PDA

View Full Version : kyokushin Dojo......?



TommySoprano
18-02-2005, 09:15
Hallo, ik woon in Nijmegen en doe al ongeveer 9 jaar aan Shaolin Kempo!
Ik ben eigenlijk toe aan aan wat harders :) maar dan kom je bij ons in Nijmegen al gauw uit bij kick/thayboxen(niet dat t niet goed of hard is),maar ik trek altijd meer naar de oudere echt oosterse vechtsporten!
Een vriend en trainingspartner heeft vorig jaar meegedaan met een open Kyokoshin toernooi,deze sport heeft mn aandacht getrokken!
Nu zijn er door heel Nederland kyokoshin dojos behalve in :*##$**Nijmegen.
Nu is mijn vraag aangezien er hier wel wat Sifus/Shihans en dergelijke zitten,waar in de buurt van Nijmegen ik mij op deze sport kan storten? 8)

Alvast bedankt een popelende Tommy! :thumbs:

Wheelie
18-02-2005, 09:35
Rik = Correct

Ik weet dan Shihan Max Mulder een dojo heeft in Arnhem (geen kyokushin) , maar daar wil jij niet gezien worden :mrgreen:
Ga eens lekker bij Perry trainen, misschien bevalt het wel ;)

TommySoprano
18-02-2005, 09:39
Rik = Correct

Ik weet dan Shihan Max Mulder een dojo heeft in Arnhem (geen kyokushin) , maar daar wil jij niet gezien worden :mrgreen:
Ga eens lekker bij Perry trainen, misschien bevalt het wel ;)


hahah daar wil ik niet gezien worden :thumbs: dat dacht je 8)
Ik heb hier bij alle thayboxscholen getrained in t verleden en dan bedoel ik vanaf mn 15e ik heb mn zinnen gezet op Kyokoshin, dus zoek nog even verder!
hahaha bedankt voor t vertrouwen Wheelie 8) :lol:

Anonymous
18-02-2005, 12:39
Waar heb je Shaolin Kempo getraind? En wie is je sifu/si-gung als ik vragen mag?

groet Johan

max mulder shihan
18-02-2005, 12:47
Osu Tommy

Ergens halverwege maart gaat in onze nieuwe DOJO Sensei Frank Wieneke lesgeven , Frank is een leerling van Shihan Sjaak van der Velde.

Sjaak
18-02-2005, 14:19
Hoi Tommy, ik zou is kontakt opnemen met Max Mulder want rond 15 maart zal er iedere dinsdag als ik het goed heb Kyokushin les verzorgd gaan worden door sensei Frank Wienneke.

Osu Sjaak

Iwan
18-02-2005, 14:27
Hoi Tommy, ik zou is kontakt opnemen met Max Mulder want rond 15 maart zal er iedere dinsdag als ik het goed heb Kyokushin les verzorgd gaan worden door sensei Frank Wienneke.

Osu Sjaak

Frank Wieneke?????


Van Budobytes????

ICON
18-02-2005, 14:57
Waar heb je Shaolin Kempo getraind? En wie is je sifu/si-gung als ik vragen mag?

groet Johan

ja wil ik ook wel weten. ik heb in beuningen les gehad.

Sjaak
18-02-2005, 15:05
Hoi Tommy, ik zou is kontakt opnemen met Max Mulder want rond 15 maart zal er iedere dinsdag als ik het goed heb Kyokushin les verzorgd gaan worden door sensei Frank Wienneke.

Osu Sjaak

Frank Wieneke?????


Van Budobytes????


Yep, Frank heeft na lange tijd het kyokushin weer opgepakt en komt wekelijks even over om bij mee te trainen en dat doet hij nu al geruime tijd :thumbs:

TommySoprano
18-02-2005, 16:40
Waar heb je Shaolin Kempo getraind? En wie is je sifu/si-gung als ik vragen mag?

groet Johan

Ik inderdaad ook bij sifu Sunil Malhoe in beuningen en examinator Eddy spyers :thumbs:

TommySoprano
18-02-2005, 17:12
Waar heb je Shaolin Kempo getraind? En wie is je sifu/si-gung als ik vragen mag?

groet Johan

ja wil ik ook wel weten. ik heb in beuningen les gehad.


uhhm die vorige post was voor jou Icon maar dan weet Johan t ook :thumbs:

ICON
18-02-2005, 17:22
Waar heb je Shaolin Kempo getraind? En wie is je sifu/si-gung als ik vragen mag?

groet Johan

ja wil ik ook wel weten. ik heb in beuningen les gehad.


uhhm die vorige post was voor jou Icon maar dan weet Johan t ook :thumbs:

hey lachuh. t is voor mij al 5 jaar geleden. welke band had je en hoe lang doe je t al?? nederlands kampioensschappen meegedraait?
oh beetej off topic trouwens :twak:

Sjaak
19-02-2005, 17:06
En Tommy hebbie Max al gemaild ?

max mulder shihan
19-02-2005, 20:01
Hebbie inderdaat gedaan :)

TommySoprano
20-02-2005, 10:20
ja heb ik gedaan :thumbs:
thnx ik wacht even af, 1 van jullie kan natuurlijk ook een DOJO in Nijmegen openen?!
We hebben ongeveer 160.000 inwoners en dan zorg ik voor de 1e 10 leden :mrgreen:

Groeten Tommy.........

Sjaak
20-02-2005, 11:18
Eerst Arnhem van de grond tillen en dan kijken we weer verder Tommy :wink:

TommySoprano
20-02-2005, 11:28
Nou ja dat snap ik wel maar mocht iemand interesse hebben dan kan ik wel wat locaties doorgeven waar je eventueel terecht kan :!:
In Arnhem had Max het erover dat t op dinsdag gegeven wordt dus 1x per week,is dat definitief of om te kijken of er animo is?

Sjaak
20-02-2005, 12:11
Nou ja dat snap ik wel maar mocht iemand interesse hebben dan kan ik wel wat locaties doorgeven waar je eventueel terecht kan :!:
In Arnhem had Max het erover dat t op dinsdag gegeven wordt dus 1x per week,is dat definitief of om te kijken of er animo is?

Yep, je moet ergens mee beginnen en als het loopt kan er verder worden gfekeken, hoe wat en waar.

max mulder shihan
20-02-2005, 12:27
We zijn er nog niet echt over uit, maar het word in iedergeval niet op dinsdag maar hoe en wat is nu nog niet bekend aankomende week weet ik meer.

TommySoprano
20-02-2005, 12:50
ok ik wacht gewoon af , bedankt voor de reakties nogmaals :thumbs:

max mulder shihan
20-02-2005, 19:29
Met een beetje geluk over een kleine 2 weken.

Johan
21-02-2005, 11:02
Ah oké Beuningen! Ik heb zelf in Grave getraind. Blijft een mooie kunst Shaolin Kempo (zit ook in Eindhoven). Ook wel aan Nederlandse kampioenschappen mee gedaan. Oranje band (gaf niet zoveel om gradaties) :twak:
Beetje off-topic, maja

groet Johan

ICON
21-02-2005, 19:35
Ah oké Beuningen! Ik heb zelf in Grave getraind. Blijft een mooie kunst Shaolin Kempo (zit ook in Eindhoven). Ook wel aan Nederlandse kampioenschappen mee gedaan. Oranje band (gaf niet zoveel om gradaties) :twak:
Beetje off-topic, maja

groet Johan

me too

1x meegedaan meteen nederlands kampioen :maskills: :lol: ach die goeie ouwe tijd :wink:

TommySoprano
22-02-2005, 10:10
Ah oké Beuningen! Ik heb zelf in Grave getraind. Blijft een mooie kunst Shaolin Kempo (zit ook in Eindhoven). Ook wel aan Nederlandse kampioenschappen mee gedaan. Oranje band (gaf niet zoveel om gradaties) :twak:
Beetje off-topic, maja

groet Johan

me too

1x meegedaan meteen nederlands kampioen :maskills: :lol: ach die goeie ouwe tijd :wink:

Jah sjonge met een beetje talent gaat dat nog wel op dat niveau, als je verder komt ....bruin en hoger gaat t wat moeilijker 8)

Anonymous
19-11-2005, 11:28
Ik heb gehoord dat er in december een kyokushinkai club begint in Nijmegen. Ik weet nog niet wie of welke bond. Als er een komt ga ik er zeker trainen!

Anonymous
19-11-2005, 11:30
In december start een kyokushinkai karate club, twee jongens die in Duitsland trainen beginnen in Nijmegen een club, schijnen wel goed te zijn.

Sjaak
19-11-2005, 12:21
In december start een kyokushinkai karate club, twee jongens die in Duitsland trainen beginnen in Nijmegen een club, schijnen wel goed te zijn.

Dus de Duitsers komen weer, leren die het dan nooit :o

jcsport
19-11-2005, 15:13
Goh Bruce misschien is het handig om trainingstijden/lokatie etc. te plaatsen?!

njgroene
19-11-2005, 16:13
1x meegedaan meteen nederlands kampioen :maskills: :lol: ach die goeie ouwe tijd :wink:

Hehe, same here :lol:

Anonymous
23-11-2005, 20:33
In weekblad de brug staateen stukje van hun, ze trainen op de vrijdag van 19:00 tot 21:00 in de sportzaal aan de Marie Curiestraat.
Ik ga in ieder geval een keertje kijken lijkt me wel wat dat kyokushinkai karate. En dat eindelijk in Nijmegen, heeft lang geduurd.

TommySoprano
26-11-2005, 14:31
aaah netjes, bedankt voor de tip!!!!
ik ga gelijk kijken en zorgen dat ze meer dan 1x per week les gaan geven :wink: