PDA

View Full Version : 7 jarig meisje sterft van de honger



MadEd
04-03-2005, 20:18
Scootmobiel had ons via de nieuws-submit te melden:

In Hamburg is een zevenjarig meisje verhongerd. Het kind, Jessica, werd afgelopen dinsdag in het appartement van haar ouders gevonden. Ze woog nog maar 9,5 kilo. Waarschijnlijk heeft ze al maanden lang niet meer gegeten en gedronken. Een normaal kind van zeven heeft een gewicht van ongeveer 24 kilo. De ouders zijn opgepakt.

Het meisje is gestikt in haar eigen braaksel. Het was de 35-jarige moeder zelf, die een arts alarmeerde toen Jessica in coma geraakte. Bij aankomst was het meisje al overleden. De arts verwittigde meteen de politie bij het zien van het uitgemergelde lijkje. Het kind is jaren lang zwaar verwaarloosd. Zo was het raam in haar kamer dichtgeplakt met folie, de verwarming deed het niet en op een bed na was de kamer leeg. De ouders hadden de gloeilampen eruit gedraaid, waardoor het continu donker was in de kamer.

Het meisje kreeg maar af en toe iets te eten, maar dit werd meteen weer door haar lichaam afgestoten. De kat in huis werd nog beter gevoed. Tijdens de huiszoeking werden in bad nog resten van een chocoladepudding gevonden, dit was waarschijnlijk Jessica's laatste maaltijd.

Niemand in de omgeving wist van het bestaan van de zevenjarige. Het meisje kwam waarschijnlijk nooit buiten en door de ligging van de kamer kon niemand van buitenaf iets zien of horen. Ook de sociale dienst was niet op de hoogte van de situatie van het meisje. Jessica was al schoolplichtig, maar was nog nooit op school komen opdagen. Meerdere oproepen aan de ouders leverden niets op en uiteindelijk werd er zelfs vanuit gegaan dat het meisje verhuisd was.

De ouders worden nu beschuldigd van doodslag door nalatigheid. De hoogste straf die hierop staat is levenslang, wat in Duitsland overeen komt met vijftien jaar gevangenisstraf.

Bron: www.frontpage.fok.nl

stefan112
04-03-2005, 20:20
De hoogste straf die hierop staat is levenslang, wat in Duitsland overeen komt met vijftien jaar gevangenisstraf.

Veel te kort :x

MadEd
04-03-2005, 20:21
Hopen dat er nog TBS aan vastgeplakt kan worden :evil:

max mulder shihan
04-03-2005, 20:24
BIJL :twak:

Wheelie
04-03-2005, 20:31
dit vind ik echt verschrikkelijk :x

ROIDRAGE
04-03-2005, 20:32
geblindoekt in een mijnenveld droppen :twak: :twak: :twak:

Anonymous
04-03-2005, 20:39
Laten verhongeren, zieke teringpsychopaten.

payap
04-03-2005, 20:56
Jezus ! weet gewoon ff niet wat te zeggen ! Kan er echt niet bij dat er zulke geestelijk zieke figuren bestaan.

PigDog
04-03-2005, 21:06
Er sterven elke dag kinderen van de honger, en ik vind het allemaal even erg.
Of het nu komt omdat je ouders geesteziek zijn, of omdat er domweg niks te eten is, maakt voor het kind weinig uit.

Het is triest.

KO TKO
04-03-2005, 21:49
Wat vreselijk nieuws. Zij heeft vast heel erg geleden.

Nickuraba
04-03-2005, 21:51
tering wat ziek, moest een lijdensweg zijn geweest :S

TommySoprano
04-03-2005, 22:23
komen we toch weer uit op een typisch gevalletje gedwongen
ANTI CONCEPTIE :twak:

Silat
04-03-2005, 23:16
Er sterven elke dag kinderen van de honger, en ik vind het allemaal even erg.
Of het nu komt omdat je ouders geesteziek zijn, of omdat er domweg niks te eten is, maakt voor het kind weinig uit.

Het is triest.


Jawel das waar pigdog... Ga maar eens een tijdje in een onderontwikkeld land zitten, dan veranderd je geest.


Maar ik werd al zielig bij het lezen van de titel van deze topic... :(

redjuh
05-03-2005, 01:52
tja dit is moedwillig...
i say, return the the favour

Leon
05-03-2005, 08:07
Laat die ouders inderdaad maar mooi wegrotten zonder eten in de gevangenis :twak:

Arjan
05-03-2005, 08:45
jezus dat kind heeft al die jaren geneens licht gezien :| gaat je eigen dochter toch niet zo martelen, ziekelingen, 15 jaar in een kontneukgevangenis mag ik hopen..

Gulo gulo
05-03-2005, 14:18
Damn, hoe kun je dat je eigen kind aandoen???????????

RNLMC
05-03-2005, 14:23
damn :| :cry:

Biiyen
05-03-2005, 14:53
aw kut wat ziek.... wie doet dat een kind aan? dat arme arme meisje. Geen straf is hoog genoeg imo.

Anonymous
05-03-2005, 16:21
Rust zacht lief meisje, rechtvaardigheid zal geschiede, de schade zal worden terugbetaalt.. slaap fijn lief meisje

:@ Welke kut ouders doet dat nou! Jemig ik wordt er helemaal sick van. Het blijft erg, maar er zijn dus duizenden kinderen op de hele wereld die zo sterven (van honger), dit laat zien dat gewoon soms de menswaardigheid voor geld, overheid of geloof gaat, schuif de hele gedoe van staten, overheden weg en laten we eens voor de kinderen van de wereld zorgen! POTVER, ik kan er niet tegen

Judas
05-03-2005, 19:41
:twak:

max mulder shihan
06-03-2005, 11:12
Rust zacht lief meisje, rechtvaardigheid zal geschiede, de schade zal worden terugbetaalt.. slaap fijn lief meisje

Je woorden ontroeren mij Boeddha, en ik hoop inderdaat dat rechtvaardigheid ook zal geschiede.


:@ Welke kut ouders doet dat nou! Jemig ik wordt er helemaal sick van. Het blijft erg, maar er zijn dus duizenden kinderen op de hele wereld die zo sterven (van honger), dit laat zien dat gewoon soms de menswaardigheid voor geld, overheid of geloof gaat, schuif de hele gedoe van staten, overheden weg en laten we eens voor de kinderen van de wereld zorgen! POTVER, ik kan er niet tegen

In mijn ogen zijn dat geen ouders ,zelfs dieren laten hun jongen niet verhongeren, dat er veel te veel kinderen , elk kind wat sterft door honger of geweld is er een te veel :!: kinderen die om deze redenen sterven op deze aardkloot is een zaak om te huilen . Ik ken je niet maar ik ben het volledig met je eens, kinderen mogen nooit maar dan ook nooit het slachtoffer worden van politiek , economische of geloofs zaken.

Anonymous
07-03-2005, 14:40
Doet me denken aan dat verhaal (dat op het nieuws was) van die Amerikaanse die twee weken met haar nieuwe vriend op vakantie ging en haar 2 en 4 jarige kinderen alleen thuis liet met een paar zakken chips en wat snoep.

Zulk soort mensen moeten ze gelijk stereliseren!

Jay Hoov
07-03-2005, 14:50
Echt gekkenwerk...Die ouders, ophangen, daarna villen, in stukken hakken, en voederen aan de leeuwen(Verhongeren die in ieder geval niet)!!!

Pieter mulder
08-03-2005, 12:29
Ik work ziek van het lezen van dit berichtj.

Moet j nagaan, dat meisj heeft waarschijnlijk gedacht dat dit het leven is. Want ze heeft noooit iets anders gekend.
Wellicht nooit andere mensen gezien gehoord en/of gesproken.

Zij heeft nooit geleefd !! :cry:

Wat vind ik dit erg !! :maskills:

Iwan
08-03-2005, 12:42
M'n hart brak toen ik het las. Ik kan er totaal niet bij wat die lui heeft bezield... Arm meisje...

Leon
08-03-2005, 14:06
om 1 ding ben ik blij: Dat wij allemaal zo tegen deze soort zaken aan kijken,
op sommige fora lees ik ook gewoon. 'Dan zou ze er wel niet meer neukbaar uitzien'
of 'hey shit, als ik dan honger had dan kon ik daar dus geen stukje vlees vanaf halen'.
Ik ben echt heel blij dat we dit allemaal verafschuwen :thumbs:

a.s.c.
08-03-2005, 14:16
die lui zijn echt gestoord :evil: spuit ze ebola in en leg ze maar ergens te rotten :evil:

max mulder shihan
08-03-2005, 14:50
om 1 ding ben ik blij: Dat wij allemaal zo tegen deze soort zaken aan kijken,
op sommige fora lees ik ook gewoon. 'Dan zou ze er wel niet meer neukbaar uitzien'
of 'hey shit, als ik dan honger had dan kon ik daar dus geen stukje vlees vanaf halen'.
Ik ben echt heel blij dat we dit allemaal verafschuwen :thumbs:

Wat voor een fora zijn dat Leon?

Anonymous
08-03-2005, 15:03
om 1 ding ben ik blij: Dat wij allemaal zo tegen deze soort zaken aan kijken,
op sommige fora lees ik ook gewoon. 'Dan zou ze er wel niet meer neukbaar uitzien'
of 'hey shit, als ik dan honger had dan kon ik daar dus geen stukje vlees vanaf halen'.
Ik ben echt heel blij dat we dit allemaal verafschuwen :thumbs:

Wat voor een fora zijn dat Leon?

Idd, op wat voor fora hang jij rond? :shock:

max mulder shihan
08-03-2005, 16:15
om 1 ding ben ik blij: Dat wij allemaal zo tegen deze soort zaken aan kijken,
op sommige fora lees ik ook gewoon. 'Dan zou ze er wel niet meer neukbaar uitzien'
of 'hey shit, als ik dan honger had dan kon ik daar dus geen stukje vlees vanaf halen'.
Ik ben echt heel blij dat we dit allemaal verafschuwen :thumbs:

Wat voor een fora zijn dat Leon?

Idd, op wat voor fora hang jij rond? :shock:

Dat is Leon zijn eigen zaak ,ik wil alleen graag de naam van die fora weten. pm even leon, thanks.

The Satan
08-03-2005, 16:27
wat een klootzakken!!!!!! :twisted: :twisted:

The Bulldog
08-03-2005, 16:32
die lui zijn echt gestoord :evil: spuit ze ebola in en leg ze maar ergens te rotten :evil:

deze oplossing niet eerder gehoord...

zeg niet dat ik hem steun , maar wel weer creatief......

het verhaal is imo zeer triest... een leven is heilig....vooral van een meisje van 7 jaar...
ik hoop dat mensen die hier voor verantwoordelijk zijn zwaar gestraft worden...
:evil: :!: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Leon
08-03-2005, 17:22
Niet dat ik die fora ken maar via via toen ik nog weleens gure filmpjes keek (lees martelingen omtrent Iraq oorlog etc)
kwam ik ook weleens op zulk soort fora terecht, ik kom daar nogmaals nooit want ik wil daarmee niets te maken hebben.
wat betreft een URL kan ik je niet verder helpen, sorry.