PDA

View Full Version : Training hervatten !!



Bolder
01-02-2005, 07:33
Ik ben voor de 2de keer aan mijn knie geholpen 1st binnen minuscus en toen de buiten minuscus ( hoe je dit ook schrijft ) Mijn fysio heeft het gezegd dat ik ongeveer in maart de draad met sporten weer rustig mag oppakken . Mijn vraag heeft dit ook iemand ervaren en hoe heb jij dan weer de draad opgepakt ?? IK zou ook weer graag het jui jitsu ( bjj ) willen oppakken bij Remco Pardoel . Kan ook iemand mij vertellen hoelang het duurt voordat ik weer zulke trainingen mag hervatten ??

Mvg

Remko

Leon
01-02-2005, 14:53
hey ik ben geen arts dus ik raad aan dat soort dingen toch voor de zekerheid
toch raad te zoeken bij de arts of fysio, die weten het altijd beter en vergeet
niet dat je gezondheid boven training staat. Veel succes met het hervatten :thumbs:

Silat
03-02-2005, 01:31
Een jaar na m'n operatie ging ik weer voorzichtig trainen. Ik had een voorste kruisband recontructie. Hiervoor gebruikte ze een stuk uit m'n hamstrings. Er zit alleen nog een pin boven in m'n scheen die soms lastig is met grondvechten en lowkicks. Wedstrijden zal er niet meer van komen.

Je moet gewoon kijken hoe het gaat verlopen wat je verder wil in je leven met je benen en of je het de moeite waard vind om je knie op het spel te zetten met eventuele wedstrijden. Je trekt je haren uit je kop als het weer verkeerd gaat of als je te snel van start gaat.... Geloof me..

Ik ben nu 2 jaar verder en heb er nog steeds moeite mee en trek af en toe nog steeds
de haren uit m'n kop als ik weer eens langs de kant zit en de rest zie bikkelen :twak: