PDA

View Full Version : Boze hondenbezitter rijdt in op kinderen



Octavius
18-02-2005, 12:05
Boze hondenbezitter rijdt in op kinderen

Uitgegeven: 18 februari 2005 11:43

RIJSWIJK - Een nog onbekende man was donderdag blijkbaar zo verbolgen over grapjes die een groep kinderen over zijn hondjes maakte, dat hij met de auto op hen is ingereden. De politie meldde vrijdag dat het incident donderdagmiddag aan de Van Vredenburchweg in Rijswijk gebeurde.

De kinderen van 11 en 12 jaar oud waren met een docente aan het basketballen op een speelveldje, toen de man kwam aangereden. Hij wilde zijn hondjes in de omgeving uitlaten.


De kinderen maakten volgens de politie was grappige opmerkingen over de diertjes, waar de man boos over werd. Toen de kinderen terugliepen naar school, kwam de man in zijn auto terug, reed de stoep op en reed op de groep in. De kinderen sprongen opzij, niemand raakte gewond. De boze hondenbezitter is weggereden.

Silat
18-02-2005, 12:20
pfffffffffffffff..... meteen in een inrichting douwen :maskills:

Tsuki
18-02-2005, 12:26
rare gasten die hondenbezitters ;-) ....................

PigDog
18-02-2005, 12:29
Don't fuck with my pigdog!!!

:twisted:

max mulder shihan
18-02-2005, 13:02
Rare gasten die kinderen :wink: Maar ff serieus wat die gast gedaan heeft kan dus echt niet, als ik met mijn rotjes over straat loop en er maken vervelende eterblagen stomme opmerkingen over mijn honden , of blaf geluiden enz enz laat ik ze gelijk los :mrgreen: , maar om er dan met een auto op in te rijden gaat mij toch wel erg ver. Vraag me trouwens af wat voor een honden het waren ?

Jay Hoov
18-02-2005, 13:43
All the while we do it doggystyle!!!!!

Judas
18-02-2005, 14:09
Rare gasten die kinderen :wink: Maar ff serieus wat die gast gedaan heeft kan dus echt niet, als ik met mijn rotjes over straat loop en er maken vervelende eterblagen stomme opmerkingen over mijn honden , of blaf geluiden enz enz laat ik ze gelijk los :mrgreen: , maar om er dan met een auto op in te rijden gaat mij toch wel erg ver. Vraag me trouwens af wat voor een honden het waren ?

Zullen wel van die kleine asfalt-neukertjes zijn, anders zullen ze die honden vast niet uitlachen :maskills:

Jochem
18-02-2005, 15:45
Ik snap ook niet dat ie vooruit reed, achteruit erop inrijden schijnt veel beter te werken :shock:

Sjaak
18-02-2005, 16:13
Ik snap ook niet dat ie vooruit reed, achteruit erop inrijden schijnt veel beter te werken :shock:

Haha zo is het maar net :lol:

Dont fuck with my dogs :x

Biiyen
18-02-2005, 16:33
Ik snap ook niet dat ie vooruit reed, achteruit erop inrijden schijnt veel beter te werken :shock:

LOL!

TommySoprano
18-02-2005, 16:46
Martin gaus is LOS 8)

Anonymous
19-02-2005, 13:16
Tja Tommy, we hebben allemaal wel een klein beetje een Martin Gaus in ons he :lol:

Anonymous
19-02-2005, 13:17
Tja Tommy, we hebben allemaal wel een klein beetje een Martin Gaus in ons he