PDA

View Full Version : Zelfde gozer ?



Sjaak
25-01-2005, 22:03
Justitie verdenkt zeventien Rotterdamse jongens tussen de negen en zestien jaar van het verkrachten van een 13-jarig meisje.
Vrijdag liet de persofficier van justitie weten dat de jongens het meisje meermalen misbruikten in kelderboxen en een woning op Rotterdam-zuid. Het merendeel van de verdachten heeft bekend.

Een van de verdachten is de 16-jarige jongen die er door justitie van wordt verdacht dat hij op 20 december op de Beijerlandselaan in Rotterdam een 15-jarige jongen heeft doodgestoken. In die zaak zitten in totaal zes jongeren vast.

De jongens misbruikten het meisje in april, mei en oktober. Het slachtoffer deed in december aangifte. Sinds die tijd zijn vier van de verdachten in een jeugdinrichting geplaatst voor andere misdaden. Acht jongens zijn naar aanleiding van de zedenzaak vastgezet. Twee moeten nog voor de rechter verschijnen en de 9-jarige jongen kan vanwege zijn leeftijd niet strafrechtelijk vervolgd worden. De Raad voor de Kinderbescherming is ingelicht.

Dit is toch echt niet te geloven zeg, wat een asociaal teringtuig zeg, nekschot :evil: Hoe is het mogelijk dat dit tuig gewoon vrij rondloopt :?

Biiyen
25-01-2005, 22:08
Ik had dit idd gisteren al gelezen en het is gewoon absurd dat die gasten vallen onder jeugdrecht.... Bij zo'n misdrijf hoort gewoon volwassen recht. Maar ja wel leven in Nederland dus ze krijgen een fijne taakstraf en dat was het dan.

Ralph
25-01-2005, 22:08
Damn! Als je verdacht wordt van het doodsteken van iemand dan mag je van mij voorlopig vastgezet worden, ookal is nog niet bewezen dat je het gedaan hebt. Het idee alleen dat er zo'n smerige moordenaar vrij rondloopt..... brrrrr. En je ziet wat ervan komt.

Nickuraba
25-01-2005, 22:19
vuile schoften! dit soort volk moet je aanpakken met zero tolerance

Sjaak
25-01-2005, 22:21
Jij weet dat, ik weet dat, de meeste Nederlanders weten dat en toch gebeurd het niet :? Hoe zou dat nu toch komen ? Wellicht dat 5 km te hard rijden een grotere misdaad is in de ogen van justitie :evil:

a.s.c.
26-01-2005, 09:48
kapot maken die gasten... ophangen aan de voeten en laten gebruiken als openbare trapzak

Jay Hoov
26-01-2005, 09:51
kapot maken die gasten... ophangen aan de voeten en laten gebruiken als openbare trapzak

Vergeet mij niet te bellen...ff m'n levertrap oefenen!!!!

Mickey
26-01-2005, 09:54
Vieze Vuile HONDEN!
Achterbakse Teringlijers..

Ik besef me dat dit een cliche wordt.. En misschien ongenuanceerd kan overkomen maar:

NEKSCHOT

a.s.c.
26-01-2005, 10:16
kapot maken die gasten... ophangen aan de voeten en laten gebruiken als openbare trapzak

Vergeet mij niet te bellen...ff m'n levertrap oefenen!!!!

Als ik die smeerlappen te pakken zou krijgen zou ik dat zeker doen :D

Judas
26-01-2005, 12:15
Effe een enkeltje Abu Ghraib geven :twak:

max mulder shihan
26-01-2005, 12:27
Vieze Vuile HONDEN!
Achterbakse Teringlijers..

Ik besef me dat dit een cliche wordt.. En misschien ongenuanceerd kan overkomen maar:

NEKSCHOT

Micky, heeft zijn mening ook aardig bijgestelt, en begrijpelijk :thumbs:

max mulder shihan
26-01-2005, 12:31
Waar kwamen deze fijne jongelieden vandaan oorspronkelijk gezien, zou dat graag willen weten voor de statistieken ,verder maakt het mij geen eene moer uit , oorspronkelijk Nederlands of niet , opruimen die handel :twak:

Biiyen
26-01-2005, 12:47
Waar kwamen deze fijne jongelieden vandaan oorspronkelijk gezien, zou dat graag willen weten voor de statistieken ,verder maakt het mij geen eene moer uit , oorspronkelijk Nederlands of niet , opruimen die handel :twak:

Ik kan het wel zeggen maar je vraagt naar de bekende weg Max. Maar oorspronkelijk gezien komen ze uit Nederland. :wink:

Groepsverkrachtingen is trouwens echt een allochtone aangelegenheid. Kun je niet betwisten is een feit. tik maar eens in google "Groepsverkrachting rotterdam" of "groepsverkrachting Amsterdam" of Den haag ... de was lijst aan resultaten spreken boekdelen. Tik daarna eens in "Groepsverkrachting friesland" of Limburg, je krijgt amper resultaten. Komt dat omdat wij anders zijn in Limburg of Friesland? nee hier wonen nu eenmaal minder Marocjes en allochjes en als ze hier wonen dan wonen ze verspreid.

ashi76
26-01-2005, 13:16
Vieze Vuile HONDEN!
Achterbakse Teringlijers..

Ik besef me dat dit een cliche wordt.. En misschien ongenuanceerd kan overkomen maar:

NEKSCHOT


Mickey = correct !!