PDA

View Full Version : ‘White Noise’



Highline
08-03-2005, 00:28
http://www.whitenoisemovie.com/

weer een film over geesten. mijn broer heeft het voorstukje gezien en het leek hem een enge film ;). wie heeft hem al gezien?

White Noise’ overtreft alle verwachtingen



13 januari 2005




De film ‘White Noise’ heeft afgelopen weekend in zowel Amerika als Engeland alle verwachtingen overtroffen. Dat maakte Dutch Film Works woensdag bekend.

Experts hadden in Amerika voor dit eerste weekend een opbrengst rond de 12 miljoen dollar verwacht, maar de film bracht in 3 dagen het dubbele op. In Engeland haalde de film 3,3 miljoen binnen, waarmee het de nieuwkomer ‘Alexander’ versloeg.

In ‘White Noise’ ontdekt hoofdrolspeler Michael Keaton dat zijn overleden vrouw via de ruis van de televisie met hem probeert te communiceren. Dit fenomeen heet Electronic Voice Phenomena, en is een gebaseerd op werkelijke waarnemingen en onderzoeken.

Verwacht wordt dat de film rond april in de Nederlandse bioscopen gaat draaien


http://www.movietomovie.nl/custom/pictures/nwg_white_noise.jpg

Highline
08-03-2005, 00:29
Het verhaal:

Hij is dolgelukkig als zijn vrouw, de succesvolle schrijfster, hem vertelt dat ze waarschijnlijk zwanger is. Aan dit geluk komt echter een einde als ze niet thuiskomt. Aanvankelijk wordt ze opgegeven als vermist, maar een man neemt contact met hem op, dat deze boodschappen van gene zijde gekregen heeft, die bevestigen dat ze dood is. Hij wil de man negeren, maar als het officiële bericht komt dat ze gestorven is, blijkt hij dit niet te kunnen. De man heeft zelf ook een dierbare verloren, en vult zijn dagen door ruis te beluisteren in elektrische apparaten.

redjuh
08-03-2005, 06:42
we zullen is kijken bij de gebruikelijke kanalen :wink:

TommySoprano
08-03-2005, 10:58
Trailer ziet er goed uit :thumbs:

Pieter mulder
08-03-2005, 11:20
Ben erg benieuwd !!

Leon
08-03-2005, 11:25
Ik vind dat geestengedoe zo uitgemolken :twak:

Leon
08-03-2005, 11:25
Dat begon allemaal al bij Casper het spookje

Highline
08-03-2005, 13:24
ik vind films over geesten (mits het ene beetje geloofwaardig gebracht wordt) altijd wel leuk hoor

Biiyen
08-03-2005, 13:29
ik kan daar niet goed tegen. wordt er heel angstig van en moet dan maanden lang met een nachtlampje aan slapen. Na de exorcist heb ik weken lang gehuild en geslapen met een zaklamp onder mijn dekbed.

Leon
08-03-2005, 14:02
ik kan daar niet goed tegen. wordt er heel angstig van en moet dan maanden lang met een nachtlampje aan slapen. Na de exorcist heb ik weken lang gehuild en geslapen met een zaklamp onder mijn dekbed.

:lol: dat heb ik dus eigenlijk ook maar ik durfde er niet voor uit te komen

max mulder shihan
08-03-2005, 14:06
Had ik ook ,maar toen was ik 4, bij roodkaje en de wolf :mrgreen:

Leon
08-03-2005, 14:07
Oohja die is er ook nog, maar die heb ik nooit helemaal gezien. Ik kapte altijd af :oops:

max mulder shihan
08-03-2005, 14:14
Ja hij was inderdaat wel heftig,heb nog steeds een hekel aan meisjes met roode hoedjes, zomaar die arme wolf vermoorden :twak:

Leon
08-03-2005, 14:15
Nee man, dat deed de boswachter met de bijl. Heeft me moeder achteraf verteld, zij durfde hem wel af te kijken :shock: