onzin... wat trouwens wel leuk leesvoer was en collega's hierzo bedanken jullie voor jullie slimme input en oplossingen want die hebben menig glimlach naar boven getoverdhierzo... en dat is echt zeldzaam ....nu ff de stad in!!
Het topic ging over het schoonvegen van Hoog Catharijne...

lekker boeiend dat we afdwalen

t staat staat sowieso op t offtopic gedeelte van t forum. Ik heb nog geen mod zien klagen iig

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:18
nee dat is niet links maar waarom doe je als0f ik mensne in zee wil dumpen. Jij legt steeds woorden in andermans mond.

Dit bedoel ik dus, als je het op een punt oneens bent met jou dan ga je roepen : "Doe maar jouw plan mike, vergas ze maar en dump ze op zee dat is toch wat je wil." Terwijl ik dat soort waanideeen niet heb. Dit doe je bij meerdere mensen , ik wijs je er alleen op. Men is al snel een nazi sympatysant(ik weet nie hoe je t spelt hehe) in jouw ogen

Ik heb uit jouw posts nog geen enkele realistische, bruikbare of nuttige oplossing voor de huidige problematiek kunnen halen, dus waarom doe je asl0f jij t allemaal zo goed weet en begrijpt?

Mikey... ik heb jou nergens gequote... alleen over dat neerschieten.... niks heb je mij zien quoten van jou over vergassen... volgens mij ben je in de war ofzo... Ook leg ik niemand woorden in hun mond... Ik gebruik juist hun woorden tegen hun om te discusseren.... zo zie je maar dat het makkelijker is om iets te roepen dan erover na te denken....

En als je uit mijn posts niks heb kunnen halen zou ik ze nog maar ff goed doorlezen... of misschien wil je die dingen gewoon niet lezen god knows why....

En wheelie... thanx gappie.... maar eerst ff zweten... dan roken!! hahaha...

Iwan
21-01-2005, 13:19
Dat is wel zo Italian, ik heb met jou ook al een botsing gehad omdat je mij woorden in de mond legde...
Eerlijk is eerlijk, je kunt niet altijd ongestraft zeggen dat jij dacht iets op te maken uit de post van iemand.

En dat stukje wat jij schrijft over rechtse vrienden...Ik probeer me maar voor te houden dat jij daar niet de leden van dit forum bedoel want dan ben je echt verkeerd bezig.

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:20
maar gelukkig zit mijn werkdag er op... in de wijze woorden van Eric Cartman... SCREW YOU GUYS... I'M GOING HOME.... hopelijk wordt er nog goed doorgediscusseerd over dit onderwerp ipv deze onzin... wat trouwens wel leuk leesvoer was en collega's hierzo bedanken jullie voor jullie slimme input en oplossingen want die hebben menig glimlach naar boven getoverdhierzo... en dat is echt zeldzaam ....nu ff de stad in!!
Het topic ging over het schoonvegen van Hoog Catharijne...

lekker boeiend dat we afdwalen

t staat staat sowieso op t offtopic gedeelte van t forum. Ik heb nog geen mod zien klagen iig

als je een 1 op 1 discussie wilt hebben open je toch een nieuw topic daarvoor... omdat het in offtopic staat wil niet zeggen dat je van het onderwerp moet afwijken.... offtopic in de bedoeling van geen MMA gerelateerde shit....

Mike
21-01-2005, 13:20
nee dat is niet links maar waarom doe je als0f ik mensne in zee wil dumpen. Jij legt steeds woorden in andermans mond.

Dit bedoel ik dus, als je het op een punt oneens bent met jou dan ga je roepen : "Doe maar jouw plan mike, vergas ze maar en dump ze op zee dat is toch wat je wil." Terwijl ik dat soort waanideeen niet heb. Dit doe je bij meerdere mensen , ik wijs je er alleen op. Men is al snel een nazi sympatysant(ik weet nie hoe je t spelt hehe) in jouw ogen

Ik heb uit jouw posts nog geen enkele realistische, bruikbare of nuttige oplossing voor de huidige problematiek kunnen halen, dus waarom doe je asl0f jij t allemaal zo goed weet en begrijpt?

Mikey... ik heb jou nergens gequote... alleen over dat neerschieten.... niks heb je mij zien quoten van jou over vergassen... volgens mij ben je in de war ofzo... Ook leg ik niemand woorden in hun mond... Ik gebruik juist hun woorden tegen hun om te discusseren.... zo zie je maar dat het makkelijker is om iets te roepen dan erover na te denken....

En als je uit mijn posts niks heb kunnen halen zou ik ze nog maar ff goed doorlezen... of misschien wil je die dingen gewoon niet lezen god knows why....

En wheelie... thanx gappie.... maar eerst ff zweten... dan roken!! hahaha...


mee eens Iwan.. maar met dit soort uitspraken kom je nergens... ook al is de inhoud anders dan de vorm waar het in geschreven wordt... En zo kom je ook lekker intelligent over.... not....
Hangt er ook van af wie het zegt en in welke context.... Redjuh heeft alleen maar dit soort uitspraken en komt nooit is met een normale discussiepunt...

je hebt t altijd negatief over redjuh maar jouw posts zijn net zo belachelijk. Jij bent gewoon de linkse redjuh. :lol:

maar is goed Mike... je hebt gelijk.... jouw rechtse oplossingen zijn goed man.... lekker hitlers allemaal.... snorretje al laten groeien??

wat staat hier dan italian ?

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:22
en waar reageerde ik op...?? zet dat er ook ff bij... komt het wat beter overeen... nu laat je 1 kant zien... Jij wou toch afschieten ipv schoonvegen...?? dan antwoord ik daar met hetzelfde nivo op terug...

Maar ik moet nu echt gaan hoe leuk ik dit ook vind (echt serieus... heb nooit zo gelachen @ work)....

Iwan
21-01-2005, 13:22
Italian is wel correct...terug on topic!

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:24
Dat is wel zo Italian, ik heb met jou ook al een botsing gehad omdat je mij woorden in de mond legde...
Eerlijk is eerlijk, je kunt niet altijd ongestraft zeggen dat jij dacht iets op te maken uit de post van iemand.

En dat stukje wat jij schrijft over rechtse vrienden...Ik probeer me maar voor te houden dat jij daar niet de leden van dit forum bedoel want dan ben je echt verkeerd bezig.

als laatst dan..hahaha.. anders moet ik blijven van de big boss...
Ik legde jou niks in de mond.... nam gewoon puur jouw woorden over... maar goed daar zullen we nooit uitkomen... daarom moet je goed nadenken wat je neerzet... mensen kunnen het 'verkeerd' opvatten (zoals jij denkt dat ik dat deed) en reageren daar dan op zoals ik deed.

Ik bedoelde daar idd wat mensen van dit forum mee... en die mensen die het over afschieten hebben en uitzetten en die belachelijke dingen.. die bedoelde ik daarmee...

Mike
21-01-2005, 13:25
en waar reageerde ik op...?? zet dat er ook ff bij... komt het wat beter overeen... nu laat je 1 kant zien... Jij wou toch afschieten ipv schoonvegen...?? dan antwoord ik daar met hetzelfde nivo op terug...

Maar ik moet nu echt gaan hoe leuk ik dit ook vind (echt serieus... heb nooit zo gelachen @ work)....

wat lul je nou dom ? Je beweert dat je mij nergens quote en dat je me nergens van nazi dingen beticht. Dat doe je dus wel en dat doe je bij meerdere mensen. Dat laat ik zien door je te quoten.

Judas
21-01-2005, 13:26
Lekker fanatiek hehehe :twak:

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:26
Zijn bepaalde groeperingen afschieten geen nazi dingen dan?? ok het klinkt wat extreem maar het klinkt net zo extreem als de dingen die jij roept....

echt laatste keer... :mrgreen:

Mike
21-01-2005, 13:29
nou oke als je t zo bekijkt, dat is idd niet helemaal zuiver om groeperingen af te schieten :mrgreen: Maar t werkt denk ik wel hehe

maar goed tis idd mooi geweest, gaat erg offtopic

italian en skindo ik wens jullie een prettig weekeinde :thumbs:

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:32
ok als laatste dan.... wil er wel ff bijzeggen dat ik niks persoonlijks tegen jullie heb... ook al reageren sommige wel op een persoonlijke toer...
Jullie ook prettig weekend!!

***sluit nu netjes zn remote desktop af***

Mike
21-01-2005, 13:36
ok als laatste dan.... wil er wel ff bijzeggen dat ik niks persoonlijks tegen jullie heb... ook al reageren sommige wel op een persoonlijke toer...
Jullie ook prettig weekend!!

***sluit nu netjes zn remote desktop af***

gelukkig maar :wink: ach we reageren allemaal op de persoonlijke toer. dat krijg je meestal in dit soort discussies daarnaast zijn wij natuurlijk ook geen diplomaten

Wheelie
21-01-2005, 13:37
omdat het in offtopic staat wil niet zeggen dat je van het onderwerp moet afwijken.... offtopic in de bedoeling van geen MMA gerelateerde shit....

hier moet ik Italian toch even gelijk geven jongens.

ontopic of begin een nieuwe topic

Mike
21-01-2005, 13:38
omdat het in offtopic staat wil niet zeggen dat je van het onderwerp moet afwijken.... offtopic in de bedoeling van geen MMA gerelateerde shit....

hier moet ik Italian toch even gelijk geven jongens.

ontopic of begin een nieuwe topic

vind je t ook goed als we t hier gewoon bij laten wheelie :wink:

Wheelie
21-01-2005, 13:41
omdat het in offtopic staat wil niet zeggen dat je van het onderwerp moet afwijken.... offtopic in de bedoeling van geen MMA gerelateerde shit....

hier moet ik Italian toch even gelijk geven jongens.

ontopic of begin een nieuwe topic

vind je t ook goed als we t hier gewoon bij laten wheelie :wink:

het begon net leuk te worden ;) maar als jij / jullie het hier bij laten vind ik dat natuurlijk ook prima