PDA

View Full Version : bedreiging via telefoon.



max mulder shihan
24-02-2005, 11:38
Het is weer zover ,na 5 maanden radiostilte stond er gisteren weer een op mijn voicemail, we hebben het bandje ongeveer 6x moeten beluisteren om de preciese inhoud te begrijpen . Het kwam hier op neer dat ik 'helemaal kapot 'gemaakt zou worden , voor de duidelijkheid de stem die deze verheffende woorden sprak was duidelijk van noord afrikaanse herkomst, Nou ben ik hier niet zo van onder de indruk , wat ik wel jammer vind is dat deze fIguur gen gebruik heeft gemaakt van de inburgeringscursus, dan was zijn Nederlands een stuk beter geweest, weer een gemiste kans, beetje jammer.

met vriendelijke groet max

redjuh
24-02-2005, 11:42
ja jongen, het primitieve volkje dat zich zo benadeeld voelt, heeft weer eens niks te doen nu er geen overkapping bij het station meer is.
hun soort zou uitgeroeid moeten worden maar ja...

Remco
24-02-2005, 11:44
Hmm, als iemand je kapot wil maken Max, waarom zou diegene dat eerst even komen melden? Op wiens teentjes heb je getrapt?

B3 lik3 M3
24-02-2005, 11:44
Waarom ben jij de lul dan Max?

Italian*Berlusconi*
24-02-2005, 11:48
waarom gebeurt dit altijd bij de 'onschuldigen'??? :roll:
Ik kijk er niet zo gek van op met bepaalde uitspraken die je gedaan hebt in het verleden....niet dat dat het goed maakt maar 'wie de bal kaatst................'
En duidelijk Noord Afrikaanse herkomst?? net of dat de enige zijn die gebrekkig praten.... dus daar ga je weer.
Jammer dat dit gebeurt maar uitspraken die jij soms doet zijn net zo fout.

}|^-_-^|{
24-02-2005, 11:48
een noord-afrikaan zonder gevoel voor humor dus...

Sjeanef
24-02-2005, 11:54
waarom gebeurt dit altijd bij de 'onschuldigen'??? :roll:
Ik kijk er niet zo gek van op met bepaalde uitspraken die je gedaan hebt in het verleden....niet dat dat het goed maakt maar 'wie de bal kaatst................'
En duidelijk Noord Afrikaanse herkomst?? net of dat de enige zijn die gebrekkig praten.... dus daar ga je weer.
Jammer dat dit gebeurt maar uitspraken die jij soms doet zijn net zo fout.
Wat is dat nou voor dom gezwets, als0f het dan gerrechtvaardigd is iemand te bedreigen?! Zou zeggen, draai er nog eentje!

Italian*Berlusconi*
24-02-2005, 11:57
waarom gebeurt dit altijd bij de 'onschuldigen'??? :roll:
Ik kijk er niet zo gek van op met bepaalde uitspraken die je gedaan hebt in het verleden....niet dat dat het goed maakt maar 'wie de bal kaatst................'
En duidelijk Noord Afrikaanse herkomst?? net of dat de enige zijn die gebrekkig praten.... dus daar ga je weer.
Jammer dat dit gebeurt maar uitspraken die jij soms doet zijn net zo fout.
Wat is dat nou voor dom gezwets, als0f het dan gerrechtvaardigd is iemand te bedreigen?! Zou zeggen, draai er nog eentje!

hahaha..doe niet zo dom man... je weet zelf wel dat dit te verwachten was, en als Max zich al hier uitlaat over die bevolkings groep wil ik niet eens weten hoe hij daar in zn prive over praat.
Lees ff goed frustie, ik rechtvaardig dit juist niet!!!
Wat ik wil zeggen is dat Max zn uitspraken soms net zo dom zijn als dit telefoontje die hij kreeg.

max mulder shihan
24-02-2005, 12:01
waarom gebeurt dit altijd bij de 'onschuldigen'??? :roll:
Ik kijk er niet zo gek van op met bepaalde uitspraken die je gedaan hebt in het verleden....niet dat dat het goed maakt maar 'wie de bal kaatst................'
En duidelijk Noord Afrikaanse herkomst?? net of dat de enige zijn die gebrekkig praten.... dus daar ga je weer.
Jammer dat dit gebeurt maar uitspraken die jij soms doet zijn net zo fout.

Ik heb nog NOOIT iemand bedreigt ,laat staan annoniem. Ik verkondig mijn mening in het openbaar en onder mijn eigen naam. Nu even over de afkomst van dit figuur ,ja aan zijn accent te horen kwam de goede man uit de noord afrikaanse hoek.. nog even teruf te komen op mijn 'foute ' uitspraken, het is maar hoe je er tegen aankijkt , maar doods bedreigingen zul je mij niet horen geven wel meningen over zaken, als dat niet meer mag , mag jij straks ook geen kritiek op mij meer hebben ,zou ik jammer5 vinden. maar ik ga nu aan de slag zie en hoor het vanavond wel weer, iedereen een prettige dag toegewenst ,evt met spekjes :wink:

Italian*Berlusconi*
24-02-2005, 12:13
ik zou iig ff naar de politie gaan, zij kunnen dit dan bij je provider na laten checken en kijken wie jou gebeld had en of het te achterhalen is.

Mickey
24-02-2005, 12:20
Noord Afrikaans.. Mooi eufemisme is dat..
Ik begrijp dat Marokaan tegenwoordig net als Turk of Neger een taboe woord is
geworden? Apart vind ik dat altijd..

Ik ben toch ook een Nederlander? ;)

mossad
24-02-2005, 12:34
waarom gebeurt dit altijd bij de 'onschuldigen'??? :roll:
Ik kijk er niet zo gek van op met bepaalde uitspraken die je gedaan hebt in het verleden....niet dat dat het goed maakt maar 'wie de bal kaatst................'
En duidelijk Noord Afrikaanse herkomst?? net of dat de enige zijn die gebrekkig praten.... dus daar ga je weer.
Jammer dat dit gebeurt maar uitspraken die jij soms doet zijn net zo fout.

Wat een onzin. Dit heeft niks met de bal kaatsen te maken. Als hij namelijk de bal terug krijgt die hij kaatst, zou hij de mening van die ander krijgen en niet een bedreiging. Het zegt ook iets over hoe jij die bevolkingsgroep inschat, dat jij het logisch acht dat iemand met een bedreiging op een mening reageert.
Stel het bijvoorbeeld eens andersom. Stel een Marokkaan geeft op een forum zijn mening over Nederlanders en geeft zijn ongezouten mening over de seculiere maatschappij. Is dat vervolgens een reden hem te gaan discrimineren? Nee toch. Terwijl hij dan toch de bal gekaatst heeft. We moeten in dit land het niet normaal en logisch gaan vinden dat op een mening doodsbedreigingen en zelfs moord volgen. Dat is namelijk niet normaal!

Dalgliesh
24-02-2005, 12:37
Kun je het opnemen en dan posten :thumbs:

Remco
24-02-2005, 12:41
Dus Max had gezouten kritiek op noordafrikaanse staatsvormen?

redjuh
24-02-2005, 13:09
Kun je het opnemen en dan posten :thumbs:

JA ! met usbtje uploaden naar je pc en dan ff uppen naar het MMF

mossad
24-02-2005, 13:10
Dus Max had gezouten kritiek op noordafrikaanse staatsvormen?

Are you talking to me? :lol:

Leon
24-02-2005, 13:17
Concurrentie voor een andere gym Max?

Anonymous
24-02-2005, 14:59
Max, je bent gewoon een extreme rukker.... :lol:

Leon
24-02-2005, 15:05
Max, je bent gewoon een extreme rukker.... :lol:

stoere vent ben je hoor, beetje anoniem zo'n berichtje achterlaten

TommySoprano
24-02-2005, 15:16
Zucht maar gelukkig is er ook nog dat spreekwoord:

Blaffende honden bijten niet!!

Als ze je echt zouden willen pakken dan was t al gebeurd, wel triest dat je nog niet eens meer opmerkingen mag maken of je mening mag uiten(over welke bevolkingsgroep dan ook!) zonder dat je gelijk bedreigd wordt :evil:

Pieter mulder
24-02-2005, 15:23
Correct !

Anonymous
24-02-2005, 15:26
Blaffende honden bijten niet!!


Theo en Pim werden ook eerst bedreigd...

Octavius
24-02-2005, 15:31
Ben 4 jaar lang gebeld door mensen uit Saoedie Arabie. Dacht eerst dat het me collega keer was die is namelijk Egypitsch, dus begon wat arabisch terug te lullen. Maar heb het opgenomen en het ging om geld dat gestuurd zou worden ofzo. Tja als je binnen kort een nieuwe Hofstad verdachte ziet op het nieuws ben ik het :wink:

TommySoprano
24-02-2005, 15:33
Blaffende honden bijten niet!!


Theo en Pim werden ook eerst bedreigd...

Ok sommige wel dan :wink:

Anonymous
24-02-2005, 16:01
waarom gebeurt dit altijd bij de 'onschuldigen'???
Ik kijk er niet zo gek van op met bepaalde uitspraken die je gedaan hebt in het verleden....niet dat dat het goed maakt maar 'wie de bal kaatst................'
En duidelijk Noord Afrikaanse herkomst?? net of dat de enige zijn die gebrekkig praten.... dus daar ga je weer.
Jammer dat dit gebeurt maar uitspraken die jij soms doet zijn net zo fout.

Italian. Ik begrijp je helemaal. Het is idd tegenwoordig verboden om kritisch tegenover bepaalde bevolkingsgroepen staan. Meelullen met hun mag wel, zoals jij alleen maar doet, maar idd, als je kritisch tegenover hun bent, roep je idd zelf een hoop gezeik op je af. En terecht. Want welke gek noemt het probleem nu bij de naam. Dat doe je toch niet. Dan ben je gewoon dom. Men weet tegenwoordig dat het dan normaal is dat je erdoor afgeknald of zo door kunt worden. JE hebt het er dan immers ook zelf naar gemaakt. Daarom: Geen kritiek meer naar sommige bevolkingsgroepen of een soort geloof toe want dan is het je eigen schuld dat je bedreigt of vermoordt of mishandeld wordt. Gewoon alles lekker over je heen laten lopen.

Ik ben ook absoluut tegen racisme en discrimnatie, net zoals jou, maar ik loop niet alleen constant 'de tegenpartij' te verdedigen. Het verhaal heeft 2 kanten, jij toont alleen begrip voor 'de andere helft' en veroordeelt alleen de 'Nederlandse kant'. Probeer ook eens begrip te tonen voor de andere partij.

(Ik zie moslims etc niet als tegenpartij)

king
24-02-2005, 16:05
Kritiek moet kunnen, afkraken is een andere zaak.

Italian*Berlusconi*
24-02-2005, 16:19
Mendo....


Kritiek moet kunnen, afkraken is een andere zaak.

nuff said....

De tegenpartij te verdedigen....??? bullshit...
Je ziet mij ook duidelijk tegen die slechte groep posten..
Maar zoek max zn posts maar is na, die gaan 9 van de 10 over marrokanen/buitenlanders en amper over mma (het blijft een mma forum).... en hij doet beledigend naar hele groepen, niet naar de 'rotte appels' en daar gaat het mij om.
Nogmaals mening geven ok, maar het hoeft niet beledigend / denigrerend / etc te zijn. Nogmaals zoek zn posts er maar is op na, klik op zn username en druk op find all posts by......het verschil tussen wij en 'zij' (de extremisten) is dat wij nog goed helder kunnen nadenken.... toch??

Anonymous
24-02-2005, 16:31
Als hier iemand dom lult dat elke buitenlander er uit moet, en dat soort onzin, dan is dat idd onnozel, en dan is het goed dat er iets over gezegd wordt, maar dat is niet altijd het geval. Maar er telkens van uitgaan dat de Nederlander fout bezig is en alle ellende over zichzelf heen roept en dat de 'tegenpartij' de slachtoffer is van de Nederlander, of van de Nederlandse maatschappij, vind ik dat gewoon loos.

Kim
24-02-2005, 17:59
Mendo....


Kritiek moet kunnen, afkraken is een andere zaak.

nuff said....

De tegenpartij te verdedigen....??? bullshit...
Je ziet mij ook duidelijk tegen die slechte groep posten..
Maar zoek max zn posts maar is na, die gaan 9 van de 10 over marrokanen/buitenlanders en amper over mma (het blijft een mma forum).... en hij doet beledigend naar hele groepen, niet naar de 'rotte appels' en daar gaat het mij om.
Nogmaals mening geven ok, maar het hoeft niet beledigend / denigrerend / etc te zijn. Nogmaals zoek zn posts er maar is op na, klik op zn username en druk op find all posts by......het verschil tussen wij en 'zij' (de extremisten) is dat wij nog goed helder kunnen nadenken.... toch??

deja vu......

Biiyen
24-02-2005, 18:08
Zeer vervelend dat soort fratsen. Je weet nooit of je het serieus moet nemen ja of nee. Ik zou iig naar de politie gaan, hoe zinloos dat ook is.

Ton
24-02-2005, 18:15
Raziel is correct... Damn wat een loser(s) dat soort gasten ! Over de telefoon in gebrekkig Nederlands de held uit hangen. Laat ze toch is langs komen bij je dojo en dan is hun muil proberen los te trekken.... :twak:

Gulo gulo
24-02-2005, 18:18
Idd, naar de politie gaan verhaal vertellen en voicemail laten horen, misschien kunnen ze er wat mee.

marster
24-02-2005, 19:03
Misschien was het wel die Wannebe kabouter :wink:

Jay Hoov
24-02-2005, 20:37
Opsporen en ophangen..Einde discussie!!!

Dalgliesh
24-02-2005, 20:39
Opsporen en ophangen..Einde discussie!!!
Kut, ik wilde nog wat zeggen :(

Jay Hoov
24-02-2005, 20:42
Opsporen en ophangen..Einde discussie!!!
Kut, ik wilde nog wat zeggen :(

Heb je die tape al???? :P

Dalgliesh
24-02-2005, 20:43
Heh heh, ik hou van dat accent man.

Jay Hoov
24-02-2005, 20:44
Heh heh, ik hou van dat accent man.

Noord-Afrikaans????

Dalgliesh
24-02-2005, 20:47
Jah, iz dar wat miz meeh?

carlito
24-02-2005, 22:07
Kritiek moet kunnen, afkraken is een andere zaak.

King=correct :thumbs:

ashi76
24-02-2005, 23:37
Tja.. er lopen nou eenmaal een hoop laffe honden rond Max.

Triest, maar waar.

Jochem
25-02-2005, 00:03
Ik ken iemand, en die bedreigde met vriendjes "voor de grap" zijn bloedeigen neef. Dat was geen lieverdje, en die begon em echt te schijten. Totdat die jongen uiteindelijk opbelde, en was vergeten zijn nummerblokkering aan te zetten. T zecht denk ik genoeg over em dat ie dat vergeet :)

Jay Hoov
25-02-2005, 09:12
Jah, iz dar wat miz meeh?

Bedreig je me nou????? :twisted:

redjuh
25-02-2005, 09:29
nou als je nou weet wie het was, heb ik nog wel een goed gevulde zak met klappen staan...

Guru
25-02-2005, 10:05
Max, je moet maar denken...
Praatjes vullen geen gaatjes, en laat je lijn traceren door de politie.

max mulder shihan
25-02-2005, 12:09
Jongens ,ik ben vreselijk druk in mijn nieuwe DOJO, dus heb verrekte weinig tijd om te posten ,nog even dit het nogal selectieve lezen van onze italiaanse vriend laat hem dan ook selectief kommentaar geven,genoeg hierover , Ook heb ik geen hekel aan het noord afrikaanse volk , ik heb een hekel aan mensen die hun mengeling van cultuur en religie misbruiken om dingen te doen die hier gewoonweg niet kunnen , of dit nu mensen uit andere landen zijn of Nederlanders boeit mij niet. Ga weer aan het werk ,morgen gooi ik er wat pics op .

vrede zij met u.

max mulder shihan
25-02-2005, 13:08
Zo ben weer ff vrij , Rik man ik ben tot tranen geroerd door je medeleven ,ik zal om het uur een gecodeerd bericht op je pm plaatsen :mrgreen:

TommySoprano
25-02-2005, 13:09
Zo ben weer ff vrij , Rik man ik ben tot tranen geroerd door je medeleven ,ik zal om het uur een gecodeerd bericht op je pm plaatsen :mrgreen:

Whahaha this is getting serious 8)

max mulder shihan
25-02-2005, 13:14
We gaan er een serie van maken, en mischien ook nog wel een film :wink:

max mulder shihan
25-02-2005, 13:15
We gaan er een serie van maken, en mischien ook nog wel een film :wink:

max mulder shihan
25-02-2005, 13:16
We gaan er een serie van maken, en mischien ook nog wel een film :wink:

max mulder shihan
25-02-2005, 13:16
MY bad :oops:

harry
25-02-2005, 14:32
Zit je te bibberen max? :roll:

max mulder shihan
25-02-2005, 16:44
Nou........ eigenlijk niet nee, bezorg ik de annonieme beller nou een complex? da's dan niet de bedoeling hoor ,sorry anonieme beller kan er ook niets aan doen, plaats is een postje op het forum ,mischien lucht dat wat op.

Guru
25-02-2005, 16:53
We gaan er een serie van maken, en mischien ook nog wel een film :wink:

GTST Mixfight starring Shihan Max Mulder.... :lol:

max mulder shihan
25-02-2005, 16:56
And introducing Guru as the masked revenger :wink:

Sjaak
26-02-2005, 20:41
Ik lees het nu pas Max, zijn weer van die stoere gasten die je lekker anoniem lopen te bedreigen. Niet over in zitten hoor, want het zijn lafaards en mocht er ooit een je huis binnen komen dan moet je er voor zorgen dat hij horizontaal je huis verlaat en het liefst in een coma :evil:

Wat heb ik een bloedtyfushekel aan die Motherfuckers die iedereen anoniem lopen te bedreigen :x :evil:

max mulder shihan
26-02-2005, 21:03
Sjaak, :thumbs:

Wheelie
27-02-2005, 00:56
Ik heb uit betrouwbare bron veromen dat het niet iemand van "noord afrikaanse afkomst" was maar dat het pendekar ray was

max mulder shihan
27-02-2005, 11:34
Ja ,ja die ''betrouwbare bronnen van jou die kennen we zo langsamerhand wel :wink: . Mocht het werkelijk zo zijn krijgen we deel 2 van ''de ombegrijpelijke wegen van ray en zijn vele persoonlijkheden '' :roll:

phranq
26-06-2009, 14:23
bump

chief108
26-06-2009, 14:27
We gaan er een serie van maken, en mischien ook nog wel een film :wink:
is die al ergens te downloaden ondertussen?

GerritTonijn
26-06-2009, 14:27
Grappig dat ik dit topic zie, paar maanden terug werd ik snachts opgebeld, door een mocro(stem) die mij ook vertelde dat hij me kapot ging maken blablabla. (true story)

phranq
26-06-2009, 14:32
Grappig dat ik dit topic zie, paar maanden terug werd ik snachts opgebeld, door een mocro(stem) die mij ook vertelde dat hij me kapot ging maken blablabla. (true story)

Misschien was het wel dezelfde....

Toch jammer dat Max niet meer post, kon altijd wel lachen om hem, had altijd met iedereen en alles mot.. en had overal een mening over, en dat was dan ook de enige juiste mening... totaal niet voor rede vatbaar die man... Sam,en nog de scheidsrechterscursus gedaan en hij vond zichzelf erg goed... z'n zelfbeeld was ook nogal verneukt... maar wel lachen!

NTT-FX
26-06-2009, 14:51
episch topique....

Garcia
26-06-2009, 14:58
Fap fap fap