PDA

View Full Version : Luchtmacht werft actief onder marokkanen



Anonymous
25-01-2005, 12:53
Luchtmacht werft actief onder marokkanen

AMSTERDAM - De Koninklijke Luchtmacht houdt dinsdag op vliegbasis De Peel in Noord-Braband een open dag speciaal voor gezinnen van Marokkaanse afkomst. De open dag moet Marokkaanse jongeren in de leeftijd van 18 tot 29 jaar interesseren voor een baan bij de Luchtmacht.

Is dat nou wel zo verstandig? :roll:

Octavius
25-01-2005, 12:56
"Ordnung muss sein"

Judas
25-01-2005, 13:06
Ja maar zeggen ze er ook bij voor welke functie? Misschien zoeken ze wel startbaan-vegers :lol:

flyboy
25-01-2005, 13:31
misschien zou een beetje discipline ze geen kwaad doen. Einsatz, ordnung, dizipline. :P

Anonymous
25-01-2005, 13:40
volgens mij zijn er nog vacante posities voor piloten richting USA...

cactusdre
25-01-2005, 14:59
Misschien iets voor de Kamikaze afdeling?

Anonymous
25-01-2005, 15:10
Wat zijn jullie eikels zeg, wat is er nou mis mee om andere rassen in een dezelfde leger te hebben, betuigt dat niet van eenheid?

harry
25-01-2005, 15:31
Wat zijn jullie eikels zeg, wat is er nou mis mee om andere rassen in een dezelfde leger te hebben, betuigt dat niet van eenheid?

Beetje humor zou geen kwaad kunnen...

O nee dat mag natuurlijk niet over marokanen haha natuurlijk :twisted:

(net als over krullebollen, mongolen harry's etc. laat maar komen hoorrrrr :twisted: )

Anonymous
25-01-2005, 15:32
nee, ik vind het ook niet erg, maar jullie kunnen het ook eens van een positieve kant bekijken.

Justinian
25-01-2005, 15:33
Wat zijn jullie eikels zeg, wat is er nou mis mee om andere rassen in een dezelfde leger te hebben, betuigt dat niet van eenheid?

Beetje humor zou geen kwaad kunnen...

O nee dat mag natuurlijk niet over marokanen haha natuurlijk :twisted:
Harry = correct!

cactusdre
25-01-2005, 15:36
Wat zijn jullie eikels zeg, wat is er nou mis mee om andere rassen in een dezelfde leger te hebben, betuigt dat niet van eenheid?

Dat jij niet tegen een geintje kan is mijn probleem niet. Persoonlijk boeit het mij geen reet. Waar heb ik gezegd dat ik er tegen ben om andere rassen in een zelfde leger te hebben? Maar wat mij betreft ben je nog een grotere eikel als je niet normaal inlogt.

cactusdre
25-01-2005, 15:39
Luchtmacht werft actief onder marokkanen

AMSTERDAM - De Koninklijke Luchtmacht houdt dinsdag op vliegbasis De Peel in Noord-Braband een open dag speciaal voor gezinnen van Marokkaanse afkomst. De open dag moet Marokkaanse jongeren in de leeftijd van 18 tot 29 jaar interesseren voor een baan bij de Luchtmacht.

Is dat nou wel zo verstandig? :roll:

Je vraagt zelf of het wel verstandig is. Daarmee lok je onze grappen uit. Daarna noem je ons eikels. Ik zou maar guest blijven als ik jou was.

Anonymous
25-01-2005, 15:44
Luchtmacht werft actief onder marokkanen

AMSTERDAM - De Koninklijke Luchtmacht houdt dinsdag op vliegbasis De Peel in Noord-Braband een open dag speciaal voor gezinnen van Marokkaanse afkomst. De open dag moet Marokkaanse jongeren in de leeftijd van 18 tot 29 jaar interesseren voor een baan bij de Luchtmacht.

Is dat nou wel zo verstandig? :roll:

Je vraagt zelf of het wel verstandig is. Daarmee lok je onze grappen uit. Daarna noem je ons eikels. Ik zou maar guest blijven als ik jou was.

dit was een andere guest dre :wink:

Biiyen
25-01-2005, 16:11
Is een truckje van de overheid! Net als al die andere illegalen die gewoon in Nigeria worden gedumpt. Gaan ze dat nu ook doen met lastige kut-Marokkaantjes. Zogenaamd inschrijven voor de luchtmacht, "Vandaag gaan we parachute springen boven Nigeria, veel succes mannen!" maar meneer hoe komen we dan teruggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg? ? :mrgreen:

cactusdre
25-01-2005, 16:24
Luchtmacht werft actief onder marokkanen

AMSTERDAM - De Koninklijke Luchtmacht houdt dinsdag op vliegbasis De Peel in Noord-Braband een open dag speciaal voor gezinnen van Marokkaanse afkomst. De open dag moet Marokkaanse jongeren in de leeftijd van 18 tot 29 jaar interesseren voor een baan bij de Luchtmacht.

Is dat nou wel zo verstandig? :roll:

Je vraagt zelf of het wel verstandig is. Daarmee lok je onze grappen uit. Daarna noem je ons eikels. Ik zou maar guest blijven als ik jou was.

dit was een andere guest dre :wink:

Het lijkt wel attack of the guests! :shock:

max mulder shihan
25-01-2005, 16:32
Leuk zo'n 5 collone bij de luchtmacht :twak:

Jase
25-01-2005, 17:02
Zinloos, ondoordacht en verspilde moeite & geld, want het animo is toch 0,0 (gek he?).

Muay Thai Elite
25-01-2005, 17:13
Ik dacht je voor een baan als piloot toch echt een VWO(of hoger)-achtergrond moest hebben.... Dat zal voor veel Marokkanen toch een obstakel zijn :mrgreen:

Het zal dus indd een baantje als vliegtuigwielschoonmaker zijn ofzo....

max mulder shihan
25-01-2005, 17:27
zouden ze dan beter intregeren? denk het van niet, zou in iedergeval als piloot niet zo'n veilig gevoel hebben als er een soort trekhaakmarokaan aan mijn kist gezeten zou hebben, volkomen flauwekul actie van defensie

Muay Thai Elite
25-01-2005, 17:42
Nou, als kanonnenvoer zou ik ze uitermate kundig vinden....

Anonymous
25-01-2005, 18:46
Onze vaders hebben genoeg schoon gemaakt. Dus dat doen wij niet. We gaan even laten zien aan die kuthollanders eens laten zien wat schieten en vechten is.

Anonymous
25-01-2005, 18:47
Onze vaders hebben genoeg schoon gemaakt. Dus dat doen wij niet. We gaan even laten zien aan die kuthollanders eens laten zien wat schieten en vechten is.

Gast nummer 3

max mulder shihan
25-01-2005, 18:54
Onze vaders hebben genoeg schoon gemaakt. Dus dat doen wij niet. We gaan even laten zien aan die kuthollanders eens laten zien wat schieten en vechten is.

Gast nummer 3


je bedoelt zeker met zo'n 20 man tegen een , zoals bij jullie gebruikelijk is :maskills: ZOUT OP NAAR JE EIGEN LAND ALS JE HET HIER NIET BEVALT.

Gulo gulo
25-01-2005, 19:02
op de waddeneilanden kun een beetje van die gasten neerzetten en dan schietoefeningen houden.......................

Anonymous
25-01-2005, 19:39
Waar slaat deze actie nou op..

Octavius
25-01-2005, 20:05
Onze vaders hebben genoeg schoon gemaakt. Dus dat doen wij niet. We gaan even laten zien aan die kuthollanders eens laten zien wat schieten en vechten is.

Nationale sport in Marokko. Stenen gooien.

Justinian
25-01-2005, 21:27
Onze vaders hebben genoeg schoon gemaakt. Dus dat doen wij niet. We gaan even laten zien aan die kuthollanders eens laten zien wat schieten en vechten is.
Waarom is het woord 'kuthollander' wel ok, terwijl je mij afvalt wanneer ik de groep Marokkaanse raddraaiers 'kutmarokkanen' noemt*? Je bent enkel politiek correct als het in je straatje past. Kijk, het doet mij in principe weinig als je mij een kuthollander noemt, maar wees niet op je teentjes getrapt wanneer ik eerdergenoemde subgroep, kutmarokkanen noem.



*Ja, een ip-check doet soms wonderen...

Impulse
25-01-2005, 21:31
Onze vaders hebben genoeg schoon gemaakt. Dus dat doen wij niet. We gaan even laten zien aan die kuthollanders eens laten zien wat schieten en vechten is.
Waarom is het woord 'kuthollander' wel ok, terwijl je mij afvalt wanneer ik de groep Marokkaanse raddraaiers 'kutmarokkanen' noemt*? Je bent enkel politiek correct als het in je straatje past. Kijk, het doet mij in principe weinig als je mij een kuthollander noemt, maar wees niet op je teentjes getrapt wanneer ik eerdergenoemde subgroep, kutmarokkanen noem.



*Ja, een ip-check doet soms wonderen...


JUSTI = CORRECT! :thumbs:

TommySoprano
25-01-2005, 21:36
en dan erbij reageer onder een naam!!!
typisch terroristenstreken......lekker ondergronds :lol:

Impulse
25-01-2005, 21:39
Als je bij dit soort onderwerpen als guest het lef hebt om een grote mond op te zetten, zet dan ook als je het lef hebt je naam erbij. :wink:

Anonymous
25-01-2005, 21:47
Onze vaders hebben genoeg schoon gemaakt. Dus dat doen wij niet. We gaan even laten zien aan die kuthollanders eens laten zien wat schieten en vechten is.

Gast nummer 3


je bedoelt zeker met zo'n 20 man tegen een , zoals bij jullie gebruikelijk is :maskills: ZOUT OP NAAR JE EIGEN LAND ALS JE HET HIER NIET BEVALT.

Mongool, denk je nou echt dat dit koude kut landje met allemaal kut mensen echt jou land is> :shock: Sukkel.
Ik ben in mijn eentje bij vechtpartijen tegen hollanders, meestal rennen ze toch weg en als ze blijven staan meteen uithalen naar de kin en ze slapen. als er 10 hollanders op me afkomen roep ik natuurlijk even mijn 3/4 vrienden bij, en hebben we de boel geklaard.

Je mag me altijd kutmarokkaan noemen hoor, wie zegt dat je me niet zo mag noemen :roll: als je hekel aan me hebt mag dat, en ook als je geen hekel hebt aan mij. :wink:

Ik begrijp jullie niet he. jullie als freefighters kunnen goed vechten :( vorm dan een groepje en ga ieder marokkaan afmaken. het zijn er maar 300.000, jullie zijn met 15 miljoen man. Doen jullie t al in jullkie broek. :P

Impulse
25-01-2005, 21:51
Mongool, denk je nou echt dat dit koude kut landje met allemaal kut mensen echt jou land is> :shock: Sukkel.
Ik ben in mijn eentje bij vechtpartijen tegen hollanders, meestal rennen ze toch weg en als ze blijven staan meteen uithalen naar de kin en ze slapen. als er 10 hollanders op me afkomen roep ik natuurlijk even mijn 3/4 vrienden bij, en hebben we de boel geklaard.

Je mag me altijd kutmarokkaan noemen hoor, wie zegt dat je me niet zo mag noemen :roll: als je hekel aan me hebt mag dat, en ook als je geen hekel hebt aan mij. :wink:

Ik begrijp jullie niet he. jullie als freefighters kunnen goed vechten :( vorm dan een groepje en ga ieder marokkaan afmaken. het zijn er maar 300.000, jullie zijn met 15 miljoen man. Doen jullie t al in jullkie broek. :P

dang, en dan nog gek vinden zeker dat er nou jouw uitspraken nog steeds negatieve reacties zijn???? Zoals al eerder is gezegd een grapje kan maar als jij je zo graag op je teentjes getrapt wilt voelen, ga vooral je gang, maar ga niet zulke vage uitspraken doen :roll:

en waarom moeten "wij"als freefighters een groepje vormen om iedere marokkaan af te maken???? Denk je nou echt dat we zo laag gaan?? Ik niet in ieder geval.

Sjaak
25-01-2005, 21:56
Hey stoere guest kruip jij weer is fijn onder je steen :x

Impulse
25-01-2005, 21:58
dit gaat dus weer nergens over. kan er niet eens meer een onderwerp geopend worden? Het valt me op dat altijd een GUEST is die zich aangevallen voelt :roll:

Justinian
25-01-2005, 22:04
@guest: het niveau van je reactie (en het achterwege blijven van je reactie op mijn post in deze topic http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7296&start=50) zegt mij genoeg over jou. Ik ben in ieder geval niet verbaasd dat jij moeilijk aan werk komt. Werk eerst eens aan jezelf en zorg dat je een normale discussie kunt voeren. Als je het ergens niet mee eens bent, kom dan met sterke argumenten en niet met:

Iemand die kutmarokkaantjes gaat roepen hoef op mijn posts wat mij betreft niet te reageren. met zulke mensen kan ik niet in dialoog gaan, mischien is het een zwakte van mij of mischien een zwakte van onze cultuur.
...want dit slaat werkelijk nergens op. Het maakt mij in ieder geval duidelijk dat je óf moeite hebt met begrijpend lezen óf niet slim genoeg bent een inhoudelijke discussie te voeren.

Nb. Met bovenstaande quote zeg je dus eigenlijk dat je niet wil dat iemand kutmarokkaantjes zegt en al helemaal niet tegen jou. Strookt natuurlijk niet met:

Je mag me altijd kutmarokkaan noemen hoor, wie zegt dat je me niet zo mag noemen :roll: als je hekel aan me hebt mag dat, en ook als je geen hekel hebt aan mij. :wink:

Sjaak
25-01-2005, 22:04
Opzouten met GUESTS die anoniem zo stoer zijn :roll:

TommySoprano
25-01-2005, 22:07
yeppa en weer anoniem maar misschien wordt t wel tijd je plannetje een keer uit te voeren met wat echte jongens :wink: :wink:

TommySoprano
25-01-2005, 22:14
en trouwens die 15 miljoen dat was van bert heerink en das al weer achterhaald en daar zitten de buitenlanders bij in gerekend :wink: :wink:

Octavius
25-01-2005, 22:21
Mongool, denk je nou echt dat dit koude kut landje met allemaal kut mensen echt jou land is> :shock: Sukkel.
Ik ben in mijn eentje bij vechtpartijen tegen hollanders, meestal rennen ze toch weg en als ze blijven staan meteen uithalen naar de kin en ze slapen. als er 10 hollanders op me afkomen roep ik natuurlijk even mijn 3/4 vrienden bij, en hebben we de boel geklaard.

Je mag me altijd kutmarokkaan noemen hoor, wie zegt dat je me niet zo mag noemen :roll: als je hekel aan me hebt mag dat, en ook als je geen hekel hebt aan mij. :wink:

Ik begrijp jullie niet he. jullie als freefighters kunnen goed vechten :( vorm dan een groepje en ga ieder marokkaan afmaken. het zijn er maar 300.000, jullie zijn met 15 miljoen man. Doen jullie t al in jullkie broek. :P

Zielig dat jij je respect moet 'krijgen' door mensen te slaan. Maar dat verbaasd me niet als ik je post lees.
Wat me zo verbaasd is dat het kutholland met kut mensen zo in trek is bij de kutmarokkanen. Omdat het in marokko kutter is om geld te krijgen, omdat nederland kut straffen heeft en kuthoeren die je makkelijker kan misbruiken voor je kut praktijken. Als je zo hekel hebt aan kut nederlanders in dat kut nederland en dat kut marokko zo vele malen minder kut is waarom blijf je dan hier wonen in die kut zooi. Je moet eens in een spiegel kijken naar je eigen kutkop en zelf eens je kutkant van je eens bekijken. IPV zo kut stoer te doen over hoe goed je kutnederlanders neerslaat.

Beslama.

Anonymous
25-01-2005, 22:22
Onze vaders hebben genoeg schoon gemaakt. Dus dat doen wij niet. We gaan even laten zien aan die kuthollanders eens laten zien wat schieten en vechten is.

Gast nummer 3


je bedoelt zeker met zo'n 20 man tegen een , zoals bij jullie gebruikelijk is :maskills: ZOUT OP NAAR JE EIGEN LAND ALS JE HET HIER NIET BEVALT.

Vinden jullie dit wel normaal dan?? :evil:

en ik heb nooit geroepen dat je me geen kutmarokkaan mag noemen. dat ben ik wel trouwens.

Ik ben gast 3 vorrtaan, als ik mag reagren :oops:

Sjaak
25-01-2005, 22:22
Perfecte kutpost Octavius :thumbs:

TommySoprano
25-01-2005, 22:23
hahah octavius ik denk dat ie alleen maar glazen kinnetjes is tegengekomen en nu denkt dat ie een weakspot heeft gevonden jihoeeeeeeee

Octavius
25-01-2005, 22:27
hahah octavius ik denk dat ie alleen maar glazen kinnetjes is tegengekomen en nu denkt dat ie een weakspot heeft gevonden jihoeeeeeeee

Kinderen van hun chup-a-chup lolly afhandig maken.

Muay Thai Elite
25-01-2005, 22:27
ehhh kutmarokkaan.....

Ronny
25-01-2005, 22:34
jullie laten je wel erg snel gekmaken door een guest....denk je nu echt dat jullie met een marokkaan zitten te praten....hahahahahahahahahahahahahaha jullie worden gewoon besodemieterd...hahahahahaha

Octavius
25-01-2005, 22:38
Ha gewoon zin om KUT te zeggen. Heb Gilles de la Tourette maar dan op een keyboard.

Sjaak
25-01-2005, 22:40
Luchtmacht werft actief onder marokkanen

AMSTERDAM - De Koninklijke Luchtmacht houdt dinsdag op vliegbasis De Peel in Noord-Braband een open dag speciaal voor gezinnen van Marokkaanse afkomst. De open dag moet Marokkaanse jongeren in de leeftijd van 18 tot 29 jaar interesseren voor een baan bij de Luchtmacht.

Is dat nou wel zo verstandig? :roll:

Hadden ze laatst niet een Marokaan bij de AIVD die deed het ook prima :thumbs:

TommySoprano
25-01-2005, 22:42
hahhahaha ok 1tje nog om t af te leren !!
dit is gewoon een kwestie die al lang speelt en niet aan marrokanen of aan ons ligt, de enige die hiervoor verantwoordelijk is dat is onze eigen tolerante/muffe regering!!!
zo werk je deze shit gewoon in de hand want ik denk dat de meeste van ons uit een volkswijk komen en dus al jaren met buitenlanders leven en zeker ook op goede voet!!
laten we dat niet vergeten en dit niet uit de hand laten lopen...dit geld voor kutmarrokanen en kutkaaskoppen haha

pies im oud! :!:

Octavius
25-01-2005, 22:42
Luchtmacht werft actief onder marokkanen

AMSTERDAM - De Koninklijke Luchtmacht houdt dinsdag op vliegbasis De Peel in Noord-Braband een open dag speciaal voor gezinnen van Marokkaanse afkomst. De open dag moet Marokkaanse jongeren in de leeftijd van 18 tot 29 jaar interesseren voor een baan bij de Luchtmacht.

Is dat nou wel zo verstandig? :roll:

Hadden ze laatst niet een Marokaan bij de AIVD die deed het ook prima :thumbs:

Hij 'lekte' nogal.

TommySoprano
25-01-2005, 22:52
cant we all just get along.......... :D

Octavius
25-01-2005, 23:02
http://www.moviesounds.com/sp/darkies.mp3

Anonymous
25-01-2005, 23:05
Sorry als ik jullie gekwetst heb hoor :( dat was niet de bedoeling.
Nou sjakie...er werken nog veel meer lekkende marokkaanen bij AIVD hoor, een paar bij ssssttt ''tweede kamer'''eentje is aboutaleb in amsterdam, heel erg veel bij de politie, ook veel bij landmacht en ga zo maar door.


Maar ik heb nog van niemand een antwoord gekregen over of ze het normaal vinden wat Sjakie roept. :shock:

nou jongens de ballen he :lol: en laat ze niet vallen :P

Biiyen
25-01-2005, 23:08
Gare shit alweer hier........

Ach ja het zal allemaal wel. Ik doe het iig niet in mijn broek voor Marokkanen. Ik weet dat jullie toch alleen maar de zwakkere en/of meisjes pakken. Kijk maar eens goed in de spiegel mannetje en bedenk dat er voor iedereen iemand rondloopt die gekker is, dus ook voor jou en je gangster brothers.

Maar ja waar heb ik het tegen....

Anonymous
25-01-2005, 23:11
Mongool, denk je nou echt dat dit koude kut landje met allemaal kut mensen echt jou land is> Sukkel.
Ik ben in mijn eentje bij vechtpartijen tegen hollanders, meestal rennen ze toch weg en als ze blijven staan meteen uithalen naar de kin en ze slapen. als er 10 hollanders op me afkomen roep ik natuurlijk even mijn 3/4 vrienden bij, en hebben we de boel geklaard.

Je mag me altijd kutmarokkaan noemen hoor, wie zegt dat je me niet zo mag noemen als je hekel aan me hebt mag dat, en ook als je geen hekel hebt aan mij.

Ik begrijp jullie niet he. jullie als freefighters kunnen goed vechten vorm dan een groepje en ga ieder marokkaan afmaken. het zijn er maar 300.000, jullie zijn met 15 miljoen man. Doen jullie t al in jullkie broek.

Troll. En een slechte ook.

Muay Thai Elite
25-01-2005, 23:17
Kmoet eerlijk zeggen dat ik persoonlijk geen last van Kutmarokkanen heb.. Hopen dat ze dat zo houden :P

Sjaak
25-01-2005, 23:32
Maar ik heb nog van niemand een antwoord gekregen over of ze het normaal vinden wat Sjakie roept. :shock:



Kan je effe niet volgen Gast 3, heb ik iets vreemds of kwetsend geroepen dan :?

Silat
26-01-2005, 00:24
Gare shit alweer hier........

Ach ja het zal allemaal wel. Ik doe het iig niet in mijn broek voor Marokkanen. Ik weet dat jullie toch alleen maar de zwakkere en/of meisjes pakken. Kijk maar eens goed in de spiegel mannetje en bedenk dat er voor iedereen iemand rondloopt die gekker is, dus ook voor jou en je gangster brothers.

Maar ja waar heb ik het tegen....

:twisted:

PigDog
26-01-2005, 12:41
cant we all just get along.......... :D


Moet je wel een andere avatar nemen :D

Anonymous
26-01-2005, 13:34
'Ik ga geen andere moslims doodschieten'
Peter Heesen
Venray - De luchtmacht werft allochtonen, omdat zij een afspiegeling van de maatschappij wil zijn. Gisteren waren Marokkanen uitgenodigd op basis De Peel in Venray. ?Ik doe mijn hoofddoekje niet af.'

Hanane Abdellaoui (19) stapt naar voren. ,,Mag ik ook even...?'' Korporaal Lahsen Tissir (32) uit Roermond legt een Stinger-raket op haar schouder. ,,Leuk.''

Hanane is te gast op basis De Peel in Venray. Als onderdeel van een wervingsactie van allochtone jongeren houdt de luchtmacht een open dag voor Nederlanders van Marokkaanse afkomst. Een opmerkelijk gezelschap, bestaande uit jonge vrouwen enerzijds en oudere mannen anderzijds. Nee, geen vaders met dochters.

In de vrieskou laten ze zich voorlichten over raketsystemen als de Stinger en de Patriot. ,,Interessant'', vindt Najia el-Aldaoui (22). Maar ambieert ze een baan in het leger? ,,Mmm... Ik ga in ieder geval geen moslims doodschieten. Ik zou wel aan de opbouw van een land als Irak willen werken.''

Majoor Marco Simons, die personeel werft voor de luchtmacht, speelt geen verstoppertje. ,,We worden vooral ingezet om vrede en veiligheid te brengen, maar daarbij kan het tot gewapende conflicten komen. Aan mensen die hier solliciteren, vragen we daarom of ze wel bereid zijn hun leven op het spel te zetten.''

,,Och'', zegt een vader laconiek, ,,als je kiest voor het leger, dan weet je dat je risico loopt. Vergeet niet dat er veel Marokkanen zijn gesneuveld in de Tweede Wereldoorlog, toen we samen vochten tegen de nazi's.'' Een Marokkaanse cameraman mengt zich in de discussie: ,,Als soldaat vecht je tegen onrecht. Niet tegen mensen die toevallig wel of geen moslim zijn.''

De luchtmacht werft allochtonen. Vorig jaar werd in Gilze-Rijen een open dag gehouden voor Turken en in Eindhoven voor Surinamers en Antillianen. De Marokkanen die te gast zijn in Venray komen uit de regio Den Bosch. Ze waren uitgenodigd op vliegbasis Volkel, maar die ontvangst werd afgelast wegens een oefening.

Bij de luchtmacht werkten eind vorig jaar 570 allochtonen, ofwel 4,75 procent van het personeelsbestand. Als de luchtmacht een afspiegeling van de samenleving wil zijn, moet dat aantal omhoog. Een Marokkaan vraagt zich af of het leger bereid is te investeren in de doelgroep. Krijgen ze vrij om het suikerfeest te vieren? Is het eten bereid volgens islamitische regels? Kunnen ze vijfmaal per dag bidden? Mogen ze een hoofddoekje dragen?

Majoor Simons legt uit dat bij de bereiding van de maaltijd rekening wordt gehouden met moslims. Wat niet betekent dat het eten halal is. Militairen krijgen vrij voor erkende feestdagen. Bidden is mogelijk, maar de luchtmacht richt geen moskee op. Evenmin een kerk of synagoge.

Over het hoofddoekje is hij ook helder. Dat wordt in het leger niet geaccepteerd. ,,We hebben eenheid van tenue. En daarin past geen hoofddoekje.'' Hanane weet voldoende: ,,Dan is de luchtmacht niets voor mij. Ik doe mijn hoofddoekje niet af.''

Hassan Tribak (29) heeft bij de luchtmacht zijn droombaan gevonden. Hij is op vliegbasis Volkel als crew chief eindverantwoordelijk voor het onderhoud aan een F16. ,,Een interessante baan, waarbij je veel over de wereld reist.'' De sergeant voelt zich gerespecteerd en gewaardeerd, als moslim en Marokkaan. ,,Anders werkte ik er geen tien jaar.''

De Marokkaanse vaders zien in Tribak en Tisser voorbeelden voor hun kinderen. Ze wijzen erop dat Turken en Marokkanen vaak negatief in de publiciteit komen. ,,Ze zijn werkloos of crimineel. Op deze manier kunnen ze ook een positieve bijdrage leveren aan hun land. Want de kinderen die hier geboren zijn zien Nederland als hun vaderland, niet Marokko.''
woensdag 26 januari 2005

Anonymous
26-01-2005, 13:38
mmm, interessant die stinger en die patroit, mmm erg interessant... :lol: :lol:

max mulder shihan
26-01-2005, 14:38
Onze vaders hebben genoeg schoon gemaakt. Dus dat doen wij niet. We gaan even laten zien aan die kuthollanders eens laten zien wat schieten en vechten is.

Gast nummer 3


je bedoelt zeker met zo'n 20 man tegen een , zoals bij jullie gebruikelijk is :maskills: ZOUT OP NAAR JE EIGEN LAND ALS JE HET HIER NIET BEVALT.

Mongool, denk je nou echt dat dit koude kut landje met allemaal kut mensen echt jou land is> :shock: Sukkel.
Ik ben in mijn eentje bij vechtpartijen tegen hollanders, meestal rennen ze toch weg en als ze blijven staan meteen uithalen naar de kin en ze slapen. als er 10 hollanders op me afkomen roep ik natuurlijk even mijn 3/4 vrienden bij, en hebben we de boel geklaard.

Je mag me altijd kutmarokkaan noemen hoor, wie zegt dat je me niet zo mag noemen :roll: als je hekel aan me hebt mag dat, en ook als je geen hekel hebt aan mij. :wink:

Ik begrijp jullie niet he. jullie als freefighters kunnen goed vechten :( vorm dan een groepje en ga ieder marokkaan afmaken. het zijn er maar 300.000, jullie zijn met 15 miljoen man. Doen jullie t al in jullkie broek. :P


Las dit stukje vrij laat vandaar deze wat late reactie, mongolen komen meer voor bij marokanen dan bij Nederlanders , alleen worden ze bij jou soort met het grof vuil weggezet ,bij ons proberen we deze mensen een normaal leven te laten leiden , heb overigens liever 100 Nederlandse mongolen dan een 'NORMALE ' van jou soort. Verder heb ik nog nooit een marokaan in een knokpartij alleen zien vechten ,man tegen man . maar dat schijnt ook bij jullie in de cultuur te zitten jou soort vind het niet Laf om iemand met 20 man inelkaar te rossen netzomin als jou soort het niet LAF vind om onverwacht iemand in zijn rug te steken ,.Ik heb dit soort zaken van zeer nabij meegemaakt .Nog even wat anders mijn koerdische
zwartebanders vinden jou soort zo'n beetje de laagste wezens op deze aardkloot, volgens hun verzieken jullie, althans een grote groep van jou soort het voor de andere wel goedwillende alochtonen . Uitspraak van een van mijn koerdische zwartebanders , marokanen zijn net kippen in hun eentje durven ze niets pas als ze met een groep zijn voelen ze zich leeuwen , zijn het echter niet, als je er een hard raakt gaan de andere op de loop , deze zwarte bander spreekt uit ervaring.einde verhaal , noem jou trouwens geen Kut marokaan , want een vagina is iets waar wij uit geboren zijn en dus eigenlijk iets zeer moois, jij bent een hoop varkens stront :maskills:

Italian*Berlusconi*
26-01-2005, 15:03
edit...

laat maar... heeft toch geen nut....

Muay Thai Elite
26-01-2005, 15:19
Max heeft gelijk: heb ook eens van een maat van me gehoord (ze probeerden zijn portemonnee te stelen) dat als je 'leider' (want het zijn allemaal schapen natuurlijk) goed op z'n bek hoekt, dat de rest dan niets meer doet / en durft..

Biiyen
26-01-2005, 15:20
idd beetje grove post Max.... Beetje nuance zo nu en dan kan geen kwaad hoor. En wat betreft Turken en Marokkanen heeft Berlo toch gelijk hoor, die groepen liggen elkaar totaal niet. Komt mede doordat Marokkanen het ook voor de Turken verzieken.

een anders iets wat me echt stoort is dat je nu alle Marokkanen over 1 kam scheert:


heb overigens liever 100 Nederlandse mongolen dan een 'NORMALE ' van jou soort.

De Marokkanen waarmee ik train zijn gewoon leuke aardige gasten, die de hele situatie ook maar klote vinden trouwens. Ik weet natuurlijk niet wat die gasten doen in hun vrije tijd maar ze lijken mij nu niet bepaald gasten die meedoen aan groepsverkrachtingen en/of zware mishandeling en beroving.

En ja wat betreft mongolen.... Marokkanen houden het nu eenmaal graag in de familie. Is niet goed, resultaten daarvan zie je goed bij die doorgefokte honden. Die zijn allemaal niet zuiver in hun hoofd en gedrag. Maar ook daar geld weer niet alle Marokkanen houden het in de familie.

Biiyen
26-01-2005, 15:23
Max heeft gelijk: heb ook eens van een maat van me gehoord (ze probeerden zijn portenmonnee te stelen) dat als je 'leider' (want het zijn allemaal schapen natuurlijk) goed op z'n bek hoekt, dat de rest dan niets meer doet / en durft..

Ja man was ook laatst in die serie..... jeweet wel met die grote neger en die man met sigaar en die gek en die homo. :twak:

Die maat heeft iedereen man! dat heet gewoon CLICHE!

Italian*Berlusconi*
26-01-2005, 15:26
Max is een beetje gefrustreerd lijkt het wel..... ik heb mn post maar weggehaald want ten eerste verlaag ik me naar zijn nivo met zijn uitspraken.... jezus man...
Denk is na voor je wat neerzet... en kom dan niet met 'ja hun doen dat toch ook niet!!" bullshit... want jij kan (tenminste hoop ik) toch nog normaal nadenken?? Echt Max, er klopt volgens mij iets niet... zoek is voor de gein al je posts is op en moet je kijken, zeker 80% is anti moslim/marokkanen..... een hele groep over 1 kam scheren klopt niet max... dat weet jij ook wel...

Italian*Berlusconi*
26-01-2005, 15:29
en ik vind best dat een MOD mag ingrijpen bij bepaalde uitspraken van onze Shihan... totaal niet onderbouwd en puur om te beledigen.... hetzelfde trouwens met guests die te ver gaan..

TommySoprano
26-01-2005, 17:10
cant we all just get along.......... :D


Moet je wel een andere avatar nemen :D


HAha nope sry dat zijn mn favo hondjes hehehe zag gister die van jou ook idd ........ 8)

Muay Thai Elite
26-01-2005, 17:17
Max heeft gelijk: heb ook eens van een maat van me gehoord (ze probeerden zijn portenmonnee te stelen) dat als je 'leider' (want het zijn allemaal schapen natuurlijk) goed op z'n bek hoekt, dat de rest dan niets meer doet / en durft..

Ja man was ook laatst in die serie..... jeweet wel met die grote neger en die man met sigaar en die gek en die homo. :twak:

Die maat heeft iedereen man! dat heet gewoon CLICHE!

Ja vast, het is in ieder geval echt gebeurd. Bedenk dat eerst even voordat je iets cliche noemt. Het zijn namelijk geen gebeurtenissen die ooit als cliche bestempeld zouden moeten worden (Je noemt het nu cliche omdat het gewoon te vaak gebeurt...)

max mulder shihan
26-01-2005, 17:19
idd beetje grove post Max.... Beetje nuance zo nu en dan kan geen kwaad hoor. En wat betreft Turken en Marokkanen heeft Berlo toch gelijk hoor, die groepen liggen elkaar totaal niet. Komt mede doordat Marokkanen het ook voor de Turken verzieken.

een anders iets wat me echt stoort is dat je nu alle Marokkanen over 1 kam scheert:


heb overigens liever 100 Nederlandse mongolen dan een 'NORMALE ' van jou soort.

De Marokkanen waarmee ik train zijn gewoon leuke aardige gasten, die de hele situatie ook maar klote vinden trouwens. Ik weet natuurlijk niet wat die gasten doen in hun vrije tijd maar ze lijken mij nu niet bepaald gasten die meedoen aan groepsverkrachtingen en/of zware mishandeling en beroving.

En ja wat betreft mongolen.... Marokkanen houden het nu eenmaal graag in de familie. Is niet goed, resultaten daarvan zie je goed bij die doorgefokte honden. Die zijn allemaal niet zuiver in hun hoofd en gedrag. Maar ook daar geld weer niet alle Marokkanen houden het in de familie.


Je hebt mij niets over turken horen zeggen kan daar normaliter ook best mee omgaan net als met koerden en irakezen , nooit moeilijkheden mee gehad, maar in al die jaren dat ik nu al bezig ben in de M.A heb ik met marokanen alleen maar moeilijheden meegemaakt, ga niet uitweiden over het hoe en wat ,maar je kunt gerust van mij aannemen dat het niet ging om het vergeten te betalen van een flesje fris of zoiets , verder word er hier door bepaalde personen zeer selectief gelezen , ik heb al meerdere keren gezegt dat er ook binnen de marokaanse groep best goede zullen zijn , alleen heb ik ze nog niet meegemaakt. dit in tegenstelling tot andere groepen mensen in onze maatschappij. Nog even over grof ik beandwoord de post van guest in de zelfde termen die hij ook gebruikt, als er onder jullie mensen rondlopen die graag voor kutnederlander uitgemaakt worden is dat jullie probleem ,ik reageer hierop want ik ben nog steeds trots op mijn vaderland.

Muay Thai Elite
26-01-2005, 17:31
You go girl! :mrgreen:

max mulder shihan
26-01-2005, 17:35
Max is een beetje gefrustreerd lijkt het wel..... ik heb mn post maar weggehaald want ten eerste verlaag ik me naar zijn nivo met zijn uitspraken.... jezus man...
Denk is na voor je wat neerzet... en kom dan niet met 'ja hun doen dat toch ook niet!!" bullshit... want jij kan (tenminste hoop ik) toch nog normaal nadenken?? Echt Max, er klopt volgens mij iets niet... zoek is voor de gein al je posts is op en moet je kijken, zeker 80% is anti moslim/marokkanen..... een hele groep over 1 kam scheren klopt niet max... dat weet jij ook wel...

Nog ff voor the italian, nee ,ben niet gefrustreerd ,en als jij problemen met mijn post heb mag je daar op andwoorden , maar begin nou alsjeblieft niet met zogenaamde bijdehante uitspraken als 'verlaag ik me naar zijn nivo met zijn uitspraken". Verder klopt het bij mij redelijk en ja ik heb problemen met de islam en zijn denkwijze . verder laat ik het hierbij ieder heeft recht op zijn of haar mening hier in Nederland ,kun je van bv iran een zeer zwaar islamitische staat niet zeggen , ik hoop dan ook dat het hier zo blijft dat je mag zeggen wat je denkt en voelt, ik heb het naare gevoel dat dat niet meer het geval zou zijn als wij bv een islamitische regering zouden hebben, kijk eens naar de toekomst over zo'n 20 jaar of zo ben benieuwt of je dan nog steeds mag zeggen wat je denkt.

Italian*Berlusconi*
26-01-2005, 17:40
hahahaha..... ieder heeft idd recht op zijn mening hier en dat neemt niemand jouw af.
Ben je echt zo bang voor een islamitische regering, en dat die evt komt?? en zo denkt over de toekomst?? hahahaha...
Long live the paranoia....

Biiyen
26-01-2005, 17:45
idd beetje grove post Max.... Beetje nuance zo nu en dan kan geen kwaad hoor. En wat betreft Turken en Marokkanen heeft Berlo toch gelijk hoor, die groepen liggen elkaar totaal niet. Komt mede doordat Marokkanen het ook voor de Turken verzieken.

een anders iets wat me echt stoort is dat je nu alle Marokkanen over 1 kam scheert:


heb overigens liever 100 Nederlandse mongolen dan een 'NORMALE ' van jou soort.

De Marokkanen waarmee ik train zijn gewoon leuke aardige gasten, die de hele situatie ook maar klote vinden trouwens. Ik weet natuurlijk niet wat die gasten doen in hun vrije tijd maar ze lijken mij nu niet bepaald gasten die meedoen aan groepsverkrachtingen en/of zware mishandeling en beroving.

En ja wat betreft mongolen.... Marokkanen houden het nu eenmaal graag in de familie. Is niet goed, resultaten daarvan zie je goed bij die doorgefokte honden. Die zijn allemaal niet zuiver in hun hoofd en gedrag. Maar ook daar geld weer niet alle Marokkanen houden het in de familie.


Je hebt mij niets over turken horen zeggen kan daar normaliter ook best mee omgaan net als met koerden en irakezen , nooit moeilijkheden mee gehad, maar in al die jaren dat ik nu al bezig ben in de M.A heb ik met marokanen alleen maar moeilijheden meegemaakt, ga niet uitweiden over het hoe en wat ,maar je kunt gerust van mij aannemen dat het niet ging om het vergeten te betalen van een flesje fris of zoiets , verder word er hier door bepaalde personen zeer selectief gelezen , ik heb al meerdere keren gezegt dat er ook binnen de marokaanse groep best goede zullen zijn , alleen heb ik ze nog niet meegemaakt. dit in tegenstelling tot andere groepen mensen in onze maatschappij. Nog even over grof ik beandwoord de post van guest in de zelfde termen die hij ook gebruikt, als er onder jullie mensen rondlopen die graag voor kutnederlander uitgemaakt worden is dat jullie probleem ,ik reageer hierop want ik ben nog steeds trots op mijn vaderland.

Dan heb jij minder leuke ervaringen dan mij opgedaan. Ik kon het namelijk goed vinden met een Marokkaanse klasgenoot waar ik dan ook regelmatig mee ben op stap gegaan enzo. Maar dat zijn persoonlijke ervaringen met persoonlijke individuen. Ik heb ook een hekel aan die gastjes die alles verkloten en nergens respect voor hebben. Toch ga ik niet de hele bevolkingsgroep daarop aankijken. Zou hetzelfde zijn als een Thai, Gambiaan of whatever zou zeggen 'Ik haat Nederlanders dat zijn allemaal pedo's en misbruiken ons" Dat is ook een feit. En die groep Nederlandse pedo's is bepaald niet klein of verwaarloosbaar. Als iemand mij (of in het algemeen) uitmaakt voor kut nederlander dan vind ik dat zeer zekers niet leuk maar ik ga me niet verlagen tot het doen van uitspraken waar je je eigenlijk voor moet schamen.

Uiteindelijk krijgt toch iedereen precies dat wat die verdiend, vroeg of laat. Die gasten hebben nu mss vrij spel maar dat zal zekers veranderen. Het nadeel daarvan is dat onze vrijheid ook beperkt wordt daardoor. Je moet begrijpen dat de regering de verworven vrijheden niet zo maar 1 2 3 overboord gaat gooien, daar hebben ze zelf te lang voor gevochten.

Anonymous
26-01-2005, 17:49
idd beetje grove post Max.... Beetje nuance zo nu en dan kan geen kwaad hoor. En wat betreft Turken en Marokkanen heeft Berlo toch gelijk hoor, die groepen liggen elkaar totaal niet. Komt mede doordat Marokkanen het ook voor de Turken verzieken.

een anders iets wat me echt stoort is dat je nu alle Marokkanen over 1 kam scheert:


heb overigens liever 100 Nederlandse mongolen dan een 'NORMALE ' van jou soort.

De Marokkanen waarmee ik train zijn gewoon leuke aardige gasten, die de hele situatie ook maar klote vinden trouwens. Ik weet natuurlijk niet wat die gasten doen in hun vrije tijd maar ze lijken mij nu niet bepaald gasten die meedoen aan groepsverkrachtingen en/of zware mishandeling en beroving.

En ja wat betreft mongolen.... Marokkanen houden het nu eenmaal graag in de familie. Is niet goed, resultaten daarvan zie je goed bij die doorgefokte honden. Die zijn allemaal niet zuiver in hun hoofd en gedrag. Maar ook daar geld weer niet alle Marokkanen houden het in de familie.


Je hebt mij niets over turken horen zeggen kan daar normaliter ook best mee omgaan net als met koerden en irakezen , nooit moeilijkheden mee gehad, maar in al die jaren dat ik nu al bezig ben in de M.A heb ik met marokanen alleen maar moeilijheden meegemaakt, ga niet uitweiden over het hoe en wat ,maar je kunt gerust van mij aannemen dat het niet ging om het vergeten te betalen van een flesje fris of zoiets , verder word er hier door bepaalde personen zeer selectief gelezen , ik heb al meerdere keren gezegt dat er ook binnen de marokaanse groep best goede zullen zijn , alleen heb ik ze nog niet meegemaakt. dit in tegenstelling tot andere groepen mensen in onze maatschappij. Nog even over grof ik beandwoord de post van guest in de zelfde termen die hij ook gebruikt, als er onder jullie mensen rondlopen die graag voor kutnederlander uitgemaakt worden is dat jullie probleem ,ik reageer hierop want ik ben nog steeds trots op mijn vaderland.

Dan heb jij minder leuke ervaringen dan mij opgedaan. Ik kon het namelijk goed vinden met een Marokkaanse klasgenoot waar ik dan ook regelmatig mee ben op stap gegaan enzo. Maar dat zijn persoonlijke ervaringen met persoonlijke individuen. Ik heb ook een hekel aan die gastjes die alles verkloten en nergens respect voor hebben. Toch ga ik niet de hele bevolkingsgroep daarop aankijken. Zou hetzelfde zijn als een Thai, Gambiaan of whatever zou zeggen 'Ik haat Nederlanders dat zijn allemaal pedo's en misbruiken ons" Dat is ook een feit. En die groep Nederlandse pedo's is bepaald niet klein of verwaarloosbaar. Als iemand mij (of in het algemeen) uitmaakt voor kut nederlander dan vind ik dat zeer zekers niet leuk maar ik ga me niet verlagen tot het doen van uitspraken waar je je eigenlijk voor moet schamen.

Uiteindelijk krijgt toch iedereen precies dat wat die verdiend, vroeg of laat. Die gasten hebben nu mss vrij spel maar dat zal zekers veranderen. Het nadeel daarvan is dat onze vrijheid ook beperkt wordt daardoor. Je moet begrijpen dat de regering de verworven vrijheden niet zo maar 1 2 3 overboord gaat gooien, daar hebben ze zelf te lang voor gevochten.

raziel = 100% correct!

Biiyen
26-01-2005, 17:51
Max is een beetje gefrustreerd lijkt het wel..... ik heb mn post maar weggehaald want ten eerste verlaag ik me naar zijn nivo met zijn uitspraken.... jezus man...
Denk is na voor je wat neerzet... en kom dan niet met 'ja hun doen dat toch ook niet!!" bullshit... want jij kan (tenminste hoop ik) toch nog normaal nadenken?? Echt Max, er klopt volgens mij iets niet... zoek is voor de gein al je posts is op en moet je kijken, zeker 80% is anti moslim/marokkanen..... een hele groep over 1 kam scheren klopt niet max... dat weet jij ook wel...

Nog ff voor the italian, nee ,ben niet gefrustreerd ,en als jij problemen met mijn post heb mag je daar op andwoorden , maar begin nou alsjeblieft niet met zogenaamde bijdehante uitspraken als 'verlaag ik me naar zijn nivo met zijn uitspraken". Verder klopt het bij mij redelijk en ja ik heb problemen met de islam en zijn denkwijze . verder laat ik het hierbij ieder heeft recht op zijn of haar mening hier in Nederland ,kun je van bv iran een zeer zwaar islamitische staat niet zeggen , ik hoop dan ook dat het hier zo blijft dat je mag zeggen wat je denkt en voelt, ik heb het naare gevoel dat dat niet meer het geval zou zijn als wij bv een islamitische regering zouden hebben, kijk eens naar de toekomst over zo'n 20 jaar of zo ben benieuwt of je dan nog steeds mag zeggen wat je denkt.

hmmm zo een vaart gaat het niet lopen. Om een meerderheid in de kamer te krijgen heb je minimaal 3 miljoen stemmen of meer nodig. Dus daar ben ik niet bang voor. daarnaast gaan echt niet alle moslims op een moslim partij stemmen in de toekomst. Want geloof mij nu maar dat ook het islamitische geloof zal afkalven naar katholieke proporties. max 5 a 6 zetels over 20 jaar. Dat de jongeren nu streng gelovig zijn (vraag me af of dat niet gewoon schijn is) is een teken dat ze zich niet op hun gemak (gewaardeerd) voelen.

redjuh
26-01-2005, 18:02
max is zo correct!

Muay Thai Elite
26-01-2005, 18:05
Raziel = correct.. (daarentegen begrijp ik Max ook zeer zeer goed)

En wat te denken van alle rechtse partijen die steeds meer stemmen zullen krijgen door gebeurtenissen waarin Marokkanen (of: buitenlanders) de hoofdrol spelen?

Muay Thai Elite
26-01-2005, 18:13
en ik vind best dat een MOD mag ingrijpen bij bepaalde uitspraken van onze Shihan... totaal niet onderbouwd en puur om te beledigen.... hetzelfde trouwens met guests die te ver gaan..

Well, let's just say goodbye to freedom of speach then... :twak:

ashihara
26-01-2005, 18:22
Las van de week in de krant dat marokanen geweerd werden op duik en vliegles. :?

max mulder shihan
26-01-2005, 18:28
idd beetje grove post Max.... Beetje nuance zo nu en dan kan geen kwaad hoor. En wat betreft Turken en Marokkanen heeft Berlo toch gelijk hoor, die groepen liggen elkaar totaal niet. Komt mede doordat Marokkanen het ook voor de Turken verzieken.

een anders iets wat me echt stoort is dat je nu alle Marokkanen over 1 kam scheert:

[quote]heb overigens liever 100 Nederlandse mongolen dan een 'NORMALE ' van jou soort.

De Marokkanen waarmee ik train zijn gewoon leuke aardige gasten, die de hele situatie ook maar klote vinden trouwens. Ik weet natuurlijk niet wat die gasten doen in hun vrije tijd maar ze lijken mij nu niet bepaald gasten die meedoen aan groepsverkrachtingen en/of zware mishandeling en beroving.

En ja wat betreft mongolen.... Marokkanen houden het nu eenmaal graag in de familie. Is niet goed, resultaten daarvan zie je goed bij die doorgefokte honden. Die zijn allemaal niet zuiver in hun hoofd en gedrag. Maar ook daar geld weer niet alle Marokkanen houden het in de familie.


Je hebt mij niets over turken horen zeggen kan daar normaliter ook best mee omgaan net als met koerden en irakezen , nooit moeilijkheden mee gehad, maar in al die jaren dat ik nu al bezig ben in de M.A heb ik met marokanen alleen maar moeilijheden meegemaakt, ga niet uitweiden over het hoe en wat ,maar je kunt gerust van mij aannemen dat het niet ging om het vergeten te betalen van een flesje fris of zoiets , verder word er hier door bepaalde personen zeer selectief gelezen , ik heb al meerdere keren gezegt dat er ook binnen de marokaanse groep best goede zullen zijn , alleen heb ik ze nog niet meegemaakt. dit in tegenstelling tot andere groepen mensen in onze maatschappij. Nog even over grof ik beandwoord de post van guest in de zelfde termen die hij ook gebruikt, als er onder jullie mensen rondlopen die graag voor kutnederlander uitgemaakt worden is dat jullie probleem ,ik reageer hierop want ik ben nog steeds trots op mijn vaderland.


Als iemand mij (of in het algemeen) uitmaakt voor kut nederlander dan vind ik dat zeer zekers niet leuk maar ik ga me niet verlagen tot het doen van uitspraken waar je je eigenlijk voor moet schamen

Ik hoef mij nergens voor te schamen, en doe dat dan ook niet. :P

Italian*Berlusconi*
26-01-2005, 18:49
en ik vind best dat een MOD mag ingrijpen bij bepaalde uitspraken van onze Shihan... totaal niet onderbouwd en puur om te beledigen.... hetzelfde trouwens met guests die te ver gaan..

Well, let's just say goodbye to freedom of speach then... :twak:

hahahaha... ja hoor... hoe bedoel je overdrijven...
Beledigen en een hele groep over 1 kam scheren is heel makkelijk, maar voegt niks toe aan de discussie en creert alleen maar 2 deling wat niet nodig is. Niet echt intelligent overkomen en beledigen heb je niks aan. Vandaar dat sommige uitspraken van onze Max, maar ook van guests die niks toevoegen maar puur beledigen best aangepast mogen worden.
Vechters beledigen mag toch ook niet? om ff een voorbeeldje te noemen terwijl het gewoon een mening kan zijn van iemand......

max mulder shihan
26-01-2005, 19:56
Zucht en nog eens zucht, je lijkt echt op die berlusconi, probeert ook iedereen die zijn mening niet is toegedaan de mond te snoeren. Je zou het niet slecht doen in een van die landen waar de vrije meningsuiting niet zo gewaardeerd wordt. Ga lekker zo door jochie ,zo leren we de ware berlusconi kennen. Nou heb ik mij toch weer laten verleiden om met jou persoontje in discusie te gaan, dit was dus echt de laatste keer heb zinvollere dingen te doen, ik zou zeggen leef je uit.

Mickey
26-01-2005, 20:00
Italian heeft een lastig punt te pakken..
Het is nooit makkelijk te bepalen wanneer je nou moet ingrijpen.
Ik ben in principe tegen censuur! Maar ook tegen generalisering en
simplistisch gedrag.

De stelregel is dan ook: je mag alles zeggen, mits onderbouwd.

Nu is de kwestie Marokanen altijd lastig op dit forum..
Waarom? We hebben een aantal Marokaanse toppers in ons wereldje rondlopen.
En er zitten veel Marokaanse Jongens op bijvoorbeeld: MuayThai en / of Kickboxen. Niemand ziet graag zichzelf of zn trainingsmaatjes in een hoekje geduwd worden waar die niet thuis hoort.

Aan de andere kant hebben we te maken met een duidelijk probleem in Nederland.
En zoals met alles.. Als er niet meer over gesproken wordt kan dat 2 dingen
betekenen.. Of het bloed dood.. Of het word menes..

Daarom grijp ik persoonlijk als mod minder in in dergelijk topics..
(Tenzij het echt ronduit racistisch word) Ik zie het als een soort uitlaatklep
voor iedereen om zn frustraties toch kwijt te kunnen..

Want laten we wel wezen.. De frustratie neemt bij iedereen toe.

Italian*Berlusconi*
26-01-2005, 20:57
Mickey is helemaal correct....

Italian*Berlusconi*
26-01-2005, 21:01
Zucht en nog eens zucht, je lijkt echt op die berlusconi, probeert ook iedereen die zijn mening niet is toegedaan de mond te snoeren. Je zou het niet slecht doen in een van die landen waar de vrije meningsuiting niet zo gewaardeerd wordt.

jahoor. Wie heeft het hier over beperking van je vrijheid van meningsuitting???? het heeft met 1 woord te maken... en dat is respect.. Nu weet ik wat voor reacties hierop volgen en ben het met de meeste eens mits het om die groep 'kutmarrokanen' gaat. Je kan hier niet die hele bevolkings groep over 1 kam scheren... zoals jij dus doet met je uitspraken.
Dus wijffie ik probeer niemand de mond te snoeren, alleen enkel proberen laten inzien dat je niet iedereen, door een grote groep rotte appels, over 1 kam moet scheren.


Ga lekker zo door jochie ,zo leren we de ware berlusconi kennen. Nou heb ik mij toch weer laten verleiden om met jou persoontje in discusie te gaan, dit was dus echt de laatste keer heb zinvollere dingen te doen, ik zou zeggen leef je uit.

Is goed hoor poepie, maar let gewoon op je (domme) uitspraken...

edit..
en ik vind het jammer dat je gelijk op zo'n toontje verder gaat... maar laat ook weer wat van jouw als persoon zien. jammer.

Biiyen
26-01-2005, 22:00
Ik hoef mij nergens voor te schamen, en doe dat dan ook niet. :P




heb overigens liever 100 Nederlandse mongolen dan een 'NORMALE ' van jou soort.

Deze opmerking is gewoon ronduit bout en dat kun je niet menen, ik vind het zelfs onbehoorlijk om dat te zeggen. Als er had gestaan "dan een kut-marokkaantje" had ik er achter gestaan maar hiermee beledig je een hoop mensen die het niet verdienen. bv mijn schoolmaatje en trainingsmaatje. Die gasten verdienen het niet om nu continu met de nek te worden aangekeken omdat ze toevallig uit Marokko komen. Ik vind dat slecht want zo vervreem je ook de goede en dat is nu net niet de bedoeling.

Die jongen bij mij de in de klas zit volgt dus gewoon een HBO opleiding werkt om zijn studie te financieren en het belangrijkste, hij is gewoon Nederlander. Ja hij is moslim is bruin en heeft kort krulletjeshaar, maar is dat tegenwoordig werkelijk genoeg om iemand te veroordelen en te benadelen? Ik doe daar iig niet aan mee. De rechtsgang hier is nog altijd dat je onschuldig bent totdat het tegendeel is bewezen, en dat geld voor iedereen, dus ook voor Marokkanen.

max mulder shihan
26-01-2005, 23:47
Zoals al door mij eerder gezegd zullen er ook goede marokkanen zijn alleen ik ken ze niet. Inhoudelijk nog ff de vraag waarom heb jij gezegd dat ik het over turken heb gehad, is absolut niet ter sprake gekomen toen ik dit in een vorige post vermeldde heb je schijnbaar gemakshalve hieroverheen gelezen, jullie zijn erg selectief in je lezen en in je beantwoorden heren. Voor musollini jou provocerend en persoonlijk beledigend gezwets raakt mij niet ik heb dozijnen van jouw soort in mijn Dojo gehad dus jij denkt mij boos te kunnen maken en bij de mods proberen of ik niet op mijn vingers getikt word, of een ban of zo krijg, jochie zo ver laat ik het niet komen want dat ben jij niet waard je mag mijn schoenen nog niet poetsen verder ben jij voor mij van af nu ''persona non grata".

Biiyen
26-01-2005, 23:55
Zoals al door mij eerder gezegd zullen er ook goede marokkanen zijn alleen ik ken ze niet. Inhoudelijk nog ff de vraag waarom heb jij gezegd dat ik het over turken heb gehad, is absolut niet ter sprake gekomen toen ik dit in een vorige post vermeldde heb je schijnbaar gemakshalve hieroverheen gelezen, jullie zijn erg selectief in je lezen en in je beantwoorden heren. Voor musollini jou provocerend en persoonlijk beledigend gezwets raakt mij niet ik heb dozijnen van jouw soort in mijn Dojo gehad dus jij denkt mij boos te kunnen maken en bij de mods proberen of ik niet op mijn vingers getikt word, of een ban of zo krijg, jochie zo ver laat ik het niet komen want dat ben jij niet waard je mag mijn schoenen nog niet poetsen verder ben jij voor mij van af nu ''persona non grata".

Sorry Max heb ik idd vergeten. Ik zeg turk omdat jij zei "Koerd" en zover ik weet wonen de meeste koerden in Turkije daar bij de grens van Irak en dat gehele gebied eigenlijk.

Italian*Berlusconi*
26-01-2005, 23:56
Voor musollini jou provocerend en persoonlijk beledigend gezwets raakt mij niet ik heb dozijnen van jouw soort in mijn Dojo gehad dus jij denkt mij boos te kunnen maken en bij de mods proberen of ik niet op mijn vingers getikt word, of een ban of zo krijg, jochie zo ver laat ik het niet komen want dat ben jij niet waard je mag mijn schoenen nog niet poetsen verder ben jij voor mij van af nu ''persona non grata".

hahahaha....
wax on, wax off Max-san....

cactusdre
27-01-2005, 08:47
Las van de week in de krant dat marokanen geweerd werden op duik en vliegles. :?

Dat is toch schandalig? Terwijl ze zelf zo behulpzaam zijn. Sommige Imams roepen dit soort jongens op om homosexuelen vlieg en duikles te geven. :lol:

Mickey
27-01-2005, 09:02
*pakt gitaar*
*bouwt kampvuur*
*begint "koembajaaaaaaa koembajaaaaa" te zingen*

Iwan
27-01-2005, 09:18
Max, laat gaan man. En Italian maak je ook eens een keer zo druk over de andere partij. Ik hoor jou constant fiepen over wat onze forum-broeders zeggen maar bijna nooit over de tegenpartij.(slechte woordkeus ik weet het) Wees blij dat jij de laatste der Mohicanen bent die nog niet zwaar gefrustreerd is.
Wij zijn dat wel, en the numbers are increasing...

Maar probeer alsjeblieft zonder elkaar te beledigen verder te discussieren!

Mike
27-01-2005, 09:39
*pakt gitaar*
*bouwt kampvuur*
*begint "koembajaaaaaaa koembajaaaaa" te zingen*.

:lol:

Italian*Berlusconi*
27-01-2005, 10:53
*pakt gitaar*
*bouwt kampvuur*
*begint "koembajaaaaaaa koembajaaaaa" te zingen*


****joint Mickey****
*begint "koembajaaaaaaa koembajaaaaa" te zingen*
:lol: :lol: :lol:

Italian*Berlusconi*
27-01-2005, 10:57
Max, laat gaan man. En Italian maak je ook eens een keer zo druk over de andere partij. Ik hoor jou constant fiepen over wat onze forum-broeders zeggen maar bijna nooit over de tegenpartij.(slechte woordkeus ik weet het) Wees blij dat jij de laatste der Mohicanen bent die nog niet zwaar gefrustreerd is.
Wij zijn dat wel, en the numbers are increasing...

Maar probeer alsjeblieft zonder elkaar te beledigen verder te discussieren!

eeehhhmmm ik was niet de eerste die denigrerend begon te doen... maar goed...
Je hoort mij constant fiepen over wat onze forumbroeders zeggen.... vind je het gek.. kijk wat er gezegd word door 2 of 3 man hierzo.
Bijna nooit over de tegenpartij... als je goed leest weet je dat ik het zwaar afkeur wat er gebeurt.. maar moet ik dan lekker onnozel mee gaan lullen met mijn 'forum broeders' omdat ze toevallig op hetzelfde forum posten??
Ik begrijp dat een groep gefrustreerd is... maar maakt niet goed dat een hele bevolkings groep beledigd / over 1 kam geschoren wordt hier door 2 of 3 personen. believe me die groep ben ik ook spuug zat.
Ik ben niet gefrustreerd nee, niet op jullie manier. Ik probeer hier nuchter over na te denken en laat mn emoties dit niet leiden.
En over elkaar beledigen zie mijn eerste zin.

Italian*Berlusconi*
27-01-2005, 10:59
Snap het van Italian dan ook niet waarom hij daarover begint, maar goed.

wat snap je niet, rappe??

Iwan
27-01-2005, 11:06
Okee dan Italian, we begrijpen elkaar.

Italian*Berlusconi*
27-01-2005, 11:10
Waarom zou je nu censuur over dit onderwerp willen? Als dit soort dingen zelfs hier niet gezegd of besproken kunnen worden (en ja, dan doel ik ook op de 'nekschot' - achtige opmerkingen), vraag ik me af waar dat dan wel zo moeten. Die dingen worden nu eenmaal zo gevoeld en daarom moeten en mogen ze ook zo gezegd worden.

omdat dat niks toevoegd aan de discussie... het is geen oplossing.. maar puur een frustratie opmerking van iemand.
Na sommige gala's ben ik ook gefrustreerd, maar geeft mij niet het recht om een pro vechter af te gaan kraken, om maar weer dat voorbeeld te gebruiken.

Italian*Berlusconi*
27-01-2005, 11:12
Okee dan Italian, we begrijpen elkaar.

nogmaals.. nothing personal (tenzij ik natuurlijk persoonlijk aangevallen word), snap sommige uittingen wel, maar puur op je emotie afgaan is niet (altijd) de oplossing.

Iwan
27-01-2005, 11:14
Waarom zou je nu censuur over dit onderwerp willen? Als dit soort dingen zelfs hier niet gezegd of besproken kunnen worden (en ja, dan doel ik ook op de 'nekschot' - achtige opmerkingen), vraag ik me af waar dat dan wel zo moeten. Die dingen worden nu eenmaal zo gevoeld en daarom moeten en mogen ze ook zo gezegd worden.

omdat dat niks toevoegd aan de discussie... het is geen oplossing.. maar puur een frustratie opmerking van iemand.
Na sommige gala's ben ik ook gefrustreerd, maar geeft mij niet het recht om een pro vechter af te gaan kraken, om maar weer dat voorbeeld te gebruiken.

Beste Italian. (ben jij Yara trouwens?)
Ik denk niet dat er een oplossing is voor dit probleem, daar de politiek en de grondwet in Nederland te zwak zijn om dergelijke problemen aan te pakken.
Zou anders dit fantastische Balkellende kabinet de problemen niet al opgelost of aangepakt hebben?

Bij mij leeft het gevoel dat het al te lang een rotzooitje in mijn huis is, en dat ik zelfs maar eens moet gaan opruimen.
Ik weet ook wel dat dat eigenlijk niet kan, maar dankzij Den Haag gaan mensen wel zo denken.

Italian*Berlusconi*
27-01-2005, 11:20
Yara??? je bedoelt die D4blabla...??
Come on..... als je twijfelt vraag een van de mods anders ff..

Iwan
27-01-2005, 11:24
Yara??? je bedoelt die D4blabla...??
Come on..... als je twijfelt vraag een van de mods anders ff..

Neeee man, no offense.
Ik vergis me gewoon, ik dacht dat jij iemand anders was.