PDA

View Full Version : Een boze brief..



Pages : [1] 2

Ali Mrabti
07-03-2005, 14:51
Beste medevechtsporter,

Ik schrijf hier een bericht naar aanleiding van een mailtje wat ik kreeg over de het volgende verhaaltje:
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6185&highlight=guru

Ik vindt het schandalig dat onze sportschool hier afgeschilderd wordt als een nepvechtsportschool. Ik train daar nu al enkele jaren en ik weet wat daar gebeurd en wat ik nu allemaal kan. En over mijn sensei, ik vind het heel onbeschoft om hem een kwakzalver te noemen. Kwakzalvers zijn kikboksers die voor miljoenen fake partijen op tv doen. Bij ons wordt serieus getraind, want je kunt ook niet anders met een dodelijke vechtkunst, als je dan even niet goed oplet, dan is het zo afgelopen.

Over dat verhaal dat er niemand wil komen trainen op de universiteit van tilburg, dat zit heel anders. Mensen durven niet te komen, omdat ze dan een echte les vechtsport krijgen. Eigenlijk onnodig omdat wij heel getraind te werk gaan. Bij ons trainen overigens alleen maar normale jongens, zonder tattoe's en andere plakplaatjes. Want dat is toch een bepaald soort volk.

En dan d22ntje, over dat verhaal dat onze stijl alleen goed is tegen kleuters. Nou sorry hoor, maar ik zou mijn Sensei zeker niet tegenover me hebben willen staan als hij kwaad wordt.

Ik vind het belachelijk dat jullie zo praten, terwijl jullie zelf voetballen of showworstelen..trainen wij tenminste echt.

Dat wilde ik even kwijt,
Ali Mrabti
www.sankyodo.nl

payap
07-03-2005, 14:56
:?


Ray ?

Mickey
07-03-2005, 14:57
:shock:

Jay Hoov
07-03-2005, 15:01
Nou nou... :shock:

Leon
07-03-2005, 15:04
jullie kunnen natuurlijk voor geen meter vechten, aangezien jullie sengai een kwakzalver is.
Ooh trouwens dat verhaal over vechtstijl alleen goed tegen kleuters, dat is natuurlijk niet zo... Dat moet natuurlijk
peuters zijn, die kwakzalver van jullie traint ook kleuters en dan kan hij de verschillende klassen weleens