PDA

View Full Version : Belastingmongolen bekeuren oud vrouwtje



Sjaak
18-03-2005, 10:55
Gisteren was ik bij me moeder in Spijkenisse en ik zag daar in het winkelcentrum 2 jonge politiepikkies een oud vrouwtje van over de 65 jaar bekeuren omdat ze ergens reed waar dat niet mocht. Ze zat op een fiets met met 2 volle tassen aan de zijkant want ze had net boodschappen ngedaan. Het gebeurde vlak naast ons dus ik luisterde even mee en die agent zei dat ze een bekeuring kreeg omdat ze in een zone fietste waar dat niet mocht. Ook werd haar een identietijdskaart gevraagd en die had ze ook niet bij haar dus toen zei die agent ; :dan krijgt u daar ook een bekeuring voor omdat u die niet bij u heeft.

Natuurlijk kon ik me muil niet houden en ik vroeg die geweldige wetsdienaar of hij haar niet gewoon een standje kon geven want dat ouwe vrouwtje begon bijna te huilen want ik dacht dat de 2 bekeuringen bij elkaar 80 euro waren maar hang me er niet aan op.

Was niet over te praten want regels waren regels en blablabla. Uiteraard heb ik deze "belastinginners" uitgelegd wat ik vind van onze politiekorps maar dit is een discussie die je nooit kan winnen met zo'n "gedreven wetsdienaar" want ze hebben echt een plaat voor hun kop.

Stoere jongens hoor een vrouwtje met een klein AOW tje pakken en de echte criminelen negeren want dat is wel zo makkelijk.

HUFTERS zijn het :evil:

Anonymous
18-03-2005, 11:04
Misschien moet de mixfight knokploeg eens langs om een paar leverstoten uit te delen

Tsuki
18-03-2005, 11:04
Tja Sjaak tis niet anders jongen, de politie maakt zichzelf steeds minder populair in mijn ogen met dit soort infantiele acties ......................

Nickuraba
18-03-2005, 11:06
van mij mogen ze ook best oude vrouwtjes bekeuren maar dan moet het wel uniform gebeuren. Dus niet een grote groep jongeren dan overslaan. Alles of niets

Sjaak
18-03-2005, 11:19
Er worden anders zat uitzonderingen gemaakt hoor. Mijn wijf krijgt nooit een boete of bekeuring of wahtever. Ik wel.
Zat een tijdje geleden in de tram (ok, is niet hetzelfde als politie, maar allemaal proleten) voor een oud bessie schrijven ze een bon uit en die zit daar zwaar voor lul, een lekker wijf vier banken verder mocht even bij de chauffeur een kaartje kopen. Ik was fucking pissed of toen ik het zag en heb toen iets gedaan wat ik normaal nooit doe, verklikkertje spelen, heb toen HTM gebeld en tramnummer en tijd doorgegeven en verteld wat er aan de hand is. Het zijn hypocriete klootzakken allemaal.

Ik bedoel maar :evil:

Anonymous
18-03-2005, 11:21
Erg triest :?

Thomas
18-03-2005, 14:19
Regels zijn regels. Pech voor dat oude vrouwtje. Dan moet ze maar zorgen dat ze een booster krijgt als ze met haar fiets niet kan lopen. :roll:

Justinian
18-03-2005, 15:12
Yeah, regels zijn regels, maar betekent dit dat er altijd gehandhaafd moet worden? Ik dacht het niet, sterker nog het argument ‘regels zijn regels en we kunnen geen uitzondering maken’ is de grootste onzin! Stel dat het een groepje Hells Angels betrof. In 9 van de 10 gevallen zou de agent in kwestie mijns inziens de andere kant op kijken. Ook in andere gevallen komen mensen er wel met een waarschuwing vanaf.

Dat kan niet altijd, maar in een geval zoals door Sjaak geschets vind ik dat de agent z’n neus eens uit zijn handhavingsboekje moet halen en moet kijken naar het specifieke geval. Je kunt er vanuit gaan dat een waarschuwing voldoende impact heeft op zo’n vrouwtje, waardoor ze het niet nog eens zal doen. Nee, met dit soort acties zorgt de betreffende agent voor nog minder respect voor de politie in z’n algemeenheid als je het mij vraagt.

The Bulldog
18-03-2005, 17:01
:thumbs: Sjaak :thumbs:

doet de politie het niet moeten wij maar opkomen voor de ouderen....

respect!

OUS!!!

Anonymous
18-03-2005, 17:23
:thumbs: Sjaak :thumbs:

doet de politie het niet moeten wij maar opkomen voor de ouderen....

respect!

OUS!!!

slijmbal :roll:

MadEd
18-03-2005, 20:40
Jonge als het allemaal van die slappe watjes zijn, ga dan zelf bij de politie, dat eeuwige gezeur op de politie altijd :twak:

Edit: deze situatie is inderdaad wel erg wrang, maar ja ze moeten een quotum halen he :roll: