PDA

View Full Version : 30 kilo plutonium zoek



king
17-02-2005, 11:10
The Times: 30 kilo plutonium zoek
LONDEN - In de administratie van de belangrijkste Britse kerncentrale van Sellafield is circa dertig kilo plutonium niet terug te vinden. Dit staat volgens het dagblad The Times in het donderdag te publiceren jaarlijkse rapport over wat er met nucleair materiaal is uitgevoerd in Sellafield.

Vroeg of laat gaat dit goed mis.... :(

Dennuz
17-02-2005, 11:17
Das best veel..

Dennis
17-02-2005, 11:18
Joh, Amerika is ook wel eens wat kwijt geraakt!!!

Daardoor heeft Israel nu atoomwapens

Anonymous
17-02-2005, 11:22
Joh, Amerika is ook wel eens wat kwijt geraakt!!!

Daardoor heeft Israel nu atoomwapens

:lol: :lol: ach, zolang ze de bonnetjes maar bewaren, net als bij Irak, dan weten ze later iig wat ze geleverd hebben :lol:

TommySoprano
17-02-2005, 15:18
Goh waar heb ik nu potverdorie mn plutonium gelaten? :?

redjuh
17-02-2005, 16:05
iemand wat nodig? ik hou ruim over

Leon
17-02-2005, 21:17
Bij mijn vaders bedrijf was een keer een irakees geweest die daar is aangenomen als
personeel, vervolgens heeft hij geheime documenten weten te bemachtigen en is hij
er daarna doodleuk vandoor gegaan en heeft hij de documenten verkocht/weggegeven
aan grote (terroristische) organisaties

cactusdre
18-02-2005, 15:13
Bij mijn vaders bedrijf was een keer een irakees geweest die daar is aangenomen als
personeel, vervolgens heeft hij geheime documenten weten te bemachtigen en is hij
er daarna doodleuk vandoor gegaan en heeft hij de documenten verkocht/weggegeven
aan grote (terroristische) organisaties

Mooi verhaal maar wel een beetje vaag. Hoe zijn ze daar achter gekomen? Heeft hij nog een brief gestuurd of zo?

Sjaak
18-02-2005, 15:14
Heb ik daar is niet een hele goeie film over gezien :roll:

Octavius
18-02-2005, 15:22
Ze pa heeft hem gewoon geholpen :wink:

Jochem
18-02-2005, 15:49
dus nu weten ze dat ik grootafnemer ben van wcpapier?

Leon
18-02-2005, 21:28
Bij mijn vaders bedrijf was een keer een irakees geweest die daar is aangenomen als
personeel, vervolgens heeft hij geheime documenten weten te bemachtigen en is hij
er daarna doodleuk vandoor gegaan en heeft hij de documenten verkocht/weggegeven
aan grote (terroristische) organisaties

Mooi verhaal maar wel een beetje vaag. Hoe zijn ze daar achter gekomen? Heeft hij nog een brief gestuurd of zo?

Via een of andere inlichtingsdienst blijkbaar, me vader mag er ook niet veel over weten. Alleen dat het is gebeurt.
Het is ook wel een paar keer op TV geweest.

Bedrijf is trouwens Urenco en is gevestigd in Almelo