PDA

View Full Version : Vertel hier je grootste sexblunder...



phranq
28-01-2005, 14:31
We zijn nou toch lekker bezig...laat maar horen...:)

Highline
28-01-2005, 14:32
nou vertel dan?

Kim
28-01-2005, 14:32
ik heb er geen gelukkig hahaha!

phranq
28-01-2005, 14:34
nou vertel dan?

Ik w8 even af hoe erg die van jullie zijn....:D

Highline
28-01-2005, 14:40
nou vertel dan?

Ik w8 even af hoe erg die van jullie zijn....:D

tja dan gaat er natuurlijk niets gebeuren he.. wie het topic start moet ook beginnen :thumbs:

Arjan
28-01-2005, 14:44
een ellendig broertje van die chiack zag nix ik heb geen verdere blunders

phranq
28-01-2005, 14:44
nou vertel dan?

Ik w8 even af hoe erg die van jullie zijn....:D

tja dan gaat er natuurlijk niets gebeuren he.. wie het topic start moet ook beginnen :thumbs:

Ok, zit wat in...sjit..:)

**edit**

Jay Hoov
28-01-2005, 14:52
Zitten hier nog gevolgen aan???

Highline
28-01-2005, 14:52
jezus dat is wel heel erg phranq hahahhaa jezus ik lig hier ecth dubbel, wat een grap

Anonymous
28-01-2005, 14:53
keep 'm coming! :thumbs:

Jay Hoov
28-01-2005, 14:55
keep 'm coming! :thumbs:

Durf je wel...GUEST!!!!!

Highline
28-01-2005, 14:55
Phranq a.k.a mister cumshot from hell!

Ralph
28-01-2005, 14:56
keep 'm coming! :thumbs:

Mooie woordkeuze! :thumbs:

phranq
28-01-2005, 14:56
Zitten hier nog gevolgen aan???

Nee hoor, schaam je vooral niet Jay Hoov.....:)

phranq
28-01-2005, 14:57
Phranq a.k.a mister cumshot from hell!

Volgens mij ben jij aan de beurt... :twisted:

Jay Hoov
28-01-2005, 14:57
Phranq a.k.a mister cumshot from hell!

Whahaha..Ik lig in een deuk...Op m'n werk, zal m'n baas leuk vinden!!!

Phranq..A.K.A. "the shooter"...!!!!

Highline
28-01-2005, 14:58
Phranq a.k.a mister cumshot from hell!

Volgens mij ben jij aan de beurt... :twisted:

hahaha nou ja ik heb nog niet van die bloobers meegemaakt gelukkig :thumbs: voor dat soort gevallen hebben ze de condoom uitgevonden he

phranq
28-01-2005, 15:00
Da's lullig....als er niet gauw meer blunders bij komen zal ik ff moeten gaan editen..haha

Highline
28-01-2005, 15:03
Da's lullig....als er niet gauw meer blunders bij komen zal ik ff moeten gaan editen..haha

vrees niet, ik sla het verhaal wel ff op, screenshotje is zo gemaakt hahaha

phranq
28-01-2005, 15:05
Waar ben ik aan begonnen.... :roll:

Ralph
28-01-2005, 15:07
Mijn eerste keer beffen was niet zo'n groot succes. Het meisje en ik waren allebei hardstikke dronken (1-night stand) en ik bakte er niet zo veel van, getuige haar woorden: "Hou er maar mee op, dit schiet niet op!" Das erg grappig als je je daar volkomen dronken uit ligt te sloven! Ik moest hard lachen en zij werd een beetje boos. Gelukkig was ze zelf ook hardstikke dronken, zodat het pijpen ook nergens op leek ==> dat levelde het weer een beetje uit. Verklaart ook waarom het bij een 1-night stand is gebleven. :thumbs:

Zo phranq hoef je je verhaaltje niet te editten. Nu de rest!!

phranq
28-01-2005, 15:09
ik heb er geen gelukkig hahaha!

Je mag er ook 1 van Iwan vertellen hoor... :lol:

Kim
28-01-2005, 15:11
ok hier een van Iwan dan:






hahaha nee echt niet! Wij hebben allebei nog geen
blunders gemaakt volgens mij hahaha!

phranq
28-01-2005, 15:15
Als je het ons maar als eerst laat weten als er wat mis gaat bij het rimmen.... :mrgreen:

Muay Thai Elite
28-01-2005, 15:15
Wat is sex?

Kim
28-01-2005, 15:16
hou je adem er maar niet op in... :lol:

Arjan
28-01-2005, 15:17
Ralph _0_

Highline
28-01-2005, 15:18
Wat is sex?

dat is the real thing in plaats van via het internet te kletsen met dames die je proberen op te winden, moet je ook eens proberen joh, das leuk!

Muay Thai Elite
28-01-2005, 15:23
Wat is sex?

dat is the real thing in plaats van via het internet te kletsen

Dan sex ik altijd door de telefoon......

Jay Hoov
28-01-2005, 15:30
Phranq....vertel ff over die mannelijke thai die je naaide!!!!!

Biiyen
28-01-2005, 15:33
Phranq....vertel ff over die mannelijke thai die je naaide!!!!!


hahahhahhahahhaa geweldigenoten!

Daniel
28-01-2005, 15:42
wel eens een romantische cd gemaakt voor tijdens de daad, en dan bijna op het moment supreme het nummer "de pizzahut" horen omdat je die er per ongeluk tussen gebrand hebt, neem van mij aan je lach inhouden is niet even makkelijk dan..

harry
28-01-2005, 15:44
Eeh dat je zo dronken bent dat je hem niet omhoog krijgt???

Mmm zal wel aan jou liggen heb ik normaal geen last van... :roll:

phranq
28-01-2005, 15:45
Phranq....vertel ff over die mannelijke thai die je naaide!!!!!

:twak:

carlito
28-01-2005, 15:47
Tijdens sexen 2 keer achter elkaar naam van een andere meisje noemen. :oops:

Ralph
28-01-2005, 15:51
Eeh dat je zo dronken bent dat je hem niet omhoog krijgt???

Mmm zal wel aan jou liggen heb ik normaal geen last van... :roll:

Was die naar mij gericht? Hem omhoog krijgen was geen probleem. De drank had alleen wel invloed op mijn befprestaties die avond :maskills:

redjuh
28-01-2005, 15:57
in dronken slaap tegen meisje dat naast me lag aangereden en ondergespoten... inclusief de lakens enzo. en dan wakkergestompt worden...

phranq
28-01-2005, 15:59
in dronken slaap tegen meisje dat naast me lag aangereden en ondergespoten... inclusief de lakens enzo. en dan wakkergestompt worden...

Whahahaha..... :thumbs:

Silat
28-01-2005, 16:08
Phranq wat heb je jezelf aangedaan door deze topic te starten :lol:

Ik woonde in een oud maar enorm gehorig huis. Lekker pompen op de beat van DJ Jean... is die cd afgelopen...
tja heerlijk hoor je dat gesmak en gehijg op je krakende bed..
nadat ik explodeerde hoorde ik mijn moeder kuchend de trap aflopen.. ze had de was opgehangen :lol:



Niet echt een blunder, maar wel genant want mijn vriendin durfde niet meer naar beneden :oops: en beneden zat visite toen we daar aankwamen :lol:

Ik :D 8)
vriendin :oops: :oops: :oops:

phranq
28-01-2005, 16:09
Phranq wat heb je jezelf aangedaan door deze topic te starten :lol:

Ik ken gelukkig weinig schaamte..... :lol:

Justinian
28-01-2005, 16:10
in dronken slaap tegen meisje dat naast me lag aangereden en ondergespoten... inclusief de lakens enzo. en dan wakkergestompt worden...
LMAO! :lol:

Jay Hoov
28-01-2005, 16:16
Phranq wat heb je jezelf aangedaan door deze topic te starten :lol:

Ik ken gelukkig weinig schaamte..... :lol:

Dat is wel duidelijk ja...

Ton
28-01-2005, 16:43
LMFAO Hahaha prachtige verhalen !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Anonymous
28-01-2005, 16:55
Ik zeg NIX!

phranq
28-01-2005, 17:48
Ik zeg NIX!

Beetje jammer.....zo erg dan? Ik beloof je dat ik niet zal lachen...... 8)

TommySoprano
28-01-2005, 18:21
hahaha phranq en dan te bedenken dat een maat van me een keer ergens langs de snelweg met jou heeft afgesproken om een partij vechtfilms over te kopen dat had zo te lezen ook heel anders af kunnen lopen
(weet niet of je dat nog weet btw) :thumbs: :thumbs:

phranq
28-01-2005, 18:54
hahaha phranq en dan te bedenken dat een maat van me een keer ergens langs de snelweg met jou heeft afgesproken om een partij vechtfilms over te kopen dat had zo te lezen ook heel anders af kunnen lopen
(weet niet of je dat nog weet btw) :thumbs: :thumbs:

Snap niet goed wat het een met het ander te maken heeft eerlijk gezegd... :?

ROIDRAGE
28-01-2005, 19:19
ik en mijn sparrings partner stonden eens onder de douche. Het was een veels te klein cabinetje. En al die buizen van het water toevoer waren zichtbaar en vreselijk heet. en toen kwam ik op het formidabele idee om eens ff haar pussy es ff te eten. Ik buig dus door mijn knieeen. en voel dat ik met mijn ass op zo'n hete buis heb plaats genomen. Ik sprong op en moest ff vloeken. mijn sparrings partner kwam niet meer bij maar ze daarna goed getroost. :D

Justinian
28-01-2005, 19:26
LMAO@Marb! :lol: :thumbs:

phranq
28-01-2005, 19:27
HAHAHA Me 2!! :thumbs:

TommySoprano
28-01-2005, 19:28
niets eigenlijk was ook geen aanval! was meer een vraag haha hij zat laatst hier(die vriend)en zei dat ie bij jou een keer wat gekocht had das alles, ik dacht ik maak er een verhaaltje aan :D en om een beetje in de sfeer te blijven........ :wink:

phranq
28-01-2005, 19:40
niets eigenlijk was ook geen aanval! was meer een vraag haha hij zat laatst hier(die vriend)en zei dat ie bij jou een keer wat gekocht had das alles, ik dacht ik maak er een verhaaltje aan :D en om een beetje in de sfeer te blijven........ :wink:

Ah, okeej...no problem.. :thumbs:

harry
28-01-2005, 19:42
Eeh dat je zo dronken bent dat je hem niet omhoog krijgt???

Mmm zal wel aan jou liggen heb ik normaal geen last van... :roll:

Was die naar mij gericht? Hem omhoog krijgen was geen probleem. De drank had alleen wel invloed op mijn befprestaties die avond :maskills:

Nop was eigen ervaring :roll:

Wheelie
29-01-2005, 15:23
Dus niemand van jullie heeft ooit tijdens het pijpen een scheet gelaten in een chicks gezicht

Anonymous
29-01-2005, 15:36
1tje: Ooit had ik eens een enorm lekkere meid. Miranda. Maar dat was nog in mijn ´ik heb schijt aan alles´ en mijn ´vreemdgaantijd´.
Echter wist ik dat dit een lekker wijf was, die ik toen niet wou laten gaan, zoals ik dat normaal wel zou doen. Dus ik deed heel hard mijn best om niet vreemd te gaan. Toen was ik eens een keer dronken op een of andere schoolbal. De dag erna werd ik wakker met een ontieglijk lelijke hoeretige punkwijf met hanekam en al. Heel vaag kwam herinneringen van die aVOnd in bed met haar naar voren en ik moest me toch een potje kotsen want ik wist nog enigszins dat ik die lelijke ranzige greppeldel heb liggen likken zoals lassie het ook zou doen. Dat was echt toen een nachtmerrie. Toch vreemdgegaan, Miranda kwam er achter, en wat denk je, Over en Uit. En dat allemaal door zon ranzige slonzige kuthoer die ik als ik nuchter zou zijn nog niet eens zou hebben aangekeken zo lelijk was ze. Bah wat was dat toen klote!

Anonymous
29-01-2005, 16:33
Erm mijn blunder... zijn er eigenlijk 2.... 1e keertje met een meisje naar bed geweest die zo luidruchtig was dat de buren de dag erna kwamen klagen!! :S en 2e was de ongestelde vriendin van mijn beste maat liggen naaien in een zatte bui met min 5 op de thermometer en daarna 3 weken thuis liggen met bronchitis en een goede griep :S *maar was wel beide keren lekker :P*

Biiyen
29-01-2005, 17:44
1tje: Ooit had ik eens een enorm lekkere meid. Miranda. Maar dat was nog in mijn ´ik heb schijt aan alles´ en mijn ´vreemdgaantijd´.
Echter wist ik dat dit een lekker wijf was, die ik toen niet wou laten gaan, zoals ik dat normaal wel zou doen. Dus ik deed heel hard mijn best om niet vreemd te gaan. Toen was ik eens een keer dronken op een of andere schoolbal. De dag erna werd ik wakker met een ontieglijk lelijke hoeretige punkwijf met hanekam en al. Heel vaag kwam herinneringen van die aVOnd in bed met haar naar voren en ik moest me toch een potje kotsen want ik wist nog enigszins dat ik die lelijke ranzige greppeldel heb liggen likken zoals lassie het ook zou doen. Dat was echt toen een nachtmerrie. Toch vreemdgegaan, Miranda kwam er achter, en wat denk je, Over en Uit. En dat allemaal door zon ranzige slonzige kuthoer die ik als ik nuchter zou zijn nog niet eens zou hebben aangekeken zo lelijk was ze. Bah wat was dat toen klote!

Damn Mendo, das geen blunder, das gewoon ronduit kut. En geloof me ik weet 100% hoe je je voelde. Met carnaval een keertje hetzelfde gedaan alleen had ik geen vriendin. Maar toen ik dat gare lompe wijf zag 's morgensvroeg voelde ik me direct zo kut gewoon. Gelukkig kon ik opstaan en naar huis gaan, gelukkig.... Je moet er niet aan denken dat je zoiets mee naar huis neemt.

angelo
30-01-2005, 02:23
Had eens zin toen m'n vrouw met iets anders bezig was..., ik mijn erectie eruitgehaald...nog steeds geen reactie :? .
Naast mijn vrouw stond een schemerlamp... ik pak die kap eraf en zeg: "is dit geen mooie lamp (even de aandacht verleggen :wink: )"...en zet de kap op mijn erectie!
De lamp was echter al een paar uurtjes aan. :oops:
Getuige de brandblaren op mijn eikel....Na deze actie een paar weken niets kunnen doen.

Motto van dit verhaal:"je leuter niet overal in steken!"

Waarom ik dit eigenlijk deel in het forum..... :?

Angelo

Anonymous
30-01-2005, 07:40
een idee angelo, maar damn dude that ought to suck!! :P

Justinian
30-01-2005, 10:19
Waarom ik dit eigenlijk deel in het forum..... :?

Angelo
Voor al de leden van de sportschool natuurlijk hahaha :lol: Tot straks ;)

ashihara
30-01-2005, 11:11
zou je lul ook maar uit de buurt houden bij de stofzuiger. :wink:

Justinian
30-01-2005, 11:16
zou je lul ook maar uit de buurt houden bij de stofzuiger. :wink:
Hey Ashi, vertel nog eens over die keer toen je het 'aan de stok' kreeg met die zoogkoe uit Den Ham :lol:

Aaronk
30-01-2005, 11:29
kreeg hem niet omhoog, en toen hij 1maal omhoog was, was ik heel snel klaar.
het is wel geen sex blunder maar 3 soa testen in een jaar is wel een aardige blunder

Octavius
30-01-2005, 11:38
@ Marb. Dat troosten heeft ze je billetjes "gelikt" :wink:

@ Aaronk: Hahahahahahaha 3x. Tering lekker he zo wattenstaafje erin.

Highline
30-01-2005, 12:16
kreeg hem niet omhoog, en toen hij 1maal omhoog was, was ik heel snel klaar.
het is wel geen sex blunder maar 3 soa testen in een jaar is wel een aardige blunder

was dat het bekende "daisy" incident :mrgreen:

Mickey
30-01-2005, 13:23
ik en mijn sparrings partner stonden eens onder de douche. Het was een veels te klein cabinetje. En al die buizen van het water toevoer waren zichtbaar en vreselijk heet. en toen kwam ik op het formidabele idee om eens ff haar pussy es ff te eten. Ik buig dus door mijn knieeen. en voel dat ik met mijn ass op zo'n hete buis heb plaats genomen. Ik sprong op en moest ff vloeken. mijn sparrings partner kwam niet meer bij maar ze daarna goed getroost. :D

:shock:

harry
30-01-2005, 13:31
ik en mijn sparrings partner stonden eens onder de douche. Het was een veels te klein cabinetje. En al die buizen van het water toevoer waren zichtbaar en vreselijk heet. en toen kwam ik op het formidabele idee om eens ff haar pussy es ff te eten. Ik buig dus door mijn knieeen. en voel dat ik met mijn ass op zo'n hete buis heb plaats genomen. Ik sprong op en moest ff vloeken. mijn sparrings partner kwam niet meer bij maar ze daarna goed getroost. :D

:shock:

Hij bedoelde rimmen :roll:

Aaronk
30-01-2005, 13:36
nee daisy is maagdelijk schoon.

cactusdre
31-01-2005, 10:30
1tje: Ooit had ik eens een enorm lekkere meid. Miranda. Maar dat was nog in mijn ´ik heb schijt aan alles´ en mijn ´vreemdgaantijd´.
Echter wist ik dat dit een lekker wijf was, die ik toen niet wou laten gaan, zoals ik dat normaal wel zou doen. Dus ik deed heel hard mijn best om niet vreemd te gaan. Toen was ik eens een keer dronken op een of andere schoolbal. De dag erna werd ik wakker met een ontieglijk lelijke hoeretige punkwijf met hanekam en al. Heel vaag kwam herinneringen van die aVOnd in bed met haar naar voren en ik moest me toch een potje kotsen want ik wist nog enigszins dat ik die lelijke ranzige greppeldel heb liggen likken zoals lassie het ook zou doen. Dat was echt toen een nachtmerrie. Toch vreemdgegaan, Miranda kwam er achter, en wat denk je, Over en Uit. En dat allemaal door zon ranzige slonzige kuthoer die ik als ik nuchter zou zijn nog niet eens zou hebben aangekeken zo lelijk was ze. Bah wat was dat toen klote!

Drank maakt meer kapot dan je lief is.

cactusdre
31-01-2005, 10:33
kreeg hem niet omhoog, en toen hij 1maal omhoog was, was ik heel snel klaar.
het is wel geen sex blunder maar 3 soa testen in een jaar is wel een aardige blunder

Een blunder? Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. 3x is dus best veel. :shock:

Paganstars
31-01-2005, 10:52
kom op dan rik... spit it out :P

Mickey
31-01-2005, 11:24
I remember.. This one time.. At bandcamp..

Aaronk
31-01-2005, 11:27
I remember.. This one time.. At bandcamp..

ik stak een trompet in mn reet

Tsuki
31-01-2005, 11:45
blow it out ya a-hole son ...................................

BeatRice
31-01-2005, 18:03
nee daisy is maagdelijk schoon.

Jajajaja.

Ook van binnen ?

Muay Thai Elite
31-01-2005, 18:21
nee daisy is maagdelijk schoon.

Jajajaja.

Ook van binnen ?

Nee, van buiten wel namelijk............ :twak:

ashihara
31-01-2005, 19:51
zou je lul ook maar uit de buurt houden bij de stofzuiger. :wink:
Hey Ashi, vertel nog eens over die keer toen je het 'aan de stok' kreeg met die zoogkoe uit Den Ham :lol:

sssst justi dat mogen ze niet weten hier :wink:

Paganstars
01-02-2005, 00:24
erm... vertel ashi... vertel, mijn onstilbare nieuwsgierigheid is weer gewekt :P

ashihara
01-02-2005, 09:17
Het was zeer genant, en het betrof een aanranding van mijn eerbaarheid. :oops:

Anonymous
01-02-2005, 10:18
Ik lag op een willekeurige zondagavond met m'n (thans ex-) vriendin in bed, toen ik opeens een onrustig borrelend gevoel in m'n onderbuik kreeg. Omdat ik weinig zin had om op te staan liet ik het gas rustig en geluidloos onder de dekens ontsnappen. Na een minuut op vijf besloot ze me echter eens mondeling te gaan verwennen. Zij dus onder de dekens en bij het optillen van de dekens vernam ik al dat het daaronder niet bepaald veilig was. Uiteindelijk heeft ze niets laten merken maar ik denk dat het voor haar een hachelijke tien minuten waren :lol: :lol:

Ralph
01-02-2005, 10:25
HA! :thumbs: :maskills:

Paganstars
01-02-2005, 14:56
whahah... das geen blunder man das ultiem!!