PDA

View Full Version : Woedende scholier gefilmd met cameratelefoon *update*



Justinian
28-01-2005, 16:47
Een filmpje dat op internet circuleert van een scholier die totaal uit zijn dak gaat en zijn leraar aanvalt, blijkt echt te zijn. Weblog GeenStijl ontdekte het filmpje in eerste instantie op de het forum van Maroc.nl. Nadat het log het filmpje gisteren op de eigen site had gezet bleek vandaag dat het incident zich afspeelde op het ROC-Gildevaart te Nieuwegein.

Uit vragen van GeenStijl blijkt dat de bewuste leerling na het incident door de politie van het schoolplein is afgevoerd. De daaropvolgende dag is hij uitgeschreven als leerling. De maatschappijleraar, die uiterst kalm blijft onder de woede-aanval van de leerling, heeft volgens de schooldirectie comform het draaiboek voor dit soort incidenten gehandeld.

Het incident werd opgenomen door een leerling middels een camera in een mobiele telefoon. De school is niet van plan dat soort telefoons te verbieden. ''Het is nu eenmaal de dagelijkse werkelijkheid, daar doen we niet geheimzinnig over. Het filmpje vormde juist een mooie aanleiding om er op de hele school over te discussiƫren'', aldus de ROC-directeur.


Het filmpje: http://www.geenstijl.nl/filmpjes/deschooldag.wmv


Bron: www.fok.nl www.geenstijl.nl

D22ntjuh
28-01-2005, 16:52
jah dit was ook te zien op tv in t programma: editie nl,
damn wat een idioot :twak: t respect tegenover de leraren is ook ver te zoeken tegenwoordig. maar goed dat tie van school getrapt is!!

phranq
28-01-2005, 16:53
jah dit was ook te zien op tv in t programma: editie nl,
damn wat een idioot :twak: t respect tegenover de leraren is ook ver te zoeken tegenwoordig. maar goed dat tie van school getrapt is!!

Inderdaad heel goed, nu kan ie hetzelfde gaan op z'n volgende school....zulk soort idioten moeten direct naar een heropvoedingskamp gestuurd worden....

Justinian
28-01-2005, 16:55
Als ik in die klas zat dan had ik dat gastje eigenhandig een pak slaag gegeven!

ashi76
28-01-2005, 17:01
Nou idd zeg, dat viel mij ook al op.

Als je zo'n mafkees in je klas hebt dan schiet je je docent toch te hulp lijkt me.
Lekker allemaal suf blijven zitten en je gsm trekken. :twak:

Impulse
28-01-2005, 17:05
Damn das op de school waar ik mijn beveiligings opleiding heb gedaan.
Die gozer echt waar....... KANSLOOS!, gaat een beetje zitten flippen om zijn cijferlijst. Die knaap moet naar bootcamp getrapt worden, kijken hoe die grote waffel dan is :twak:

Muay Thai Elite
28-01-2005, 17:05
Als ik in die klas zat dan had ik dat gastje eigenhandig een pak slaag gegeven!

Ik denk ook wel dat ik in ieder geval IETS had gezegd / gedaan... Die klasgenoten van hem zijn ook een stel sissies man.. :twak:

Impulse
28-01-2005, 17:07
die klasgenoten vinden het alleen maar leuk, zat nog zo'n sjappie bij de deur met zn telefoon te filmen :roll:

Muay Thai Elite
28-01-2005, 17:07
Oh ja, en nog ff iets:

Kut*******......

edit bij mama------------/

ff beetje op letten wie je gelijk beschuldigd

--------------/mama

Impulse
28-01-2005, 17:09
Oh ja, en nog ff iets:

Kut******......


Ik wilde het niet zeggen, triest maar waar

Biiyen
28-01-2005, 17:19
Wat een mafkees zeg..... zo iemand verdiend helemaal geen onderwijs.

Thomas
28-01-2005, 17:20
Zijn ouders hadden hem duidelijk moeten maken dat hij respect moet hebben voor een autoriteit.

Silat
28-01-2005, 17:26
Lekker allemaal suf blijven zitten en je gsm trekken. :twak:

LOL die GSM trekken deed ie voor ons Ashi :mrgreen:

Dan kan je wel zeggen kutmarrokaan, maar misschien was het wel een Irakkees of Koerd... dus pas op met wat je zegt.

Maar het is idd wel een kutgast :twak: ik had hem ff lekker onder de tafels gevouwen :maskills:

Muay Thai Elite
28-01-2005, 17:28
Lekker allemaal suf blijven zitten en je gsm trekken. :twak:

Dan kan je wel zeggen kutmarrokaan, maar misschien was het wel een Irakkees of Koerd... dus pas op met wat je zegt.

Das waar, maar ehh wat denk je zelf?

Silat
28-01-2005, 17:31
in eerste instantie dacht ik het wel... maar dat is wat anders als zeggen.

edit: oeps.. lees net dat ie van maroc.nl afkwam :lol:

carlito
28-01-2005, 17:31
Wat een aso !!

Ik vind wel raar dat leraar niet direct opstaat en beveiliging/concierge ophaalt.

mama
28-01-2005, 17:32
ga nu niet gelijk diegene beschuldigen en daarbij gelijk al zijn landgenoten daarbij erin mee nemen.

TommySoprano
28-01-2005, 17:34
Als ik in die klas zat dan had ik dat gastje eigenhandig een pak slaag gegeven!

als ik in die klas zat was ik een verdomd late leerling :D :D

Arjan
28-01-2005, 17:40
heb het gezien dat filmpje, die leraar pikt teveel maar aan de andere kant maar goed want als die wat had gedaan was dat dus gefilmt

Justinian
28-01-2005, 17:42
Als ik in die klas zat dan had ik dat gastje eigenhandig een pak slaag gegeven!

als ik in die klas zat was ik een verdomd late leerling :D :D

Hahaha same here ;)

TommySoprano
28-01-2005, 17:54
maaruh even tussen haakjes hoe lang wordt dit nog getollereerd....iedere keer na zoiets bekruipt me een extreem rechts gevoel wat ik nooit heb gehad, dit kan en mag niet langer doorgaan want dan begin ik eigenhandig een actiefront!!!
zo das eruit

pies im oud!!! 8) :twisted:

phranq
28-01-2005, 17:59
Nou idd zeg, dat viel mij ook al op.

Als je zo'n mafkees in je klas hebt dan schiet je je docent toch te hulp lijkt me.
Lekker allemaal suf blijven zitten en je gsm trekken. :twak:

Ik kan me ergens wel een klein beetje voorstellen dat ze blijven zitten, deze jongen was daarvoor waarschijnlijk ook al geen lieverdje, en als ie zo met z'n docent om gaat dan kun je wel nagaan hoe hij met z'n klasgenoten om gaat....lijkt mij niet fijn om opgewacht te worden door een groep agressieve mongolen als je uit school komt want reken maar dat ze wraak willen....dat zit er in en krijg je er nooit uit...

TommySoprano
28-01-2005, 18:02
dat krijg je er wel uit op de volgende manier:ZET DIE GASTEN ER ALLEMAAL UIT!!

opgelosd heh heh :twisted:

Muay Thai Elite
28-01-2005, 18:06
:mrgreen: :thumbs: :thumbs:

Ton
28-01-2005, 18:06
GVD wat kun je jezelf opvreten bij zulke filmpjes !!!

Volgens mij stond er nog zo'n hele leuke aanwijsstok c.q. bezemsteel bij de deur... Die had die leraar ff hardhandig bij hem in het nekje moeten leggen ! :twak:

Jammer dat dit bij dit soort acties de leerling alleen maar van school gestuurd wordt (hij beland toch in de goot, met of zonder opleiding)!

Zo'n heen moet ff in een of ander kamp worden aangepakt, en niet zo zachies ook ! :twisted:

btw, Muay Thai Elite (ramirez?) is correct wat betreft zijn eerste post ! :twak:

Daniel
28-01-2005, 18:41
maar als jij als leraar hem een beuk verkoopt, ben jij de lul en mag jij voorkomen ik vind het een verstandige reactie van deze leraar..

phranq
28-01-2005, 18:51
Daniel = Correct

Mickey
28-01-2005, 18:55
Ton en Justi zijn correct!
Compleet een pak slaaggeven moet je zo'n figuur!
Ik vreet me hier ook bij op!

Smerige hond is het

Anonymous
28-01-2005, 19:16
Volgens mij vergeten jullie wat..
het is natuurlijk harstikke fout, en ik ga nou geen lulverhalen houden over de maatschappij dit en dat. Maar dit laat zien wat een rotzooi de wereld is. Je moet ze wel straffen maar op een andere manier. Laat zij eens les geven, leer ze in te beelden in een ander, hoe zou hij zich voelen als hij wordt aangevallen en niemand helpt. Pas dan kan hij spijt tonen en pas dan kan er werkelijk een straf komen. Straffen dienen niet om er mee weg te komen en eventjes te doen en klaar, maar om ervan te leren. Dus geen martelingen dit en dat, maar een (her)opvoeding met meer aandacht met het beheersen en inleven van anderen.

TommySoprano
28-01-2005, 19:30
jaja laten we er nog meer geld en tijd insteken gewoon korte metten ze zouden onderhand al beter moeten weten!!!!!
opgepleurd :evil:

Anonymous
28-01-2005, 19:59
Volgens mij vergeten jullie wat..
het is natuurlijk harstikke fout, en ik ga nou geen lulverhalen houden over de maatschappij dit en dat. Maar dit laat zien wat een rotzooi de wereld is. Je moet ze wel straffen maar op een andere manier. Laat zij eens les geven, leer ze in te beelden in een ander, hoe zou hij zich voelen als hij wordt aangevallen en niemand helpt. Pas dan kan hij spijt tonen en pas dan kan er werkelijk een straf komen. Straffen dienen niet om er mee weg te komen en eventjes te doen en klaar, maar om ervan te leren. Dus geen martelingen dit en dat, maar een (her)opvoeding met meer aandacht met het beheersen en inleven van anderen.

P.S: wie is nou de grootste leraar, juist HET LEVEN, laat ze eens ervaring opdoen, dan kunnen ze spijt tonen en echt spijt tonen. En dan kan de weg van vergeving beginnen, natuurlijk zij ook eens hun huid zijn volgescholden door een scholiertje.

max mulder shihan
28-01-2005, 20:22
maaruh even tussen haakjes hoe lang wordt dit nog getollereerd....iedere keer na zoiets bekruipt me een extreem rechts gevoel wat ik nooit heb gehad, dit kan en mag niet langer doorgaan want dan begin ik eigenhandig een actiefront!!!
zo das eruit

pies im oud!!! 8) :twisted:


Weet hoe dat voelt.

TommySoprano
28-01-2005, 20:45
luister boeddha het is eeuwenlang goed gegaan tot alle migratie(waar of niet?)
wij zitten hier in de westerse(beschaafde)wereld, daar hebben onze voorvaders voor gevochten/geleerd noem maar op.Daarom zijn wij nu t rijke westen!
de vaders van deze losgeslagen jongeren zijn hierheen gehaald om te werken en hebben dit ook gedaan (heel netjes van ze)
Maar de instelling van deze probleemjongeren is gewoon profiteren van deze tollerante maatschappij!!! en dat niet alleen ze hebben schijt aan elke vorm van autoriteit, maar als jij wilt mag je t nog snel een keer proberen met ze want ik denk dat t 1 dezer dagen een keer goed uit de hand gaat lopen!!
dit is t laatste wat ik erover zeg want ik begin mn avond te verneuken met deze discussie zonder eind...
suuk6
mazzol 8)

The_Rock
28-01-2005, 20:51
hehe best wel een agresieve gozer met duidelijk geen respect tegenover iemand die hem iets probeert te leren..

TheSkindo
28-01-2005, 21:30
Een maat van mij is leraar en die kreeg van een meerdere een standje omdat hij tegen een leerling had gezegd dat tie een lapzwans was (was niet zo, hij zei dat tie "lapzwanserig" gedrag had) :shock: Jezus, das toch wel erg triest hoor. Als tie nou boerelul of klootzak had gezegd ala.......

Highline
28-01-2005, 23:20
wat een trieste kerel is dat en die klasgenoten van hem ook. zitten alleen stom te lachen. die leraar had gewoon een kopstoot op zijn neus moeten geven.

The Satan
29-01-2005, 09:30
tjonge zo iets doe je toch niet !!!! :twisted: :twisted:

Justinian
29-01-2005, 10:24
Doorgedraaide leerling van school getrapt
Het stukje leerlingengeweld waar we gisteren over publiceerden in DIT filmpje, blijkt afkomstig te zijn van het ROC-Gildevaart te Nieuwegein. Navraag leert ons dat de bewuste leerling na het incident door de politie van het schoolplein is afgevoerd. De daaropvolgende dag is hij uitgeschreven als leerling. Volgens de directie had meneer wel de mogelijkheid om in beroep te gaan, maar dat is niet gebeurd. De directie roemt het optreden van de leraar die professioneel en kalm bleef: "een schoolvoorbeeld van ons draaiboek voor dit soort incidenten." De ROC-directeur is zeker niet van plan cameratelefoontjes te verbieden: "het is nu eenmaal de dagelijkse werkelijkheid, daar doen we niet geheimzinnig over. Het filmpje vormde juist een mooie aanleiding om er op de hele school over te discussieren". Bij deze presenteert GeenStijl dus de nieuwste oplossing voor al het schoolgeweld! Geef leerlingen een telefoontje met goede camera en filmen maarrr. Agressors denken wel tien keer na voordat ze iets flikken, en anders schamen ze zich toch rot bij het terugzien van de film. Trouwens, een aantal leerlingen liet ons via de mail weten dat de bewuste maatschappijleraar en leerjaarcoordinator een zeer gewaardeerd persoon is. En EditieNL, wees vanavond nou eens lief en geef ons de credits voor de noeste research!


www.geenstijl.nl

Octavius
29-01-2005, 11:31
Caning zoals in de UK.

mossad
29-01-2005, 13:49
Wat een muppet zeg. Over hem heen pissen met zijn allen.

Aaronk
31-01-2005, 00:35
ik zal wel weer de lul wezen, maar 9 van de 10 mensen hier haddden geen fuck gedaan, als ze die kinderen waren. op sip voor hun uitstaren na dan.

EN als zo iets voor je neusk gebeurd, ga je denk ik eerder heel hard lachen

B3 lik3 M3
31-01-2005, 07:39
Karels is correct.. dat is het probleem van de laffe nederlander..

Anonymous
31-01-2005, 08:55
misschien had die leraar een nederlands valggetje op zijn hemd en draaide de kameel daarom helemaal door?

cactusdre
31-01-2005, 09:06
Deze gozer moeten ze nu al in het Pieterbaan centrum zetten en TBS geven. Over 5 jaar prikt hij iemand een briefje op zijn buik.