PDA

View Full Version : Ongeschoren: klooster in



lange
31-01-2005, 22:40
Even iets anders: ik vind dat ongeschoren vrouwen in het klooster moeten ! Was ik met vakantie vorige week , gaat er zo 'n ongeschoren trut in het bubbelbad zitten: bah !!! Gebrandmerkt lijkt me wat overdreven, maar behaarde vrouwen verplicht opsluiten in een klooster lijkt me wel wat...

Octavius
31-01-2005, 22:44
Ik denk dat je beter naar Dr Karels kan gaan. Die is ervarings therapeut.

Italian*Berlusconi*
31-01-2005, 22:44
Even iets anders: ik vind dat ongeschoren vrouwen in het klooster moeten ! Was ik met vakantie vorige week , gaat er zo 'n ongeschoren trut in het bubbelbad zitten: bah !!! Gebrandmerkt lijkt me wat overdreven, maar behaarde vrouwen verplicht opsluiten in een klooster lijkt me wel wat...

dan kan je heel duitsland wel opsluiten....

lange
31-01-2005, 22:47
Even iets anders: ik vind dat ongeschoren vrouwen in het klooster moeten ! Was ik met vakantie vorige week , gaat er zo 'n ongeschoren trut in het bubbelbad zitten: bah !!! Gebrandmerkt lijkt me wat overdreven, maar behaarde vrouwen verplicht opsluiten in een klooster lijkt me wel wat...

dan kan je heel duitsland wel opsluiten....

:roll:

Arjan
01-02-2005, 09:12
hahaha fatsig, lijkt net zeewier als die sh it nat wordt en drijft... haha fatsige shit, ik zo meteen eruit springen, en duitsland, is die daar zo erg mee? :shock: IELG

LOCO
01-02-2005, 23:44
Italian = Correct ................ helaas..........

redjuh
02-02-2005, 08:14
maarre lange... waar de fuck ga jij op vakantie??? ik heb dat echt nog nooit gezien in het echt. (graag zo houden)