PDA

View Full Version : Woningcorporatie weert Nederlanders



king
17-02-2005, 14:35
Woningcorporatie weert Nederlanders
GRONINGEN - De Groningse woningcorporatie In weert Nederlanders uit een van haar studentenflats. De corporatie wil de flat in zijn geheel aan buitenlandse studenten verhuren. Als het aan de corporatie ligt, zullen ongeveer tweehonderd Nederlandse studenten moeten verhuizen. Dat blijkt uit een brief die In deze week aan de bewoners van het pand heeft gestuurd.

De massale verhuizing moet in september van dit jaar gerealiseerd zijn. Een woordvoerster van de woningcorporatie bevestigt de plannen, maar wil voorlopig niet ingaan op de details. "Wij gaan de bewoners volgende week uitgebreid informeren", zei de zegsvrouw.

Lijkt me lullig voor die studenten die moeten verhuizen...wat maakt het nou uit waar je vandaan komt!

Octavius
17-02-2005, 14:53
Buitenlandse studenten leveren meer geld op.

Zowiezo is de studentenhuisvesting 3x niks in Nederland. Lange wachtlijsten, onbetaalbare kamers en geen mogelijkheid tot inschrijving bij de gemeente.

Anonymous
17-02-2005, 14:57
Ehm,............... wil eigenlijk niet vervelend doen, maarre,............. valt dit nou wel of niet onder de noemer discriminatie?

TommySoprano
17-02-2005, 15:20
jah das positieve discriminatie :thumbs: .........denk ik :?

Anonymous
17-02-2005, 16:24
En dat is nog erger dan gewone discriminatie..

Paganstars
17-02-2005, 16:46
whahahaha... weer eens een keer wat anders :P

NTT-FX
17-02-2005, 21:41
Stelletje #censuur!# ... ik zou als woningzoekende/huurder dit dus echt niet pikken.
Volgens mij kun je wel degelijk aangeven dat het hier om discriminatie gaat... :x

Guru
17-02-2005, 22:03
Met dank aan ons huidige regeringsbeleid.

Stem WILDERS

Octavius
17-02-2005, 23:46
Ja staat echt op Wilders zijn agenda ja... :roll:

Sjaak
18-02-2005, 02:59
Woningcorporatie weert Nederlanders
GRONINGEN - De Groningse woningcorporatie In weert Nederlanders uit een van haar studentenflats. De corporatie wil de flat in zijn geheel aan buitenlandse studenten verhuren. Als het aan de corporatie ligt, zullen ongeveer tweehonderd Nederlandse studenten moeten verhuizen. Dat blijkt uit een brief die In deze week aan de bewoners van het pand heeft gestuurd.

De massale verhuizing moet in september van dit jaar gerealiseerd zijn. Een woordvoerster van de woningcorporatie bevestigt de plannen, maar wil voorlopig niet ingaan op de details. "Wij gaan de bewoners volgende week uitgebreid informeren", zei de zegsvrouw.

Lijkt me lullig voor die studenten die moeten verhuizen...wat maakt het nou uit waar je vandaan komt!

Ze zij helemaal de weg kwijt, lang leven de linkse knuffelcultuur :x

cactusdre
18-02-2005, 08:46
Ik vind het een beetje eenzijdig artikel. Er wordt niet uitgelegd hoe en waarom. Lekkere telegraafkop erop en iedereen gaat weer los op het forum. Dit heeft niets met discriminatie te maken maar alles met geld. Nederland is het enige land waar mensenhandel in de wet is vastgelegd. Wel netjes in andere woorden natuurlijk. Iedereen die van buiten europa hier wil studeren of wonen moet zich blauw betalen.

cactusdre
18-02-2005, 11:41
Dit heeft inderdaad geen donder met knuffelcultuur of Wilders of wat dan ook te maken. Nederland wil studeren in Nederland voor buitenlanders (en dit is dus niet allochtonen slimpies) met een hoog potentieel aantrekkelijker maken. Nederlandse studenten met hoogpotentieel (voornamelijk de Beta's) vertrekken over het algemeen te snel naar bijv. Amerika omdat daar de onderzoeksmethoden beter zijn en de salarissen hoger. Om toch een beetje te kunnen concurreren met het buitenland op wetenschappelijk gebied trekt Nederland daarom weer buitenlandse studenten aan met een hoog potentieel.
Jongens denk nou eerst eens na voordat we weer Widlers gaan schreeuwen.

correct. Wilders schreeuwt zelf ook maar wat. Hij is zelf met een allochtoon getrouwd. (Ik bijna ook trouwens) Hij heeft een slechte kapper en lult zelf niet eens accentloos Nederlands. Het is een slimme opportunist.

PigDog
20-02-2005, 02:55
Trouwens: valt Groningen wel onder Nederland?

Sjaak
20-02-2005, 11:10
Hele scherpe opmerking, geld trouwens ook voor Friesland en Limburg :D

PigDog
20-02-2005, 17:26
Limburgers zijn Duitsers die Belgisch proberen te spreken :twisted: