PDA

View Full Version : Het noorden autonoom en Limburg en Brabant naar Duitsland



Biiyen
26-01-2005, 09:20
Gisteren het gekke bericht dat de Noordelijke provincies autonoom zouden moeten worden en vandaag een berichtje van de Rechtse Duitse Partij de NPD. "De maas is de natuurlijke grens van Duitsland", "De USA heeft Duitsland aangezet tot de 2de wereldoorlog" en "Duitsland is daardoor in een te klein jasje gestopt".

Als dit allemaal wordt doorgevoerd zijn we weer terug in de goede oude tijd van de Republiek der Zeeven Vereenigde Provinciën. Beter bekent als de gouden eeuw. Voor de randstedelingen dan.... ik daarentegen moet snel Duits gaan leren voordat mijn nieuwe heersers het land bezetten.

Dus mensen van nu af aan communiceer ik enkel alleen nog maar in mijn natuurlijke taal......

GIB MIR DEIN FARRAT!!!!
--------------------------------------------------------------------
Duitse NPD wil delen van Nederland inlijven

UTRECHT - 25/01/05 - De Duitse NPD-deelstaatparlementariër Klaus-Jürgen Menzel heeft dinsdag gepleit voor de bezetting van een deel van Nederland. De extreem-rechtse politicus vindt dat de Duitse westgrens langs de Maas moet lopen en dat ook de oostgrens moet worden opgeschoven.

In een interview met persbureau Associated Press stelt Menzel verder dat de Verenigde Staten de Duitsers de Tweede Wereldoorlog hebben opgedrongen en dat de schuld voor het grootste conflict in de Europese geschiedenis niet hoofdzakelijk bij de nazi's ligt. De NPD-afdeling Saksen kwam vorige week ook al in opspraak, toen doordat de twaalf NPD-afgevaardigden demonstratief wegliepen bij een herdenking van de slachtoffers van Auschwitz in het deelstaatparlement.

Het pleidooi voor meer 'Lebensraum' van Menzel sluit aan bij de oude stelling van Adolf Hitler dat Duitsland door fouten in het verleden in een te klein jasje is geperst. Als de Nederlands-Duitse grens geherdefinieerd wordt naar het voorstel van Menzel, zouden grote delen van Limburg en Brabant Duits grondgebied worden. De NPD'er stelt dat de Maas de 'natuurlijke grens' van Duitsland is.

De neonazistische NDP behaalde in het Oost-Duitse Saksen bij de verkiezingen in oktober ruim 9 procent van de stemmen. Een poging van de Duitse justitie eind 2003 om de partij door de rechter te laten verbieden, mislukte.

© Tiscali/Novum

Mickey
26-01-2005, 09:36
Iemand nog een MP5 in de aanbieding?

Biiyen
26-01-2005, 09:46
Iemand nog een MP5 in de aanbieding?

Max Payne heeft er een....... Toevallig gisteren nog ff gespeeld.

Anonymous
26-01-2005, 10:32
Wij hebben thuis wel een m1 liggen, maar dat stelt niet veel voor. Mag niet automatisch! Kan wel, maar mag niet.

max mulder shihan
26-01-2005, 12:25
Gelderland ,altans een deel daarvan hoorde vroeger bij kleef ,blijf weinig over van
Nederland als dit soort idioote ideeen doorgang vinden. moet never en nooit gebeuren ,ik vind eigenlijk dat wij nog wel vlaanderen er weer bij mogen halen :wink: