PDA

View Full Version : Gevangenen vervelen zich....



Italian*Berlusconi*
14-02-2005, 14:44
Je zult maar continu opgesloten zitten, de hele dag in de gevangenis moeten doorbrengen. Voor de huidige gedetineerden is het een beproeving. Ze vervelen zich.

Dit alles blijkt uit een onderzoek naar de beleving van gedetineerden in het gevangeniswezen, dat maandag door Justitie bekend is gemaakt. Gedetineerden zijn niet blij met de manier waarop ze hun dag moeten doorbrengen. De dagen zijn eentonig, het verblijf op de cel te lang en vooral de weekenden te saai.

Vooral in de de huizen van bewaring wordt geklaagd. Daar vinden de gedetineerden dat zij te lang in de cel zitten. Wel zijn ze tevreden over de mogelijkheden tot arbeid, recreatie en sport die worden aangeboden. De tijd die ze hiermee door kunnen brengen is echter vanaf afgelopen najaar ingekort. Toen ging een versoberd gevangenisregime in waarmee de Staat wil bezuinigingen op personeelskosten. Hiermee is de tijd die men in de cel zit ook vergroot.


Ja hoor... dus straks, met hoe het nu in NL gaat, krijgen deze jongens lekker alle vrijheid die ze willen... ow my god... gaan ze nog zeiken ook... Ze zitten daar niet voor niks...... en van mij mag het nog wel iets harder in de NL'dse gevangenissen..... 8) 8)

Tsuki
14-02-2005, 14:47
tis weer een mooi verhaal .........

Italian*Berlusconi*
14-02-2005, 14:49
zielig voor de gevangenen he??? :roll: :roll: :roll:

Tsuki
14-02-2005, 15:09
eg wel , een regelrecht drama

KO TKO
14-02-2005, 15:13
Die gevangenen moeten niet zeuren. Ze moeten blij zijn dat ze in Nederland in de gevangenis zitten.

The Bulldog
14-02-2005, 15:19
:twisted: galatje net als in thailand :twisted:

Mogen ze kiezen ....gala oragnisreen net als in thailand, en de rest van de omstandigheden ook...

@Italian...... denk dat we maar een giro nummer voor ze moeten openen... :D

Arjan
14-02-2005, 15:31
medelijden... NOT

ICON
14-02-2005, 17:27
ja ik hoorde t ook op de radio bij ieder nieuwsblok.
damn wat n groot nieuws zeg. gevangenen voelen zich eenzaam.. dat kan eidere randdebiel zich wel bedenken. moeten ze daar n duur onderzoek voor houden. kneuzen

stefan112
14-02-2005, 18:56
precies, net zo als in thailand moeten ze het doen; bed, plee en wat boeken en een keer per dag naar buiten is genoeg. Dan denken ze er tenminste aan waarom ze er zitten.

Gulo gulo
14-02-2005, 19:02
misschien moeten ze meer wasknijpers maken. De tijd gaat sneller als je druk bent

D22ntjuh
14-02-2005, 19:35
zoiets als de gladiatoren opzetten?
zullen ze zich iig nie meer vervelen

stefan112
14-02-2005, 20:05
zoiets als de gladiatoren opzetten?
zullen ze zich iig nie meer vervelen
hahaha, goed idee. Laat ze elkaar maar afmaken :twisted:

Biiyen
14-02-2005, 21:08
ja ik hoorde t ook op de radio bij ieder nieuwsblok.
damn wat n groot nieuws zeg. gevangenen voelen zich eenzaam.. dat kan eidere randdebiel zich wel bedenken. moeten ze daar n duur onderzoek voor houden. kneuzen

hahaha idd de subsidies moeten toch op de een of andere manier worden opgemaakt! Blijkbaar zijn gevangenen niet de enige die zich vervelen.

Jay Hoov
18-02-2005, 14:33
:roll: Als ik een gevangenis zou hebben zouden ze elkaar afmaken uit verveling........................................g een daglicht en gewoon allemaal bij elkaar gooien in een heeeeeeeeeeeeeeel klein celletje. Dit kan ook echt alleen maar weer in Nederland............... :evil:

cactusdre
18-02-2005, 15:03
Hahahaha. Ze vervelen zich. Dan hebben ze zeker nog nooit van Mixfight.nl gehoord.

Ko Hops
18-02-2005, 15:20
Hahahaha. Ze vervelen zich. Dan hebben ze zeker nog nooit van Mixfight.nl gehoord.

Lekker Dre. Volgens hebben ze ook geen internet daar. Fucked up.

Guru
19-02-2005, 21:25
Enkeltje Afghanistan, kunnen ze daar mijnenvelden gaan schoonmaken...
Een en al avontuur want je weet niet of het je laatste stap zou zijn.
Nou je verveelt je geen minuut daar.. 8)

Sjaak
20-02-2005, 11:23
Stuur ze maar is naar gevangenissen in het midden Oosten Afrika of Azie en dan klagen ze niet meer hoor :?

p diddy
20-02-2005, 13:28
vervelen, die fockers hebben alles?? :twak: :twak: :twak:

Chico
20-02-2005, 13:58
ik had eens zo'n reprotage gezien... gasten hebben meer dope shit in hun cel dan ik in me appartement... (afgezien van de dvd collectie dan hé)

zeurende aapies... ze zitten er voor een reden... als het aan mij lag hadden ze 1 bij 2 cel.. 1 bed 1 plee en tralies... fok privacy...