PDA

View Full Version : Man probeert cockpit binnen te dringen



king
18-03-2005, 09:34
Man probeert cockpit binnen te dringen
AMSTERDAM - Een passagier van een Russisch verkeersvliegtuig is donderdag gearresteerd nadat hij tijdens een vlucht van Tokyo naar Moskou had geprobeerd de cockpit binnen te dringen.

Bemanningsleden wisten de man, die ook dreigde het vliegtuig met 214 passagiers op te blazen, te overmeesteren. Volgens het persbureau ITAR-Tass had de man geen explosieven bij zich. Een anonieme politiefunctionaris zei dat de passagier door een psychiater zou worden onderzocht.

Damn, ik ben de laatste tijd toch al wat zenuwachtig als ik moet vliegen en zulke gasten in het vliegtuig kan ik helemaal niet gebruiken.

Gelijk bewusteloos choken dat soort gasten :twak:

Laatst zou er trouwens ook een massale vechtpartij in een vliegtuig van transavia hebben plaatsgevonden.

De politie en de Koninklijke Marechaussee hebben op Rotterdam Airport zeker acht reizigers gearresteerd. Ze zouden bij een massale vechtpartij aan boord van een vliegtuig betrokken zijn geweest.

Het toestel van Transavia kwam uit het Spaanse Gerona. Twee groepen passagiers gingen tijdens de vlucht met elkaar op de vuist. De aanleiding was vermoedelijk dat iemand uit de ene groep een vrouw uit de andere groep lastigviel.

Volgens de politie brak vervolgens een massale vechtpartij uit in de cabine. Het toestel landde rond zeven uur op de Rotterdamse luchthaven, waarna de arrestaties werden verricht.

De politie sluit niet uit dat er veel meer mensen bij betrokken waren dan de acht die nu voor verhoor vastzitten en dat er nog meer aanhoudingen zullen plaatsvinden. bron: www.nos.nl

Daniel
18-03-2005, 10:01
Man probeert cockpit binnen te dringen
AMSTERDAM - Een passagier van een Russisch verkeersvliegtuig is donderdag gearresteerd nadat hij tijdens een vlucht van Tokyo naar Moskou had geprobeerd de cockpit binnen te dringen.

Bemanningsleden wisten de man, die ook dreigde het vliegtuig met 214 passagiers op te blazen, te overmeesteren. Volgens het persbureau ITAR-Tass had de man geen explosieven bij zich. Een anonieme politiefunctionaris zei dat de passagier door een psychiater zou worden onderzocht.

Damn, ik ben de laatste tijd toch al wat zenuwachtig als ik moet vliegen en zulke gasten in het vliegtuig kan ik helemaal niet gebruiken.

Gelijk bewusteloos choken dat soort gasten :twak:

Ik heb het ook gelezen over die transavia vlucht. Een van die kerels zou een vliegverbod met transavia hebben gekregen. Vandaag gaat hij alleen weer met transavia op huwelijksreis

Laatst zou er trouwens ook een massale vechtpartij in een vliegtuig van transavia hebben plaatsgevonden.

De politie en de Koninklijke Marechaussee hebben op Rotterdam Airport zeker acht reizigers gearresteerd. Ze zouden bij een massale vechtpartij aan boord van een vliegtuig betrokken zijn geweest.

Het toestel van Transavia kwam uit het Spaanse Gerona. Twee groepen passagiers gingen tijdens de vlucht met elkaar op de vuist. De aanleiding was vermoedelijk dat iemand uit de ene groep een vrouw uit de andere groep lastigviel.

Volgens de politie brak vervolgens een massale vechtpartij uit in de cabine. Het toestel landde rond zeven uur op de Rotterdamse luchthaven, waarna de arrestaties werden verricht.

De politie sluit niet uit dat er veel meer mensen bij betrokken waren dan de acht die nu voor verhoor vastzitten en dat er nog meer aanhoudingen zullen plaatsvinden. bron: www.nos.nl

Jay Hoov
18-03-2005, 10:12
Lekkere boel allemaal... :?

Sjaak
18-03-2005, 10:42
Ik denk dat je van alle stoelen in het vliegtuig schietstoelen moet maken want dan kan je een probleem met een druk op een knop oplossen :twisted:

Leon
18-03-2005, 12:22
lol @ Sjaak's oplossing, wel een snelle. Ik zou bij god niet weten wat ik zou moeten doen als zo'n mongool opstaat en iedereen bedreigt.
Ik denk dat ik dan 7 kleuren stront schijt :lol:

chickenwing
18-03-2005, 14:02
dat eerste is fokked up.

maar om die massale vechtpartij tussen passagiers kan ik wel om lachen. :mrgreen:

ROIDRAGE
18-03-2005, 19:00
nou, echt niet.

ik zou et echt niet fijn vinden als er geknokt zou worden in et vliegtuig waar ik in zou zitten. dat bewaren ze maar voor als we weer geland zijn :?

Aaronk
18-03-2005, 19:09
lol precies, bram is correct. lol @ het macho gedrag van sommige hier

Leon
19-03-2005, 13:13
Ik ben dan ook niet zo'n stoere vent als het op dit soort momenten aankomt, misschien dat dat anders is bij anderen