PDA

View Full Version : Een boze brief..



Pages : [1] 2

Ali Mrabti
07-03-2005, 14:51
Beste medevechtsporter,

Ik schrijf hier een bericht naar aanleiding van een mailtje wat ik kreeg over de het volgende verhaaltje:
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6185&highlight=guru

Ik vindt het schandalig dat onze sportschool hier afgeschilderd wordt als een nepvechtsportschool. Ik train daar nu al enkele jaren en ik weet wat daar gebeurd en wat ik nu allemaal kan. En over mijn sensei, ik vind het heel onbeschoft om hem een kwakzalver te noemen. Kwakzalvers zijn kikboksers die voor miljoenen fake partijen op tv doen. Bij ons wordt serieus getraind, want je kunt ook niet anders met een dodelijke vechtkunst, als je dan even niet goed oplet, dan is het zo afgelopen.

Over dat verhaal dat er niemand wil komen trainen op de universiteit van tilburg, dat zit heel anders. Mensen durven niet te komen, omdat ze dan een echte les vechtsport krijgen. Eigenlijk onnodig omdat wij heel getraind te werk gaan. Bij ons trainen overigens alleen maar normale jongens, zonder tattoe's en andere plakplaatjes. Want dat is toch een bepaald soort volk.

En dan d22ntje, over dat verhaal dat onze stijl alleen goed is tegen kleuters. Nou sorry hoor, maar ik zou mijn Sensei zeker niet tegenover me hebben willen staan als hij kwaad wordt.

Ik vind het belachelijk dat jullie zo praten, terwijl jullie zelf voetballen of showworstelen..trainen wij tenminste echt.

Dat wilde ik even kwijt,
Ali Mrabti
www.sankyodo.nl

payap
07-03-2005, 14:56
:?


Ray ?

Mickey
07-03-2005, 14:57
:shock:

Jay Hoov
07-03-2005, 15:01
Nou nou... :shock:

Leon
07-03-2005, 15:04
jullie kunnen natuurlijk voor geen meter vechten, aangezien jullie sengai een kwakzalver is.
Ooh trouwens dat verhaal over vechtstijl alleen goed tegen kleuters, dat is natuurlijk niet zo... Dat moet natuurlijk
peuters zijn, die kwakzalver van jullie traint ook kleuters en dan kan hij de verschillende klassen weleens
door elkaar halen, verder no hard feelings!

Biiyen
07-03-2005, 15:04
Dus K1 is fake

MMA is showworstelen

en mensen met tattoo's zijn van een bepaalde slag

Fijn dat je het even uit de doeken doet!

Leon
07-03-2005, 15:05
En waarom trouwens echte partijen draaien waarmee je gewond kan raken en minder aan verdient,
dan fake(ahum?) vechten en slim rijk word zonder dat je met je 50ste kapot bent?

Nickuraba
07-03-2005, 15:06
Ali Mrabti, je bent een idioot. Je kan ook normaal aangeven dat het niet nodig is dat de sportschool van je trainer zo wordt afgekraakt, maar er waren hier ook mensen/trainers die het ook niet correct vonden. Wat jij doet is de boel in hokjes stoppen. Nu is het opeens iedereen vs julie sportschool en dat terwijl er maar 10 posts ofzo waren.

Trouwens die onzin praat over kickboksen gaat helemaal nergens over. Hier posten jongens die prof zijn en heel wat meer dan jou trainen. Die verdienen hun brood ermee. Een beetje vechtsporter weet gewoon wat de hardste en realistische vechtsporten zijn, en dat zijn wel MMA, kickboksen en muay thai.

En je bent zelf wel heel goed in het veroordelen van anderen, als0f elke kickbokser een plakplaatje heeft. Ga eens bij pride of in K1 / K1 max of Muay thai in thailand kijken. Overtuig mij maar eens van het feit dat iedereen een 'plakplaatje' heeft, iets wat getuigd van geen niveau??.

LUL NIET DOM!

Leon
07-03-2005, 15:10
Precies... Wat nick zegt :lol:

Leon
07-03-2005, 15:13
Eerst Ali B die niet kan rappen, daarna Ali el B die niet kan gappen en nog een Ali die vraagt om klappen?
Tss, het zou verboden moeten worden al die gekke Ali's door elkaar

micha
07-03-2005, 15:13
pff halve haan

D22ntjuh
07-03-2005, 15:13
ok mijn excuus voor als ik je beledigd heb maar naar mijn inzien zagen sommige technieken er gewoon slordig of onrealistisch uit..... en als je dan zulke technieken ziet en die als voorbeeld zet op de site dan zet ik mijn vraagtekens bij die sport..
maar dat kan gewoon een verkeerd beeld bij mij zijn

Leon
07-03-2005, 15:15
D22ntjuh als iemand zulke dingen loopt te zwalken op dit forum en ons ermee belachelijk probeert te maken,
dan ligt het echt niet aan jou ogen of dat je een verkeerd beeld het hoor :wink:

D22ntjuh
07-03-2005, 15:18
mja okeej maar ik zag in mn vorige post van die topic dat ik wel een btje erg sarcastisch was haha

Mickey
07-03-2005, 15:18
Eerst Ali B die niet kan rappen, daarna Ali el B die niet kan gappen en nog een Ali die vraagt om klappen?


OW man! LMFAO! Ik kom niet meer bij!

cactusdre
07-03-2005, 15:18
Zijn er geen Senseis die elkaars krachten willen meten? We willen toch allemaal weten wat de meest effectieve stijl is?
Dit is wel weer een leuke topic na het gedoe met Ray. :thumbs:

Ali Mrabti
07-03-2005, 15:19
Beste medevechtsporter,

Leon, dat bedoel ik nou...je praat voor je daad. Mijn trainer heeft heel erg goed verschillende stijlen beoordeeld en de belangrijkste dingen in zich opgenomen. En dat is Sankyodo! Aan fake vechten heb je niks, alleen de domme mensen zullen je respecteren. Met een echte stijl krijg je respect, en dat hoeft dan nog geeneens met vechten te gebeuren.

K-1 is puur show ja, alles wat in japan gebeurd is show en het komt nu ook steeds meer deze kant op.

En ik dacht normaal aan te geven dat het niet nodig is om onze sportschool zo af te kraken. Maar het bewijst hier wel weer dat ik met een bepaald slag volk te maken heb. En over die tattoe's, nee niet iedereen scheer ik over een kam. Ik ben zelf Marokaans en weet hoe het voelt als dat gebeurd. Maar het feit blijft wel dat veel mensen met een tattoe toch een bepaald soort asso zijn.

Osu

Leon
07-03-2005, 15:22
Dus dat Hoost Le Banner destijds een gebroken onderarm heeft getrapt is show en nep?
En als een meisje een bloem/hartje/of een dolfijn op haar onderbuik heeft is ze aso? :|

Ali Mrabti
07-03-2005, 15:26
Ik ken die hoost Lebanner niet...maar je begrijpt toch ook wel dat het nep is ja dat hij zo speelt dat zijn onderarm gebroken is.

En over die tattoe, als een meisje dat heeft ja dan vind ik dat associaal. Maar in dit geval ging het over van die plakplaatjes op de sportschool of vechtsportschool.

En ik zit hier al helemaal niet te wachten op Ali grapjes, die neem ik erg hoog op. Heel belachelijk dat deze dingen zo over het internet gezegd worden...

Heel stoer om achter je computer rasitisch te zijn....al is het nu niet direct bedoeld...maar ik weet hoe mensen dit soort grapjes bedoelen.

Osu

Jay Hoov
07-03-2005, 15:27
Beste medevechtsporter,

Leon, dat bedoel ik nou...je praat voor je daad. Mijn trainer heeft heel erg goed verschillende stijlen beoordeeld en de belangrijkste dingen in zich opgenomen. En dat is Sankyodo! Aan fake vechten heb je niks, alleen de domme mensen zullen je respecteren. Met een echte stijl krijg je respect, en dat hoeft dan nog geeneens met vechten te gebeuren.

K-1 is puur show ja, alles wat in japan gebeurd is show en het komt nu ook steeds meer deze kant op.

En ik dacht normaal aan te geven dat het niet nodig is om onze sportschool zo af te kraken. Maar het bewijst hier wel weer dat ik met een bepaald slag volk te maken heb. En over die tattoe's, nee niet iedereen scheer ik over een kam. Ik ben zelf Marokaans en weet hoe het voelt als dat gebeurd. Maar het feit blijft wel dat veel mensen met een tattoe toch een bepaald soort asso zijn.

Osu


Ik heb een Tattoo...Kut, nu ben ik aso..... :evil:

Jay Hoov
07-03-2005, 15:28
Dus dat Hoost Le Banner destijds een gebroken onderarm heeft getrapt is show en nep?
En als een meisje een bloem/hartje/of een dolfijn op haar onderbuik heeft is ze aso? :|

helemaal mee eens Leon........!!

Anonymous
07-03-2005, 15:29
Ik ken die hoost Lebanner niet...maar je begrijpt toch ook wel dat het nep is ja dat hij zo speelt dat zijn onderarm gebroken is.


Beste Ali,

U een mongool noemen is een belediging voor alle mongolen wereldwijd. Ik lach me kapot man!

HOAX????

Jay Hoov
07-03-2005, 15:29
Ik ken die hoost Lebanner niet...maar je begrijpt toch ook wel dat het nep is ja dat hij zo speelt dat zijn onderarm gebroken is.

En over die tattoe, als een meisje dat heeft ja dan vind ik dat associaal. Maar in dit geval ging het over van die plakplaatjes op de sportschool of vechtsportschool.

En ik zit hier al helemaal niet te wachten op Ali grapjes, die neem ik erg hoog op. Heel belachelijk dat deze dingen zo over het internet gezegd worden...

Heel stoer om achter je computer rasitisch te zijn....al is het nu niet direct bedoeld...maar ik weet hoe mensen dit soort grapjes bedoelen.

Osu

Dus die arm was nep...Hahahahaha??????????

cactusdre
07-03-2005, 15:30
Hij kent Hoost LeBanner niet. LMFAO

Dit geloof je toch niet. Hoeveel Rays lopen er rond in Nederland? :shock:

Jay Hoov
07-03-2005, 15:32
Hij kent Hoost LeBanner niet. LMFAO

Dit geloof je toch niet. Hoeveel Rays lopen er rond in Nederland? :shock:

Voorlopig dus 2!!!

Aaronk
07-03-2005, 15:33
hoi wiggert

Anonymous
07-03-2005, 15:34
hoi wiggert

Wat hij zegt.

Leon
07-03-2005, 15:35
Hey Ali je bent zelf een nepper man, je lult over K-1 maar je kent en Hoost niet en Le Banner niet. En nee Hoost Le Banner is niet 1 persoon/naam, grote sukkel :twak:

a.s.c.
07-03-2005, 15:36
Beste medevechtsporter,

Leon, dat bedoel ik nou...je praat voor je daad. Mijn trainer heeft heel erg goed verschillende stijlen beoordeeld en de belangrijkste dingen in zich opgenomen. En dat is Sankyodo! Aan fake vechten heb je niks, alleen de domme mensen zullen je respecteren. Met een echte stijl krijg je respect, en dat hoeft dan nog geeneens met vechten te gebeuren.

K-1 is puur show ja, alles wat in japan gebeurd is show en het komt nu ook steeds meer deze kant op.


hahahaha als het allemaal show is waarom ga jij dat dan niet bewijzen? ik bedoel als 'echte' vechtsporter kan je die (nep)vechters toch wel even laten zien hoe het wel moet samen met je trainer? Je kan altijd kijken of Fedor zin heeft in een partij... dan kan je in mijn ogen pas dit soort uitspraken doen... veel succes (je kan het ook wat dichter bij huis proberen (toppers als allistair overeem en remy bonjasky vechten ook in Japan :wink: )

Aaronk
07-03-2005, 15:37
erm het is een troll.

ik kan het weten ik ben kooi gevecht veteraan

Jay Hoov
07-03-2005, 15:37
Beste medevechtsporter,

Leon, dat bedoel ik nou...je praat voor je daad. Mijn trainer heeft heel erg goed verschillende stijlen beoordeeld en de belangrijkste dingen in zich opgenomen. En dat is Sankyodo! Aan fake vechten heb je niks, alleen de domme mensen zullen je respecteren. Met een echte stijl krijg je respect, en dat hoeft dan nog geeneens met vechten te gebeuren.

K-1 is puur show ja, alles wat in japan gebeurd is show en het komt nu ook steeds meer deze kant op.


hahahaha als het allemaal show is waarom ga jij dat dan niet bewijzen? ik bedoel als 'echte' vechtsporter kan je die (nep)vechters toch wel even laten zien hoe het wel moet samen met je trainer? Je kan altijd kijken of Fedor zin heeft in een partij... dan kan je in mijn ogen pas dit soort uitspraken doen... veel succes (je kan het ook wat dichter bij huis proberen (toppers als allistair overeem en remy bonjasky vechten ook in Japan :wink: )

:thumbs: :thumbs: :thumbs:

D22ntjuh
07-03-2005, 15:38
hmm das tog best apart als je kan acteren dat je arm in een onnatuurlijke positie staat

Mickey
07-03-2005, 15:38
-- Mickey --

Erm Leute..

Ik krijg net een pm van deze meneer.
Hij dreigt met rechtelijke stappen ivm Smaad en Laster.

Ik laat Justi dit ff uitzoeken,
maar toom svp even in..

-- / Mickey --

Leon
07-03-2005, 15:43
Wij hebben Justi, I won't hold back, wat een lafaard zeg, Juridische stappen nemen :lol: :twak:

Biiyen
07-03-2005, 15:43
-- Mickey --

Erm Leute..

Ik krijg net een pm van deze meneer.
Hij dreigt met rechtelijke stappen ivm Smaad en Laster.

Ik laat Justi dit ff uitzoeken,
maar toom svp even in..

-- / Mickey --

LMFAO wat een verhaal alweer, en het is pas maandag....

Leon
07-03-2005, 15:45
hahaha kijk dit dan, bij Mr. Ali's profiel:
Interests: Sankyodo, xbox, martial arts, chuck norris

Ja chuck norris is lekker "The Real Thing", grappenmaker :lol:

Anonymous
07-03-2005, 15:46
En over die tattoe's, nee niet iedereen scheer ik over een kam. Maar het feit blijft wel dat veel mensen met een tattoe toch een bepaald soort asso zijn.

domme uitspraak. Tis hetzelfde als wanner jet het volgende zegt:

En over die Marokanen, nee, niet iedereen scheer ik over een kam. Maar het feit blijft dat veel marokanen aso zijn.


Ik ken die hoost Lebanner niet...maar je begrijpt toch ook wel dat het nep is ja dat hij zo speelt dat zijn onderarm gebroken is.

Zoals jij het als zeer beledigend beschouwd dat sommige mensen hier over de echtheid etc van jou sportschool twijfelen, vinden het veel mensen beledigend dat jij hun sport nep noemt.

Leon
07-03-2005, 15:47
En over die tattoe's, nee niet iedereen scheer ik over een kam. Maar het feit blijft wel dat veel mensen met een tattoe toch een bepaald soort asso zijn.

domme uitspraak. Tis hetzelfde als wanner jet het volgende zegt:

En over die Marokanen, nee, niet iedereen scheer ik over een kam. Maar het feit blijft dat veel marokanen aso zijn.


Ik ken die hoost Lebanner niet...maar je begrijpt toch ook wel dat het nep is ja dat hij zo speelt dat zijn onderarm gebroken is.

Zoals jij het als zeer beledigend beschouwd dat sommige mensen hier over de echtheid etc van jou sportschool twijfelen, vinden het veel mensen beledigend dat jij hun sport nep noemt.

en ik vind het beledigend dat hij Hoost en Le Banner 1 persoon noemt!!! :maskills:

Wheelie
07-03-2005, 15:47
Eerst Ali B die niet kan rappen, daarna Ali el B die niet kan gappen en nog een Ali die vraagt om klappen?


OW man! LMFAO! Ik kom niet meer bij!

x2 :lol:

a.s.c.
07-03-2005, 15:47
Ligt het aan mij of is het telkens hetzelfde liedje met die mensen die verkondigen de gevaarlijkste ter wereld te zijn? altijd rechterlijke stappen :|

cactusdre
07-03-2005, 15:50
-- Mickey --

Erm Leute..

Ik krijg net een pm van deze meneer.
Hij dreigt met rechtelijke stappen ivm Smaad en Laster.

Ik laat Justi dit ff uitzoeken,
maar toom svp even in..

-- / Mickey --

LMFAO wat een verhaal alweer, en het is pas maandag....


Inderdaad. De week begint goed. :thumbs:

dokter flinstone
07-03-2005, 15:51
Dit moet een grap zijn of deze persoon heeft te lang opgesloten gezeten in zijn sportschool.

Wie is hoost en le banner. Dat weet ik zelfs terwijl ik maar 2 uur per week train waarvan 30 minuten minimaal kletsen met Ino is

Maar iedereen met een tattoo een aso noemen dat is echt ridicuul.
Moet ik eens van marokanen zeggen dan kan ik meteen een plekje reserveren op de begraafplaats.

cactusdre
07-03-2005, 15:51
Ligt het aan mij of is het telkens hetzelfde liedje met die mensen die verkondigen de gevaarlijkste ter wereld te zijn? altijd rechterlijke stappen :|

Dan heb ik meer respect voor Ray. Hij ging gewoon de confrontatie aan en liet zich in mekaar meppen.

Ali Mrabti
07-03-2005, 15:53
Beste medevechtsporters,

Over mezelf bewijzen etc. Dat heb ik al gedaan, anders was ik nu geen zwarte bander. En om zelf in K-1 mee te doen, nee sorry ik distancieer me direct van dat soort annabolen shows. Daar krijg ik geen respect mee en ik zou het nooit mogen van mijn trainer, en wat hij zegt, die raad die volg ik ook.

Verder door dit soort praktijen op internet vind onze sportschool naam, maar vooral de naam van mijn sensei ontzettend veel schade. Er wordt hier door veel mensen gelezen en het zou een schande zijn als wij ook maar 1 leerling mis zouden lopen door dit soort fora's.

En inderdaad denken wij aan rechterlijke stappen, want wij zijn zeer beledigt en geschaad door wat hier geschreven wordt.

Osu

NTT-FX
07-03-2005, 15:53
Beste Ali,

Even terug naar het begin... :


In 1992 ontwikkelde Sensei O.Bok het Sankyo-Do omdat hij het stoten en trappen bij Jiu-Jitsu niet leuk vond. Bij aikido stond hem de kunst niet aan. Daaruit ontstond een sport die maar voor dertig procent een zelfverdediging is. De overige zeventig procent van de sport is eigenlijk filosofie.


Met dit als achtergrond is het niet meer dan logisch dat mensen op z'n minst gaan twijfelen toch?
De members hier duiken er maar wat graag bovenop , zeker omdat er nog wel meer te melden valt wat op z'n minst twijfelachtig is.

---

Gerechtelijke stappen wegens smaad?
Da's de verandwoordelijkheid van de poster denk ik , en als die nou net niet vanaf Nederlands grondgebied werken? :D

Leon
07-03-2005, 15:53
Ligt het aan mij of is het telkens hetzelfde liedje met die mensen die verkondigen de gevaarlijkste ter wereld te zijn? altijd rechterlijke stappen :|

Dan heb ik meer respect voor Ray. Hij ging gewoon de confrontatie aan en liet zich in mekaar meppen.

:lol:, Ray was net zo goed een lafaard hahaha

a.s.c.
07-03-2005, 15:54
Ligt het aan mij of is het telkens hetzelfde liedje met die mensen die verkondigen de gevaarlijkste ter wereld te zijn? altijd rechterlijke stappen :|

Dan heb ik meer respect voor Ray. Hij ging gewoon de confrontatie aan en liet zich in mekaar meppen.

Voor Ray heb ik ook zeker respect twijfel daar maar niet aan :wink:

Wheelie
07-03-2005, 15:56
Ligt het aan mij of is het telkens hetzelfde liedje met die mensen die verkondigen de gevaarlijkste ter wereld te zijn? altijd rechterlijke stappen :|

Dan heb ik meer respect voor Ray. Hij ging gewoon de confrontatie aan en liet zich in mekaar meppen.

:lol:, Ray was net zo goed een lafaard hahaha

aub niet spotten met de Pendekar

Anonymous
07-03-2005, 15:56
Ik snap niet waarom het zo gedoe, maar dit is wel een goede kwesie om over na te denken, het is net als religies, en andere dingen we denken dat "wij" het zo goed weten, dat "onze" stijl de beste is...

Dit is onmogelijk, kort gezegd, als je de hele Martial Arts wilt leren heb je bijna denk ik wel 3 a 4 levens nodig.... (makkelijk).. maar iedere stijl heeft z'n specialiteiten en voordelen en bepaalde punten waar meer aandacht voor is.

Ik zie geen reden om Kickboksen een waardeloze sport te noemen, want ok het is geen Japanse discipline, maar vaak komt er bij Kickboksen wel flinke doorzettingsvermogen aan te pas..

Er is een Okinawa' gezegde: Alle martial Arts hebben verschillende wegen naar de top, maar op de top zien we allemaal dezelfde maan.
Of je nou Judo, Karate, Wushu, Tai Chi, Kickboksen, Boksen, of wat dan ook, maar je bent al ver gevorderd dan heb je vaak ook een soorte met ettiquete en regels en natuurlijk de beheersing van technieken, voor velen is de vechtsport een way of life.

Je kunt iemand anders z'n way of life niet uitschelden voor een bruut iets, het is juist een verfijning van de zoektoch van de menselijke geest naar de Martial Arts "spirit".

P.S Ik schaam me er voor dat jij jouw stijl een stijl noemt waarbij Aikido in voor komt, Aikido preekt/leert juist dat je verdraagzaam en tolerant moet zijn, dit telt ook voor de verschillende vechtsporten..

KMBA

Ronald
07-03-2005, 15:59
aub niet spotten met de Pendekar
LOL @ Wheelie :mrgreen: .

D22ntjuh
07-03-2005, 16:00
en btw de meeste dingen die gezegd worden zijn meningen van mensen en voor zover ik weet mag je hier je mening geven... toch?

Leon
07-03-2005, 16:01
Mooi gezegd KMBA, uiteindelijk kijken we 's avond toch allemaal naar dezelfde
maan en ademen we tijdens het trainen/vechten allemaal dezelfde lucht in?

phranq
07-03-2005, 16:02
Ik ken die hoost Lebanner niet...maar je begrijpt toch ook wel dat het nep is ja dat hij zo speelt dat zijn onderarm gebroken is.

En over die tattoe, als een meisje dat heeft ja dan vind ik dat associaal. Maar in dit geval ging het over van die plakplaatjes op de sportschool of vechtsportschool.

En ik zit hier al helemaal niet te wachten op Ali grapjes, die neem ik erg hoog op. Heel belachelijk dat deze dingen zo over het internet gezegd worden...

Heel stoer om achter je computer rasitisch te zijn....al is het nu niet direct bedoeld...maar ik weet hoe mensen dit soort grapjes bedoelen.

Osu

Mensen die geen sin nederlands kunnen schreiven sonder taalvouten sijn nog dommer en van een 'bepaald niveau' dan mensen met een tattoo

a.s.c.
07-03-2005, 16:02
Beste medevechtsporters,

Over mezelf bewijzen etc. Dat heb ik al gedaan, anders was ik nu geen zwarte bander. En om zelf in K-1 mee te doen, nee sorry ik distancieer me direct van dat soort annabolen shows. Daar krijg ik geen respect mee en ik zou het nooit mogen van mijn trainer, en wat hij zegt, die raad die volg ik ook.

Verder door dit soort praktijen op internet vind onze sportschool naam, maar vooral de naam van mijn sensei ontzettend veel schade. Er wordt hier door veel mensen gelezen en het zou een schande zijn als wij ook maar 1 leerling mis zouden lopen door dit soort fora's.

En inderdaad denken wij aan rechterlijke stappen, want wij zijn zeer beledigt en geschaad door wat hier geschreven wordt.

Osu

Op welke locaties wordt er lesgegeven in jullie vechtsport?

carlito
07-03-2005, 16:04
Eerst Ali B die niet kan rappen, daarna Ali el B die niet kan gappen en nog een Ali die vraagt om klappen?


OW man! LMFAO! Ik kom niet meer bij!

x2 :lol:

x3 :lol:

Leon
07-03-2005, 16:05
Beste medevechtsporters,

Over mezelf bewijzen etc. Dat heb ik al gedaan, anders was ik nu geen zwarte bander. En om zelf in K-1 mee te doen, nee sorry ik distancieer me direct van dat soort annabolen shows. Daar krijg ik geen respect mee en ik zou het nooit mogen van mijn trainer, en wat hij zegt, die raad die volg ik ook.

Verder door dit soort praktijen op internet vind onze sportschool naam, maar vooral de naam van mijn sensei ontzettend veel schade. Er wordt hier door veel mensen gelezen en het zou een schande zijn als wij ook maar 1 leerling mis zouden lopen door dit soort fora's.

En inderdaad denken wij aan rechterlijke stappen, want wij zijn zeer beledigt en geschaad door wat hier geschreven wordt.

Osu

Hoezo mag je dat niet van je 'papa', mag je niet echt vechten? Ben je
bang om een keer echte klappen te krijgen?

Wat betreft dat andere:

Yipiekayé, see you in court motherfucker :twak:

Virus
07-03-2005, 16:18
Ik ken die hoost Lebanner niet...maar je begrijpt toch ook wel dat het nep is ja dat hij speelt dat zijn onderarm gebroken is.

En over die tattoe, als een meisje dat heeft ja dan vind ik dat associaal.

En ik zit hier al helemaal niet te wachten op Ali grapjes, die neem ik erg hoog op
...................... :roll: -------> :lol:

Waar jij wel en niet op zit te wachten kan ons kennelijk weinig interesseren pannenkoek...

Eerlijk waar Ali... Je bent in feite te sneu om op in te gaan!

Waarom... waarom toch maak je jezelf zo belachelijk? :?

Ali Mrabti
07-03-2005, 16:21
Ik ben het er inderdaad mee eens dat je elkaar way of life moet respecteren. Maar sorry hoor, ik respecteer het heus wel dat sommige hier dat showworstelen doen, maar ga dan niet onze stijl afkraken.

En over die Marokanen die je kent die aso zijn, ja die zijn er ja. Maar wij worden altijd in het slechte daglicht gezet.

Over het feit dat er maar 30% vechtechnieken geleerd word en 70% filosofie achter zit....dat is nou juist het geheim denk ik van onze stijl.

Ik heb respect voor iedereen, maar het moet wederzijds getoond worden...en dat zag ik hier niet gebeuren, daarom geef ik mijn weerwoord.

a.s.c.
07-03-2005, 16:22
Ik ben het er inderdaad mee eens dat je elkaar way of life moet respecteren. Maar sorry hoor, ik respecteer het heus wel dat sommige hier dat showworstelen doen, maar ga dan niet onze stijl afkraken.

En over die Marokanen die je kent die aso zijn, ja die zijn er ja. Maar wij worden altijd in het slechte daglicht gezet.

Over het feit dat er maar 30% vechtechnieken geleerd word en 70% filosofie achter zit....dat is nou juist het geheim denk ik van onze stijl.

Ik heb respect voor iedereen, maar het moet wederzijds getoond worden...en dat zag ik hier niet gebeuren, daarom geef ik mijn weerwoord.

Maar waar trainen jullie nou?

max mulder shihan
07-03-2005, 16:24
Beste Ali, ik heb een flink aantal tattoo,s dus ben ik volgens jouw mening asociaal, en kom ik uit een bepaalde hoek. Vind je het erg als ik jou een ontzettende kneus vind. Wat jij van jou sensei leert ,daar heb ik geen mening over wand ik ken de goede man en zijn stijl niet, maar als jou kommentaar en gedrag kenmerkent is voor de manier waarop jij in jou dojo les krijgt heb ik zo mijn twijfels. Verder mag je als onze nieuwe Dojo klaar is langskomen om je woorden hard te maken wij maken er dan wel weer een film van.

Ali Mrabti
07-03-2005, 16:25
Ik weet niet waarom je dat vraagt, maar ik heb al overlegt met mijn Sensei, dat jullie niet welkom zijn. Jullie hebben geen respect kunnen tonen...dan hoef je al niet te komen.

Voor diegene met respect:
Sportschool Sankyo
Gymzaal Kunst en kracht
Van Maarseveenstraat 105
5042 PK Tilburg (Holland)

De lestijden zijn:
Vrijdagavond van 20.00 tot met 22.00
De kosten zijn 25,- euro per 4 lessen.

Anonymous
07-03-2005, 16:26
Dit is een vet topic Ali, dank je wel!!! :lol: :lol: :lol:

Virus
07-03-2005, 16:26
Verder mag je als onze nieuwe Dojo klaar is langskomen om je woorden hard te maken wij maken er dan wel weer een film van.

Ali... aub... Ga op zijn verzoek in... :)

Wheelie
07-03-2005, 16:28
De kosten zijn 25,- euro per 4 lessen.

zo, dat is goedkoop zeg :lol:

Wheelie
07-03-2005, 16:29
Verder mag je als onze nieuwe Dojo klaar is langskomen om je woorden hard te maken wij maken er dan wel weer een film van.

Ali... aub... Ga op zijn verzoek in... :)

ik post de film dan wel weer :maskills:

max mulder shihan
07-03-2005, 16:29
Beste Ali, ik vraag het omdat jij mensen met een tatoo asociaal vind, en uit een bepaalde hoek komen, snappie ??

Anonymous
07-03-2005, 16:31
F5, F5, F5

Ali Mrabti
07-03-2005, 16:32
Beste meneer Mulder,

Ik vind niet iedereen associaal met een tattoeage. Ik wil zeker een keer bij andere sportscholen komen trainen. Dus als u dojo klaar is wil ik graag een keer langskomen om van elkaar te leren.

Ik ben een jongen van Marokaanse afkomst en ik wil graag laten zien dat ik goede bedoelingen heb en zo ons slechte imago te verbeteren. Respect heb ik voor iedereen nogmaals, maar het moet wel van 2 kanten komen.

En over dat Chuck Norris, ja ik vind hem goed acteren...maar hij is ook kampioen in Martial Arts..dus....

Osu

Ali Mrabti
07-03-2005, 16:35
En goed, mischien ben ik wat voorbarig geweest met die tatto's. Maar dat kwam omdat die jongen in het verhaal waar het om gaat, iets zei over dat niemand les wilde bij ons om de UvT.

Sorry dan als ik jullie beledigt heb, dit bedoel ik niet zo....maar probeer het te begrijpen!

Respect osu

Dalgliesh
07-03-2005, 16:36
Ali is mijn held.

cactusdre
07-03-2005, 16:36
Beste Ali, ik heb een flink aantal tattoo,s dus ben ik volgens jouw mening asociaal, en kom ik uit een bepaalde hoek. Vind je het erg als ik jou een ontzettende kneus vind. Wat jij van jou sensei leert ,daar heb ik geen mening over wand ik ken de goede man en zijn stijl niet, maar als jou kommentaar en gedrag kenmerkent is voor de manier waarop jij in jou dojo les krijgt heb ik zo mijn twijfels. Verder mag je als onze nieuwe Dojo klaar is langskomen om je woorden hard te maken wij maken er dan wel weer een film van.

Kijk daar zaten we nu op te wachten. Goede aktie Sjaak. :thumbs:

Wheelie
07-03-2005, 16:38
Beste Ali, ik heb een flink aantal tattoo,s dus ben ik volgens jouw mening asociaal, en kom ik uit een bepaalde hoek. Vind je het erg als ik jou een ontzettende kneus vind. Wat jij van jou sensei leert ,daar heb ik geen mening over wand ik ken de goede man en zijn stijl niet, maar als jou kommentaar en gedrag kenmerkent is voor de manier waarop jij in jou dojo les krijgt heb ik zo mijn twijfels. Verder mag je als onze nieuwe Dojo klaar is langskomen om je woorden hard te maken wij maken er dan wel weer een film van.

Kijk daar zaten we nu op te wachten. Goede aktie Sjaak. :thumbs:

sjaak ?

Anonymous
07-03-2005, 16:40
Ali, lebes ? ga niet trainen bij sjaak en max zei hebben een hekel aan marokanen

cactusdre
07-03-2005, 16:40
Beste meneer Mulder,

Ik vind niet iedereen associaal met een tattoeage. Ik wil zeker een keer bij andere sportscholen komen trainen. Dus als u dojo klaar is wil ik graag een keer langskomen om van elkaar te leren.

Ik ben een jongen van Marokaanse afkomst en ik wil graag laten zien dat ik goede bedoelingen heb en zo ons slechte imago te verbeteren. Respect heb ik voor iedereen nogmaals, maar het moet wel van 2 kanten komen.

En over dat Chuck Norris, ja ik vind hem goed acteren...maar hij is ook kampioen in Martial Arts..dus....

Osu

Sorry hoor Ali maar de enige Martial Arts kampioen is Fedor Emilianenko. Je moet je echt eens beter gaan informeren over wat er in de vechtsportwereld gebeurt.

Anonymous
07-03-2005, 16:45
Salem Aleikum, ik sta aan jouw kant Ali

Biiyen
07-03-2005, 16:45
Ali, lebes ? ga niet trainen bij sjaak en max zei hebben een hekel aan marokanen

ze hebben een hekel aan KUT-Marokkaantjes, dat is een heel verschil.

carlito
07-03-2005, 16:46
Salem Aleikum, ik sta aan jouw kant Ali

Hadden we ook niet anders verwacht. :lol:

Anonymous
07-03-2005, 16:48
nahaddhet Shiahan Sjaak tufu Max Mulderbakiren fi sabahi thalika el yawmi er-rabi-i ith kanet tamalo ala qadhiyatin fi el madineti el mojawirah.
Wassalet ila maktabiha wa fi yadiha olbaton mina el warak tahtawi ala fata-ir tazija bilkrima.kanet es-sa-a toshiro ila thamina illa robo-a wa kanet moshtaka ila finjanin mina el kahwa.

Impulse
07-03-2005, 16:48
En over die tattoe, als een meisje dat heeft ja dan vind ik dat associaal.


Nou je wordt bedankt, dus volgens jouw ben ik dus associaal! Dude je kent me niet eens, dat is pas associaal. mensen beoordelen terwijl je ze niet eens kent!!! :evil:

Wheelie
07-03-2005, 16:49
nahaddhet Shiahan Sjaak tufu Max Mulderbakiren fi sabahi thalika el yawmi er-rabi-i ith kanet tamalo ala qadhiyatin fi el madineti el mojawirah.
Wassalet ila maktabiha wa fi yadiha olbaton mina el warak tahtawi ala fata-ir tazija bilkrima.kanet es-sa-a toshiro ila thamina illa robo-a wa kanet moshtaka ila finjanin mina el kahwa.

Dit is vast een positief stukje tekst , kan iemand het vertalen :roll:

carlito
07-03-2005, 16:50
nahaddhet Shiahan Sjaak tufu Max Mulderbakiren fi sabahi thalika el yawmi er-rabi-i ith kanet tamalo ala qadhiyatin fi el madineti el mojawirah.
Wassalet ila maktabiha wa fi yadiha olbaton mina el warak tahtawi ala fata-ir tazija bilkrima.kanet es-sa-a toshiro ila thamina illa robo-a wa kanet moshtaka ila finjanin mina el kahwa.

Vind ik ook. :?

En nu in Nederlands.

carlito
07-03-2005, 16:50
Impulse=correct. :thumbs:

cactusdre
07-03-2005, 16:52
nahaddhet Shiahan Sjaak tufu Max Mulderbakiren fi sabahi thalika el yawmi er-rabi-i ith kanet tamalo ala qadhiyatin fi el madineti el mojawirah.
Wassalet ila maktabiha wa fi yadiha olbaton mina el warak tahtawi ala fata-ir tazija bilkrima.kanet es-sa-a toshiro ila thamina illa robo-a wa kanet moshtaka ila finjanin mina el kahwa.

Dit is vast een positief stukje tekst , kan iemand het vertalen :roll:

Volgens mij heeft hij gewoon een virus in zijn computer. :lol:

Ali Mrabti
07-03-2005, 16:58
Even voor de duidelijkheid, ik heb niks te maken met wat hierboven staat.

Virus
07-03-2005, 16:58
LOL @ wheelie die altijd het positieve in de mens blijft zien... :wink:

carlito
07-03-2005, 16:59
Even voor de duidelijkheid, ik heb niks te maken met wat hierboven staat.

Kan je het dan effe vertalen?

max mulder shihan
07-03-2005, 17:00
Kan iemand dat stukje marokaans even vertalen svp.Verder beste Ali vind ik het respectvol dat jij je sensei, zijn stijl, en jouw dojo verdedigt, voor de rest praat je een boel onzin. Om nog even terug te komen op de vraag of ik een hekel heb aan marokanen, nee , wel aan mensen die hun geloof en evt cultuur gebruiken om hier de zaak naar de kloten te helpen, dit gelt denk ik ook voor Sjaak. Ook heb ik het niet zo op figuren die op een Nederlands forum in een voor de meeste Nederlanders niet verstaanbare taal iets over andere mensen posten, jammer dat dit gebeurt . verder staat mijn uitnodiging nog steeds.

Dalgliesh
07-03-2005, 17:00
Shit, dat spreekt iemand uit die een zelfmoord aanslag wil plegen. Snel onder je bureau.

Impulse
07-03-2005, 17:03
nahaddhet Shiahan Sjaak tufu Max Mulderbakiren fi sabahi thalika el yawmi er-rabi-i ith kanet tamalo ala qadhiyatin fi el madineti el mojawirah.
Wassalet ila maktabiha wa fi yadiha olbaton mina el warak tahtawi ala fata-ir tazija bilkrima.kanet es-sa-a toshiro ila thamina illa robo-a wa kanet moshtaka ila finjanin mina el kahwa.

Vind ik ook. :?

En nu in Nederlands.

praat nederlands of praat helemaal niet :twak:

max mulder shihan
07-03-2005, 17:03
Ali ,als je nou echt een kerel bent met goede bedoelingen vertaal je dat stukje even ,laat je gelijk zien dat jij geen zogenaamde kutmarokaan bent.

carlito
07-03-2005, 17:04
max mulder shihan=correct :thumbs:

Ali Mrabti
07-03-2005, 17:10
Het spijt me zeer......maar ik spreek geneens Marokaans...Ik ben geboren en getogen in Nederland....dus als ik het zou kunnen zou ik het doen.

carlito
07-03-2005, 17:11
Het spijt me zeer......maar ik spreek geneens Marokaans...Ik ben geboren en getogen in Nederland....dus als ik het zou kunnen zou ik het doen.

Waarom geloof ik je niet? :?

Anonymous
07-03-2005, 17:11
nahaddhet Shiahan Sjaak tufu Max Mulderbakiren fi sabahi thalika el yawmi er-rabi-i ith kanet tamalo ala qadhiyatin fi el madineti el mojawirah.
Wassalet ila maktabiha wa fi yadiha olbaton mina el warak tahtawi ala fata-ir tazija bilkrima.kanet es-sa-a toshiro ila thamina illa robo-a wa kanet moshtaka ila finjanin mina el kahwa.

Ok, ik zal het even vertalen:

Shihan Sjaak lust graag tofu en tomaten en Max Mulder graag salade met fetakaas en een tosti :lol:

Wheelie
07-03-2005, 17:12
Het spijt me zeer......maar ik spreek geneens Marokaans...Ik ben geboren en getogen in Nederland....dus als ik het zou kunnen zou ik het doen.

je kan het wel, je wilt het gewoon niet vertalen :wink:

Impulse
07-03-2005, 17:13
Het spijt me zeer......maar ik spreek geneens Marokaans...Ik ben geboren en getogen in Nederland....dus als ik het zou kunnen zou ik het doen.

Waarom geloof ik je niet? :?

Tenzij je geadopteerd bent geloof ik je. Alhoewel, ik ben maleis maar kan er ook geen woord meer van spreken :roll:

Impulse
07-03-2005, 17:16
Het spijt me zeer......maar ik spreek geneens Marokaans...Ik ben geboren en getogen in Nederland....dus als ik het zou kunnen zou ik het doen.

je kan het wel, je wilt het gewoon niet vertalen :wink:

waarschijnlijk niet voor herhaling vatbaar

Anonymous
07-03-2005, 17:17
Ik ga het niet vertalen maar een ding kan ik zeggen en dat is dat het NIET positief is :?

cactusdre
07-03-2005, 17:18
Ik ga het niet vertalen maar een ding kan ik zeggen en dat is dat het NIET positief is :?

Had dan niets gezegd.

Wheelie
07-03-2005, 17:19
Ik ga het niet vertalen maar een ding kan ik zeggen en dat is dat het NIET positief is :?

vertaal het gewoon jassan

Anonymous
07-03-2005, 17:19
wie heeft zijn marokaans/nederlandse woordenboek paraat? :lol:

Anonymous
07-03-2005, 17:20
Ik ga het niet vertalen maar een ding kan ik zeggen en dat is dat het NIET positief is :?

geiteneuker :twak:

Anonymous
07-03-2005, 17:20
ey noet fokken met mijn naam :twisted:

Sjaak
07-03-2005, 17:20
Beste medevechtsporters,

Over mezelf bewijzen etc. Dat heb ik al gedaan, anders was ik nu geen zwarte bander. En om zelf in K-1 mee te doen, nee sorry ik distancieer me direct van dat soort annabolen shows. Daar krijg ik geen respect mee en ik zou het nooit mogen van mijn trainer, en wat hij zegt, die raad die volg ik ook.

Verder door dit soort praktijen op internet vind onze sportschool naam, maar vooral de naam van mijn sensei ontzettend veel schade. Er wordt hier door veel mensen gelezen en het zou een schande zijn als wij ook maar 1 leerling mis zouden lopen door dit soort fora's.

En inderdaad denken wij aan rechterlijke stappen, want wij zijn zeer beledigt en geschaad door wat hier geschreven wordt.

Osu

:shock: laten we iedereen in zijn waarde laten en proberen normaal te discusieren hoewel ik sommige uitspraken van deze mijnheer toch wel hele grote vraagtekens zet :?

carlito
07-03-2005, 17:22
Ik ga het niet vertalen maar een ding kan ik zeggen en dat is dat het NIET positief is :?

vertaal het gewoon jassan

:lol:

Anonymous
07-03-2005, 17:22
ey noet fokken met mijn naam :twisted:

wheelie mijn naam is hassan niet jassan ja

Wheelie
07-03-2005, 17:23
ey noet fokken met mijn naam :twisted:

wheelie mijn naam is hassan niet jassan ja

Sorry :roll:

max mulder shihan
07-03-2005, 17:26
Print het even uit en laat het vannavond wel door een van mijn arabisch sprekende leerlingen vertalen, komt goed.Hassan waar ben jij bang voor dat je dat stukje niet durft te vertalen , krijgen we dan soms een slechte indruk van marokanen ?

Anonymous
07-03-2005, 17:28
shalom 8)

Anonymous
07-03-2005, 17:34
shoarma is niet als kebab dat is turks en niet marokaans eet jij maar eens cous cous dat is pas lekker geitenneuker zelf

Impulse
07-03-2005, 17:37
shoarma is niet als kebab dat is turks en niet marokaans eet jij maar eens cous cous dat is pas lekker geitenneuker zelf

:roll:

RisingSun
07-03-2005, 17:38
haha lol @ deze topic :thumbs:

max mulder shihan
07-03-2005, 17:39
shoarma is niet als kebab dat is turks en niet marokaans eet jij maar eens cous cous dat is pas lekker geitenneuker zelf

Krijg je dit van cous cous eten , is niet best dan :maskills:

Wheelie
07-03-2005, 17:40
guest is niet dezelfde als Ali Mrabti , het is maar dat jullie het weten

Impulse
07-03-2005, 17:40
shoarma is niet als kebab dat is turks en niet marokaans eet jij maar eens cous cous dat is pas lekker geitenneuker zelf

Krijg je dit van cous cous eten , is niet best dan :maskills:

hehe inderdaad, strx veranderen we nog allemaal in geitenneukers

carlito
07-03-2005, 17:40
Wheelie, kan jij de GUEST bannen dmv IP. :!:
Het gaat het verkeerde kant op met deze topic.

Mike
07-03-2005, 17:49
ja idd , dat ali allochtoon is of niet heeft niks te maken met deze topic. Hij maakt zichzelf wel belachelijk maar dat is een heel ander verhaal. Geitenneukers en andere van dat soort opmerkingen slaan hier dan ook nergens op.

wel een lachen verhaal dit haha thnx ali , heerlijk zulke domme mensen :mrgreen:

Wheelie
07-03-2005, 17:51
Ik ga het niet vertalen maar een ding kan ik zeggen en dat is dat het NIET positief is :?

geiteneuker :twak:

voortaan even inloggen "guest" , deze opmerking is niet nodig

Thomas
07-03-2005, 17:52
Wat geniaal; deze topic is een klassieker in wording :thumbs: hehehehehe

phranq
07-03-2005, 17:58
JAAAAAAA, we hebben er weer een pendelkar bij...heerlijk! Dit soort figuren zijn de krenten in de pap... Ali, beloof je dat je hier nog een paar maandjes blijft hangen met je slappe geleuter?

Thomas
07-03-2005, 17:59
JAAAAAAA, we hebben er weer een pendelkar bij...heerlijk! Dit soort figuren zijn de krenten in de pap... Ali, beloof je dat je hier nog een paar maandjes blijft hangen met je slappe geleuter?

hehehehe. Daar reken ik ook op. Een zwarte bander is uiteraard een aanwinst voor dit forum. :thumbs:

phranq
07-03-2005, 18:07
JAAAAAAA, we hebben er weer een pendelkar bij...heerlijk! Dit soort figuren zijn de krenten in de pap... Ali, beloof je dat je hier nog een paar maandjes blijft hangen met je slappe geleuter?

hehehehe. Daar reken ik ook op. Een zwarte bander is uiteraard een aanwinst voor dit forum. :thumbs:

Een zwarte bander in het houten stokken zwiepen is idd geen kattenpis, hij kan zo bij de marionettes....:mrgreen:

Femail
07-03-2005, 18:07
Ali, ik snap niet dat je je zo druk maakt over de uitlatingen van een groepje mensen die je zelf omschrijft als nep, asociaal, niet-verdraagzaam, racistisch, onbeschoft, fakers, dom, respectloos & anabolenslikkers.
Daaaaaar zou je met je 70% filosofie toch boven moeten staan?

Verder ben ik erg benieuwd naar de vertaling van het Marokkaanse stukje. Als jij "ons" zo nodig aan wilt klagen wegens laster en smaad, dan zal dat interessante stukje ons vast ook iets in handen geven. Denk namelijk dat "onze" zinnetjes een beetje in het niet vallen in vergelijking met wat daar geschreven staat.
Moet wel zeggen dat ik niet achter al het hier geschrevene sta, maar daar heb je vast geen boodschap aan want ook ik heb een kleine tattoo.

Oja, Hassan: De -j- en de -h- zitten naast elkaar op het toetsenbord, als je te snel typt dan zit je zo verkeerd. Kan zelfs de beste ninja overkomen...

Wheelie
07-03-2005, 18:09
Oja, Hassan: De -j- en de -h- zitten naast elkaar op het toetsenbord, als je te snel typt dan zit je zo verkeerd. Kan zelfs de beste ninja overkomen...

inderdaad, ik deed het echt per ongeluk :lol:

max mulder shihan
07-03-2005, 18:15
Wheelie toch :shock:

Ali Mrabti
07-03-2005, 18:16
Beste femail,

Nogmaals ik ben niet diegene "hassan", dus val mij niet aan op wat hier geschreven wordt alsjeblieft.

En ik sta ook boven de zwartmakerij die onze sportschool ondergaat...Het is niet leuk om te zien dat iets waar je al jaren voor traint en vecht, dat even de grond in wordt geboord door sommige lezers hier. Mischien is het jalouzie ik weet het ook niet hoor...

Nogmaals...ik heb te maken met die hassan die hier post. Hassan ik wil dat je stopt met deze onzin, mensen kijken mij erop aan, door jou soort kijken deze mensen ons verkeerd aan. Een excuus zou op zijn plaats zijn.

Osu

Jochem
07-03-2005, 18:17
Tss. Volgens mij heb ik hem pissig gemaakt. Ik heb ooit geschreven dat het een nepschool is en hij niet welkom was op sportcentrum UvT. Vandaar die opmerkingen over tattoos vermoed ik :p, zegt ie geloof ik ook zelf ergens

Tja, wat kan ik zeggen, het spijt me absoluut niet. Ik ben er eigenlijk trots op dat ik eindelijk mijn eerste rel heb veroorzaakt. :twisted:

Enne over aanklagen, tis een forum. good luck.

Edit . er zitten vast heel veel asos op een sportcentrum va een universiteit?

edit 2. Mijn tatooage staat symbool voor wijsheid vrijheid en kracht (fysiek en mentaal) dingen die ik nastreef in mijn leven. weer erg aso huh.

Wheelie
07-03-2005, 18:18
door jou soort kijken deze mensen ons verkeerd aan

jou soort :shock: , dat is discriminatie

phranq
07-03-2005, 18:19
Tis ook idd een hele mooie stelling dat alle mensen met tattoo's asociaal zijn, zo ken ik er nog 1....

http://s21.yousendit.com/d.aspx?id=1IEUH1TTDIHKI3AFAW536Y2YY7

Ali Mrabti
07-03-2005, 18:21
Klopt als een bus Mr Branderhorst. Ik vind het heel erg dat u zo minachtend doet over mijn stijl. Dat over die Tattoe's ok, dat was iets te voorbarig. Maar de reply die u geeft vind ik wederom erg kinderachtig en bovenal niet respectvol.

Wij zouden elkaar moeten steunen Osu!

Femail
07-03-2005, 18:29
Nogmaals ik ben niet diegene "hassan", dus val mij niet aan op wat hier geschreven wordt alsjeblieft.


Doe ik ook niet:

Mijn eerste alinea is geadresseerd aan jou, want ik begin met "Ali, ik snap etc. "

Vervolgens begint er een nieuwe alinea met "Verder". Dat was in het algemeen bedoeld.

Tenslotte type ik: "Oja, Hassan: De -j- en, etc"
Omdat ik je eerder aansprak met Ali, en het hier tegen een Hassan heb met een dubbele punt erachter neem ik aan dat het duidelijk is dat ik hier niet dezelfde persoon bedoel. Zijn 2 verschillende voornamen die ik gebruik, dus in mijn ogen ook 2 verschillende personen

phranq
07-03-2005, 18:32
Nogmaals ik ben niet diegene "hassan", dus val mij niet aan op wat hier geschreven wordt alsjeblieft.


Doe ik ook niet:

Mijn eerste alinea is geadresseerd aan jou, want ik begin met "Ali, ik snap etc. "

Vervolgens begint er een nieuwe alinea met "Verder". Dat was in het algemeen bedoeld.

Tenslotte type ik: "Oja, Hassan: De -j- en, etc"
Omdat ik je eerder aansprak met Ali, en het hier tegen een Hassan heb met een dubbele punt erachter neem ik aan dat het duidelijk is dat ik hier niet dezelfde persoon bedoel. Zijn 2 verschillende voornamen die ik gebruik, dus in mijn ogen ook 2 verschillende personen

Lijkt mij een duidelijke kwestie van uitgeluld..

Ali Mrabti
07-03-2005, 18:35
Dat heeft niks met uitgeluld te maken Phrang, het feit dat ik er overheen las dat het niet over mij ging en aangezien de meeste van dit forum zich aangevallen voelen en in een hoek gedreven voelen door mij...las ik hier overheen. No hard feelings..

Jochem
07-03-2005, 18:39
Beste Ali

jij begon met het "dissen" van mij.
quote van mij uit andere topic
"die gozer wil telkens komen lesgeven in ons sportcentrum op de UvT. Alleen wil er niemand komen :D "

das de waarheid, en ik vind het grappig ja. We zijn heus niet "bang". als je dat echt denkt dan heb ik medelijden met je.

vervolgens vind jij iedereen met een tattoo Aso. Tsja, en dan ga je opmerkingen maken en K-1 en MMA vergelijken met showworstelen op een fightforum. Respect?

misschien als je genoeg filosofeert, en dan nog pas in je volgende leven.

Osu

Nickuraba
07-03-2005, 18:42
jaah sorry ali bombali, in princiepe respecteer ik iedereen. Maar jij komt met zulke totate onzin op de proppen dat je er gewoon om vraagt. Je denkt alles over MA te weten maar je weet er geen hol van. Anabolenshow in K1, vertel mij eens hoe dat zit met de lichtgewichten divisie de K1 Max. Vertel mij ook eens hoe iemand KO kan gaan van iets wat jij schijn noemt. Voor zover ik weet heeft een groot deel op deze site geen contacten met showworselen, maarjah misschien denk jij dat dat freefight of MMA is.

Makker verdiep je wat meer in de sport, MMA is de beste Martial arts. Weetje waarom, daar kan iedereen zijn stijl laten zien en het leuke is dat onzin praters als jou binnen 10 seconden KO gaan. Waarom ga je geen cage fight doen als je helemaal geen regels wil? in rusland zijn die genoeg. Maar met regels kan je ook prima knokken in bijv NL? waarom doe je dat niet? (serieuze vraag) want je beweert dat het de beste stijl is die je doet

Impulse
07-03-2005, 18:42
Ali, wat ik niet begrijp is dat jij er nu ineens over gaat beginnen. De topic link die je gaf was van december en de laatste keer dat er op die topic was gereageert was in februari. Waarom begin je er nu over????

Arjan
07-03-2005, 18:50
wat een prachtig topic, hoe zat het met die rechtzaak?

Femail
07-03-2005, 19:00
Makker verdiep je wat meer in de sport, MMA is de beste Martial arts. Weetje waarom, daar kan iedereen zijn stijl laten zien

Daar heeft Nick een punt.
Als je kijkt naar de ontstaansgeschiedenis van het MMA zou je juist een voorstander moeten zijn, welke stijl je ook doet. Want nu heb je eindelijk de kans om te laten zien wat je waard bent in de ring zonder gehinderd te worden door verbodsregels die nou net jou stijl zo kenmerkend maken.

Als judoka ga je toch ook niet op de bonnefooi een kickbokswedstrijd meedoen omdat je vindt dat jou judostijl zo vreselijk goed is? Je moet het MMA niet als een vechtkunst opzich zien, maar meer een set aan regels waaronder elke vechtsstijl op een relatief eerlijke manier tegen elkaar uit kan komen. Binnen het MMA kun je gewoon je eigen stijl behouden of je nu aan aikido, boksen, kickboksen, BJJ of Sankyodo doet.

Nu Ignashov een MMA party gedraaid heeft maakt dat hem toch ook niet opeens een “officiële MMA-er�? Hij blijft een kickbokser, maar heeft gewoon zijn grenzen eens verlegd. Ik zou zeggen probeer het ook eens…

Ali Mrabti
07-03-2005, 19:02
Ik begin nu over deze topic omdat ik door een vriend op de hoogte was gesteld via email. Ik heb deze echter pas later gelezen en er aandacht aan geschonken. En het even doorgesproken met de leden van onze club.

Die rechterlijke stappen die komen als er niet wordt ingegaan op onze voorwaarde...maar daar weet de eigenaar van.

NTT-FX
07-03-2005, 19:04
Die rechterlijke stappen die komen als er niet wordt ingegaan op onze voorwaarde...


Bedreiging is strafbaar , in tegenstelling tot flamen op een board... :roll:

phranq
07-03-2005, 19:04
Die rechterlijke stappen die komen als er niet wordt ingegaan op onze voorwaarde...maar daar weet de eigenaar van.

Je wilt voorwaarden stellen? Zoals?

kyokushin
07-03-2005, 19:08
http://www.xs4all.nl/~wjsn/arab.htm

nahaddhet Shiahan Sjaak & Max Mulder bakiren fi sabahi thalika el yawmi er-rabi-i ith kanet tamalo ala qadhiyatin fi el madineti el mojawirah.

shihan Sjaak & Max Mulder had got up early that spring morning because she was working on a case in the nearby town.
:D

Arjan
07-03-2005, 19:14
:lol: LOL @ KYOKUSHIN!!

Femail
07-03-2005, 19:15
http://www.xs4all.nl/~wjsn/arab.htm

nahaddhet Shiahan Sjaak & Max Mulder bakiren fi sabahi thalika el yawmi er-rabi-i ith kanet tamalo ala qadhiyatin fi el madineti el mojawirah.

shihan Sjaak & Max Mulder had got up early that spring morning because she was working on a case in the nearby town.
:D


HaHa!! Ontmaskert!
Dit schept een heel nieuw licht op deze affaire.
Ik ben ook dying for a cup of coffee net zoals Daisy....

Jochem
07-03-2005, 19:19
OMG. een forum aanklagen.
redenen waarom dit niet gebeurt

1: wat er gezegd is is minder erg dan Ali roept (zie link in zijn 1e post)
2: wie gaat dat betalen? de sensei van zijn 2 lessen in de week?

afloop indien het echt gebeurt
1: ze komen erachter dat de sensei heeft geen lerarendiploma heeft en hij raakt alles kwijt.
2: hij wordt de rechtszaal uitgelachen
3: de advokaat lacht hem al uit voor het zover komt

etc.

NTT-FX
07-03-2005, 19:24
De kvk had helaas niks te melden over dit geheel.

De naam blijkt trouwens niet echt orgineel...

http://www.imagemonster.org/getimg/sjs.jpg

of deze Jappen moeten het hebben gekaapt maar dat lijkt me sterk.... :lol:

---

Ook erg vreemd :

Beoefenen Sankyo-Do, een stijl ontwikkeld door Sensei Kyoto Damashu ...

( Bron: http://www.infobox-24.de/index.php/World/Nederlands/Sport/Vechtsport/Jiu-Jitsu
)

Ali Mrabti
07-03-2005, 19:29
Nou ja goed, die rechtzaak is niks tegen jullie..De eigenaren van dit forum zullen er wel achter komen. Volgens mijn sensei staan wij erg sterk in onze schoenen.

En mijn sensei is wel degelijk de uitvinder van deze stijl. Maar het zou kunnen dat andere het over hebben genomen.

Osu

p diddy
07-03-2005, 19:30
Beste medevechtsporter,

Leon, dat bedoel ik nou...je praat voor je daad. Mijn trainer heeft heel erg goed verschillende stijlen beoordeeld en de belangrijkste dingen in zich opgenomen. En dat is Sankyodo! Aan fake vechten heb je niks, alleen de domme mensen zullen je respecteren. Met een echte stijl krijg je respect, en dat hoeft dan nog geeneens met vechten te gebeuren.

K-1 is puur show ja, alles wat in japan gebeurd is show en het komt nu ook steeds meer deze kant op.

En ik dacht normaal aan te geven dat het niet nodig is om onze sportschool zo af te kraken. Maar het bewijst hier wel weer dat ik met een bepaald slag volk te maken heb. En over die tattoe's, nee niet iedereen scheer ik over een kam. Ik ben zelf Marokaans en weet hoe het voelt als dat gebeurd. Maar het feit blijft wel dat veel mensen met een tattoe toch een bepaald soort asso zijn.

Osu

dat slaat nergens op ik heb ook tattoe's en ik ben een van de liefste jongens van nederland en ik ben geen aso!!!!!!

p diddy
07-03-2005, 19:33
hahaha kijk dit dan, bij Mr. Ali's profiel:
Interests: Sankyodo, xbox, martial arts, chuck norris

Ja chuck norris is lekker "The Real Thing", grappenmaker :lol:

leon diddy hier xbox vind ik dan wel oke :wink:

NTT-FX
07-03-2005, 19:37
Deze sport is zo in elkaar gezet dat het binnen de wet van Nederland valt.


:shock:



... Deze stijl wordt gratis gegeven in Tilburg ...


:|

Bron :mrgreen: (http://www.exploratorius.nl/links/sport/vechtsporten/aikid/)

p diddy
07-03-2005, 20:13
Nou ja goed, die rechtzaak is niks tegen jullie..De eigenaren van dit forum zullen er wel achter komen. Volgens mijn sensei staan wij erg sterk in onze schoenen.

En mijn sensei is wel degelijk de uitvinder van deze stijl. Maar het zou kunnen dat andere het over hebben genomen.

Osu

kinderachtig zeg, ze zullen er wel achter komen de eigenaren!!! dat zegt me dochter van 6 niet eens. als je niks hebt te doen ga trainen maar val ons niet lastig!!

nou ja doe maar wel ik denk dat de meesten het wel leuk vinden :wink:

Anonymous
07-03-2005, 20:16
"We zoeken allen naar de pad van de Martial Arts"

Nou: GA ZOEKEN DAN! (in plaats van hier op de forum wat kinderachtig zitten te doen)

a.s.c.
07-03-2005, 20:34
Nou ja goed, die rechtzaak is niks tegen jullie..De eigenaren van dit forum zullen er wel achter komen. Volgens mijn sensei staan wij erg sterk in onze schoenen.

En mijn sensei is wel degelijk de uitvinder van deze stijl. Maar het zou kunnen dat andere het over hebben genomen.

Osu

ik zal je eens wat vertellen.. je leraar kan denken dat jullie heel sterk in jullie schoenen staan, dat zie je toch echt verkeerd ik kan je vertellen dat er in Nederland GEEN rechtzaak gaat komen om wat er gezegd wordt op een forum. In Nederland heb je nou eenmaal vrijheid van menings uiting en op basis daarvan worden er op een forum uitspraken gedaan, Vrijheid van meningsuiting is een van de steunpilaren van de Nederlandse staat jij denkt werkelijk dat je een zaak hebt tegen het beleid en de denkwijze van de Nederlandse staat? Veel succes maar het gaat je alleen geld kosten...
Als ik het goed lees trouwens ben jij de enige die echt discrimineert. Dus de eigenaren van dit forum zouden jou kunne aanklagen. Zij bieden alleen de ruimte voor mensen om te discussieren, iets wat de overheid juist aanmoedigd.

Jay Hoov
07-03-2005, 20:34
Hey Ali....Zzzzzzz.........!!!!!

max mulder shihan
07-03-2005, 20:37
Ali beste vent, ik heb A, nog steeds geen excuses van jou kant ontvangen over dat aso geklets en tatoo's, dit valt volgens mij onder laster en smaad, dus!? B Verderblijf je de admins en de mods maar bedreigen met vage rechtzaken en begin je nu toch aardig uit je nek te kletsen. C heb je nog steeds geen concreet andwoord gegeven op mijn vraag of je naar mijn dojo wilt komen , ik heb via de tel al met bas overlegd ,en hij wil dolgraag fullcontact met je op de mat, als je dat niet durft mag je het met mij proberen ik ben een oude man van bijna 52 jaar en heb een kapote heup twee verrotte knieen en een beetje kapote rug en nog wat van dat soort dingen , kom je graag tegen op de mat. En nou niet terug krabbelen met allerlei smoezen gewoon komen dan toon je bushido , als je uberhaupt al weet wat dit inhoud.

ROIDRAGE
07-03-2005, 20:39
ps: wat een leuke gedichten hebben jullie

Jay Hoov
07-03-2005, 20:39
Ali beste vent, ik heb A, nog steeds geen excuses van jou kant ontvangen over dat aso geklets en tatoo's, dit valt volgens mij onder laster en smaad, dus!? B Verderblijf je de admins en de mods maar bedreigen met vage rechtzaken en begin je nu toch aardig uit je nek te kletsen. C heb je nog steeds geen concreet andwoord gegeven op mijn vraag of je naar mijn dojo wilt komen , ik heb via de tel al met bas overlegd ,en hij wil dolgraag fullcontact met je op de mat, als je dat niet durft mag je het met mij proberen ik ben een oude man van bijna 52 jaar en heb een kapote heup twee verrotte knieen en een beetje kapote rug en nog wat van dat soort dingen , kom je graag tegen op de mat. En nou niet terug krabbelen met allerlei smoezen gewoon komen dan toon je bushido , als je uberhaupt al weet wat dit inhoud.

Inderdaad Max..Ik heb ook tattoos...Ben ik nou ook een aso???
Aan jouw verhaal valt niks toe te voegen...Ali kan beter thuis komen....toch?

max mulder shihan
07-03-2005, 20:43
Ik snap het verband ook niet tussen tatoo's aso's en vechtsporten Jay hoov.

Biiyen
07-03-2005, 20:45
Nou ja goed, die rechtzaak is niks tegen jullie..De eigenaren van dit forum zullen er wel achter komen. Volgens mijn sensei staan wij erg sterk in onze schoenen.

En mijn sensei is wel degelijk de uitvinder van deze stijl. Maar het zou kunnen dat andere het over hebben genomen.

Osu

Welke rechtzaak jij halve gare? je hebt toch helemaal niets waarop je een überhaupt een rechtzaak kan beginnen. Lezers van Mixfight trekken een sportschool in twijfel en discussieëren daarover. Nergens in de wet staat dat je iets niets ter discussie mag stellen.

Daarnaast is Mixfight.nl niet verantwoordelijk voor datgene wat hun leden schrijven. Een lid cq persoon is verantwoordelijk voor zijn eigen uitlatingen, mixfight behoudt zich het recht racistische cq diep beledigende uitlatingen te verwijderen en het desbetreffende lid uit te sluiten van het forum. Waar in dit geval geen enkele sprake van is.

Dus als jullie iemand willen aanklagen dan is/zijn het de member(s) die heeft/hebben gezegd "Die sportschool is nep en daar moet je niet gaan trainen" (gefundeerd op een slechte website en voorbeeldfilmpjes die van kinderlijke kwaliteit zijn).

En daarbij, mocht het je echt lukken om Mixfight uit de lucht te krijgen dan ben ik bang dat de dag erna 100 pissed-off mma'ers en thai/kickboxers in je toko staan die hun dagelijkse portie verslaving missen.

Jay Hoov
07-03-2005, 20:46
Ik snap het verband ook niet tussen tatoo's aso's en vechtsporten Jay hoov.

Thanx Max...Ik ga lekker trainen..Osu!!!

max mulder shihan
07-03-2005, 20:48
Osu Jay ,train ze :thumbs:

Leon
07-03-2005, 20:48
hahaha kijk dit dan, bij Mr. Ali's profiel:
Interests: Sankyodo, xbox, martial arts, chuck norris

Ja chuck norris is lekker "The Real Thing", grappenmaker :lol:

leon diddy hier xbox vind ik dan wel oke :wink:

Ja ok ik heb ook een overeenkomst met Ali, Xbox is inderdaad COOL, voor de rest wil ik hem weleens tegenkomen.
Kijken wat zijn filosofie tegen mijn armklemmen gaat tegenhouden? En anders? See you in court motherfucker!!!

Of wat waren die voorwaarden?

Italian*Berlusconi*
07-03-2005, 20:48
Leuke discussie dit.... maarre


Ik snap het verband ook niet tussen tatoo's aso's en vechtsporten Jay hoov.

dit is een beetje hetzelfde als wat jij doet in andere topics... dus ga nou niet de schijnheil uithangen man. :lol: :lol: :lol: :lol:

Maarre ontopic....
Ali, get a life.... ga lekker trainen man en blijf denken dat jullie stijl de stijl is.... :roll: enne succes met je rechtzaak... whahahahahaha....

wax on, wax off ali-san....


OW en thanx MIck... om me even te wijzen op de topic van de eeuw!! hahahahaha... ik lag me kapot hierzo... en dat kan niet gezond zijn want het doet nu pijn dat lachen... :lol: :lol: :lol: :lol:

Jay Hoov
07-03-2005, 20:49
hahaha kijk dit dan, bij Mr. Ali's profiel:
Interests: Sankyodo, xbox, martial arts, chuck norris

Ja chuck norris is lekker "The Real Thing", grappenmaker :lol:

leon diddy hier xbox vind ik dan wel oke :wink:

Ja ok ik heb ook een overeenkomst met Ali, Xbox is inderdaad COOL, voor de rest wil ik hem weleens tegenkomen.
Kijken wat zijn filosofie tegen mijn armklemmen gaat tegenhouden? En anders? See you in court motherfucker!!!

Of wat waren die voorwaarden?

Zet hem gewoon in een triagle, zijn we er zo vanaf!!!

max mulder shihan
07-03-2005, 20:50
Osu[/quote

En daarbij, mocht het je echt lukken om Mixfight uit de lucht te krijgen dan ben ik bang dat de dag erna 100 pissed-off mma'ers en thai/kickboxers in je toko staan die hun dagelijkse portie verslaving missen.[/quote]

100 MAAR ? :mrgreen:

Leon
07-03-2005, 20:56
euhm ik niet wil niet lullig doen, maar we hebben 1000+ members. Ik denk niet dat dat in je Dojo past.
Dus reken maar dat niet alleen de binnenkant gesloopt word als we voor de deur staan,
ja ook jij krijgt
wel een pakkie rammel hoor jongen, maak je maar geen zorgen we slaan je niet over.

max mulder shihan
07-03-2005, 21:05
Leon ,ik hoop dat jou post voor de heer ali bedoeld was ! Anders heb je me aardig aan het schrikken gemaakt :wink:

NTT-FX
07-03-2005, 21:14
Kyoto heeft trouwens nog wat in de aanbieding (http://www.allerlei.nl/%5Cadvdetail.php?adv=109309&r=8) :roll:

max mulder shihan
07-03-2005, 21:19
En dan gelijk 12 ! zouden die per ongeluk van en vrachtwagen gevallen zijn :wink:

Ali Mrabti
07-03-2005, 21:38
Luister ik wil met niemand ruzie hier, ik voel me een beetje ongemakkelijk bij het feit dat jullie mij allemaal een pak slaag willen geven en mij uitdagen.

Het ging om respect in de vechtsport! En max ik wil best een keer langs komen om samen te trainen, want we kunnen altijd van elkaar leren. Maar ik zit niet te wachten op 1000 mixfight leden die mij op komen wachten.

En het feit dat ik Marokaan ben maakt het volgens mij alleen maar erger...

Ik bedoel geen kwaad, respect daar gaat het om!

Osu

Anonymous
07-03-2005, 21:39
En dan gelijk 12 ! zouden die per ongeluk van en vrachtwagen gevallen zijn :wink:

wat suggereer je nou het zijn buitenlanders dus het zal wel gejat zijn

Anonymous
07-03-2005, 21:43
wees niet bang Ali, ik ken genoeg jihad strijders om deze jongens een lesje te leren. bommetje in arnhem en bommetje in strijen zeg het maar.

carlito
07-03-2005, 21:47
Dames/Heren,

Ali heeft z'n lesje geleerd. 8) Ik stel voor om hem verder met rust te laten.

Kan een van moderators deze topic sluiten. Kunnen we lekker verder met onze leven.

Kom met z'n allen naar Dungeon, en geniet van mijn Lesbian sex of Latin serie. :wink:

max mulder shihan
07-03-2005, 21:49
Luister ik wil met niemand ruzie hier, ik voel me een beetje ongemakkelijk bij het feit dat jullie mij allemaal een pak slaag willen geven en mij uitdagen.

Het ging om respect in de vechtsport! En max ik wil best een keer langs komen om samen te trainen, want we kunnen altijd van elkaar leren. Maar ik zit niet te wachten op 1000 mixfight leden die mij op komen wachten.

En het feit dat ik Marokaan ben maakt het volgens mij alleen maar erger...

Ik bedoel geen kwaad, respect daar gaat het om!

Osu


Beste ali , je hebt mij niet horen praten over 100 man . Ik heb het alleen gehad over Bas of mijn persoontje, volgende keer beter lezen.Dat jij van marokaanse afkomst bent maakt mij niet uit [ ongeacht wat andere hierover lopen te blerren] . Als je het over respect hebt zou ik eerst maar eens mijn verontschuldigingen aanbieden aan bv mensen met een tatoo.

nog even voor guest, het was maar een vraag, voel jij je aangesproken, zielig type.Post een onder je eigen naam jochie :maskills:

Wheelie
07-03-2005, 21:49
Kom met z'n allen naar Dungeon, en geniet van Wheelie's posts

mee eens :wink:

carlito
07-03-2005, 21:52
Kom met z'n allen naar Dungeon, en geniet van Carlito's posts

mee eens :wink:

Mee eens. :lol:

max mulder shihan
07-03-2005, 21:55
wees niet bang Ali, ik ken genoeg jihad strijders om deze jongens een lesje te leren. bommetje in arnhem en bommetje in strijen zeg het maar.

Admin , ip plus addres enz indien mogenlijk? of anders een ban dit mannetje gaat echt te ver.opelijke bedreiging met aanslagen, en kennis van jihad strijders, dat zal de aivd interresant vinden. En het dan nog gek vinden dat zijn mensen een slechte naam krijgen.

carlito
07-03-2005, 21:56
wees niet bang Ali, ik ken genoeg jihad strijders om deze jongens een lesje te leren. bommetje in arnhem en bommetje in strijen zeg het maar.

Admin , ip plus addres enz indien mogenlijk? of anders een ban dit mannetje gaat echt te ver.opelijke bedreiging met aanslagen, en kennis van jihad strijders, dat zal de aivd interresant vinden. En het dan nog gek vinden dat zijn mensen een slechte naam krijgen.

You are correct. Ban voor Hassan of Jassan. Hoe die ook heet. :thumbs:

Ali Mrabti
07-03-2005, 21:57
Beste Max,

Ik heb al eerder geschreven dat ik te voorbarig was met het verhaal over Tattoes etc. Als ik jou daar persoonlijk mee heb aangevallen dan spijt me dat. Dat was niet de bedoeling.

En ik val u er ook niet op aan over dat Marokanen hier zwart afgeschilderd worden...we zijn immers allemaal hetzelfde! Het was een algemeen bedoelde opmerking.

Vechtsportgroet!
Osu

max mulder shihan
07-03-2005, 21:58
hassan heeft een hoog wannebekabouter gehalte. Je zou je gaan afvragen?

harry
07-03-2005, 22:02
En ik val u er ook niet op aan over dat Marokanen hier zwart afgeschilderd worden....Osu

die worden toch bruin afgeschilderd? :roll:

Maar mensen met tatoos zijn toch asociaal :lol:

max mulder shihan
07-03-2005, 22:06
Beste Max,

Ik heb al eerder geschreven dat ik te voorbarig was met het verhaal over Tattoes etc. Als ik jou daar persoonlijk mee heb aangevallen dan spijt me dat. Dat was niet de bedoeling.

En ik val u er ook niet op aan over dat Marokanen hier zwart afgeschilderd worden...we zijn immers allemaal hetzelfde! Het was een algemeen bedoelde opmerking.

Vechtsportgroet!
Osu

Voor de laatste keer dan ,ali beste vent ,je had het over eenieder die een tatoo had , je hebt het zelfs expleciet gehad over vrouwen met een tatoo, dus een veronschuldiging in zijn algemeen zou hier op zijn plaats zijn . Verder ,als jij bekent bent met figuren zoals hassan, dan zit je in de foute hoek jongen , ongeacht wie hassan ook is , hier laat ik het bij , ik wens je veel wijsheid toe in de hoop dat het je ooit eens duidelijk word wat het verschil is tussen woorden en daden.
mvg max mulder shihan

Jeru
07-03-2005, 22:09
En zat er nog over na te denken een avondje geen Mixfight te checken :mrgreen:

Italian*Berlusconi*
07-03-2005, 22:11
hahahahahahahahahahahahaha....

Jeru
07-03-2005, 22:21
Beste medevechtsporters,

Over mezelf bewijzen etc. Dat heb ik al gedaan, anders was ik nu geen zwarte bander. En om zelf in K-1 mee te doen, nee sorry ik distancieer me direct van dat soort annabolen shows. Daar krijg ik geen respect mee en ik zou het nooit mogen van mijn trainer, en wat hij zegt, die raad die volg ik ook.

Verder door dit soort praktijen op internet vind onze sportschool naam, maar vooral de naam van mijn sensei ontzettend veel schade. Er wordt hier door veel mensen gelezen en het zou een schande zijn als wij ook maar 1 leerling mis zouden lopen door dit soort fora's.

En inderdaad denken wij aan rechterlijke stappen, want wij zijn zeer beledigt en geschaad door wat hier geschreven wordt.

Osu

In welke vechtsport ben je dan zwarte bander?? Want volgens de site ben je groene band Sankyodo.

Ali Mrabti
07-03-2005, 23:10
Die site is niet up to date...we zijn ondertussen al een enkele jaren verder dan de fotos die daar staan.

LOCO
07-03-2005, 23:11
Toch wel paar rare dingen,
1 voor een VWO student (al mrabti is een vwo student, of toch een mavo student? Want hier (http://www.sankyodo.nl/ali.html) staat VWO, en hier (http://www.sankyodo.nl/sensei.html) staat onderaan dat hij MAVO student is, ik ga er overigens van uit dat WEL VWO bedoeld is aangezien hij de uwc/echo award gewonnen heeft die bedoeld is voor allochtone 4VWO studenten) is zijn spelling en nederlandse taal in die eerste posts wel heel erg beroerd.
2. SankyoDo is afgeleid van aikido en jiu-jitsu. Ik kan nergens wat vinden over de grondlegger mbt deze 2 martial arts (welke graad hij daarin had of hoe lang hij die beoefend heeft) en dat is wel jammer.
3. De beschrijving van jullie diploma's vind ik enerzijds een heel lachewekkende, anderzijds een heel zorgewekkende.
4 De lijst met situaties, tja, praktisch dezelfde lijst zie je bij zeer veel andere MA terug.
Nog een kanttekening: As far as i know is een Bo rond de 180 (en niet 100cm zoals op jullie site gezegd word) en een Jo ronde de 100 (of 130, niet helemaal zeker) en niet 30cm. Maar goed, daar kan ik ook naast zitten, er zitten hier vast genoeg andere mensen met meer ervaring mbt de juiste benaming van wapens binnen de MA (max of sjaak? jullie mischien?)

Al met al: Kan ik vooralsnog sankyo-do niet echt serieus nemen als nieuwe of vernieuwende MA, het is meer een zootje bij elkaar geraapte (of gejatte, ligt er maar aan hoe je het leest) technieken uit het Jiu-Jitsu en Aikido met mischien wel een deel eigen interpretatie en inbreng.

Dit zegt overigens verder niks over je sensei of jou of een van de andere mensen die bij jullie trainen. ALs ik het hele verhaal zo lees dan heeft je sensei niet het makkelijkste leven geleid, en nog meer prijzenswaardig vind ik het dat hij blijkbaar veel (of alles?) van het geld dat hij ophaalt met het lesgeven schenkt aan een daklozen opvangcentrum.

Mocht je je toch geschaad voelen door mijn bovenstaande tekst, stuur me dan maar een pm, dank unnen we adressen uitwisselen zodat je me een uitnodiging kan sturen voor eventuele gerechterlijke stappen (of mischien kunnen we wel een schikking treffen voor het daadwerkelijk voor het gerecht komt :wink: )

Osu

LOCO[/url]

redjuh
07-03-2005, 23:17
euhm ik niet wil niet lullig doen, maar we hebben 1000+ members. Ik denk niet dat dat in je Dojo past.
Dus reken maar dat niet alleen de binnenkant gesloopt word als we voor de deur staan,
ja ook jij krijgt
wel een pakkie rammel hoor jongen, maak je maar geen zorgen we slaan je niet over.

ehm leon... je bent 16...
no offense dude ik mag je wel

ik snap geen flikker van dit topic, maar redjuh zou redjuh niet zijn als ie zich er niet ff flink tegenaan ging lopen bemoeien hehehe

tattoo's zijn aso hahaha (laat m'n vriendin het maar niet horen)

Jeru
07-03-2005, 23:21
Ik wil niet vervelend zijn, maar dit artikel schijnt uit 2004 te stammen en toen was je nog groene band. Niet lullig bedoeld, maar ach voor de discussie wel relevant als je juiste informatie vermeldt.

Het jaar van Sankyo-Do "2004". Hard trainen, vele demonstratie's en stage's. Sankyo-Do wordt vastgelegd op foto's 4000 technieken in de komende 5 jaar.

http://www.sankyodo.nl/Olaf01.jpg

http://www.sankyodo.nl/artikels.html

Jeru
07-03-2005, 23:25
http://www.sankyodo.nl/sensei.html

2004
Nu in 2004 geeft sensei verschillende demonstratie en stage in heel Nederland. Het geld wat hij daarmee binnen haalt gaat naar een dakloze opvangcentrum "Huize Poels" in Tilburg.

Rayen Martina is 1 van de leerlingen van Sensei die als eerste in Sensei zijn geschiedenis de blauwe band heeft behaald en dus een Hakama draagt.


Veel plezier nog met je "zwarte" band :roll:

Sjaak
07-03-2005, 23:28
Beste Ali, ik heb een flink aantal tattoo,s dus ben ik volgens jouw mening asociaal, en kom ik uit een bepaalde hoek. Vind je het erg als ik jou een ontzettende kneus vind. Wat jij van jou sensei leert ,daar heb ik geen mening over wand ik ken de goede man en zijn stijl niet, maar als jou kommentaar en gedrag kenmerkent is voor de manier waarop jij in jou dojo les krijgt heb ik zo mijn twijfels. Verder mag je als onze nieuwe Dojo klaar is langskomen om je woorden hard te maken wij maken er dan wel weer een film van.

Kijk daar zaten we nu op te wachten. Goede aktie Sjaak. :thumbs:

Huh mis ik iets :shock:

Sjaak
07-03-2005, 23:29
nahaddhet Shiahan Sjaak tufu Max Mulderbakiren fi sabahi thalika el yawmi er-rabi-i ith kanet tamalo ala qadhiyatin fi el madineti el mojawirah.
Wassalet ila maktabiha wa fi yadiha olbaton mina el warak tahtawi ala fata-ir tazija bilkrima.kanet es-sa-a toshiro ila thamina illa robo-a wa kanet moshtaka ila finjanin mina el kahwa.


hahahahahaha the wannebeekabouter is back in town :lol:

Ali Mrabti
07-03-2005, 23:30
Beste Sjaak, ik weet niet wie u bent maar uw naam valt regelmatig in deze topic. Hopelijk kunt u ze als shihan duidelijk maken dat er respect in vechtsport moet zijn,

Osu!

Sjaak
07-03-2005, 23:32
wees niet bang Ali, ik ken genoeg jihad strijders om deze jongens een lesje te leren. bommetje in arnhem en bommetje in strijen zeg het maar.

:thumbs: :lol: :D :o :maskills: :twak:

yawhoee 8)

Sjaak
07-03-2005, 23:37
Beste Sjaak, ik weet niet wie u bent maar uw naam valt regelmatig in deze topic. Hopelijk kunt u ze als shihan duidelijk maken dat er respect in vechtsport moet zijn,

Osu!

Beste Ali, ik snap niet dat mijn naam hier steeds valt want ik heb me helemaal niet met de discussie bemoeid, heb alleen gezegd dat we elkaar in ons waarde moeten laten.

Maar goed een vet anoniem "kutkabouterje" probeerd de boel weer is op te naaien dus wellicht is het weer is tijd voor wat aktie :thumbs:

Moet toch deze maand toch in Arnhem zijn met wat leerlingen voor de opening van de nieuwe kyokushin Dojo dus wellicht kan ik het even combineren :maskills:

Osu Sjaak

Guru
07-03-2005, 23:39
i hears any of you fans read this,
and the truth comes to pass.
i will put an EXTRA hard beatin,
on your PRIMA DONNAS ASS.

here i sits upon my throne,
it be 6 0'clock saturday nite.
and i can't get yo bitch
to pick up da phone.
i guess he terrorized wit fright.

Ali Mrabti
07-03-2005, 23:40
Ik stoor mij er heel erg aan dat u mij een anoniemkutkaboutertje noemt, vast en zeker omdat ik een marokaanse achtergrond heb. Ik heb die naam vaker gehoord en ik vind het heel erg dat u zich zo uitlaat...en dat voor een shihan....shihan in wat? in kaboutermeppen zeker......

Sjaak
07-03-2005, 23:44
Haha Ali, je hoeft je daar niet aan te storen, u bent geen anoniem kutkaboutertje hoor, ik heb het over een andere hele bekende anonieme guest hier met wel 10 verschillende namen.

In een ding heb je wel gelijk, ben heel goed in kaboutermeppen en dwerggooien :D

Jeru
07-03-2005, 23:45
Hij noemt jou geen anoniem kutkaboutertje want je bent ingelogd onder je eigen naam. Anonieme kutkaboutertjes zijn guests die de boel opnaaien (volgens Sjaak dan :wink: )

Ali Mrabti
07-03-2005, 23:46
Maar ik krijg wel een PM bericht over Shihan Sjaak, dat hij bij voorbaat een hekel heeft aan Marokanen...wat is daar van waar dan?

Sjaak
07-03-2005, 23:47
Hij noemt jou geen anoniem kutkaboutertje want je bent ingelogd onder je eigen naam. Anonieme kutkaboutertjes zijn guests die de boel opnaaien (volgens Sjaak dan )

Jeru is zeer correct :thumbs:

Sjaak
07-03-2005, 23:48
Maar ik krijg wel een PM bericht over Shihan Sjaak, dat hij bij voorbaat een hekel heeft aan Marokanen...wat is daar van waar dan?

Vraag je dat aan mij of aan Jeru ?

Ik geef wel effe antwoord, nee ik heb geen hekel aan Marokanen, wel aan anonieme kutkaboutertjes :lol:

En wie stuurt jou die PM dan Ali ?

Ali Mrabti
07-03-2005, 23:51
Diegene heeft uitdrukkelijk gevraagd, dat niet te vertellen. Dus dan doe ik dat ook niet. Tenzij dit gebasseerd is op leugens.

Als u een rascist bent, dan klaag ik u ook aan wegen rascisme. Want dit forum zal zowiezo niet lang in de lucht blijven.

De rechterlijke stappen zijn al ondernomen, er is gebeld met een advocaat.

Sjaak
07-03-2005, 23:58
Diegene heeft uitdrukkelijk gevraagd, dat niet te vertellen. Dus dan doe ik dat ook niet. Tenzij dit gebasseerd is op leugens.

Als u een rascist bent, dan klaag ik u ook aan wegen rascisme. Want dit forum zal zowiezo niet lang in de lucht blijven.

De rechterlijke stappen zijn al ondernomen, er is gebeld met een advocaat.

Ik kreeg net een PM dat jij ALI Mrabti helemaal niet een Marokaan bent maar gewoon een wannebee kabouter die in Arnhem woont. Als u mij blijft lastig vallen zal ik morgen even langs de politie gaan om uw rasistische bedreigingen via de PM, mail en telefoon te overhandigen :lol:

En geloof me Mixfight krijg jij niet gesloten hoor, daar ben je een beetje te simpel voor :thumbs: En als die advocaat net zo hoog begaafd is als jou dan denk ik dat niemand hier zich ook maar enige zorgen hoeft te maken :maskills:

Ali Mrabti
08-03-2005, 00:00
Zal ik u dan vertellen van wie ik deze info heb....als dat is wat u wilt, als u dat beter denkt te maken?

Sjaak
08-03-2005, 00:02
Zal ik u dan vertellen van wie ik deze info heb....

Graag

LOCO
08-03-2005, 00:03
Diegene heeft uitdrukkelijk gevraagd, dat niet te vertellen. Dus dan doe ik dat ook niet. Tenzij dit gebasseerd is op leugens.

Als u een rascist bent, dan klaag ik u ook aan wegen rascisme. Want dit forum zal zowiezo niet lang in de lucht blijven.

De rechterlijke stappen zijn al ondernomen, er is gebeld met een advocaat.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ehm,.... moet ik er nog meer neerzetten of is het nu wel duidelijk dat je lachwekkend bent?????

Ali Mrabti
08-03-2005, 00:05
Zal ik het zeggen dan:











SENSEI DEUCE :twak:

Goddamned....wie heeft jullie scherp gehouden afgelopen tijd......

Ik ben 1,5 jaar weg en het is een slappe puinzooi hier....

But still......its good to be back :D

Sjaak
08-03-2005, 00:06
Welcome back droplul :twisted:

Impulse
08-03-2005, 00:12
je had het over eenieder die een tatoo had , je hebt het zelfs expleciet gehad over vrouwen met een tatoo, dus een veronschuldiging in zijn algemeen zou hier op zijn plaats zijn


Ja joh, ik ben schijnbaar de enigste vrouw hier die op deze topic reageert en heb nog een tattoo ook, dus kom maar op :wink: Als we toch associaal bezig zijn.

Maarre, Ali je ziet nu wat je op je hals hebt gehaald met deze topic. Denk dat je de volgende keer beter 3x na kan denken voor je weer zo'n topic opent. Felle kritiek, en vindt je dit nou allemaal de moeite waard? Bedoel gelijk halen over dit onderwerp zul je hier helaas toch niet krijgen.

MrMiyagi
08-03-2005, 00:15
LOL @ deze topic :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ali Mrabti
08-03-2005, 00:16
hahahaahahahahhaaha

Ja sorry ik kon natuurlijk niet terugkomen met een slappe "hoi ik ben terug" topic....

Maar jezus....sjaak je hapt minder hard....maar je bent nog wel een gemakkelijke prooi :thumbs: :D :mrgreen:

Verder doorzag alleen Aaron, my vroegere trollpartner het in, good job. :wink:

Max.....nog altijd op gurupannekoekjacht :wink:

Maargoed.....even over die hassan etc....dat was ik niet....vond zelfs een beetje dat ie mijn topic verpestte...dus ga voortaan teren op andermans grapjes.

En waarom jullie die zogenaamde tuinkabouter er nou weer bij betrekken :roll: , ben er even uitgeweest maar het zal wel met badblood te maken hebben.

Ik wil wel even mijn excuses aanbieden aan de destbetreffende sportschool en de echte ali himself......maar jullie waren een bron van inspiratie.... :mrgreen:

Impulse
08-03-2005, 00:16
hoe langer ik naar deze topic kijk en lees, des ter meer ik moet gaan lache, snep er nu geen drol meer van :lol:

carlito
08-03-2005, 00:19
:roll: :o :roll: :o :roll: :o :roll: :o :roll: :o

LOCO
08-03-2005, 00:19
You bastard :lol: (hoewel het natuurljik eigenlijk ook wel voorspelbaar was)

Sjaak
08-03-2005, 00:20
Hey Wiggy ik hoor dat je gedumpt ben door je vriendin omdat je tijdens je rondreis door het Oosten wat hebt opgelopen, kon je hem weer niet in je broek houden :lol:

Kreeg ik via een PM maar ik geloof het niet hoor :wink:

Welcome back ouwe kooivechter :thumbs: Al bij Remco langs geweest ?

Ali Mrabti
08-03-2005, 00:26
Jaja...Sjaak en zijn contacten :thumbs:

Ben nooit bij remco weggeweest hoor :wink: , maar wel sinds kort weer aan het trainen ja!

Sjaak
08-03-2005, 00:29
Top zie je weer snel, groeten aan Grizzly, ga pitten nou.

Doei

Virus
08-03-2005, 00:31
:shock:

Met deze kennis in het in feite nog grappiger om al die reacties terug te lezen... :lol:

:thumbs: super move!

payap
08-03-2005, 00:32
:lol:

http://www.deucegoods.com/images/deuce.gif

Sjeanef
08-03-2005, 00:33
:lol: Zit ik alles ff rustig te lezen, komt dit mooie plot eruit :thumbs: TOPPERTJE!

Ali Mrabti
08-03-2005, 00:37
Wat ik vooral top vond dat jullie opmerking maakte over mijn profiel met Xbox, chuck norris etc...fantastisch :mrgreen:

Maargoed....jullie waren alles zo aan het uitpluizen over mijn leeftijd, band etc. Dat het nu toch niet meer geloofwaardig zou zijn..dus vandaar!

En ik wilde niet dat persoonlijke gegevens van die kerel onfutseld werden en hier effe neergepost werden. Jullie mafkezen zie ik nog wel bellen voor een afspraak of om even navraag te doen over Ali bij de Sensei :wink:

En dat verhaal met die tattoos was helemaal mooi...lekker happe jongens! :D

Ton
08-03-2005, 00:57
Wahaham lol, ik heb hier gewoon bijna een uur blz 1 t/m 5 door zitten lezen.. Komt dit er uit !! :shock: :mrgreen: :thumbs:

Top actie Deuce !! :mrgreen: :thumbs:

Wybenga
08-03-2005, 02:06
Hahahahaha, ik lag me rot, Ali, jij verdient een staande ovatie :lol: :thumbs:

redjuh
08-03-2005, 06:39
ik snapte er toch al geen flikker van...

p diddy
08-03-2005, 07:09
wat een goede klote aktie :wink:

Jeru
08-03-2005, 07:33
Hehehe top actie!! :mrgreen:

Biiyen
08-03-2005, 08:50
hahahaha wat een actie dat is de week fijn beginnen, wb Sensei Deuce! :mrgreen:

Leon
08-03-2005, 09:00
Goddomme wat heb ik me hiermee vermaakt, ik had niets door :lol:, wat een naaistreek voor ons allemaal!!!
(dus je gaat ons niet aanklagen mr 'Ali' :wink:)

Iwan
08-03-2005, 09:21
Welkom terug Wiggert hahaha. Ik heb me sowieso pasgeleden al weer rotgelachen met jou en Remco in Belgie!

Deuce
08-03-2005, 09:33
Hey wiggert, alles goed :mrgreen:
Sorry dat ik je username van je gestolen heb, kopen ?

MrMiyagi
08-03-2005, 09:41
LOL @ deze topic :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
X2, wat een lachen actie :thumbs:

Mickey
08-03-2005, 09:52
:mrgreen: Good to have you back buddy!

We vonden als admins dat Wiggy een goede comeback verdiende..
Sorry for the Deceit ;)

Welkom terug Fabricio Meermanio!

phranq
08-03-2005, 09:57
tering, zijn wij ff bij de neus genomen..hier kan aaronk nog een puntje aan zuigen... :thumbs:

A-team
08-03-2005, 10:08
Beste medevechtsporter,

Leon, dat bedoel ik nou...je praat voor je daad. Mijn trainer heeft heel erg goed verschillende stijlen beoordeeld en de belangrijkste dingen in zich opgenomen. En dat is Sankyodo! Aan fake vechten heb je niks, alleen de domme mensen zullen je respecteren. Met een echte stijl krijg je respect, en dat hoeft dan nog geeneens met vechten te gebeuren.

K-1 is puur show ja, alles wat in japan gebeurd is show en het komt nu ook steeds meer deze kant op.

En ik dacht normaal aan te geven dat het niet nodig is om onze sportschool zo af te kraken. Maar het bewijst hier wel weer dat ik met een bepaald slag volk te maken heb. En over die tattoe's, nee niet iedereen scheer ik over een kam. Ik ben zelf Marokaans en weet hoe het voelt als dat gebeurd. Maar het feit blijft wel dat veel mensen met een tattoe toch een bepaald soort asso zijn.

Osu

a.s.c.
08-03-2005, 10:08
:shock: netjes gedaan hoor

Ali Mrabti
08-03-2005, 10:40
De formule= Naai een paar MMA fans op met een of andere pannekoeksporter die denkt dodelijk te zijn....en in dit geval Ali...tja...het blijft een goude formule! :twak: :wink:

Anonymous
08-03-2005, 10:40
Welkom terug, homo! :wink:

B3 lik3 M3
08-03-2005, 10:52
Klasse comeback gozer..

Het is echt grappig als je het in het begin al meeleest met kennis van de persoon erachter :lol:

Ik lag helemaal in een deuk... :thumbs:

Leon
08-03-2005, 10:53
haha gewoon goed bezig, welkom terug!!! :lol:

kyokushin
08-03-2005, 10:58
good one :thumbs: :lol: :lol:

Jay Hoov
08-03-2005, 11:03
:thumbs: top actie!!!!

NTT-FX
08-03-2005, 11:56
De rel rond Ray duurde langer... :roll:
Benieuwd of we dat nivo nog kunnen halen ;)

Biiyen
08-03-2005, 12:09
DE GUEST DIE DIT SCHREEF:

nahaddhet Shiahan Sjaak tufu Max Mulderbakiren fi sabahi thalika el yawmi er-rabi-i ith kanet tamalo ala qadhiyatin fi el madineti el mojawirah.
Wassalet ila maktabiha wa fi yadiha olbaton mina el warak tahtawi ala fata-ir tazija bilkrima.kanet es-sa-a toshiro ila thamina illa robo-a wa kanet moshtaka ila finjanin mina el kahwa.

hoorde dat ook bij de hoax?? wat staat hier nu eigenlijk??

Ali Mrabti
08-03-2005, 12:11
Nee, dat marokaanse gelul had ik niet geschreven...ik verdenk Aaronk.

Biiyen
08-03-2005, 12:58
nahaddhet Daisy bakiren fi sabahi thalika el yawmi er-rabi-i ith kanet tamalo ala qadhiyatin fi el madineti el mojawirah.
Wassalet ila maktabiha wa fi yadiha olbaton mina el warak tahtawi ala fata-ir tazija bilkrima.kanet es-sa-a toshiro ila thamina illa robo-a wa kanet moshtaka ila finjanin mina el kahwa.

=

Daisy had got up early that spring morning because she was working on a case in the nearby town.
She arrived at her office with a paper bag in her hand containing fresh cream buns at a quarter to eight and was dying for a cup of coffee.

=

Aaron 100%

max mulder shihan
08-03-2005, 13:34
Mooie grap Wiggert, we zijn er vol ingetrapt :D Welkom terug :thumbs:

Judas
08-03-2005, 14:12
Shit, zit ik 5 pagina's af te lezen en dan zo'n eind :shock:
Helemaal kapot gelachen, tnx voor vermaak :thumbs:

Leon
08-03-2005, 14:14
Ik dacht: "WTF is dat voor grappenmaker, hier binnenkomen en ons een beetje probeert te dissen"

Femail
08-03-2005, 15:00
Jammer dat het alweer afgelopen is... heb me prima vermaakt.

Deuce: :thumbs: