PDA

View Full Version : Tiscali??



micha
08-03-2005, 08:03
4 MB download :shock: tv en gratis bellen voor maar 29 euri :roll:

weet er iemand hoe het zit met de newsserver van Tiscali??

Biiyen
08-03-2005, 08:42
weet er iemand hoe het zit met de newsserver van Tiscali??

de newsserver is poep, altijd geweest enz al altijd zo blijven. Tiscali vind namelijk niet dat nieuwsgroepen een service is. Ik weet niet hoe het nu is maar ze hebben na aanschaf van de nieuwe servers een tijdje terug besloten geen binaries meer door te geven.

Over het internet zelf ben ik tevreden, het is namelijk altijd on-line en stabiel. En de snelheid bij Tiscali is continu dat is ook wel een pluspunt.

Octavius
08-03-2005, 09:34
Ik heb zo zomeraanbieding genomen toen. Voor 25 euro p/m had ik 2048/320 maar dat is nu 4096/640 geworden en je kan de datalimiet (20gig) afkopen voor 1,99.
Ben tevreden over hun, net zoals Raziel zegt.

micha
08-03-2005, 09:41
maar als ze geen nieuwsserver hebben :twak: :twak:

Biiyen
08-03-2005, 09:47
maar als ze geen nieuwsserver hebben :twak: :twak:

Kijk eerst even na of dat nog klopt want sinds ik bittorent heb ontdekt heb ik nieuwsgroepen en tiscali eigenlijk naast me neergelegd.

Mochten ze nog steeds hetzelfde beleid hebben dan kun je denken om een betaalserver ernaast te nemen. Heb hier wel eens gelezen dat je ze al hebt vanaf 7 euro ofzo.

Wheelie
08-03-2005, 10:41
maar als ze geen nieuwsserver hebben :twak: :twak:

@home niews server is ook klote maar ik heb eweka genomen
7,50 euro p/mnd

TommySoprano
08-03-2005, 10:51
Tiscali rukt!!!
kijk op de site van de comsumentenbond! ze zijn een onderzoek aan t doen naar tiscali :!:
ik heb compuserve via tiscali en t rukt vanaf de eerste dag!!!
grrrrrrrrrr :evil:

Biiyen
08-03-2005, 12:17
Tiscali rukt!!!
kijk op de site van de comsumentenbond! ze zijn een onderzoek aan t doen naar tiscali :!:
ik heb compuserve via tiscali en t rukt vanaf de eerste dag!!!
grrrrrrrrrr :evil:

het enige dat rukt aan Tiscali zijn de randzaken. Je moet je idd inspannen en moeite doen als je iets voor elkaar wilt krijgen, vooral financiƫle zaken. (maar als alles loopt dan bel je miscchien 1 a 2 x per jaar eens naar tiscali, dus so what?) Maar zoals gezegd, over het internet zelf geen kwaad woord.

En dan heb ik het liever zo dan andersom!! 100% Niets is zo vervelend als continu internet storingen.

TommySoprano
08-03-2005, 12:53
jah dat zal wel maar ik zou een 8mb verbinding moeten hebben en tot nu toe krijgen ze m niet hoger dan 3mb en dat RUKT Big Time :!:
en nu mag ik er niet meer onderuit terwijl ik vantevoren gevraagd had of t mogelijk was op mijn adres dat vindt ik gore lokkertjes :evil:

phranq
08-03-2005, 13:09
jah dat zal wel maar ik zou een 8mb verbinding moeten hebben en tot nu toe krijgen ze m niet hoger dan 3mb en dat RUKT Big Time :!:
en nu mag ik er niet meer onderuit terwijl ik vantevoren gevraagd had of t mogelijk was op mijn adres dat vindt ik gore lokkertjes :evil:

Waarschijnlijk ga je hetzelfde probleem krijgen als je overstapt op een andere provider, heeft vaak te maken met hoever je van zo'n telefooncentrale woont.

TommySoprano
08-03-2005, 15:37
jah dat zal wel maar ik zou een 8mb verbinding moeten hebben en tot nu toe krijgen ze m niet hoger dan 3mb en dat RUKT Big Time :!:
en nu mag ik er niet meer onderuit terwijl ik vantevoren gevraagd had of t mogelijk was op mijn adres dat vindt ik gore lokkertjes :evil:

Waarschijnlijk ga je hetzelfde probleem krijgen als je overstapt op een andere provider, heeft vaak te maken met hoever je van zo'n telefooncentrale woont.

tot 2 km was t mogelijk en ik zou zitten op 256 meter!!(zeiden ze)
dan zou t daar toch niet aan moeten liggen?!
nee Phranq er blijft gewoon over een typisch gevalletje van dwaling en bedrog!! :wink: