PDA

View Full Version : Michael Jackson: schuldig of onschuldig?



king
15-02-2005, 16:53
Proces Michael Jackson hervat
AMSTERDAM - Het proces tegen Michael Jackson, verdacht van kindermisbruik, is maandag hervat in de rechtbank van Santa Maria, Californië.


Is ie schuldig of niet...ik twijfel nog, wat denken jullie?

Wheelie
15-02-2005, 16:55
ONSCHULDIG

Sjaak
15-02-2005, 17:01
Ik weet het echt niet meer want hij wordt met de jaren steeds "vreemder" :|

Nickuraba
15-02-2005, 17:23
ik ga voor schulding. Tijdens die interview had die al zo raar iets met kiddo's dat als er een verjaardagspartijtje was, iedereen bij hem in bed sliep omdat hij van kinderen hield....

halloo...gatver! ga je ochtendjokkel ff ergens anders in prikken smeerkees

Roob
15-02-2005, 17:24
Ik denk dat hij schuldig is. En ik denk dat hij zelf niet begrijpt dat, wat hij gedaan heeft, niet goed was. Jackson spoort niet helemaal. Die man is erg in de war. Wel jammer! :(

Marco
15-02-2005, 17:29
hij is duidelijk de weg kwijt....en schuldig.

TommySoprano
15-02-2005, 17:35
Hij is zowieso verkeerd bezig als je t alleen met kinderen maar goed kan vinden :!: en eerlijk gezegd denk ik ook SCHULDIG........

Gulo gulo
15-02-2005, 18:00
guilty as hell

KO TKO
15-02-2005, 18:00
Ik weet niet of hij schuldig of onschuldig is, maar ik vind het wel raar dat kinderen bij hem in bed slapen.

Biiyen
15-02-2005, 18:45
Het is op zijn minst vreemd dat hij zijn slaapkamer deelt met kinderen. Toch denk ik dat hij wordt genept door geldzuchtige ouders. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Er kloppen een heleboel zaken niet en dat interview waar iedereen over valt is ook een set-up. De interviewer was maar op 1 ding uit en bleef maar hakken, ik vond het meer iets weg hebben van een gestapo verhoor waar de interviewer alleen maar naar zichzelf luisterde. Michael was een beetje dom om zich zo te laten neppen door die eikel.

Guru
15-02-2005, 19:07
Onschuldig, die ouders laten die kinderen bij hem om geld af te troggelen.
Die man is frigide, dus laat staan dat tie iets met kinderen zou doen.

stefan112
15-02-2005, 19:25
Onschuldig, die ouders laten die kinderen bij hem om geld af te troggelen.
Die man is frigide, dus laat staan dat tie iets met kinderen zou doen.
SCHULDIG, een vrouw van die kinderen wilde geen geld, ze wilde alleen dat hij de bak in ging...

Paganstars
15-02-2005, 19:28
Benefit of the doubt..... Ik weet niet zeker... bepaalde dingen kloppen gewoon niet, maar als je kijkt naar hoe micheal jackson heeft geleefd is het niet echt verwonderlijk; hij was in principe een kind-slaaf... misschien dat dit zijn wantrouwen of het niet kunnen opschieten met volwassenen verklaart. Maar aan de andere kant is het wel vreemd dat kinderen bij hem in bed slapen!!

Guru
15-02-2005, 19:37
Onschuldig, die ouders laten die kinderen bij hem om geld af te troggelen.
Die man is frigide, dus laat staan dat tie iets met kinderen zou doen.
SCHULDIG, een vrouw van die kinderen wilde geen geld, ze wilde alleen dat hij de bak in ging...

Hij gaat de bak niet in, dat is zeker. 8)

ashi76
16-02-2005, 00:45
guilty as hell

Dat dus.

Iwan
16-02-2005, 09:21
Het is bruin en zit in de broek van een 5 jarig jongetje?

































De hand van Michael Jackson, hahaha!

king
16-02-2005, 09:22
Stel je voor dat hij straks echt moet zitten!!!

Hij komt dan uit zijn beschermde wereldje met zijn zuurstoftanks en zijn pretparkje in een hel op aarde. In die gevangenissen hebben ze het trouwens niet zo op kinderverkrachters, dus zal hij waarschijnlijk eerst de hele lokale leiding "mondeling" moeten zien te overtuigen hem geen kwaad te doen :shock:

Volgens mij overleefd hij dat niet.

king
16-02-2005, 09:25
Het is bruin en zit in de broek van een 5 jarig jongetje?

































De hand van Michael Jackson, hahaha!

bruin? :lol:

Iwan
16-02-2005, 09:26
LOL@KING! :mrgreen:

king
16-02-2005, 09:29
Stel je voor dat hij straks echt moet zitten!!!

Hij komt dan uit zijn beschermde wereldje met zijn zuurstoftanks en zijn pretparkje in een hel op aarde. In die gevangenissen hebben ze het trouwens niet zo op kinderverkrachters, dus zal hij waarschijnlijk eerst de hele lokale leiding "mondeling" moeten zien te overtuigen hem geen kwaad te doen :shock:

Volgens mij overleefd hij dat niet.

Hij geniet nog wel een boel bescherming. In ieder geval zwarte moslims enzo. En je krijgt toch dadelijk in Amerika als hij schuldig wordt verklaard weer dat zwart/wit (O.J.) gedoe en dat betekend bescherming van de hele zwarte gemeenschap, dus dat overleefd ie wel denk ik.

Jackson heeft bij de zwarte gemeenschap in Amerika geen krediet meer.

Hij heeft zich laten bleken, althans dat wordt algemeen verondersteld. Verder gedraagd hij zich niet meer "zwart", nam hij meerdere blanke vrouwen en is veel te vrouwelijk. Nee, ik denk niet dat hij uit die hoek nog hulp kan verwachten!

Dalgliesh
16-02-2005, 09:32
Hij wordt ontoerekenings vatbaar verklaard, uit al zijn psychologfische raporten zal blijken dat hij niet duidelijk weet wat de grens is tussen houden van een vrouw en houden van een kind. Ik denk dat hij nooit opzettelijk iets met kinderen wil doen, maar hij kent vanuit zijn jeugd geen liefde en dat kan hij nu dus moeilijk geven.
En welke ouder laat er in godsnaam zijn kind "spelen"bij een volwassen kerel.

ashihara
16-02-2005, 10:00
Schuldig die kerel is echt niet goed wijs.

Guru
16-02-2005, 11:19
Ik heb nog een leuk Wacko Jacko filmpje!
:lol:
:lol:

http://i.euniverse.com/funpages/cms_content/5367/mjs_fave_things01.swf

Ralph
16-02-2005, 13:54
Hahaha! LOL @ als je met je muis over dat Click here op het einde beweegt.

MrMiyagi
16-02-2005, 14:03
Niet goed wijs, maar ook niet schuldig

cactusdre
16-02-2005, 15:32
Schuldig. En een triest figuur......

Ko Hops
16-02-2005, 16:55
Die gozer is schuldig.

phranq
16-02-2005, 16:58
Voordeel van de twijfel krijgt ie allang niet meer, daar is al teveel voor gebeurd...mijn gevoel zegt Guilty as Hell!

Boem Boem
16-02-2005, 17:26
Hij is idd verkeerd bezig;ik denk dat hij wel schuldig is en dat hij dit keer er niet zo makkelijk vanaf komt..........maw: hij moet brommen!!

Gulo gulo
16-02-2005, 18:28
ik ken nog wel een vrouw in Engeland die raad weet met kinderverkrachters, mocht hij schuldig zijn dan kan zij hem verder helpen.

Mike
16-02-2005, 18:58
ik denk dat hij schuldig is maar met zo'n bankrekening als hij kan je ervoor zorgen dat de uitspraak onschuldig zal luiden.

Die zieke mongool heeft t dus wel gedaan maar hij zal er wel mee wegkomen

Mike
16-02-2005, 19:00
http://www.rainbowanimations.com/animations/view.php?id=jacksecrets

filmpje met de michael jackson aan t woord in de rechtzaal. Hij geeft min of meer toe in dit filmpje :mrgreen:

tis oud maar blijft grappig !

Anonymous
17-02-2005, 09:14
ik denk dat hij schuldig is maar met zo'n bankrekening als hij kan je ervoor zorgen dat de uitspraak onschuldig zal luiden.



Het schijnt dat ie praktisch blut is en heel veel schulden heeft :?

Leon
18-02-2005, 09:50
Fuck die freak, sluit hem op... schuldig dus! :twak:

Jay Hoov
18-02-2005, 13:59
Die man is zelf nooit uit z'n kindertijd gekomen laat hem lekker
Amerika is gewoon dol op drama KUTLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben benieuwd wanneer die nu weer geld geeft of die ouders het er dan ook weer bij laten zitten kom op de vorige keer hebben we er ook niets meer van gehoord, als je kind verkracht is dan maakt geen enkel geldbedrag dat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!

USHZZ....

Judas
18-02-2005, 14:11
Schuldig. Freaky mannetje

Jay Hoov
18-02-2005, 14:22
Het is bruin en zit in de broek van een 5 jarig jongetje?

:twak: nou volgens mij is geen deel van zijn lichaam meer bruin ...............of weet jij iets wat ik niet weet.... :lol:

































De hand van Michael Jackson, hahaha!

PigDog
18-02-2005, 16:11
Hij heeft jaren geleden al iemand afgekocht met 70 miljoen dollar, over dezelfde topic. Hij heeft dus niets geleerd.
Ranzig zielig mannetje.

In de cel ermee met een groot geschapen neger....

Sjaak
18-02-2005, 16:31
Hij heeft jaren geleden al iemand afgekocht met 70 miljoen dollar, over dezelfde topic. Hij heeft dus niets geleerd.
Ranzig zielig mannetje.

In de cel ermee met een groot geschapen neger....

Moet het speciaal een neger zijn :lol:

Guru
18-02-2005, 16:33
Er wordt hier gepraat over kinderverkrachting, terwijl hij wordt aangeklaagd voor kindermisbruik.
Wordt weer lekker uit z'n verband haalt.
Toch even een andere gradatie denk ik zo.

Hij is onschuldig, en mensen zijn zoooo jaloers op wat hij bereikt heeft.

redjuh
18-02-2005, 20:45
ik denk en hoop dat hij onschuldig is. ik denk dat die mensen alleen maar misbruik willen maken van zijn goedheid.

Jay Hoov
19-02-2005, 17:44
ik denk en hoop dat hij onschuldig is. ik denk dat die mensen alleen maar misbruik willen maken van zijn goedheid.

En zo is het maar net!!!

Arjan
19-02-2005, 18:55
ik ga voor onschuldig ... totdat iemand schuld bekend of het bewezen is ga ik niet zonder bewijzen iemand beoordelen omdat hij er freaky uitziet en zn gedrag ook freaky is...

het is wel sneu als het echt onschuldig blijkt te zijn... mog die schuldig zijn hang hem maar op aan de hoogste boom

Sjaak
19-02-2005, 19:17
Arjan heeft wel gelijk

Guru
19-02-2005, 20:10
Prins Bernard mag blij geweest zijn dat hij niet in Amerika woonde. LOL

Anonymous
22-02-2005, 10:07
Arvizo-familie, die Jackson beschuldigt, maakt sport van claims

AMSTERDAM - Een wereld van contrasten. In de rechtszaal vechten twee zwaargewichten om de eer van Michael Jackson. Aan de ene kant vijftiger Thomas A. Mesereau jr., een zeer sophisticated, grootstedelijke misdaadadvocaat, die met zijn lange grijze haar doet denken aan een figuur uit een Harry Potter-film. Mesereau is echter wel een van de meest geslepen misdaadadvocaten uit de Amerikaanse geschiedenis. In één jaar kreeg hij in zeven zaken voor zware jongens vrijspraak, twee keer kwam de jury erna zijn pleidooien niet meer uit.

Aan de andere kant staat de streng katholieke officier van justitie Tom W. Sneddon, vader van negen kinderen en opa van zes kleinkinderen, geboren en getogen in het wijnstadje Santa Maria. Hij probeerde Jackson al in 1993 achter de tralies te krijgen voor onzedelijk gedrag ten opzichte van tiener Jodie Chandler. Jackson kocht Jodie uiteindelijk af voor 12 miljoen euro, maar de beschuldigingen van Jodie verschenen uitgebreid op internet. Dit nu, beweert advocaat Mesereau, bracht Janet, de moeder van kankerpatiënt Gavin Arzivo, op het idee om ook eens wat geld op te halen bij Michael Jackson. Zij had ook een motief. Michael, zo zei zij tegen onder andere de politie, had beloofd een huis voor haar te kopen en alle kinderen op een privé-school te laten studeren. Een belofte die hij niet inloste. Randy: "De verdediging is van plan aan te tonen dat Janet stukken van Chandlers oude beschuldigingen heeft gedownload en ingeprent bij haar zonen Gavin en Star. Het is immers wel erg toevallig dat de familie Arvizo precies hetzelfde zou hebben meegemaakt als destijds de Chandlers. De vriendschap die was ontstaan tussen Michael en zoontjes Gavin en Star moest, zou de moeder hebben besloten, worden uitgemolken." Dat de familie Arvizo niet deugt, moet ook blijken uit een zaak van 1998, die de verdediging te berde zal brengen. Janet probeerde toen een warenhuis af te persen.

In augustus van dat jaar werden de Arvizo's betrapt bij winkeldiefstal in een warenhuis van JCPenny in West Covina in Californië. De zonen Gavin en Star waren door hun vader en moeder met armen vol kleren naar buiten gestuurd. Tegen de gealarmeerde bewaking beweerde Janet dat haar kinderen gevraagd was de kleding te showen. Hoewel dat nergens op sloeg, bleef Janet erbij en raakte in een handgemeen met de bewaking. Omdat de kleding terugkwam en Janet een overspannen indruk maakte, besloot JCPenny geen vervolging in te stellen. Janet echter klaagde vervolgens het warenhuis aan. Zij stelde dat zij was mishandeld door de bewakers. Twee jaar later - zo lang duurde de affaire - voegde ze er nog dramatisch aan toe dat ze ook nog eens onzedelijk was betast. "Zeven minuten lang zaten ze aan mijn borsten en mijn kruis." Er werden nog meer wonderlijke klachten toegevoegd. Opeens zouden de bewakers zo ruw tegen de zonen van Janet hebben gedaan dat zij botbreuken hadden. Ze werden echter nooit behandeld in een ziekenhuis.

JCPenny huurde destijds een psychiater in om Janets gemoedstoestand vast te stellen. Dit rapport, dat ook in de zaak Jackson wordt ingebracht, vermeldt dat Janet vermoedelijk schizofreen is en graag fantaseert. "Ze voelt zich verdrietig dat ze een nobody is. Ze heeft geen baan. Ze is, naar eigen zeggen, een huisvrouw die thuis zit dik te worden." Janet slikte ook antidepressiva. JCPenny betaalde uiteindelijk een afkoopsom van 100.000 euro, in plaats van de gevraagde 2 miljoen. Nu gaat Janet, zo vermoedt de verdediging, voor het grote geld. Randy stelt vast dat Janet direct na de Bashir-documentaire in actie moet zijn gekomen. Ze belde dezelfde advocaat die Jordy Chandler verdedigde en zocht ook contact met dezelfde dokter Stan Katz die hem behandelde. Ook de verklaringen van Jordy en Gavin komen overeen. Jordy vertelde destijds dat hij op internet naar blote vrouwen had moeten kijken met Michael, dat deze hem had aangemoedigd te masturberen en hem uit frisdrankblikjes wijn liet drinken. Datzelfde vertelt nu Gavin.

Wie is het slachtoffer: Gavin Arvizo of Michael Jackson. Die vraag mag de jury beantwoorden in het proces dat vermoedelijk zes maanden zal duren. Michael zal het moeten bijwonen. De geruchten dat hij wilde vluchten naar Frankrijk, dat geen uitleveringsverdrag heeft met de Verenigde Staten, bleken onwaar. Maar hoe the King op Pop het proces zal ervaren? Hij zal de luttele fans buiten het gerechtsgebouw hard nodig hebben.