PDA

View Full Version : Ted Bundy: Amerikaanse serial killer spreekt



Biiyen
14-02-2005, 17:18
"It's a haunting voice from beyond the grave: Serial killer Ted Bundy tells all, and you'll hear it for the first time."

Luister en huiver naar die maniak.

http://www.kirotv.com/seattleinsider/news/4182402/detail.html

Vorige week was American Psycho nog op de televisie, ook een zeer wazige film over een serie moordenaar. Ted Bundy was het grote voorbeeld van de hoofdrol speler in die film.

Gulo gulo
14-02-2005, 18:15
Ben eigenlijk meer een Manson-fan, maar Bundy kon er ook wat van

MadEd
14-02-2005, 18:26
Gepakt omdat die in een gestolen auto reed, wat een wannebee seriemoordenaar :wink: Die gast is trouwens wel vaak voorbijgekomen bij FBI files op Discovery Channel.

ashihara
14-02-2005, 22:35
Ben zelf een jack the ripper exper maar bundy mag dr ook wel wezen.

MadEd
14-02-2005, 22:41
Ben zelf een jack the ripper exper maar bundy mag dr ook wel wezen.

Da's knap, expert zijn van iemand waarvan nog steeds niet duidelijk is wie het nou was :maskills: Of was het de butler :wink:

Leon
15-02-2005, 08:20
Hahaha Cluedo

TommySoprano
15-02-2005, 11:23
nope .....THE ICEMAN is ook een FREAK :!:

Biiyen
15-02-2005, 11:56
nope .....THE ICEMAN is ook een FREAK :!:

ja man~!! die vent is idd een mafkees! thuis gezellig de vriendelijke huisvader die dol is op zijn vrouw en kinderen en als hij de deur achter zich dicht trok dan veranderde hij in een gewetenloze huurmoordenaar voor de mafia.

Anonymous
15-02-2005, 13:10
Idd Richard Kuklinski: The Iceman

Tering hey. Hij is gewoon het kwaad zelf.

De rust die hij deed uitstralen tijdens interviews. Eng gewoon.

http://ss910.logika.net/cgi-bin/ss_query?keys=iceman&submit=GO&ct=10&sitenbr=61032486

Ik vind hem toch wel de leipste eruit.

Anonymous
15-02-2005, 14:14
http://www.crimelibrary.com/notorious_murders/mass/kuklinski2/1.html

http://www.documentarychannel.ca/_visuals/the_iceman.jpg

Anonymous
15-02-2005, 14:14
Hierboven is de interview met hem.

Biiyen
15-02-2005, 15:09
Ik heb toendertijd die docu op sbs6 gezien, deze man is echt eng gewoon. Hij is zo kalm , beleefd en praat zo zacht dat je hem in een drukke omgeving amper kunt verstaan. En dan gewoon zo gevoelloos en bot als hij over slachtoffers praat, hij meent zelf dat hij de maatschappij een plezier heeft gedaan omdat hij alleen maar criminelen uit de weg heeft geruimd. En ergens klopt dat dan ook weer wel. Hij heeft nooit een vrouw verkracht of vermoord, louter criminelen.

Anonymous
15-02-2005, 15:43
DaT Vind ik eigenlijk best wel zwaar o.k van hem.

Nickuraba
15-02-2005, 15:55
Ik heb toendertijd die docu op sbs6 gezien, deze man is echt eng gewoon. Hij is zo kalm , beleefd en praat zo zacht dat je hem in een drukke omgeving amper kunt verstaan. En dan gewoon zo gevoelloos en bot als hij over slachtoffers praat, hij meent zelf dat hij de maatschappij een plezier heeft gedaan omdat hij alleen maar criminelen uit de weg heeft geruimd. En ergens klopt dat dan ook weer wel. Hij heeft nooit een vrouw verkracht of vermoord, louter criminelen.

niet helemaal correct, hij vertelde in het interview dat hij graag wou weten hoe het zou zijn om iemand de wasten met een kruisboog. Hij heeft dit toen willekeurig op iemand getest!

MB667
15-02-2005, 16:52
MAar hij verkrachtte tenminste niet uit ziekelijke perverse seksuele gedachtes vrouwen. Dat vind ik een stuk erger als iemand die criminelen afmaakt. Hij was een freak dat zeker, maar ik vind hem minder erg als een verkrachter/ pedofiel of iets in die trant.

Paganstars
15-02-2005, 20:46
Jeffrey Dahmer.... da was op zich ook wel een aparte... maar mijn all-time favorite serial blijft Joseph Mengele!!

Anonymous
16-02-2005, 09:08
Mengele vind ik toch wel verre van mijn favoriet. Van hem walg ik. Hij maakte onschuldige kinderen en mensen dood met zieke experimenten etc. Ik keur ook niet goed wat de iceman deed, maar hij vermoordde voornamelijk criminelen. Geen vrouwen en zeker geen kinderen. En waar Mengele het deed was helemaal fout.

Biiyen
16-02-2005, 09:15
Jeffrey Dahmer.... da was op zich ook wel een aparte... maar mijn all-time favorite serial blijft Joseph Mengele!!

Mengele?? die was echt fout gewoon, als er nog iets ergers is dan de hel dan zit hij daar 100%. Die gek valt volgens mij geen eens onder de noemer seriemoordenaar, dat is gewoon een massamoordenaar.

Anonymous
16-02-2005, 11:15
MAar hij verkrachtte tenminste niet uit ziekelijke perverse seksuele gedachtes vrouwen. Dat vind ik een stuk erger als iemand die criminelen afmaakt. Hij was een freak dat zeker, maar ik vind hem minder erg als een verkrachter/ pedofiel of iets in die trant.

mwoaahm, om hem nu OK te vinden. Een moordenaar is en blijft een vuile hond. Uit zijn interview bleek duidelijk dat hij het niet alleen bij andere criminelen hield. Hier nog wat voorbeelden:

* een agent speelt een belangrijke rol in een rechtzaak en the
iceman 'waste' die gast wel ff.
* een man had een schuld, en had niet meteen alles terugbetaald, the
iceman stapt gezellig bij hem in de auto en schiet um dwars door zijn
kop

en het voorbeeld van de kruisboog was ook al opgenoemd. Nee ook mensen die geen crimineel waren maakte die een eind aan.

Nickuraba
16-02-2005, 13:08
bovenstaande post is van mij (@ school)