PDA

View Full Version : Gratis bellen via internet



Sjaak
25-01-2005, 23:34
Was gisteren bij iemand en die belde geheel gratis via internet, iemand idee hoe dat werkt ?

Sjaak

Daniel
25-01-2005, 23:40
www.skype.com en www.wanadoo.nl

wanadoo heeft momenteel een actie voor 22,50 per maand voor adsl en telefonie, wij verkopen het in de winkel alleen op dit moment een snelheid van 512mb, heb me door een vertegwoordiger van wanadoo laten vertellen dat hetzelfde systeem straks ook met een 4m/bit snelheid komt, wacht daar zelf nog even op..

Nicky
25-01-2005, 23:51
Waarom heb je hem het niet gevraagd Sjaak ?

mossad
26-01-2005, 02:28
Skype is the shit!

NTT-FX
26-01-2005, 08:46
Skype is erg leuk inderdaad ;)
Hou er wel rekening mee dat je alleen tussen 2 pc's gratis kunt 'bellen' van je pc naar een gewone telefoon kost wel degelijk geld.
Heel erg weinig maar toch... ;)

Sjaak
26-01-2005, 09:24
Waarom heb je hem het niet gevraagd Sjaak ?

Ik heb het hem gevraagd maar er was een kleine taalbarriere :lol: en ik kon hem niet helemaal volgen. Weet wel dat het gratis bellen was ook naar landen hier ver vandaan. Maar hij zou me het nog proberen uit te leggen in het Engels via de mail, ben benieuwd :lol:

harry
26-01-2005, 10:17
www.skype.com en www.wanadoo.nl

wanadoo heeft momenteel een actie voor 22,50 per maand voor adsl en telefonie, wij verkopen het in de winkel alleen op dit moment een snelheid van 512mb, heb me door een vertegwoordiger van wanadoo laten vertellen dat hetzelfde systeem straks ook met een 4m/bit snelheid komt, wacht daar zelf nog even op..

Volgens mij was die test pas bij kassa.
Gratis is dus niet gratis!(altijd incl abbbo of start-tarief) (alleen zoals ntt-fx zegt tussen 2 pc's)
Belgedrag afhankelijk zou men voordeel kunnen halen uit het bellen over internet.
Al bij al schiet je er op dit moment nog weinig mee op :?

Dutch Dynamite
26-01-2005, 13:00
Skype idd; alleen microfoontje aanschaffen

Daniel
26-01-2005, 15:18
www.skype.com en www.wanadoo.nl

wanadoo heeft momenteel een actie voor 22,50 per maand voor adsl en telefonie, wij verkopen het in de winkel alleen op dit moment een snelheid van 512mb, heb me door een vertegwoordiger van wanadoo laten vertellen dat hetzelfde systeem straks ook met een 4m/bit snelheid komt, wacht daar zelf nog even op..

Volgens mij was die test pas bij kassa.
Gratis is dus niet gratis!(altijd incl abbbo of start-tarief) (alleen zoals ntt-fx zegt tussen 2 pc's)
Belgedrag afhankelijk zou men voordeel kunnen halen uit het bellen over internet.
Al bij al schiet je er op dit moment nog weinig mee op :?


wanneer je livebox hebt van wanadoo betaal je 1m95 extra op je adsl abonnement waardoor je gratis naar alle vaste nummers in Nederland kunt bellen, zonder dat die een speciaal progframma nodig hebben. Dus je hebt gelijk voor 1,95 bel je in heel Nederland gartis naar alle vaste nummers en goedkoper naar mobiel :!: