PDA

View Full Version : gratis cannabiszaden bij nieuwe revu



Anonymous
26-01-2005, 11:53
Bij de nieuwe Revu van vandaag krijg je gratis twee zaadjes waarmee je volgens het blad binnen een hlaf jaar voor € 2000,-- aan cannabis kunt kweken.

Even een vraagje aan de kenners. Klopt het dat je met twee planten (twee zaadjes dus...) t.w.v. € 2000,-- kunt kweken? Als dat namelijk zo is lijkt het me erg rendabel en denk ik dat ik die zaadjes binnenkort maar even in de grond stop 8)

Mike
26-01-2005, 11:58
2 zaadjes ?

hahahaha nou succes ,ik zou als ik jou was nog niet mn baan opzeggen ofzo. Ik denk niet eens dat je 1 plantje de grond uit krijgt met die 2 zaadjes

Anonymous
26-01-2005, 12:00
Zeg dat je uit een plant 20 tot 60 gram kunt halen in 2 a 3 maanden met een lamp. Dat is Zeg dat je in totaal 100 gram hebt in 2 a 3 maanden. Dat is dan maar 300 euro. Dus ongeveer 600 Euro per half jaar.

Anonymous
26-01-2005, 12:01
Zeg dat je uit een plant 20 tot 60 gram kunt halen in 2 a 3 maanden met een lamp. Zeg dat je uit die 2 planten 100 gram in totaal hebt na 2 a 3 maanden. Dat is dan maar 300 euro. Dus ongeveer 600 Euro per half jaar.

Anonymous
26-01-2005, 12:03
Zeg dat je uit een plant 20 tot 60 gram kunt halen in 2 a 3 maanden met een lamp. Dat is Zeg dat je in totaal 100 gram hebt in 2 a 3 maanden. Dat is dan maar 300 euro. Dus ongeveer 600 Euro per half jaar.

damn, dat is nog veel!! en dat uit twee plantjes...stel je voor dat je 20 platen op je zolder hebt staan; is dus € 6000 per half jaar :shock:

Anonymous
26-01-2005, 12:04
hoeveel planten mag je eigenlijk kweken "voor eigen gebruik"?

Mike
26-01-2005, 12:08
Zeg dat je uit een plant 20 tot 60 gram kunt halen in 2 a 3 maanden met een lamp. Zeg dat je uit die 2 planten 100 gram in totaal hebt na 2 a 3 maanden. Dat is dan maar 300 euro. Dus ongeveer 600 Euro per half jaar.

ja maar je moet toch een mannetjes plant hebben ofzo . En stekkies en dan een kloon maken enz enz Anders is t gewoon troep wat er aan komt te hangen als er uberhaupt al rookbare toppen aan komen. Ik weet t ook niet precies maar zo makkelijk gaat t allemaal niet iig. De kans dat de 2 zaadjes die je krijgt uiteindelijk een wietgevende plant worden is volgens mij erg klein.

Anonymous
26-01-2005, 12:13
Zeg dat je uit een plant 20 tot 60 gram kunt halen in 2 a 3 maanden met een lamp. Zeg dat je uit die 2 planten 100 gram in totaal hebt na 2 a 3 maanden. Dat is dan maar 300 euro. Dus ongeveer 600 Euro per half jaar.

ja maar je moet toch een mannetjes plant hebben ofzo . En stekkies en dan een kloon maken enz enz Anders is t gewoon troep wat er aan komt te hangen als er uberhaupt al rookbare toppen aan komen. Ik weet t ook niet precies maar zo makkelijk gaat t allemaal niet iig. De kans dat de 2 zaadjes die je krijgt uiteindelijk een wietgevende plant worden is volgens mij erg klein.

Ik heb er ook geen verstand van maar d'r zit een handleiding bij hoe je de planten moet laten groeien en als je die mag geloven, zijn de toppen van deze soort cannabis kwalitatief erg goed.

Judas
26-01-2005, 12:19
Zeg dat je uit een plant 20 tot 60 gram kunt halen in 2 a 3 maanden met een lamp. Zeg dat je uit die 2 planten 100 gram in totaal hebt na 2 a 3 maanden. Dat is dan maar 300 euro. Dus ongeveer 600 Euro per half jaar.

Ja en vergeet niet dat je ook behoorlijk wat kwijt bent aan energiekosten(lampen verbruiken veel). Of je moet natuurlijk op slechte voet met je buurman leven en effe flink van zijn ernergie aftappen :roll:

Judas
26-01-2005, 12:21
hoeveel planten mag je eigenlijk kweken "voor eigen gebruik"?

5 planten voor eigen kweek.

Biiyen
26-01-2005, 12:23
hahaha stop maar met werken en stop die dingen in grond......

Maar ff serieus. Je hebt altijd veel uitval bij zaadjes, je kan er pas wat van zeggen als je zaadje een stekje is geworden. En dan nog is de kans groot dat je stekje het niet gaat redden. Daarom neem je als je 150 plantjes gaat zetten 5-10% marge omdat er veel kapot gaan of niet volwaardig groeien. Met je 2 zaadjes zonder lampen, voeding en luchtcirculatie mss een gram of 40 gram. en dan heb je nadat het gedroogd is 15 tot 20 gram weed van discutable kwaliteit. 1 Gram heeft straatwaarde van 2-4 euro (kwaliteit), of zoek een gewillige mof, fransoos of VMBO debiel die je meer geeft

Veel succes met je kapitaal

Anonymous
26-01-2005, 12:26
hoeveel planten mag je eigenlijk kweken "voor eigen gebruik"?

5 planten voor eigen kweek.

5 x € 300.....per half jaar, legaal!! damn das niet verkeerd. maar eh, d'r moet toch ergens een addertje onder het gras zitten, anders zou iedereen dit toch doen?

Anonymous
26-01-2005, 12:31
hahaha stop maar met werken en stop die dingen in grond......

Maar ff serieus. Je hebt altijd veel uitval bij zaadjes, je kan er pas wat van zeggen als je zaadje een stekje is geworden. En dan nog is de kans groot dat je stekje het niet gaat redden. Daarom neem je als je 150 plantjes gaat zetten 5-10% marge omdat er veel kapot gaan of niet volwaardig groeien. Met je 2 zaadjes zonder lampen, voeding en luchtcirculatie mss een gram of 40 gram. en dan heb je nadat het gedroogd is 15 tot 20 gram weed van discutable kwaliteit. 1 Gram heeft straatwaarde van 2-4 euro (kwaliteit), of zoek een gewillige mof, fransoos of VMBO debiel die je meer geeft

Veel succes met je kapitaal

Ik snap wel dat je met twee zaadjes niet ver komt, maar m'n vraag was eigenlijk of de stelling van de nieuwe revu klopte (twee zaadjes=€ 2000 aan cannabis). Klopt dus bij lange na niet.

B3 lik3 M3
26-01-2005, 12:45
Waarschijnlijk krijg je gewoon meuk..
En het addertje is er niet.. mits je het voor eigen gebruik nuttigt... :wink:

micha
26-01-2005, 12:51
er mogen nooit mar dan ook nooit mannetjes bij zitten :?

cactusdre
26-01-2005, 15:09
hahaha stop maar met werken en stop die dingen in grond......

Maar ff serieus. Je hebt altijd veel uitval bij zaadjes, je kan er pas wat van zeggen als je zaadje een stekje is geworden. En dan nog is de kans groot dat je stekje het niet gaat redden. Daarom neem je als je 150 plantjes gaat zetten 5-10% marge omdat er veel kapot gaan of niet volwaardig groeien. Met je 2 zaadjes zonder lampen, voeding en luchtcirculatie mss een gram of 40 gram. en dan heb je nadat het gedroogd is 15 tot 20 gram weed van discutable kwaliteit. 1 Gram heeft straatwaarde van 2-4 euro (kwaliteit), of zoek een gewillige mof, fransoos of VMBO debiel die je meer geeft

Veel succes met je kapitaal

Ik snap wel dat je met twee zaadjes niet ver komt, maar m'n vraag was eigenlijk of de stelling van de nieuwe revu klopte (twee zaadjes=€ 2000 aan cannabis). Klopt dus bij lange na niet.

Misschien als je het in de USA gaat verkopen maar dat raad ik niet aan. :wink:

Italian*Berlusconi*
26-01-2005, 15:10
heel goed verzorgen die plantjes... en goeie lampen etc gebruiken....
Anders denk ik niet dat je er wat van gaat roken.... of iig dat het lekker is of niet.
Succes. hahahaa

Mike
26-01-2005, 15:45
er mogen nooit mar dan ook nooit mannetjes bij zitten :?

oh ok , ik wist niet of t nou mannetjes of vrouwtjes moestne zijn

maar kan je dat al aan t zaadje zien eigenlijk ? Waarschijnlijk niet , of wel?

En aan de anderen hier nog een vraag

wat is dat kloon verhaal dan ? Dan kloon je een goede plant ofzo? En daar maak je stekkies van ? Ik gok maar wat hoor , ben gewoon benieuwd

cactusdre
26-01-2005, 16:16
er mogen nooit mar dan ook nooit mannetjes bij zitten :?

oh ok , ik wist niet of t nou mannetjes of vrouwtjes moestne zijn

maar kan je dat al aan t zaadje zien eigenlijk ? Waarschijnlijk niet , of wel?

En aan de anderen hier nog een vraag

wat is dat kloon verhaal dan ? Dan kloon je een goede plant ofzo? En daar maak je stekkies van ? Ik gok maar wat hoor , ben gewoon benieuwd

Je moet met een vergrootglas kijken. Als het een vrouwtje is zitten er kleine tietjes op.

micha
26-01-2005, 16:25
er mogen nooit mar dan ook nooit mannetjes bij zitten :?
wat is dat kloon verhaal dan ? Dan kloon je een goede plant ofzo? En daar maak je stekkies van ? Ik gok maar wat hoor , ben gewoon benieuwd

klopt als je stekkies hebt weet je zeker dat je een goede plant krijgt