PDA

View Full Version : KIJKTIP!! Probleemwijken



Biiyen
16-03-2005, 14:11
Degene die het afgelopen week hebben gemist krijgen vandaag de herkansing! Op SBS6 om 23.20uur.

De aflevering die vanavond komt is echt te gek. De wijk "Duindorp" in Den Haag. Super lachen gewoon!

Jay Hoov
16-03-2005, 14:16
Ja, ik heb het gezien..Duindorp op hun handen...Echt grappige shit!

Vooral die kale die z'n huis niet uit te krijgen is... :P

Anonymous
16-03-2005, 14:21
Ja, ik heb het gezien..Duindorp op hun handen...Echt grappige shit!

Vooral die kale die z'n huis niet uit te krijgen is... :P

Koos zijn white power home... zeldzaam

Jay Hoov
16-03-2005, 14:35
Ja, ik heb het gezien..Duindorp op hun handen...Echt grappige shit!

Vooral die kale die z'n huis niet uit te krijgen is... :P

Koos zijn white power home... zeldzaam

:D

Ton
16-03-2005, 15:13
Ik heb volgens mij een keer een stuk van dat programma gezien... Toen zo'n man netjes naar ze heen stapte om te vragen of ze wat rustiger aan zouden willen doen, omdat zn kind sliep...

Helemaal niet goed voor mij om naar dit soort serie's te kijken... zit me alleen maar op te vreten, wat een t#ring lijers :twak:

Guru
16-03-2005, 15:17
Ik heb dat laatst een keer gezien over een probleemwijk in Assen of iets dergelijks.

Het is eigenlijk te triest voor woorden hoeveel proleten er in land als Nederland wonen.
Arme mensen in Azie en Afrika hebben nog betere gewoontes en die hebben echt niks om van te leven.

Het gros van deze lui moeten gewoon opgesloten worden en de iets slimmeren moeten te werk gesteld worden.
Het wordt hoog tijd voor een nieuwe aanpak.

Octavius
16-03-2005, 16:41
[email protected]

Stuur het hier naar toe Guru en meld je gelijk aan als actief lid. Of ben je bang dat ze na 60 jaar gaan roepen dat je 'fout' zou zijn?

Pieter mulder
16-03-2005, 17:00
octavius wrote: Stuur het hier naar toe Guru en meld je gelijk aan als actief lid.

Zat ik ook direct aan te denken toen ik Guru's post las Hahaha

Maar ergens heeft hij ook wel erg gelijk hoor !!
Hier in nederland met onze sociale voorzieningen moet je gewoon werken voor wat je "krijgt" hoor. !!

Octavius
16-03-2005, 17:21
Tuurlijk heb moet je zulke mensen aanpakken. Maar er zijn ook genoeg nepwao'ers. Die heel netjes zijn. Zit eenmaal in de mens. En SBS6 dikt dit natuurlijk lekker aan met dat programma. Ga maar eens Roma's filmen. Die zijn vele malen erger (sommige dan). Mag ze niet allemaal over een kam scheren.

Guru
16-03-2005, 18:31
[email protected]

Stuur het hier naar toe Guru en meld je gelijk aan als actief lid. Of ben je bang dat ze na 60 jaar gaan roepen dat je 'fout' zou zijn?

Zijn mailadres is mij al bekend, vriendelijke vriend.
Maak je geen zorgen, ik ben nergens bang voor.

Voor jouw heb ik ook een advies.

http://www.ratelband.com/movies/movie4h.WMV

Luister goed! 8)

Leon
16-03-2005, 19:16
Ik heb die gast dus in het echt gezien en hij is gewoon te belachelijk voor woorden, er komt geen zinnig woord uit zijn muil! :twak:

PigDog
16-03-2005, 22:24
En SBS6 dikt dit natuurlijk lekker aan met dat programma. Ga maar eens Roma's filmen. Die zijn vele malen erger (sommige dan). Mag ze niet allemaal over een kam scheren.

Octavius, dit is niet leuk. Als je een mening wil hebben, laat je eerst informeren. Je schrijft over dingen waar je nix van snapt, en dan beledig je daar ook nog mensen mee.
Ik hoop dat we het hierbij kunnen laten, ok?

Wix
16-03-2005, 22:40
Ik kijk het ook altijd. Echt een topprogramma.

Jeru
16-03-2005, 23:33
Damn... je zal er maar wonen :twak:
Ben blij dat ik in het beschaafde Amsterdam woon :lol:

Octavius
16-03-2005, 23:35
28 euro per maand wonen daar. LOL

Deuce
16-03-2005, 23:51
Damned, die jongen Tonny................die ken ik :shock:

Femail
17-03-2005, 16:50
Denk dat ze met Den Haag een hele marathonaflevering kunnen houden onder de noemer "probleemwijken".

Heb ook de duindorp aflevering gezien, heel interessant.

Guru
17-03-2005, 16:58
Damned, die jongen Tonny................die ken ik :shock:

:( ik ken de helft van die gasten

Vind je dat niet treurig?

Femail
17-03-2005, 17:04
Damned, die jongen Tonny................die ken ik :shock:

:( ik ken de helft van die gasten

Vind je dat niet treurig?

If you can't beat them, join them.

Ook zou ik graag de aflevering probleem-bussen in Den Haag willen zien. Toen laatst de halve bus voortijdig uitstapte omdat die geterroriseerd werd door plaatselijk schorriemorrie leek het me een heel rustgevend idee als je die lui zou "kennen", volgens mij heb je er dan niets van te vrezen.

Deuce
17-03-2005, 17:08
Dat jij je rijbewijs niet hebt gehaald...dat is treurig en meer dan zielig...

Het feit dat je mensen kent wil toch niks zeggen?

Anonymous
17-03-2005, 17:18
Damned, die jongen Tonny................die ken ik :shock:

:( ik ken de helft van die gasten

Vind je dat niet treurig?

If you can't beat them, join them.



veel plezier, ga d'r maar lekker bijzitten met een blikje aldi-bier... :roll:

Guru
17-03-2005, 17:52
Dat jij je rijbewijs niet hebt gehaald...dat is treurig en meer dan zielig...

Het feit dat je mensen kent wil toch niks zeggen?

Ik koop liever een in de Filippijnen, wat ik dus ook al gedaan heb voor 40 euro.

Octavius
17-03-2005, 20:14
Dat jij je rijbewijs niet hebt gehaald...dat is treurig en meer dan zielig...

Het feit dat je mensen kent wil toch niks zeggen?

Ik koop liever een in de Filippijnen, wat ik dus ook al gedaan heb voor 40 euro.

Mag dat wel van Geert?

Guru
17-03-2005, 22:00
Dat jij je rijbewijs niet hebt gehaald...dat is treurig en meer dan zielig...

Het feit dat je mensen kent wil toch niks zeggen?

Ik koop liever een in de Filippijnen, wat ik dus ook al gedaan heb voor 40 euro.

Mag dat wel van Geert?

Tuurlijk!

Deuce
17-03-2005, 22:22
Haha, tis nu weer....heerlijk een moeder van een volwassen vent van 40 die boos is dat ie verraden is om zn wietplantage :shock:

Octavius
17-03-2005, 22:32
Dat jij je rijbewijs niet hebt gehaald...dat is treurig en meer dan zielig...

Het feit dat je mensen kent wil toch niks zeggen?

Ik koop liever een in de Filippijnen, wat ik dus ook al gedaan heb voor 40 euro.

Mag dat wel van Geert?

Tuurlijk!

Heb je het hem gevraagd?

KO TKO
17-03-2005, 23:25
Ik vond deze laatste aflevering in Leeuwarden saai.

Sjaak
18-03-2005, 10:41
Het lijkt Rotterdam Zuid wel, haha er komen jeugdherinneringen bij me op, gaaf programma :thumbs:

Femail
18-03-2005, 11:41
Het feit dat je mensen kent wil toch niks zeggen?

Ben ik niet mee eens. De meeste mensen in Duindorp hebben het er toch erg naar hun zin en willen er niet weg. Ze kennen er iedereen en vermaken zich prima. Als buitenstaander kom je daar niet tussen. Dat zeiden ze in het interview nadrukkelijk: Buitenlanders en buitenstaanders komen er niet in. Dus dan kun je ze maar beter "kennen" want dan ben je geen echte buitenstaander meer en kun je er relatief rustig rondlopen.
Tijdens een nachtelijke opname zag je op de achtergrond gewoon een meisje alleen op haar scooter onder dat poortje doorrijden. Moet ik daar 's avonds niet proberen in mijn uppie. (en NEE, ik heb ook geen scooterrijbewijs :twisted: )
Je hebt 'Kennen' en 'Kennen'. Maar dat kan soms al genoeg zijn om met rust gelaten te worden. Het heeft mij in iedergeval een aantal keer geholpen.

Ossie
21-03-2005, 00:47
Ik vind het echt een triest zooitje allemaal.

En het programma is idd. heel erg aangedikt. Er is zelfs een programma opgeweest bij Nederland 1 (of 2) over hoe nep het wel niet is.
Ondanks dat geloof ik dat het een stelletje aso's bij elkaar zijn. Die lui horen in mijn ogen niet in de maatschappij thuis en kun je maar gewoon beter opsluiten.

MB667
21-03-2005, 10:43
Tot nu toe heb ik maar een mening over die mensen en dan heb ik het niet erover dat het tuig is of niet, want dat interesseert me allemaal niks, in Roermond zijn er ergere figuren als in dat programma en met die mensen heb ik nooit problemen gehad. En die mening is:

Get a job!

smike
22-03-2005, 01:38
in Roermond zijn er ergere figuren als in dat programma


:lol: :lol:
Roermond, de Bronx van Nederland toch?! :lol:

Anonymous
22-03-2005, 09:38
Dat zeg ik niet, maar er loopt wel genoeg volk in Roemond rond die maffer zijn als die wat ik in de serie heb gezien. Net zoals er in de steden waar sbs6 is geweest ergere gasten rondlopen, maar niet zo triest zijn als die gasten die ze laten zien bij sbs 6 die op tv effuh vertellen hoe crimineel ze wel niet I(denken te) zijn en ook nog eens zo dom zijn dat ze op tv zich zelf verraden waarmee ze bezig zijn.