PDA

View Full Version : GRUWLIJK *update*



Wheelie
09-02-2005, 18:01
Jongen honderden meters onder auto

door Jouke Schaafsma


DEVENTER, woensdag
Op afschuwelijke wijze is gisteren een 15-jarige jongen uit Deventer enkele honderden meters onder een auto de hele wijk doorgesleurd, zonder dat de automobiliste het doorhad. Het slachtoffer is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
Verschillende mensen, onder wie veel jonge kinderen die vanwege de vakantie buiten speelden, hebben de auto met daaronder het slachtoffer Niels Damen voorbij zien komen en hem horen schreeuwen. Ze probeerden de automobiliste nog te waarschuwen, maar die leek niets te merken en reed stug door.
De brandweer is lang bezig geweest het meters lange bloedspoor dat door de hele buurt liep op te ruimen. Het slachtoffer was buiten aan het skateboarden toen het gebeurde.
Niels Damen is in kritieke toestand in het ziekenhuis opgenomen en heeft veel bloed verloren.
Hij heeft ernstige brandwonden op zijn rug en armen en een van zijn oren werd helemaal afgerukt. Hij moest gisteravond laat meerdere operaties ondergaan.
Naar het schijnt heeft de automobiliste, Monique R. die even verderop een hondentrimsalon heeft, de jongen net na een bocht aangereden, waarna Niels op zijn rug onder de auto schoot en bleef haken.

„We riepen nog, stop, stop! Die vrouw keek even en reed toen weer verder. De auto hing helemaal scheef omdat hij eronder zat�, zegt de 8-jarige Stella Kovacs. „Hoe kan ze nou niets gemerkt hebben?� vraagt zij zich af, en met haar de hele buurt.
Het jonge meisje speelde samen met haar zus Mellanie (9) en buurmeisje Gonda Schiell (12) buiten toen ze de auto voorbij zagen komen. „Iedereen hoorde hem schreeuwen. We hoorden hem schuren over de weg en zagen zijn benen nog net onder de auto vandaan komen.�
Met haar vinger wijst ze de plek onder de auto aan waar zijn benen zaten, terwijl een takelploeg de kleine bedrijfswagen van de parkeerplaats haalt.
Niels raakte midden in de wijk los en is vervolgens nog zelf opgestaan. De automobiliste reed door en parkeerde de auto nog tientallen meters verderop. Zij is vervolgens naar het politiebureau gebracht.

bras
09-02-2005, 18:03
damn!!!! :shock:

Impulse
09-02-2005, 18:03
oh my god, lijkt op een horrorfilm. dat die jongen nog zelf kon op staan naderhand.
Ben benieuwd wat die vrouw erop te zeggen heeft. :shock:

Nickuraba
09-02-2005, 18:10
OMFG

TommySoprano
09-02-2005, 18:26
sjeeeeesh :|

Wheelie
09-02-2005, 18:39
ZOIETS MOET JE TOCH MERKEN ? :?

Fr3ddy
09-02-2005, 18:42
:shock:

Leon
09-02-2005, 19:10
ach ja Deventer he :wink:

Impulse
09-02-2005, 19:18
ZOIETS MOET JE TOCH MERKEN ? :?

lijkt me wel

Gulo gulo
09-02-2005, 19:21
misschien had ze de radio hard aanstaan of was ze afgeleid

Leon
09-02-2005, 19:34
maar je kan hieruit ook concluderen dat dat gekke wijf doorrijd nadat ze iemand
heeft aangereden (want dat wist ze dan weer wel aangezien ze ook achterom keek).

Leon
09-02-2005, 19:35
check de achternaam van de verslaggever ook "Schaafsma", lekker toepasselijk stukje :lol:

Wheelie
09-02-2005, 20:16
check de achternaam van de verslaggever ook "Schaafsma", lekker toepasselijk stukje :lol:

:shock:

ROIDRAGE
09-02-2005, 20:20
Leon is sick bastard, die ook nog scherp is ook

Ralph
09-02-2005, 20:31
Damn! Echt te gruwelijk! Die vrouw moet ze niet allemaal op een rijtje hebben anders rijd je niet door na een aanrijding. En dat ze ook niets heeft gemerkt....

Kimmie
09-02-2005, 20:59
Ja ik zag het op tv ze lieten ook een foto van hem zien :o ...
echt erg :!:

Virus
09-02-2005, 21:02
WTF... :shock:

Biiyen
09-02-2005, 21:50
:shock: damn wat een gaar mens... als mensen schreeuwen stop je toch automatisch ook al denk je dat er niets is? Jezus wat klote voor die arme jongen.

lady in red
09-02-2005, 22:09
dat ie nog leeft dan :shock:

damn dat is echt vreselijk

Pieter mulder
09-02-2005, 22:19
Wow, is inderdaad bloederig verhaal !!
Dat hij nog opstond ?!
Maar goed, zijn benen zaten ook niet vast volgens het verhaal !

Pieter mulder
09-02-2005, 22:19
Vrouwen achter het stuur, bloed aan de.....
Straat !!

Sjaak
10-02-2005, 00:53
Damn! Echt te gruwelijk! Die vrouw moet ze niet allemaal op een rijtje hebben anders rijd je niet door na een aanrijding. En dat ze ook niets heeft gemerkt....

:shock: :shock: :shock:

redjuh
10-02-2005, 01:12
damn en het was niet eens een marokkaan????!!!!


sorry

Boem Boem
10-02-2005, 10:41
ZOIETS MOET JE TOCH MERKEN ? :?

Wheelie=correct!! Zoiets moet je toch merken?? Kun je mij niet wijs maken in ieder geval......

Wheelie
10-02-2005, 11:37
Gisteren lieten ze idd een foto zien , zag er niet goed uit

MadEd
10-02-2005, 11:46
Fuck it he. Het zal je maar gebeuren :shock: :( Rest van je leven verkloot door zo'n kut ongelukje + de grootste pijn van je leven gehad.

Leon
10-02-2005, 12:20
tering is nu opeens iedereen dubbele post aan het typen? of ligt dat aan mij? :twak:

Leon
10-02-2005, 12:20
is iedereen nu gewoon dubbel aan het posten of ligt dat aan mij?

cactusdre
10-02-2005, 12:55
damn en het was niet eens een marokkaan????!!!!


sorry

you're forgiven.....

redjuh
10-02-2005, 13:18
thank god gheghe

Wheelie
10-02-2005, 18:56
Jongen onder auto blijvend verminkt

door Jouke Schaafsma


DEVENTER, donderdag
De 14-jarige Nils Damen uit Deventer zal waarschijnlijk de rest van zijn leven verminkt blijven, nadat hij zeker honderd meter onder een auto door de wijk werd meegesleurd. Zijn ouders willen maar één ding weten: hoe kan het dat de automobiliste niet is gestopt? ,,Het is een levendige, lieve jongen die vol enthousiasme tafeltennist en goed op school is. Hij heeft recht op de waarheid�, zeggen zijn ouders Michael en Claudia Kwast.
De 37-jarige automobiliste Monique R. dreigt zelf het slachtoffer te worden van een verschrikkelijk misverstand nu de exacte toedracht onduidelijk blijft. Buurtbewoners wilden haar al te lijf gaan.
De vwo-scholier Nils Damen is volgens de laatste politieverklaring waarschijnlijk met zijn skateboard ten val gekomen, waarna de auto over hem heen is gereden. Vervolgens is de auto door de hele wijk gereden, met Nils tussen de achterwielen. Tientallen kinderen speelden vanwege de voorjaarsvakantie op die middag buiten. Ze zagen de auto met de hevig bloedende en schreeuwende Nils rijden. Herhaalde pogingen de automobiliste te waarschuwen faalden.

Gas
,,Ze stopte nog wel een keer en reed achteruit. Ik zag haar nog uit het raampje kijken�, zegt de 9-jarige Eiman Harir. ,,Maar toen gaf ze weer stevig gas.�
Ook de Giancarlo de Waard (27) was getuige van het drama. ,,Het begon allemaal voor mijn raam. Ik zag dat ze de auto stopte, en daarna politieverklaweer verder reed met Nils onder zich. Ze moet wat hebben gehoord, anders stopt ze toch niet?�


De ouders van Nils zijn hevig ontdaan nu alle getuigenverklaringen over het ongeval hen bereiken. „We zijn alleen maar met Nils bezig geweest. Hij moet zijn oor missen. Verschrikkelijk voor een jongen van bijna vijftien, voor wie uiterlijk net belangrijk begon te worden�, zegt zijn vader Michael. „Eerst dacht ik nog, het is gewoon een stom ongeluk. Maar nu weet ik het niet meer. Het is zo vreemd. We willen gewoon weten waarom ze hem niet zag op straat en waarom ze doorreed�, zegt zijn vrouw Claudia.
Volgens zijn ouders heeft Nils wel verklaard dat de auto op een zeker moment weer achteruit is gereden, met hem eronder. Ook weet hij nog dat hij los is gekomen.

Wheelie
10-02-2005, 18:57
http://img224.exs.cx/img224/81/TE_2S_20050210_7_169_1_thumb.jpg

Nils Damen (14) op een foto van voor het ongeluk. De jongen werd zeker honderd meter door een auto meegesleurd.

Italian*Berlusconi*
10-02-2005, 19:00
Je kan ook een eikel zijn en het omdraaien..... waarom let die jongen niet op met skateboarden of wat die dan ook aan het doen was.
Het is natuurlijk een klote gebeurtenis en raar dat het gebeurt is met zo'n jong jochie.....

Wheelie
10-02-2005, 19:01
hij had uiteraard zelf ook kunnen opletten , maar het blijft natuurlijk vreemd dat ze niks gemerkt heeft

Italian*Berlusconi*
10-02-2005, 19:03
yep da's idd gek.....

Leon
10-02-2005, 19:21
Jongen onder auto blijvend verminkt

Het is een levendige, lieve jongen

Ik wil niet lullig doen, maar zeiden ze dit ook niet over Ali El B.?

Wheelie
10-02-2005, 19:28
Jongen onder auto blijvend verminkt

Het is een levendige, lieve jongen

Ik wil niet lullig doen

doe dat dan ook niet

Muay Thai Elite
10-02-2005, 19:36
Okee, in dit soort dingen ben ik nooit zo goed: ik moet het echt gevisualiseerd hebben. Hoe kan je "op je rug onder achter in de auto blijven haken over de grond met je benen uit achter onder de auto"??? :?

Mike
10-02-2005, 19:37
Jongen onder auto blijvend verminkt

Het is een levendige, lieve jongen

Ik wil niet lullig doen

doe dat dan ook niet

tja slaat nergens op leon

Leon
10-02-2005, 19:38
sorry jongens :oops:

Mike
10-02-2005, 19:40
vooruit dan maar :wink:

maar wat een ziek verhaal dit zeg. Ik vind dat die vrouw maar eens aan die ouders moet gaan uitleggen hoe t is gegaan. Hoe kan ze nou niks horen/merken ?!

Is ze geestelijk gehandicapped ofzo?

Wheelie
10-02-2005, 19:40
sorry jongens :oops:

het is je vergeven :wink:

Leon
10-02-2005, 19:42
inderdaad zieke bende, ik wil haar weleens in een donker steegje ergens achteraf 'ondervragen'

Italian*Berlusconi*
10-02-2005, 19:42
vooruit dan maar :wink:

maar wat een ziek verhaal dit zeg. Ik vind dat die vrouw maar eens aan die ouders moet gaan uitleggen hoe t is gegaan. Hoe kan ze nou niks horen/merken ?!

Is ze geestelijk gehandicapped ofzo?

en laat die ouders dan maar verklaren waarom dat kind niet oplet op straat..... wat is dat nu om gelijk die vrouw maar in een hoek te drukken... we weten nog niks qua info daarover dus laten we daar eerst even op wachten.

Italian*Berlusconi*
10-02-2005, 19:43
inderdaad zieke bende, ik wil haar weleens in een donker steegje ergens achteraf 'ondervragen'

zie mijn posts hierboven voordat je dat soort dingen gaat roepen.

Leon
10-02-2005, 19:49
oohja wacht.

ten 1ste: ik voorspel de toekomst niet, dus ik kan geen rekening houden met jou reacties die je post na die van mij.

ten 2de: In Deventer hebben ze Burnside, prachtig mooi skatepark dus hij had
geen reden om op straat te zijn. (ik weet dat want ik zit nog steeds in de skatescene)

Sjaak
10-02-2005, 19:54
Wat een BS zeg sommige reactie's hier, we hebben het hier over een jongen van 14 die voor het leven verminkt is en wat doet het er nu toe wie zijn fout het was, denk je dat het voor die jongen ene fuck uitmaakt :(

Dit is zo triest :cry:

Leon
10-02-2005, 19:55
ook al krijgt die oma achter het stuur levenslang, die jongen heeft inderdaad ook al levenslang aan de broek!

Inderdaad gewoon triest incident.

Italian*Berlusconi*
10-02-2005, 20:08
oohja wacht.

ten 1ste: ik voorspel de toekomst niet, dus ik kan geen rekening houden met jou reacties die je post na die van mij.

daar gaat het niet om... om mijn posts... maar jij beschuldigd die vrouw gelijk en wilt haar in een donker steegje even ondervragen.... laten we eerst op de feiten wachten. Dat wou ik even benadrukken.

Mike
10-02-2005, 20:33
vooruit dan maar :wink:

maar wat een ziek verhaal dit zeg. Ik vind dat die vrouw maar eens aan die ouders moet gaan uitleggen hoe t is gegaan. Hoe kan ze nou niks horen/merken ?!

Is ze geestelijk gehandicapped ofzo?

en laat die ouders dan maar verklaren waarom dat kind niet oplet op straat..... wat is dat nu om gelijk die vrouw maar in een hoek te drukken... we weten nog niks qua info daarover dus laten we daar eerst even op wachten.

niet zo ouwehoerne italian , ik vraag gewoon of ze geestelijk gehandicaped is. Ik druk haar niet in een hoek. Ga aub niet weer de moraalridder uithangen omdat jij denkt iets op te maken uit mijn post. Er stond een ? was dus een vraag ..... leestekens begrijp je toch wel?

Mike
10-02-2005, 20:35
en ja er zijn zat geestelijk gehandicapte mensen die een rijbewijs hebben in nederland.

edit: ik bedoel wettelijk gehandicapt he. Niet als scheldnaam voor wauzen in t verkeer ofzo.

Italian*Berlusconi*
10-02-2005, 20:36
niet zo ouwehoeren Mike.....
Als ze geestelijk gehandicapt was had ze zeker geen rijbewijs gehad, en dat moet jij toch ook wel weten he of niet???
Moraal ridder?? hahahahaha.... voel je niet gelijk aangevallen man... dat begrijp je toch wel?? en neem het niet zo persoonlijk op, dit is internet weet je nog wel??

Mike
10-02-2005, 20:39
haha ik was je voorspelbare antwoord al voor :wink: (zie post boven)

aangevallen? ik ben je gezeur om niks gewoon zat, jij bent in staat om deze discussie over geestelijk gehandicapped opmerking van mij tot een topic van 5 pagina's te maken.

Je ziet weer dingen die er niet staan

veel plezier er mee man

ik skip deze 'discussie even'


je hebt gelijk man :mrgreen:

Italian*Berlusconi*
10-02-2005, 23:15
haha ik was je voorspelbare antwoord al voor :wink: (zie post boven)

aangevallen? ik ben je gezeur om niks gewoon zat, jij bent in staat om deze discussie over geestelijk gehandicapped opmerking van mij tot een topic van 5 pagina's te maken.

Je ziet weer dingen die er niet staan

veel plezier er mee man

ik skip deze 'discussie even'


je hebt gelijk man :mrgreen:

hahahahahahahaha....dat scheelt weer..... 8) 8)

Mike
11-02-2005, 08:13
haha ik was je voorspelbare antwoord al voor :wink: (zie post boven)

aangevallen? ik ben je gezeur om niks gewoon zat, jij bent in staat om deze discussie over geestelijk gehandicapped opmerking van mij tot een topic van 5 pagina's te maken.

Je ziet weer dingen die er niet staan

veel plezier er mee man

ik skip deze 'discussie even'


je hebt gelijk man :mrgreen:

hahahahahahahaha....dat scheelt weer..... 8) 8)

:wink: