PDA

View Full Version : Temmink



redjuh
06-03-2005, 23:00
oke ik ben echt geen n00b meer, maar ik heb deze film zaterdag voor het eerst gezien. oke je moet hem niet kijken met je eigen vechtsportinzichten, want dat werkt niet, maar shit zeg wat een vette film!!!

wat vinden jullie ervan?

http://www.hollandsfilmglorie.com/foto2/Temmink.jpg

http://www.hollandsfilmglorie.com/foto2/pics2/Temmink2.jpg

http://www.hollandsfilmglorie.com/foto2/pics2/Temmink3.jpg

Virus
07-03-2005, 00:01
Gave film ja...

Ben absoluut tegen Nederlandse films, maar dees is wel ok! 8)

Silat
07-03-2005, 00:59
Hahah vooral die scene in het begin in het park :shock:

cactusdre
07-03-2005, 08:56
Iedereen op Mixfight moet deze film gezien hebben.

Dennuz
07-03-2005, 09:25
heb hem heel lang geleden al een keer gezien, vond het toen wel een stoere film..

Kan me nog iets herrineren dat hij op een gegeven moment zo'n hoer een elleboog ofzo geeft.

Octavius
07-03-2005, 09:44
Goliath, muhahaaahahhahaha.

chief108
07-03-2005, 09:45
Hahah vooral die scene in het begin in het park :shock:
wrede scene... :twak:

goed gedaan ook :thumbs:

Chief108

Jochem
07-03-2005, 09:46
vetste NL film ooit, heb em hier in de kast staan, helaas niet op dvd dus kan em niet vooor mensen rippen

Boem Boem
07-03-2005, 12:00
Sorry....heb deze film echt nog nooit gezien........ :oops:

Aaronk
07-03-2005, 12:04
redjuh = correct

TheSkindo
07-03-2005, 13:01
Vond alleen het "Ik breek me knie maar loop gewoon door" iets te veel van het goede.......... :roll:

Ton
07-03-2005, 13:39
Haha, daar dacht ik van de week net weer aan ! Die film heb ik 8 jaar geleden een keer gezien, maar kon niet meer op de naam komen.
Was echt een vette film wat ik er nog van kan herinneren !!

Wie kan deze posten ? :maskills:

Gulo gulo
07-03-2005, 18:44
idd, goeie film. Was echt apart toen die uitkwam

Nickuraba
07-03-2005, 18:51
ik dnek dat iedereen die vechtsport kijkt anders tegen zon film gaat aankijken, hij zal dus wel zuigenals ik de verhalen van vrienden moet geloven!

Ronald
07-03-2005, 18:57
Gave film :D

Justinian
07-03-2005, 19:05
Topfilm :thumbs:

phranq
07-03-2005, 19:07
nooit van gehoord... :oops:

Ronald
07-03-2005, 19:59
nooit van gehoord... :oops:
Cultuurbarbaar :lol: . Die moet je echt gezien hebben Phranq. Echt ff kijken als je 'm tegenkomt.

kyokushin
07-03-2005, 20:03
staat ook op emule

p diddy
07-03-2005, 20:05
shareaza????

kyokushin
07-03-2005, 21:04
shareaza????

als je daarmee op het emule of edonkey netwerk kunt komen wel

Jay Hoov
07-03-2005, 21:45
Phranq.....??????????

redjuh
07-03-2005, 23:22
hij is iig niet op dvd... alleen op video

Guru
08-03-2005, 20:09
Kansloze film!
Zogenaamd controversiele film wat helemaal geen statement uitdraagt.

Je kan zeggen wat je wil van Bloodsport I en II en Kickboxer, ook overdreven films, maar nederlandse films moeten altijd banaler en nog meer overdreven zijn, om de overtreffende trap te nemen.
Kortom, deze film mist de boot volkomen..

Face it, nederlandse filmmakers kunnen geen vechtfilm maken, nu niet, nooit niet.
Bijkomend detail is ook nog dat een Temmink ook nog een slechte naam geeft aan de vechtsport wat al niet een florisant imago heeft.

Jochem
08-03-2005, 22:18
Waarom geeft Temmink een slechte naam aan de vechtsporten. Het gaat over dat ze criminelen ipv meteen dood de kans geven nog een paar keer te knokken. ze dragen nergens uit dat het om vechtsporters of wat dan ook gaat, het idee is meer dat het ter dood veroordeelde criminelen wannabe gladiatoren zijn. Overigens is de film gemaakt oorspronkelijk als een Anti-geweld film, maar dat komt er niet echt uit.
niet echt ^^

En ik vind de actie beter dan in 9 van de 10 "hollywood" films, maar das mijn mening

Deuce
08-03-2005, 23:26
Je voelt je gewoon klote bij deze film Jochen om dat je diep in je hart ook zo'n skater bent 8)

Ossie
05-04-2005, 00:36
Het is wel een beetje een overdreven lompe film, dat wel. En het verhaal is ook niet wat je nou reeel noemt. Maar desalniettemin gewoon een vette film. Er zijn zoveel zoveel films die gewoon te overdreven zijn, maar who gives a fuck?? Het is een film, geen docu.

Ik moet wel zeggen dat er absoluut geen fatsoenlijke Nederlandse vechtfilms zijn (bijv. Fighting Fish), of ze er ooit zullen komen? Ik betwijfel het.

m.g
05-04-2005, 14:19
Deze film moet je gewoon gezien hebben, het acteer werk is gewoon niet van hoog niveau maar hij is wel vet :twak:

Ronny
05-04-2005, 14:23
Gave film ja...

Ben absoluut tegen Nederlandse films, maar dees is wel ok! 8)


tegen nederlandse films??? en dan temmink een gave film vinden...ok het is jouw mening maar er zijn wel degelijk goede nederlandse films. Alleen niet van het niveau TEMMINK nee. Temmink gaat natuurlijk helemaal nergens over.

Aaronk
05-04-2005, 14:27
Gave film ja...

Ben absoluut tegen Nederlandse films, maar dees is wel ok! 8)


tegen nederlandse films??? en dan temmink een gave film vinden...ok het is jouw mening maar er zijn wel degelijk goede nederlandse films. Alleen niet van het niveau TEMMINK nee. Temmink gaat natuurlijk helemaal nergens over.

Virus is incorrect

shootomaniac is deels incorrect

Er zijn wel degelijk goede nederlandse films. maar temmink is zeker een goede film...

migyur
05-04-2005, 14:29
Ik vond het wel een leuke film al een tijdje geleden gezien.
Maar het gaat niet diep ofzo gewoon een film voor bij de chips en bier..

En er zijn wel degelijk goeie ned films, zo vond ik "van god los" en "cloaca" erg goed.

Arjan
05-04-2005, 14:29
ik zal hem is opzoeken, heb er ook nog nooit van gehoord :oops:

Ronny
05-04-2005, 14:35
Gave film ja...

Ben absoluut tegen Nederlandse films, maar dees is wel ok! 8)


tegen nederlandse films??? en dan temmink een gave film vinden...ok het is jouw mening maar er zijn wel degelijk goede nederlandse films. Alleen niet van het niveau TEMMINK nee. Temmink gaat natuurlijk helemaal nergens over.

Virus is incorrect

shootomaniac is deels incorrect

Er zijn wel degelijk goede nederlandse films. maar temmink is zeker een goede film...

door anderen deels gelijk te geven, wil nog niet zeggen dat jij helemaal gelijk hebt aaron. Temmink heeft een slecht verhaal (rammelt aan alle kanten), bevat schaamteloos slecht acteurwerk (ik geloofde ze geen van allen), zeer slechte goreografie (die vechtscene's zijn te lomp, nep en zeker niet waarheidsgetrouw. Het feit dat het verhaal jullie aanspreekt, wil niet zeggen dat het geen slechte film is.

Aaronk
05-04-2005, 14:40
Gave film ja...

Ben absoluut tegen Nederlandse films, maar dees is wel ok! 8)


tegen nederlandse films??? en dan temmink een gave film vinden...ok het is jouw mening maar er zijn wel degelijk goede nederlandse films. Alleen niet van het niveau TEMMINK nee. Temmink gaat natuurlijk helemaal nergens over.

Virus is incorrect

shootomaniac is deels incorrect

Er zijn wel degelijk goede nederlandse films. maar temmink is zeker een goede film...

door anderen deels gelijk te geven, wil nog niet zeggen dat jij helemaal gelijk hebt aaron. Temmink heeft een slecht verhaal (rammelt aan alle kanten), bevat schaamteloos slecht acteurwerk (ik geloofde ze geen van allen), zeer slechte goreografie (die vechtscene's zijn te lomp, nep en zeker niet waarheidsgetrouw. Het feit dat het verhaal jullie aanspreekt, wil niet zeggen dat het geen slechte film is.

Ten eerste waar was jij gisteren bij mikes?

Ten tweede de gevechten waren een heel stuk beter als de meeste vecht films.. Ik kijk liever naar dit dan naar charlies angels.
Ik verkies een armklem boven een ren over het plafond trap.

Anonymous
05-04-2005, 18:53
ik ben er woensdag.

kben er vrijwel nooit op maandag. kzit nu namelijk in bunschoten.

Aaronk
05-04-2005, 19:13
ik ben er woensdag.

kben er vrijwel nooit op maandag. kzit nu namelijk in bunschoten.

Dat valt me dan wel weer tegen...

Anonymous
05-04-2005, 22:26
jij valt ook geregeld tegen aaron.

s.m.