PDA

View Full Version : Wie weet er iets tegen liefdesverdriet??



Paganstars
30-01-2005, 22:12
Gedumped worren is echt het kutste wat er is :(:( weet er iemand iets waardoor je je weer beter gaat voelen?? :cry:

TommySoprano
30-01-2005, 22:23
uuuhm eigenlijk niet maar je moet t zo zien je went eraan en de volgende keer moet t mokkel meer haar best doen om je hart te veroveren, deze was t blijkbaar niet waard!! suuk6 ermee :wink:

Paganstars
30-01-2005, 22:24
das dus het klote ervan, ze weet niet wat ze wil, ze houdt nog van mij... maar ze weet niet of ze wel zo'n vaste relatie wil... *na een half jaar :cry:*

Jeru
30-01-2005, 22:29
Helaas er is geen remedie tegen..... tijd slijt/heelt alle wonden :|
Sterkte :thumbs:

Mike
30-01-2005, 22:30
Gedumped worren is echt het kutste wat er is :(:( weet er iemand iets waardoor je je weer beter gaat voelen?? :cry:


Gaar man , das niet leuk. Je moet maar zo denken dat er echt nog miljoenen andere lekkere sletjes rondlopen. Al lijkt deze nu zo geweldig , zodra je je leuter in een nieuwe gluef hangt vind je alles weer top :thumbs: Dan denk je niet eens meer aan die vorige. Gouden tip: neuk zo snel mogelijk een ander, t' liefst een bekende van haar :P .


haar zus en/of moeder neuken schijnt extra goed te werken :lol:

TommySoprano
30-01-2005, 22:33
das dus het klote ervan, ze weet niet wat ze wil, ze houdt nog van mij... maar ze weet niet of ze wel zo'n vaste relatie wil... *na een half jaar :cry:*


fuk it!!! nu moet jij de knoop doorhakken "ik houd nog wel van je" bullshit!!! begin er niet aan en laat t maar voor wat t is anders blijf je aan t kloten(ervaring heh heh)
kappen en gaar laten koken dat mokkel :thumbs:

Paganstars
30-01-2005, 22:34
ja das dus het lullige... kon ik die knoop maar doorhakken... :(

Mike
30-01-2005, 22:35
das dus het klote ervan, ze weet niet wat ze wil, ze houdt nog van mij... maar ze weet niet of ze wel zo'n vaste relatie wil... *na een half jaar :cry:*


fuk it!!! nu moet jij de knoop doorhakken "ik houd nog wel van je" bullshit!!! begin er niet aan en laat t maar voor wat t is anders blijf je aan t kloten(ervaring heh heh)
kappen en gaar laten koken dat mokkel :thumbs:

idd , zodra je in dit stadium bent moet je sterk zijn en zelf weglopen.

Graag of niet moet je houding zijn. Ook al wil je haar terug, met een zwakke houding werkt dat niet. Laat haar voelen wat t is om zonder jou te zijn. Als ze terug komt na een week of 2 zit het goed tussen jullie. Komt ze niet terug dan was ze niet de ware voor je , en dan kan jij weer e vrijgezel uithangen.

Mike
30-01-2005, 22:38
ja das dus het lullige... kon ik die knoop maar doorhakken... :(

is ook klote en vooral moeilijk en pijnlijk. Maar tis vaak wel voor jezelf het beste wat je kan doen.

TommySoprano
30-01-2005, 22:38
precies die mokkels weten niet wat ze willen, ik schijn in de relatie altijd de EIKEL te zijn en ik geef me nooit helemaal, zo blijf je altijd interessant namelijk!!!
hehe tip vd week :thumbs:

Mike
30-01-2005, 22:39
precies die mokkels weten niet wat ze willen, ik schijn in de relatie altijd de EIKEL te zijn en ik geef me nooit helemaal, zo blijf je altijd interessant namelijk!!!
hehe tip vd week :thumbs:

hahaha klinkt bekend

B3 lik3 M3
30-01-2005, 22:40
ja das dus het lullige... kon ik die knoop maar doorhakken... :(

Same here.. maar als jij niet de stap neemt om verder te gaan.. dan komt de klap straks extra hard aan als ze een ander heeft..

En je moet het maar zo zien.. je kan weer ff genieten en als je echt bij elkaar hoort dan komt het vanzelf weer goed!!

Ik heb namelijk mijn 4,5 jaar durende relatie 2 weken terug moeten beeindigen..

In het begin doet het ff pijn, totdat je weer aandacht krijgt van andere chickies... trust me I know :wink:

Maar ja.. het verdriet zal nog wel ff blijven.. zorg dat je genoeg afleiding krijgt, dan peins je er het minst over.. Het helpt echt.. mijn vrienden worden gek van me als ik weer voor de deur sta hahaha

TommySoprano
30-01-2005, 22:42
ja toch mike maaruh ik moet wel eerlijk zeggen dat ik na mn 1e relatie van 5 jaar een half jaar op de bank heb geslapen van pure ellende en mn ex en haar nieuwe vriend hadden een straatverbod geregeld voor me hahaha geloof me zover moet je t niet laten komen!!! :lol:

}|^-_-^|{
30-01-2005, 22:43
Stap op de fiets, ga naar de boekhandel en koop (en lees natuurlijk) 'de alchemist' van Paolo Coelho

Mike
30-01-2005, 22:44
ja toch mike maaruh ik moet wel eerlijk zeggen dat ik na mn 1e relatie van 5 jaar een half jaar op de bank heb geslapen van pure ellende en mn ex en haar nieuwe vriend hadden een straatverbod geregeld voor me hahaha geloof me zover moet je t niet laten komen!!! :lol:

haha oh ben je er zo eentje :wink:

nou zover ben ik nog niet gegaan maar ik heb wel moord neigingen gehad in relaties :lol:

Fr3ddy
30-01-2005, 22:45
Ja das kut! Ze weet niet wat ze wilt.. afkappen dus..

}|^-_-^|{
30-01-2005, 22:46
De zin: 'Alle vrouwen zijn hoeren, alleen mijn moeder niet' doet het altijd goed

Mike
30-01-2005, 22:47
De zin: 'Alle vrouwen zijn hoeren, alleen mijn moeder niet' doet het altijd goed

en je oma dan ?

voor de rest top uitspraak hoor :thumbs:

TommySoprano
30-01-2005, 22:48
nee hoor zo ben ik niet dat waren emoties die ik toendertijd niet in de hand had, maar de meeste moorden( crime passionel of zoiets)daarbij is een vrouw in t spel!vrouwen hebben de power om je gekke dingen te laten doen, maar nogmaal nu jaren verder lach ik erom en krijgen ze me echt niet meer zo gek(denk ik ) hahaha
nou ja mn advies is gewoon ff op de tanden bijten ergens loopt er 1 die je hart wel waard is geloof me !!ook niet gaan zoeken btw dan loop je weer tegen zo n twijvelaar aan of erger! 8)

}|^-_-^|{
30-01-2005, 22:51
Geen vrouw is een heel mannenhart waard.

Love is but a sport and a passtime

Paganstars
30-01-2005, 22:55
thnx guys, doet me wel goed, maar die opmerking van kijk het twee weken aan, daar heb ik nou echt iets aan!! :)

TommySoprano
30-01-2005, 22:56
thnx guys, doet me wel goed, maar die opmerking van kijk het twee weken aan, daar heb ik nou echt iets aan!! :)


dan moet je t zelf maar weten!!! :wink:

Paganstars
30-01-2005, 22:58
hey I'm a stubborn son of a bitch!!

Mike
30-01-2005, 22:59
thnx guys, doet me wel goed, maar die opmerking van kijk het twee weken aan, daar heb ik nou echt iets aan!! :)

krijg ik nu een prijs voor het maken van die opmerking? :P



Maar je moet dan echt niks laten horen he die 2 weken. Je vriendin moet je echt even negeren. Ook niet sms-en en bellen . Gewoon je eigen leven leiden en veel met je vrienden afspreken. Je wordt elke dag dat je niet belt of langskomt interessanter en aantrekklijker voor haar. Hopelijk komt ze dan huilend terug , zoniet jammer dan, je vindt vast wel een betere.

succes man :thumbs:

TommySoprano
30-01-2005, 23:00
ja en ik kan lullen wat ik wil gevoel is gevoel ik snap je wel goos!!! :wink:

Paganstars
30-01-2005, 23:01
haha... me zusje was net al aan het vuilbekken... moest me inhouden om haar kop niet dicht te klappen :S

TommySoprano
30-01-2005, 23:05
haha... me zusje was net al aan het vuilbekken... moest me inhouden om haar kop niet dicht te klappen :S

ik heb er ook 1 die willen echt t beste voor je!!!

Paganstars
30-01-2005, 23:07
ja... maar luister eens naar percy sledge - when a man loves a woman; daar zegt ie iets in de trant van als iemand haar onrecht aandoet of spreekt zal hij het voor haar opnemen!

TommySoprano
30-01-2005, 23:10
ja... maar luister eens naar percy sledge - when a man loves a woman; daar zegt ie iets in de trant van als iemand haar onrecht aandoet of spreekt zal hij het voor haar opnemen!


dat zijn ook echt DE nrs die je nu moet gaan luisteren hahaah :wink:

Mike
30-01-2005, 23:12
je moet sowieso in jouw situatie niet naar muziek luisteren. tenzij het hardcore is 0fz0 :wink: Je bent nu emotioneel beinvloedbaar door muziek. Het lijkt nu als0f al die gare liefdes liedjes over jou gaan. Echt die muziek moet je nu uitzetten man , t gaat je niet helpen :mrgreen:

Paganstars
30-01-2005, 23:12
ik luister sowieso al veel blues en soul... biedt nog enige troost :P

mama
30-01-2005, 23:49
hou de eer aan jezelf............
dit schiet niet op. als ze het nu niet zeker weet doet ze dat over 2 weken ook niet hoor............
Succes.............. enne er loopt genoeg rond hoor
;)

Paganstars
30-01-2005, 23:50
hoe bedoel je marieke?? ksnap het ff niet...

mama
30-01-2005, 23:56
wat snap je niet?
dat je de eer aan jezelf moet houden?
je zegt ergens ""thnx guys, doet me wel goed, maar die opmerking van kijk het twee weken aan, daar heb ik nou echt iets aan!! ""
naja laat het niet zo ver komen. als ze het nu niet weet. weet ze over 2 weken nog niet of ze een vaste relatie met je wil

Paganstars
30-01-2005, 23:59
owh op die fiets :wink:

mama
31-01-2005, 00:01
ja idd op die fiets................. :wink:

Aaronk
31-01-2005, 00:25
de meeste van julllie hier zijn gay. dit moet je doen

1 Word dronken
2 ga naar haar huis, sla de boel kort en klein
3 Zeg haar dat ze op moet rotten
4 Naai haar zuster

geen dank

Aaronk
31-01-2005, 00:27
oja in dit soort situaties, is drank of een secte je beste vriend

Dhr Aaron Phil

Paganstars
31-01-2005, 00:39
SHUT UP troll... not helping... not helping at all!! :P

Aaronk
31-01-2005, 00:41
neem een biertje zou ik zeggen

Paganstars
31-01-2005, 00:44
ik drink door de weeks niet :P

Aaronk
31-01-2005, 00:52
beter now than never

}|^-_-^|{
31-01-2005, 00:57
schemaatje voor wat Paganstars de komende 24 uur moet doen:

Nu zet je het op een zuipen, bier gaat te langzaam, whisky of wodka moet je nemen.
Check bij een nachtwinkel of je nog sigaren kunt krijgen en rook er minstens 4 tijdens het drinken. om een uur of 3 rol je kogeltje lam je bed in en morgenochtend ga je een kilometertje of 5 hardlopen om 8 uur.
daarna ga je de hele dag in je bed liggen om het morgen tegen etenstijd weer op een zuipen te zetten. overmorgen dezelfde procedure volgen.

het is een oplossing uit de praktijk, werkt perfect

Biiyen
31-01-2005, 01:24
de meeste van julllie hier zijn gay. dit moet je doen

1 Word dronken
2 ga naar haar huis, sla de boel kort en klein
3 Zeg haar dat ze op moet rotten
4 Naai haar zuster

geen dank

met 1,3 en 4 ben ik het wel eens maar met 2 heb ik moeite.... Je gaat toch niet je eigen spullen kapot slaan omdat je wijf niet tikt? Damn das gaar Aaron

Silat
31-01-2005, 02:10
Laat het gaan gozer... Over een maandje is de lente al weer inzicht.. de tijd dat alle hormoontjes weer gaan stuiteren en de rokjes weer uit de kasten komen :wink:

B3 lik3 M3
31-01-2005, 07:32
wat snap je niet?
dat je de eer aan jezelf moet houden?
je zegt ergens ""thnx guys, doet me wel goed, maar die opmerking van kijk het twee weken aan, daar heb ik nou echt iets aan!! ""
naja laat het niet zo ver komen. als ze het nu niet weet. weet ze over 2 weken nog niet of ze een vaste relatie met je wil

Marieke is 100% correct..

Het enige wat ze straks krijgt is dat ze je terugneemt omdat ze:
Jaloers is of ze vind je zielig.. een paar maanden later loop je weer tegen dezelfde ellende aan.. geloof mij.

En Silat is nog correcter..

redjuh
31-01-2005, 08:08
de meeste van julllie hier zijn gay. dit moet je doen

1 Word dronken
2 ga naar haar huis, sla de boel kort en klein
3 Zeg haar dat ze op moet rotten
4 Naai haar zuster

geen dank

met 1,3 en 4 ben ik het wel eens maar met 2 heb ik moeite.... Je gaat toch niet je eigen spullen kapot slaan omdat je wijf niet tikt? Damn das gaar Aaron

ja je kan beter naar haar huis gaan en daar de boel aan gort slaan

oh en een maatje van me... Awa, adviseerde om haar met benzine te overgieten en in de fik te steken. dat beveel ik echter niet aan...

Kim
31-01-2005, 08:13
Neem het maar aan van een meid, als een vrouwtje
zegt ik hou wel van je maar...zit ze gewoon een spelletje
met je te spelen. Je moet je gewoon niet zo laten gebruiken
joh! Zorg dat je er toppie uitziet en ga lekker naar de
stad ofzo beetje afleiding en kom als je er weer klaar
voor bent thuis met een meid die wél helemaal voor JOU gaat...

succes!

Anonymous
31-01-2005, 09:11
Gewoon een hoer droog in de kont naaien met een schep zand, voel je je weer helemaal top

Paganstars
31-01-2005, 10:13
hahaha.... weet je, ergens hoop ik dat het goed komt, maar ik ga ook niet teveel hopen... en wat betreft andere vrouwtjes... eerst maar over deze heen komen en dan zien we wel :P

Mickey
31-01-2005, 10:18
2 woorden: Whiskey and Whores

B3 lik3 M3
31-01-2005, 10:18
Ik weet precies hoe je je voelt... bij mij was het al eerder uitgegaan.. heb toen mijn best gedaan en kreeg mijn ex weer terug.. maar na een paar maanden kwam het er weer op neer dat het toch niet ging..

En geloof me.. als ze na de tweede keer ineens met een gast staat te zoenen waarvan je het al had verwacht.. dan ben je ineens genezen hoor..

Het klinkt hard, maar als 1 van jullie een ander heeft gehad, dan besef je wel dat het voorbij is..

Ik begrijp jou reactie echt volkomen.. liefde maakt blind.

Mickey
31-01-2005, 10:30
redjuh wrote:





oh en een maatje van me... Awa, adviseerde om haar met benzine te overgieten en in de fik te steken. dat beveel ik echter niet aan...



Als dat een maatje van je is, verdien je ook een kogel! Net als hij (nadat ie gruwelijk is mishandeld)


Ey Schnappi! Nie zo happuh! ;)

lady in red
31-01-2005, 10:34
kim=correct:)

Paganstars
31-01-2005, 10:40
Whahahaha... lmao... vrouwen zijn af en toe loeders ja... maar desalniettemin kunnen ze een mannen hart en hoofd op hol doen slaan :P

Kim
31-01-2005, 10:41
rappe rik is correct = I've been there done that en een
volle agenda helpt zeker! eerst afkappen, een week janken
en dan lekker los en nergens rekening mee houden!

Kim
31-01-2005, 10:45
vrouwen kunnen inderdaad makkelijk spelletjes spelen en weten precies wat ze moeten doen om een man gek te maken en aan het lijntje te houden. Maarja het kan ook zijn dat ze echt niet weet wat ze aanmoet met de situatie...dan is het aan jou: wil je bij iemand zijn die niet weet wat ze wilt? ik niet...

PigDog
31-01-2005, 10:46
LOL@this topic!!!

Iedereen geeft die jongen "goede" raad, maar hij voelt zich gewoon klote.

Over dat vrouwen-zijn-van-Venus-verhaal: Als een vrouw zegt: Ik hou nog wel van je maar ik weet niet of ik wel een vaste relatie wil, ZEGT ze eigenlijk: We hebben het leuk gehad, maar er zijn er die ik leuker vind, en eigenlijk krijg ik geen natte gleuf meer van je.

Dus, zoals er al velen zeiden: Als je niet van jezelf houd, kun je nooit van een ander houden. Dat wil zeggen: zorg dat je zelf lekker in je vel zit, en fuck the rest.
Door jouw houding wek je wel weer de interesse op van haar, of beter nog een leukere chick.

Ga in ieder geval niet de zielepiet spelen, dan maken ze je af.

No Mercy!

Tot zover drs. Piggiedog..........

Paganstars
31-01-2005, 10:50
vrouwen kunnen inderdaad makkelijk spelletjes spelen en weten precies wat ze moeten doen om een man gek te maken en aan het lijntje te houden. Maarja het kan ook zijn dat ze echt niet weet wat ze aanmoet met de situatie...dan is het aan jou: wil je bij iemand zijn die niet weet wat ze wilt? ik niet...

ff wa background... ik snap ook goed dat ze twijfelt dat kind is 16... maar ja weet je... tis komend weekend toch carnaval en dan zullen we wel zien wat er gebeurt!! Lang leve de lol en wat zullen we drinken 7 dagen lang!! :wink: :lol:

Kim
31-01-2005, 10:55
oh het is carnaval, dat verklaart alles. Bij ons gaat 80% van de relaties rond carnaval kapot. wat ze dus wilt zeggen, sorry scheet maar ik heb zin om de hoer uit te hangen en ik heb nog net genoeg geweten om het half uit te maken met je...DUMP HAAR! hahahaha!

Mickey
31-01-2005, 10:56
:shock: 16!

For Gods sake.. Wat had je dan gedacht? Dat je dr enige zou zijn en blijven?

Hoewel het zo nu misschien niet voelt..
Dit gevoel gaat ook over en wordt minder..
Trust me!

En Ome PigDog is correct!

Iwan
31-01-2005, 10:59
16 is eigenlijk al te oud voor de meeste van ons,LOL! :mrgreen:

Paganstars
31-01-2005, 11:03
dude ik ben 20... kheb fucking al 2 keer samengewoond... waarvan eentje 25 was.... nu heb ik iets gevonden wat wel serieus was.... en nu kan ik me hart weer van de grond oppakken.... zuur... heel zuur!!

Paganstars
31-01-2005, 11:04
dude ik ben 20... kheb fucking al 2 keer samengewoond... waarvan eentje 25 was.... nu heb ik iets gevonden wat wel serieus was.... en nu kan ik me hart weer van de grond oppakken.... zuur... heel zuur!!

Paganstars
31-01-2005, 11:05
dude ik ben 20... kheb fucking al 2 keer samengewoond... waarvan eentje 25 was.... nu heb ik iets gevonden wat wel serieus was.... en nu kan ik me hart weer van de grond oppakken.... zuur... heel zuur!!

Kim
31-01-2005, 11:05
als je je hart WEER van de grond kan oppakken doe je duidelijk iets fout...ben je niet gewoon te makkelijk?

Paganstars
31-01-2005, 11:06
en da samenwonen ga ik voorlopig maar niet weer doen!! jezus wat een hel was dat!!

Paganstars
31-01-2005, 11:07
denk het wel ja... ben heel easy going....

Aaronk
31-01-2005, 11:10
godver gozer, stop met janken en de homosexueel uit te hangen. dat kind is 16, en hoort met haar barbie poppen te spelen inplaats van met je penis.

ga uit, neuken snollen en get the fuck over it. ik snap niet dat mensen liefdes verdriet hebben. ik heb het NOOIT. wanneer het tijd is om te gaan, is het tijd om te gaan. geloof in het lot, niet in je penis

B3 lik3 M3
31-01-2005, 11:11
Ik heb ook samengewoond.. eer ik dat weer ga doen..

Paganstars
31-01-2005, 11:15
whahaa... ja rik aaron moet je met een korrel zout nemen.... er zal eens een dag komen dat hij serieus wordt en dan zal hij er ook zo aan toe zijn!!

Mickey
31-01-2005, 11:21
godver gozer, stop met janken en de homosexueel uit te hangen. dat kind is 16, en hoort met haar barbie poppen te spelen inplaats van met je penis.

ga uit, neuken snollen en get the fuck over it. ik snap niet dat mensen liefdes verdriet hebben. ik heb het NOOIT. wanneer het tijd is om te gaan, is het tijd om te gaan. geloof in het lot, niet in je penis

...

http://smile.smilies.nl/1851.gif

Mickey
31-01-2005, 11:23
@ Samenwonen..

Ik doe het nu al vanaf mn 18e..
(okay okay.. niet met dezelfde meid.. maar toch..)

En Ik vind het geweldig.. Een eigen plekje samen.
Of het een succes is hangt dus echt compleet af van je relatie.
Geven en nemen..

Aaronk
31-01-2005, 11:26
jullie zijn allemaal verdomde gaybezzig. boe hoooo, ik heb verdriet. verman je zelf.

vind je het gek, dat de nederlandse maatschappij vertieft. ik stel voor dat jullie je aanmelden bij het leger. dienst maakt jullie een man.

SHOW ME YOUR WAR FACE- AAAAAAAAAAAAAAH

Mickey
31-01-2005, 11:27
YOU LOOK LIKE THE KINDA GUY THAT CAN SUCK A GOLFBAL THROUGH A GARDENHOSE!

Wheelie
31-01-2005, 11:29
:shock: 16!

For Gods sake.. Wat had je dan gedacht? Dat je dr enige zou zijn en blijven?


waarom niet ?

Mijn vriendin was 14 en we zijn nu bijna 12 jaar later nog bij elkaar :P

Paganstars
31-01-2005, 11:31
Ik had daar ook opgehoopt.... maar ja... only time will tell....

Aaronk
31-01-2005, 11:32
:shock: 16!

For Gods sake.. Wat had je dan gedacht? Dat je dr enige zou zijn en blijven?


waarom niet ?

Mijn vriendin was 14 en we zijn nu bijna 12 jaar later nog bij elkaar :P

maar jij bent al 50 :twak:

Kim
31-01-2005, 11:33
samenwonen is echt relaxed, inderdaad lekker een plekje voor jullie samen! respect voor mensen die lang bij elkaar zijn man, dat gaan Iwan en ik ook voor elkaar krijgen hahaha!

Wheelie
31-01-2005, 11:36
:shock: 16!

For Gods sake.. Wat had je dan gedacht? Dat je dr enige zou zijn en blijven?


waarom niet ?

Mijn vriendin was 14 en we zijn nu bijna 12 jaar later nog bij elkaar :P

maar jij bent al 50 :twak:

ik heb de ervaring van iemand van 50 ja, dat klopt

Biiyen
31-01-2005, 11:43
hahahhaha ze is 16.... jezus man waar maak je jezelf druk om???

Bitches come and go! Als je een relatie begint met een 16 jarige ben je sowieso niet goed snik. In die leeftijd zijn ze zo instabiel als de pest. Niet dat het daarna veel beter wordt maar toch. Man je hebt haar gekeest! prima toch. mission accomplished, proceed to next pussy. :mrgreen:

Ik zeg maar zo: Je moet het gat dat ontstaan is proberen te vullen met een ander gat.

Aaronk
31-01-2005, 11:43
:shock: 16!

For Gods sake.. Wat had je dan gedacht? Dat je dr enige zou zijn en blijven?


waarom niet ?

Mijn vriendin was 14 en we zijn nu bijna 12 jaar later nog bij elkaar :P

maar jij bent al 50 :twak:

ik heb de ervaring van iemand van 50 ja, dat klopt

Van ieamn die 50 jaar in de bak heb gezeten. lol @ jou ass

Wheelie
31-01-2005, 11:49
:shock: 16!

For Gods sake.. Wat had je dan gedacht? Dat je dr enige zou zijn en blijven?


waarom niet ?

Mijn vriendin was 14 en we zijn nu bijna 12 jaar later nog bij elkaar :P

maar jij bent al 50 :twak:

ik heb de ervaring van iemand van 50 ja, dat klopt

Van ieamn die 50 jaar in de bak heb gezeten. lol @ jou ass

je weet wel beter, jij mag alleen maar dromen van de dingen die ik al meegemaakt heb :lol:

Aaronk
31-01-2005, 11:57
:shock: 16!

For Gods sake.. Wat had je dan gedacht? Dat je dr enige zou zijn en blijven?


waarom niet ?

Mijn vriendin was 14 en we zijn nu bijna 12 jaar later nog bij elkaar :P

maar jij bent al 50 :twak:

ik heb de ervaring van iemand van 50 ja, dat klopt

Van ieamn die 50 jaar in de bak heb gezeten. lol @ jou ass

je weet wel beter, jij mag alleen maar dromen van de dingen die ik al meegemaakt heb :lol:

i like my anus the way it is, thx

Aaronk
31-01-2005, 12:03
ce la vie

Aaronk
31-01-2005, 12:13
Inderdaad prison rape en gedumpt worden gaan hand in hand

Aaronk
31-01-2005, 12:24
De wijze woorden van een ervaringsdeskundige.... :?

ik doe DIEPGAAND onderzoekl

Wheelie
31-01-2005, 12:33
De wijze woorden van een ervaringsdeskundige.... :?

ik doe DIEPGAAND onderzoekl

ANAAL OF VAGINAAL ?

Iwan
31-01-2005, 12:37
samenwonen is echt relaxed, inderdaad lekker een plekje voor jullie samen! respect voor mensen die lang bij elkaar zijn man, dat gaan Iwan en ik ook voor elkaar krijgen hahaha!

Echt wel!

Shytown
31-01-2005, 13:09
Hoe lang al dan ?

BeatRice
31-01-2005, 17:36
Tegen liefdesverdriet. Jezelf verwennen met een sorbet.

Nickuraba
31-01-2005, 17:58
denk gewoon zo m8:

de meid waar ik zo dol op was bleek eigenlijk heel iemand anders te zijn, nml een schijtwijf! ik ben er achtergekomen hoe ze echt is en ze is een teef. En een teef kan je best missen toch?

denk maar gewoon dat jij op 'iemand andres gek was'

Leon
31-01-2005, 20:30
hoe je ervan afkomt vraag je? Maak die bitch af!!!

BeatRice
31-01-2005, 20:38
Pizza koeriers naar haar sturen!

Leon
31-01-2005, 20:57
met een bompakket neem ik aan?

Paganstars
31-01-2005, 23:05
nee... doe dat maar niet... anders adopteren die ouders me niet meer :P

Aaronk
31-01-2005, 23:09
paganstart je moet echt eens tussen je benen kijken of er wel 2 hangen

Paganstars
31-01-2005, 23:36
er hangt 3 dingen :P

Anonymous
01-02-2005, 08:28
Of een chlamidia of goenereutje oplopen en nog een keer teurg gaan naar je vriendin, dat helpt geweldig

Paganstars
01-02-2005, 14:58
nee, da doe ik haar niet aan.... das zielig man!!

Paganstars
03-03-2006, 18:38
hahaha dit is denk ik wel de meest gaytopic die ik ooit geopend heb :D een jaar later is dit topic echt hilarisch!

maartenjackie
03-03-2006, 19:17
liefdes verdriet is echt het kutste wat er is indd, ik had meer dan 3 jaar met een meisje, we hebben er samen een punt achter gezet een jaartje geleden, toch heb ik het er een tijd lang echt heel moeilijk mee gehad evengoed, nu heb ik 8 maanden een nieuwe vriendin en die is echt 10x beter dan de vorige, dus Prang, rustig aan doen moet je, lekker uitgaan met de mannen, beetje msnnen en smsen met chicks, gewoon aanpakken nu,sinds mn 18e ofzo heb ik alleen maar vaste shit gehad, als ik het over kon doen dan was ik vrijgezel gebleven en lekker de tijger uit gaan hangen. in het begin mis je echt iemand om je heen, na een tijdje ( maand,2maanden) gaat dat over en vind je het vrijgezelle leven helemaal tegek, geloof me makker.

peace

maartenjackie
03-03-2006, 19:21
tering man, dit is een jaar oud, doe ik voor niets mn best om je op te vrolijken.

http://nelson.oit.unc.edu/~alanh/images/dumbass-293x184.jpg

ICON
03-03-2006, 20:05
haha da tje hem opnieuw durft te openen zeg:)

Paganstars
03-03-2006, 20:07
LOL dat is juist het leuke ervan :D:D Maar maarten 4 what it's worth; Thank you :mrgreen:

Anonymous
03-03-2006, 21:14
Heb je ondertussen al weer een nieuwe liefde in je leven gevonden?

Paganstars
03-03-2006, 21:21
neuh lekker vrijgezel zijn.... lopen veel teveel mooie studentes rond... zoals mijn oude mentor zei;"Je moet ze allemaal neuken!"

Anonymous
03-03-2006, 23:36
als ik dit zo lees is het echt tijd om karels terug te brengen.

Paganstars
03-03-2006, 23:50
licht toe guest

Anonymous
03-03-2006, 23:53
omdat hij deze topic masterde. en jij uiteindelijk gedaan heb wat ie zei. hoeren neuken.

karels - legende

Paganstars
04-03-2006, 00:00
ik heb niet gedaan wat karels zei.... ik negeer karels meestal!

Anonymous
04-03-2006, 00:30
Okay vrijgezel, klinkt interresant. Moet het perse een student zijn????

Paganstars
04-03-2006, 01:29
als je student bent is het wel makkelijk als je het dan in die wereld zoekt ;)

Anonymous
04-03-2006, 10:15
als je student bent is het wel makkelijk als je het dan in die wereld zoekt ;)

Jammer, val ik weer buiten de boot!

A.F.
06-03-2006, 12:00
studenten zijn geil

Paganstars
06-03-2006, 14:28
Haha lol @ rik... en arno je hebt godverdoeme groot gelijk!

Anonymous
06-03-2006, 16:44
Shirtje is gekocht...en hoe nu verder????

Paganstars
06-03-2006, 17:51
erm hier in tilburg is het donderdag en dinsdag studenten avond.... have fun!!

Anonymous
06-03-2006, 19:08
erm hier in tilburg is het donderdag en dinsdag studenten avond.... have fun!!

hahaha :lol:
Waar ben jij te vinden dan?

Paganstars
06-03-2006, 19:24
who wants to know?? :P

Anonymous
08-03-2006, 10:47
Me....a lonely girl who want 2 ment a broken heart!

B3 lik3 M3
08-03-2006, 11:19
Me love you long time!

Anonymous
08-03-2006, 11:26
Suckie fo 5 dolla

Jinx
08-03-2006, 12:59
Ok. Zet een pot thee, doe de cd van Boys 2 Men in je speler. Jank je ogen uit je kop en neem een douche. Wat er ook is gebeurd. Blijkbaar was het jullie tijd nog niet en als jullie wel voor elkaar zijn gemaakt, dan vinden jullie vanzelf wel weer jullie weg naar elkaar terug. Voor terugwinadvies moet je me ff een pm sturen. Tip van de week. ga nou niet negatief over haar praten, want dan laat je alleen maar blijken hoeveel je daadwerkelijk om haar geeft. En dat geeft haar weer macht. Succes

ICON
08-03-2006, 13:15
boys 2 men?? :) daar ga je inderdaad van janken ja

Anonymous
08-03-2006, 13:22
Hey Rappe Rik.......ik zit hier serieus een versierpoging te ondernemen en je verneukt de boel weer zo!!!!!!

Anonymous
08-03-2006, 13:25
kijk dan gewoon naar 'cum in my ass and not in my mouth 4' ipv van naar dat gejank van boys 2 men. Dat helpt zeker tegen liefdesverdriet.

Anonymous
08-03-2006, 13:30
tis maar van korte duur hoor, vanavond ben ik weer dronken ivm met cl. ;)

Anonymous
08-03-2006, 13:33
ok kappen met spammen ivm forumbroederplicht

Jinx
08-03-2006, 15:05
Unbended knee is het ultieme heartbreakliedje :cry: . Maar jullie bottelingen snappen er niks van

Anonymous
08-03-2006, 15:09
meestal in brandpunt of in boekanier

Anonymous
08-03-2006, 15:12
ik d8 dat i just want bang bang bang de ultimate lovesong was

http://www.starterupsteve.com/swf/Group_X_video.html

Jinx
08-03-2006, 15:34
Barbaar!!!!

Anonymous
10-03-2006, 21:44
huh? probeer jij randy de slapkamer in te krijgen?
stel je even netjes voor hier dan, met foto enzo, dan laten we je verder wel met rust ok[/quote]

Is 'Randy' er eentje voor een slap of een slaapkamer. Graag CV met bedroomqualities!!!

ps. Pussy it is

A.F.
11-03-2006, 10:26
Unbended knee is het ultieme heartbreakliedje :cry: . Maar jullie bottelingen snappen er niks van

aaa gossie,... volgende keer is dat mijn opkomstnummer!!! gaan ik kijken hoeveel meiden er gaan janken ...hahahaha

Jochem
12-03-2006, 18:47
ik d8 dat i just want bang bang bang de ultimate lovesong was

http://www.starterupsteve.com/swf/Group_X_video.html

ahahahaaa phat!

dis mijn favo lovesong
http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=05DM4ZLE136BA0AXMY3Z4OL8O4

on the floor van
dj felix project

Tsuki
12-03-2006, 18:56
Its so hard to say goodbye to yesterday van boyz II men ............................... :cry:

Deuce
13-03-2006, 09:14
Tsuki dat je als een gaylord vecht ok, maar dit slaat alles.... :lol: :shock: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Christophe
13-03-2006, 12:32
ik d8 dat i just want bang bang bang de ultimate lovesong was

http://www.starterupsteve.com/swf/Group_X_video.html

ahahahaaa phat!

dis mijn favo lovesong
http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=05DM4ZLE136BA0AXMY3Z4OL8O4

on the floor van
dj felix project

Hahahaha, je bent een echte romanticus Jochem! :wink: