PDA

View Full Version : Zielug!!!



Anonymous
20-02-2005, 14:54
Wie heeft vannochtend de telegraaf gelezen over dat peutertje die jaloers werd en een baby dood sloeg!! kan die site van telegraaf niet openen soz guys and dolls!!

harry
20-02-2005, 17:25
Peuter doodt baby

door Joan van den Dungen


HOEI (B), zondag
Een vermoedelijk jaloerse peuter van drie jaar heeft een pasgeboren baby om het leven gebracht in het Belgische plaatsje Hoei bij Luik, zo’n dertig kilometer van Maastricht. Het amper vier weken oude meisje Laurine werd door het jongetje slapend uit de kinderwagen getild en mishandeld.
Het drama speelde zich afgelopen woensdag af in een ’blijf-van-mijn-lijfhuis’ in Hoei. De peuter wist de baby uit de kinderwagen te halen en liet haar op de grond vallen. Daarna begon hij er op los te slaan en te schoppen. Een van de bewoonsters kon, omdat de deur op een kier stond, naar binnen kijken maar toen was het al te laat. Zij zag de zwaargewonde baby op de grond liggen en sloeg direct alarm. De kleine Laurine liep zwaar letsel op aan hoofd en armen en bezweek kort na de mishandeling in een ziekenhuis.



De moeder van de pasgeborene moest even weg en een andere moeder zou oppassen. De baby viel in slaap in een kinderwagen in zijn eigen kamertje toen de peuter binnenkwam. Medebewoners melden dat het jochie jaloers moet zijn geweest.
De politie heeft hem met een pluchen beertje laten naspelen wat hij heeft aangericht. „Ik heb haar nog pijn gedaan�, stamelde de peuter.

redjuh
20-02-2005, 18:15
apart...

Silat
20-02-2005, 18:23
:o ......

Leon
20-02-2005, 21:56
wat een kutventje, als je hem nu straft heeft hij er nog geen besef van. Isoleercel lijkt me wel oplossing (geen aandacht dus)

Gulo gulo
20-02-2005, 22:00
Als je hem in die jonge jaren geen aandacht geeft kweek je echt een gek. Wat ze met hem aan moeten, geen idee :|

Sjaak
20-02-2005, 22:37
Het moet niet gekker worden, het wordt steeds jonger, nog effe en dan knokken ze al in de couveuse met elkaar :shock:

Jochem
21-02-2005, 01:15
of zoals de tweeling nogeira, zijn al in de baarmoeder begonnen met grappling.

TommySoprano
21-02-2005, 09:29
t was gebeurd in een blijf van mn lijf huis,dus wie weet wat dat kleine mannetje op jonge leeftijd al meegekregen heeft?!
Erg triest verhaal :(

Kim
21-02-2005, 10:02
ja TommySoprano is right. zo'n kind doet dat niet uit zichzelf hij heeft schijnbaar een voorbeeld gehad, zat niet voor niks met zijn moeder en pasgeboren zusje in een blijf van mijn lijf huis. Een kind doet waarvan hij denkt dat het normaal is, een voorbeeld wat hij/zij van zijn ouders heeft meegekregen. Mensen moeten hun verantwoordelijkheden kennen voordat ze aan kinderen beginnen en als ze zelf twisted zijn moeten ze een jong leventje niet verzieken.

Dalgliesh
21-02-2005, 13:02
wat een kutventje, als je hem nu straft heeft hij er nog geen besef van. Isoleercel lijkt me wel oplossing (geen aandacht dus)
Wat een domme opmerking, een kind van 3 heeft nog maar net zijn eigen "ik" door. Isoleercel...tssss

Leon
21-02-2005, 13:35
jonge of je nou 3 of 30 bent, als je zo doet moet je de isoleercel in! :twak:

king
21-02-2005, 13:43
jonge of je nou 3 of 30 bent, als je zo doet moet je de isoleercel in! :twak:

inclusief pa en ma!

Leon
21-02-2005, 13:47
hahaha ja dat ze niet op dat teringjong hebben gelet, inderdaad ie mogen er zo achteraan!

Kim
21-02-2005, 14:10
wat een intelligente reacties weer zeg! een vent van 30 heeft nog iets van een verantwoordelijkheidsgevoel en zelfbewustzijn. Een kind van drie heeft net door dat het ook deel uit maakt van de wereld.

ICON
21-02-2005, 19:33
jonge of je nou 3 of 30 bent, als je zo doet moet je de isoleercel in! :twak:

teveel computerspelletjes gespeeld leon?

stefan112
21-02-2005, 19:58
isoleercel is wel een beetje overdreven ja... wie weet hoe gek hij is als hij daar uit komt. Bij zo'n kleine kinderen ligt de verantwoordelijk gewoon bij de ouders. Die zullen hem wel niet genoeg aandacht hebben gegeven.

Kim
22-02-2005, 08:04
Je kunt zo'n kind gewoon niet straffen want blijkbaar dacht hij dat hij niks fout deed want normale kinderen doen dat gewoon niet. Zou echt niet weten wat je ermee aan moet, zo'n kind groeit echt als een psychopaat op en dat is echt zielig.

Daniel
22-02-2005, 09:18
ouders straffen, en het kind een heropvoeding geven...

Leon
22-02-2005, 11:02
als je zo jong al zo gek bent, dan help heropvoeding ook niet. Opsluiten inderdaad ook niet.
Denk dat de doodstraf het enige is, als hij nu al zo is hoe is hij dan wel niet over 15 jaar?

Dalgliesh
22-02-2005, 11:58
Leon, heb jij soms ook nog problemen met je eigen identiteit?

Biiyen
22-02-2005, 12:12
Dom geblaat in dit topic (LEON)..... een kind van 3 de doodsraf? in een isoleer cel?

Duidelijk dat het kind gewoon zijn vader heeft nagedaan, moeder zit niet voor niets daar! Als er iemand medeverantwoordelijk is dan is het die vader wel. Dat kind moet worden heropgevoed en als hij straks ouder is dan moet hem worden verteld wat hij heeft gedaan en wat de conseqenties daarvan zijn.

redjuh
22-02-2005, 12:46
als je zo jong al zo gek bent, dan help heropvoeding ook niet. Opsluiten inderdaad ook niet.
Denk dat de doodstraf het enige is, als hij nu al zo is hoe is hij dan wel niet over 15 jaar?

het is wel erg duidelijk te merken dat je zelf nog helemaal geen kaas hebt gegeten van de werking van de maatschappij en alles wat hiermee te maken heeft

The Bulldog
22-02-2005, 13:46
:evil: Dave, heeft deels gelijk :evil:

Betreft de reacties van Leon 100punten.(niet te geloven wat jij roept)

Betreft de ik vorming deels.

Kinderen van 3 laten kopieer gedrag zien die ontwikkelen nog geen eigen ik....
Dat ik bijvoorbeeld de reden dat kleintjes bijna altijd later hetzelfde willen worden wat papa en mama zijn(wat betrfet baan of iets dergelijks)...

Uitlatingen als in de isoleercel en dergelijke zijn in mijn ogen dan ook te verachten..

Het betreft waarschijnlijk een zwaar getraumatiseerd jochie die nu nog verder beschadigd is door zijn daad... en wat dacht je wat het gat doen met hem en moeder dat hij het ander kindje heeft gedaad... moeder en kind zullen compleet opnieuw met elkaar om moeten leren gaan..

Wat een kutzooi zeg..... echt zware shit....

En mensen oordeel aub niet zo snel....al helemaal niet over actie`s vcan een 3 jarige ...

Dalgliesh
22-02-2005, 15:06
Deels? maar dat zeg ik toch ook, over kinderen die geen eigen "ik" hebben en daarom gedrag van andere kopieerd, ouders zijn er dus om te corrigeren.
Maar het gaat niet om Leon, ik hoop echt dat het goed komt met het kind, gaat hij het zelf vergeten bewust/onbewust hoe gaat hij later om met deze daad...

The Bulldog
22-02-2005, 15:20
:twisted: je hebt gelijk :twisted:

Ben zelf spw-er dus let dan erg op de woorden...

Begrijp dat het je niet om leon gaat maar de dingen die ik las hier echt eng...

Vreselijk wat er gebeurd is en hoop voor het jochie dat alles oke wordt in de toekomst..

jojo
22-02-2005, 17:52
tsja ik heb geen idee wat ze ermee aan moeten ik denk gewoon 100x tegen hem zeggen wat hij gedaan heeft en het hem goed duidelijk maken dat het niet kan en hem zoerg toespreken dat je ziet dat hij er verdriet van heeft en dan nog ff doorgaan en dat steeds herhalen 2 jaar lang ofzow

Leon
22-02-2005, 18:33
ik hoop ook niet dat ik ooit iets mag bepalen in deze maatschappij

Leon
22-02-2005, 18:34
Dan gaat er veel veranderen met het rechtsysteem (lees Punishment).
Soms zou ik iemand de doodstraf wel willen geven, natuurlijk moet er
100% waterdicht bewijs zijn, ook pleit ik voor écht levenslang (rotten
in de cel dus, en geen 28 jaartjes met 10 jaar vervroegd en 8 voor-
waardelijk)