PDA

View Full Version : Wegwerken vetbuik



nespter
03-02-2005, 15:50
Kan naast het sporten en een dieet ook een transpiratieriem een oplossing bieden?

mvg

nespter

Anonymous
03-02-2005, 16:14
Het plaatselijke transpireren zal je niet helpen bij het afvallen, maar ik denk dat een temperatuurverhoging (daar waar de band zit) wel helpt bij een betere plaatselijke doorbloeding, wat er weer voor zorgt dat het vet beter kan worden afgevoerd.

nespter
03-02-2005, 16:56
thx voor de reply

maar waar is transpireren dan wel goed voor (uitgez. afkoelen van het lichaam)?

mvg
nespter

HUNTER
03-02-2005, 17:13
als je snel nog wat gewicht kwijt moet (bijv. voor een weging voor een toernooi), kun je vaak door even goed te zweten iets lichter worden

Biiyen
03-02-2005, 18:34
thx voor de reply

maar waar is transpireren dan wel goed voor (uitgez. afkoelen van het lichaam)?

mvg
nespter

Via transpireren raak je wat afvalstoffen sneller kwijt. Verder wat Hunter zegt. Je vetbuik wegwerken kan maar op 1 goede manier en dat is het vet omzetten in spieren door te trainen, gaat wel sneller als je gaat fietsen in een sauna bv.... Ja manier 2 is het laten wegzuigen in het ziekenhuis, maar of je daar blij mee moet zijn.

Maar ja, je krijgt nu wel antwoord van 2 jongens die 65 kilo wegen en geen buik hebben. (behalve na kerstmis ) :wink:

nespter
03-02-2005, 18:50
gaat wel sneller als je gaat fietsen in en sauna bv....[/quote]

dus... conditietraining met een transpiratieriem is aan te raden?

mvg
nespter :twisted:

Biiyen
03-02-2005, 19:01
gaat wel sneller als je gaat fietsen in en sauna bv....

dus... conditietraining met een transpiratieriem is aan te raden?

mvg
nespter :twisted:[/quote]

Je raakt het TIJDELIJK kwijt!!! het is vocht geen massa. Als je daarna weer gaat eten en drinken slaat je lichaam het vocht dat je bent kwijtgeraakt dus gewoon weer op. Je raakt vocht ook niet plaatselijk kwijt.

nespter
03-02-2005, 19:22
Zou u me enkele dieet tips - recepten kunnen aanraden?


mvg

nespter :twisted:

Gulo gulo
03-02-2005, 19:31
Mager proberen te eten, maar het vet niet helemaal uitbannen. Je hebt vet nodig voor verschillende lichaamsprocessen.

Biiyen
03-02-2005, 20:14
Zou u me enkele dieet tips - recepten kunnen aanraden?


mvg

nespter :twisted:

Sorry Nesppter maar zo werkt het niet! Je hebt geen wonder dieet of recept waardoor je afvalt/bijkomt. Het is een mix van dagelijkse voeding die ervoor zorgt dat je afvalt of bijkomt. daarom is dat lijnen wat de "massa" doet ook hardstikke vals/fout. Als jij 80 kilo wilt wegen dan moet je elke dag maaltijden gaan samenstellen die 80 kilo ondersteunen. Als je veel sport mag je meer calorieën naar binnen werken dan dat je na het werk thuis op de bank gaat hangen. Een doorsnee man heeft aan 5 sneeën bruin brood met beleg, 2 stuks fruit, normaal bord avond eten en een een toetje zijn dagelijkse voeding al binnen.

Maar je kent de mens en die eet veel meer dan een bord avond eten. Want hij/zij wil 2 stukken vlees met dikke jus en 's avonds bij de koffie lekker een stuk chocolade of wat chips. En op je werk achter de pc dan gaat die klep ook maar op en neer. Want eten is lekker! En dan wordt het zomer...... *realtiteit komt binnen waaien* o ja.... nu gaan we lijnen! Hoppa.... niks meer vreten en de hele dag soep... ja natuurlijk verdwijnen de kilo's. Maar je vergeet dat je lichaam is gewend is aan eten en die krijgt nu opeens niets meer en raakt van slag. Dus als jij weer "normaal" gaat eten dan zegt je stofwisseling "bekijk jij het je maar! ik ga een voorraadje aanleggen".. en tada! daar is je vetbuik weer! nog sneller dan dat hij eraf was.

Dus als je echt maar dan ook echt iets aan je buik wil doen dan moet je zorgen dat 3 dingen in evenwicht zijn:

1. voeding
2. beweging
3. rust

Lees hier maar eens de "sticky's" door en dan kom je vanzelf wel op de internet site's die je nodig hebt. En waar je kan berekenen hoeveel voeding JIJ nodig hebt, want ieder mens leeft anders. En mocht je er niet uitkomen dan kan je het altijd hier vragen. Genoeg mensen hier die veel weten van voeding en het lichaam.

Unregistered
03-02-2005, 23:05
Goede uitleg Raziël! Trouwens tis niet mogelijk om vet om te zetten in spier en andersom, je verliest of wint een van de 2 (of verliest vet / wint spiermassa bijv bij beginners), maar omzetten kan niet (jammergenoeg :D)

Silat
04-02-2005, 01:45
tada! :lol: :thumbs:

Aaronk
04-02-2005, 01:58
ik verbaas me nog steeds dat mensen denken dat je vet in spiermassa kan omzetten.
train meer, cardio en de big 4, eet minder koolhydraten en vetten en meer eiwit klaar klaar

B3 lik3 M3
04-02-2005, 08:38
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat als je gewoon je normale maaltijden meepakt en snacks laat staan, in combinatie met 3 keer intensief trainen in de week, je zo een aantal kilootjes kwijt raakt.

Ik woog eerst 83 kilo en na een paar weken woog ik 79 kilo..

Nog 4 kilo eraf en ik zit op mijn streven :thumbs:

nespter
04-02-2005, 12:45
Raziël en co.
Bedankt voor de re
Ik train 4 x per week (2 x BJJ en 2 x kickboks) maar in het weekend glijden de pintjes binnen! :oops:
Mag een sportmens geen bier drinken?of enkel water tijdens het uitgaan?

mvg

nespter

B3 lik3 M3
04-02-2005, 13:00
Nou.. geloof me.. ik tik er ook aardig wat weg in het weekend ;)

Het is inderdaad wel dat bier een enorme dikmaker is hahaha
Maar als ik dat ook nog eens moet laten staan :?

Aaronk
04-02-2005, 16:14
bier = bad

Aaronk
04-02-2005, 16:14
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat als je gewoon je normale maaltijden meepakt en snacks laat staan, in combinatie met 3 keer intensief trainen in de week, je zo een aantal kilootjes kwijt raakt.

Ik woog eerst 83 kilo en na een paar weken woog ik 79 kilo..

Nog 4 kilo eraf en ik zit op mijn streven :thumbs:

75 kilo, we zijn dan bijna net zo zwaar!

B3 lik3 M3
04-02-2005, 16:18
Ik ga mijn best doen.. :thumbs:

ff offtopic,

Kom je morgen ook Aaron?

Aaronk
04-02-2005, 16:19
Ik ga mijn best doen.. :thumbs:

ff offtopic,

Kom je morgen ook Aaron?

ik zit nog in de uk. tot 10 feb

PigDog
05-02-2005, 02:07
ik verbaas me nog steeds dat mensen denken dat je vet in spiermassa kan omzetten.


Nou, vet is een vreselijke goede energieleverancier (veel beter dan koolhydraten) dus je kan er beter op trainen, dus (indirect) draagt het bij aan je spiermassa.

Tis een beetje simplisties, maar wel een waarheid gelijk een rund.

Silat
05-02-2005, 21:23
ik verbaas me nog steeds dat mensen denken dat je vet in spiermassa kan omzetten.


Nou, vet is een vreselijke goede energieleverancier (veel beter dan koolhydraten) dus je kan er beter op trainen, dus (indirect) draagt het bij aan je spiermassa.

Tis een beetje simplisties, maar wel een waarheid gelijk een rund.

Hoezo? iig niet met krachttraining of Muay Thai. Deze trainingen verhogen wel je metabolisme, zodat je op overdag of wanneer je niet traint meer verbrand.

Ufuk
06-02-2005, 01:05
ik verbaas me nog steeds dat mensen denken dat je vet in spiermassa kan omzetten


Kan ook niet. Dan heeft iemand die moddervet is, meer spieren dan een ander, na hard getraind te hebben. en dan dan bedoel ik meer in aantal....

Aaronk
06-02-2005, 01:52
ik verbaas me nog steeds dat mensen denken dat je vet in spiermassa kan omzetten.


Nou, vet is een vreselijke goede energieleverancier (veel beter dan koolhydraten) dus je kan er beter op trainen, dus (indirect) draagt het bij aan je spiermassa.

Tis een beetje simplisties, maar wel een waarheid gelijk een rund.

dat zegt nog niets over dat je PUUR VET IN SPIER MASSA KAN OMZETTEN.. Inderdaad kan je beter spier massa kweken op een bepaald vetpercentage. Maar vet blijft vet, je kan het aftrainen maar het word nooit spier.

Ufuk
06-02-2005, 18:14
netals hout niet opeens ijzer wordt

redjuh
06-02-2005, 18:56
als je snel nog wat gewicht kwijt moet (bijv. voor een weging voor een toernooi), kun je vaak door even goed te zweten iets lichter worden

10 kilo in 24 uur... sick man in the ultimate fighter

m.g
08-02-2005, 02:02
Die taktieke zijn maar voor tijdelijk gebruik.. en niet echt gezond heb weleens een docu gezien over amerikaanse bodybuilders die ook droger dan droog wilde worden en flauw vielen omdat ze te weinig voedingstoffen endergelijke binnen kregen... Gewoon op je voeding letten en regelmatig eten en sporten .... en dat lekker volhouden!!

Leon
08-02-2005, 12:18
thx voor de reply

maar waar is transpireren dan wel goed voor (uitgez. afkoelen van het lichaam)?

mvg
nespter

Via transpireren raak je wat afvalstoffen sneller kwijt. Verder wat Hunter zegt. Je vetbuik wegwerken kan maar op 1 goede manier en dat is het vet omzetten in spieren door te trainen, gaat wel sneller als je gaat fietsen in een sauna bv.... Ja manier 2 is het laten wegzuigen in het ziekenhuis, maar of je daar blij mee moet zijn.

Maar ja, je krijgt nu wel antwoord van 2 jongens die 65 kilo wegen en geen buik hebben. (behalve na kerstmis ) :wink:

En ik dan??? Ik woog ook maar 65 kilo! Ok maar ik heb (nog) geen antwoord gegeven

Leon
08-02-2005, 12:20
Die taktieke zijn maar voor tijdelijk gebruik.. en niet echt gezond heb weleens een docu gezien over amerikaanse bodybuilders die ook droger dan droog wilde worden en flauw vielen omdat ze te weinig voedingstoffen endergelijke binnen kregen... Gewoon op je voeding letten en regelmatig eten en sporten .... en dat lekker volhouden!!

Hete deze Docu toevallig 'Testosteron Boyz'? en was hij een tijdje gelden op Net 5?