PDA

View Full Version : geen vrijheid van meningsuiting op mma of topic wtf?



Anonymous
02-02-2005, 11:50
Will ik vanmorgen posten ben ik gebanned?
Dit is dus een bevestiging wat ik al vreesde: Je mad niet denken en al helemaal niet zeggen of schrijven wat je mening is, heel triest|!

Ik raad de heren moderators eens te kijken op maroc.nl en maghreb.nl dat zijn forums hier in Nederland. Waarom een forum als je niks meer mag schrijven, nu zie je ook waarom van Goch is vermoord. Niks geen vrijheid van meningsuiting!!! Censuur, angst en bedreigingen en meelopers bepalen wat er wel of niet gezegd mag worden, helaas ook op dit forum, triest heel triest

Italian*Berlusconi*
02-02-2005, 11:52
wie was je hier dan??

Biiyen
02-02-2005, 11:53
Ik denk dat dit het rijmwonder is met een voorliefde voor nazi vlaggen..... ja toch?

B3 lik3 M3
02-02-2005, 11:53
Waarschijnlijk degene die zich afvroeg waar je vlaggen met hakekruizen kan krijgen..

redjuh
02-02-2005, 12:12
of hij heeft de grote als0f truc gebruikt en is te dom om het te snappen

ashi76
02-02-2005, 12:24
Will ik vanmorgen posten ben ik gebanned?
Dit is dus een bevestiging wat ik al vreesde: Je mad niet denken en al helemaal niet zeggen of schrijven wat je mening is, heel triest|!

Ik raad de heren moderators eens te kijken op maroc.nl en maghreb.nl dat zijn forums hier in Nederland. Waarom een forum als je niks meer mag schrijven, nu zie je ook waarom van Goch is vermoord. Niks geen vrijheid van meningsuiting!!! Censuur, angst en bedreigingen en meelopers bepalen wat er wel of niet gezegd mag worden, helaas ook op dit forum, triest heel triest

ashi76 /----

Uitkomen voor je mening is geen enkel probleem, maar het doen van racistische uitlatingen is niet gewenst op mixfight.nl

Daarnaast is mixfight op de 1e plaats een vechtsportforum !

Gezien jouw postgedrag kom je hier om een andere reden dat het gros van de mensen die hier posten.

Ik raad je dan ook aan om eens te gaan kijken op www.politiek.nl of dergelijke fora.

----/ ashi76