PDA

View Full Version : Achtelijke en domme jeugdacties.......tell us



Deuce
22-03-2005, 11:19
Naar aanleiding van Iwan zijn ik begraaf iemand levend verhaal...mogen jullie hier je domste en meest overantwoordelijkste acties die je in je jeugd hebt uitgehaald neerposten.

Mickey
22-03-2005, 11:20
LMFAO!!!
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?p=165814#165814
EXACT HETZELFDE IDEE!!

Iwan
22-03-2005, 11:23
LOL@Deuce and Mickey, hoezo uit hetzelfde hout gesneden hahaha?
Jongens ik heb net die zweetballen topic achter me gelaten.
Ik wil jullie echt niet vervelen met die maffe streken van vroeger...

Kim
22-03-2005, 11:27
niet zo vals bescheiden Iwan!

Mickey
22-03-2005, 11:27
We vragen er toch om? ;)

En Deuce is eigenlijk mijn broertje..
Maar dat wilden we geheim houden.
Die jongen heeft het al moeilijk genoeg.

Bedankt Iwan :twak:

Maar seriously.. Was travis altijd de pineut?
Of galde je meer lokale ettertjes?
Volgens mij was jij de schrik van de wijk..

Deuce
22-03-2005, 11:31
Haha zit nu echt te denken, heb een prachtig verhaal....maar dat kan ik helaas nog steeds niet vertellen hier voor mijn eigen veiligheid.

Laat ik het zo zeggen...er staat daarvoor letterlijk een prijs op mn hoofd :wink:

Kim
22-03-2005, 11:33
jajaja! stoere verhalen, vertel maar! :wink:

Iwan
22-03-2005, 11:37
Nou goed eentje dan...

We hadden in een afgelegen bos enorm gat in de grond ontdekt. (een paar m2 groot en misschien wel 2 meter diep. Enfin, we besloten om een enorm vuur op de bodem van die put te maken maar takjes etc gingen ook al gauw vervelen.
Gelukkig vonden we vlakbij een opslagplaats van een boer met allerlei jerrycans en blikken erin met schedels erop... En een oude roestige brandblusser. (zo'n grote rode fles)
Nou, dat werd een prachtig vuur met groene en blauwe vlammen etc. We werden steeds gekker en dus gooiden we die blusser er ook op.
Toen we door de jerrycans heen waren bleef een van ons achter bij het vuur en gingen wij nieuwe brandstof zoeken. We waren nog geen minuut weg of we hoorden een enorme klap.
Die jongen die achter was gebleven die zat op de grond met z'n kop onder het bloed een de grootste bult die ik ooit heb gezien.
Dat was die die brandblusser waar een stuk van de bovenkant was afgeklapt, en bij hem tegen z'n schedel aan was geknald.
Maar het ergste komt nog, want onderweg naar huis werden we alle drie draaierig en ziek, en ik heb de rest van die dag m'n longen uit m'n lijf gekotst.
Wat waren we bang, want we durfden niets te zeggen thuis, maar tegelijkertijd dachten we allemaal dat we onszelf vergiftigd hadden!

Dom, dom dom, maar nu er op terugkijkend toch wel grappig!

Kim
22-03-2005, 11:38
hahaha!

Mickey
22-03-2005, 11:38
:shock:

More! Encore!! Bis Bis!

Iwan
22-03-2005, 11:38
We vragen er toch om? ;)

En Deuce is eigenlijk mijn broertje..
Maar dat wilden we geheim houden.
Die jongen heeft het al moeilijk genoeg.

Bedankt Iwan :twak:

Maar seriously.. Was travis altijd de pineut?
Of galde je meer lokale ettertjes?
Volgens mij was jij de schrik van de wijk..
Nee hoor, maar ikw as wel de voortrekker als er rottigheid was.
En Travis was inderdaad meestal de pineut maar wel uit eigen beweging...(en een beetje extra aanmoediging van Skindo en mij natuurlijk)

Kim
22-03-2005, 11:50
nou vertel nog eens wat!

Anonymous
22-03-2005, 11:55
lol, denk dat ik de dag wel doorkom met dit topic te volgen :)

a.s.c.
22-03-2005, 11:55
dat kan nog wel erger volgens mij 8)

Mickey
22-03-2005, 11:56
Zelf ook nog wel een achterlijke actie uitgehaald met Nieuw Jaar op mn 14e ofzo..

Ik kom uit een dorp en dat dorp was verdeeld in het Oude deel en het
Nieuwbouw gedeelte... Zo dus ook de jeugd..

Met nieuwjaar was dat altijd dik oorlog.. Elkaar zwaar bestoken met vuurpijlen en strijkers e.d. Achteraf (zoals altijd) best wel link..

Trekt mn buurjongen plots met een grijns van hier tot ginder een
Lawine pijl uit zn tas.. En legt hem gericht op de andere groep op
het fietspad.. :shock: En steekt hem aan..

Dat ding zoeft recht op die gasten af maar gaat net ervoor naar rechts
de sloot in.. HELE HARDE KNAL.. En.. gespetter! Die gasten helemaal doorweekt! Wij rennen voor ons leven.. :maskills:

a.s.c.
22-03-2005, 11:58
link maar wel grappig :lol:

payap
22-03-2005, 12:08
Op woensdagmiddag uit school met een vriendje vuurtje stoken. Dat mag niet dus dan doe je het ergens waar ze het niet zo gauw zien.

Wij kozen bij mij thuis de garage uit onder de auto aan de achterkant met een potje met fikpulletjes erin.

Je hebt 50% maar idd wij zaten onder de benzinetank te fikken.

Ik had de pech (wat nu misschien wel geluk is) dan mn moeder ons betrapte.

En een paar dagen lang uit school moest ik gelijk naar mn kamertje als straf (en het was nog wel zomer) :(

a.s.c.
22-03-2005, 12:09
toen ik een jaar of 13 was zat ik nog op voetbal en toen gingen we op voetbalkamp, we logeerden op 5 hoog in een soort school in belgie, in de gezamelijke wc stond een enorme wasemmer, we verplaatsten deze emmer naar de wc's en iedereen (ook andere voetbal team's denken we) begonnen in de emmer te zeiken het was echt smerig want de emmer was enorm groot en na een week pas helemaal vol, het stonk enorm, toen de emmer vol was zijn we naar het dak van het gebouw gegaan, we hebben gewacht tot beneden een bbq begon die waren om de twee dagen en hebben de emmer vol zeik over de rand van het dak gepleurd terwijl er op dat moment drie teams aan het eten waren. De mensen die beneden stonden kwamen uit praag en waren met drie teams aan het eten waaronder gasten van 18 en 19. We zijn toen als de bliksem terug gerend naar onze kamer en hebben ons verstopt ik heb nog nooit zo gelachen (we waren ook wel bang maar daar ga je alleen maar harder van lachen :lol: ) gelukkig zijn we niet betrapt of gezien want die gasten waren woedend en ze stonken :shock: .

Kim
22-03-2005, 12:13
hahahahahaha! ik heb ook eens wat gedaan met mijn vriendin, meiden en vuur dat gaat niet goed hahaha! In mijn woonplaats heb je een meer met allemaal eilandjes eromheen van een vierkante meter en kleiner.

Het was een droge zomerdag en het riet was dor van de hitte dus wij dachten nou we steken de boel wel ff in de fik. Het ging een beetje te snel en voordat heel dat eilandje in de fik stond trapten we het vuur uit maar het stond een beetje te hoog en mijn broek ging in de fik hahahaha! ik schrok me dood maar we kregen het op tijd uit!

Mickey
22-03-2005, 12:14
Ooow man... Dat is echt ranzig!

Biiyen
22-03-2005, 12:28
Ik kan boeken vol schrijven over jeugdgein, maar deze is wel een van mijn favo's:

Samen met wat maten kwamen we aan begin van de morgen terug van een nachtje stappen in Duitsland. Onderweg besloten we om bij het tankstation 24/7 om nog wat snoep en drinken te kopen. Maar achter dat tankstation in Duitsland ligt ook een klein supermarktje waar om de een of andere vage reden 's morgens het fruit ed al gelost was. Dat stond daar maar voor de deur te staan. Dus wij de auto's volggeladen met alles wat we er maar in kregen.

Wat er niet inging hebben we naar elkaar geggooid daar op het parkeerplaatsje, daar begon de zooi. Dus wij naar iemand thuis gereden en alles verdeeld onder ons. Maar er zaten van die kartonnen tablue's met eieren bij. Nadat we allemaal genoeg eieren hadden waren er nog een stuk of 100 over, een paar stapels van die tablue's. Met de alcohol nog vers in het bloed leek het ons een goed idee om die overige eieren in de buurt te gaan verloten aan mensen die toevallig hun hondje uit lieten.

Maar 1 man was echt giga de lul gewoon. Die arme man stapt net zijn auto in en met dat hij de deur opendoet komt een groepje mongolen aangerend die een salvo loslaat op die man. alles vol met ei gewoon. maar ik had buikpijn van het lachen gewoon. Tijdens het wegrennen vielen me de eiren van alle kanten tussen de tablue's uit. En dan kijk je voor je en zie je dat gast voor je ook alles aan het verliezen is en zich helemaal dood aan het lachen is.

Sjaak
22-03-2005, 12:28
Achterlijke domme jeugdakties :shock:

haha hebbie effe :wink:

a.s.c.
22-03-2005, 12:30
zo hebben we training ook wel eens andere teams gevraagd de deuren van de kleedkamers dicht te houden want een van ons die zat de hele tijd te zeuren dat hij moest schijten, na een zware training mocht hij van onze trainer die ook in het complot zat schijten maar hij kreeg geen kleedkamer open behalve 1 maar daar zat een van ons de deur van de wc in de kleedkamer dicht te houden na nog even wachten tot het bijna langs zijn been liep toen liet ie hem binnen maar door de zware training was hij bezweet in alle haast deed probeerde hij halfnaakt op de pleepot te komen en begon te schijten alleen gleed hij door zijn haast door en scheet naast de pot toen moest ten aanzien van alle mensen die in het complot zaten zijn schijt wegvegen met een dekwabbertje :lol:

Judas
22-03-2005, 12:34
Ik was een jaar of dertien en ging een weekendje logeren samen met een vriend bij zijn grootouders ergens in zeeland.
Allebei waren we gek van vuurwerk en hadden nog een koffer vol van ou&nieuw. Wij hadden dit allemaal meegenomen, wetende dat je daar veel natuur hebt en er dus genoeg ruimte is om dit af te steken.
Wij waren de hele middag bezig als ik op een gegeven moment een rotje onder zijn reet leg toen hij wat aan het drinken was. Ok, hij flipte en begon met alles wat hij had mij te bekogelen(dit gebeurde allemaal aan de rand van het strand/duinen). Ik vluchte de duinen in.
Vuurwerk gevecht was het gevolg. Na een tijdje begint die idioot ook met grondbloemen te gooien. De eerste komt niet ver van mij vandaan en hij begint te stotteren dat de duinen achter mij in de fik staan. Ik begon hem uit te lachen en dacht dat als ik me zou omdraaien, ik vuurwerk op mijn kop zou krijgen. Toen riep hij nog een keer en het begon ook wel aardig warm achter mij te worden Ik besloot me toch maar om te draaien en zag gvd dat de hele teringzooi in de fik stond! Het ergste was nog dat er net een aantal zeer hete en droge weken aan vooraf waren gegaan en er een keiharde wind stond. Dus binnen paar seconden vloog alles in de hens en wij nog proberen uit te trappen tot het te heet werd en we door het vuur gedwongen werden om het strand op te vluchten.
Na minuutje of 5 kwam tot onze opluchting de brandweer.....op de fiets :shock: . Ik wist niet wat ik zag. Kwam een heel legertje aan brandweerlieden op de fiets met soort grote mattenkloppers en begonnen te meppen. Pas na een tijdje kwam ook een bluswagen, moest blijkbaar van ver komen.
Uiteindelijk was er zo'n 200 bij 600 meter afgefikt en hadden we mazzel dat na die 600 meter er zo'n brede zandweg liep, die de duinen in tweeen splitste. Als die er niet was geweest, was de hele kust afgefikt.
Uiteindelijk toch wel leuke ervaring geweest, veel om gelachen achteraf, krant gehaald. Allen HALT was minder :twisted:

Aaronk
22-03-2005, 12:36
Ik zat op een middelbare school. en die school was totaal nieuw. je had 3 maal een 2de klas, 2a, 2b en c.
Ik zat in 2c, de nerds klas. 2a en 2b wouden graag iedereen in elkaar slaan
Het schoolplein was nog in aanbouw. Het was winter, het had gevroren en er lag sneeuw. Ik moest nog nablijven.. dus ik was wat later in de pauze.
2a en 2b, gooide op 2a ijsballen en sloten ze in tegen een grote berg met zand. De leider van het groepjes stond boven op de berg ijsballen op de grond te gooien.
Ik kwam er wat later aan en dacht hmm laat ik eens de leider pakken. Ik zie nog een ijsbal liggen en pak hem en kruip de berg op tot 2 meter achter hem. Ik gooide de bal, op het moment van gooien dacht ik die bal is wel heeeeel erg zwaar. En de viel zwaar aangeslagen de berg af, zo een 6 meter :lol: niemand zag me, dus ik kruip snel weer weg. En de hel breekt los op het schoolplein.... hele grote vechtpartij. Politie moest komen om het te stoppen. Iedereen was voorwaardelijk geschorst, en de bekende etters van school afgegooit.

niemand weet dat ik het was.

Mickey
22-03-2005, 12:36
LOL @ Raziel!
Te grappig..

OW man.. Parkeerplaatsen langs de snelweg..

Met 3 vrienden kwamen we terug van een feest.
Wij nog ff wat eten om 4 uur snachts bij een station..

Zwaar melig en aangeschoten wij aan het klooien op die parkeerplaats..
Zie we plots een busje staan.. Zo mini campertje.. En er lagen mensen
in te slapen of te ketsen, hetgeen te zien was aan de beslagen ramen..

Enfin.. wij naar dat busje sluipen..
Met zn 3en dat dingen als een gek heen en weer schudden..
Gestommel binnen in.. Gevloek!
Wij terug renne naar de auto.. de Bob zat al klaar..
Maar.. een van die gasten was net te laat bij de auto..
en de Bob doet de deur op slot.. en wil weg rijden..
springt die andere gek op de voorkant van de auto!

Heheh we hebben een stukje snelweg gepakt met die gast op de kap
van de kar.. :D

Mickey
22-03-2005, 12:39
Ik zat op een middelbare school. en die school was totaal nieuw. je had 3 maal een 2de klas, 2a, 2b en c.
Ik zat in 2c, de nerds klas. 2a en 2b wouden graag iedereen in elkaar slaan
Het schoolplein was nog in aanbouw. Het was winter, het had gevroren en er lag sneeuw. Ik moest nog nablijven.. dus ik was wat later in de pauze.
2a en 2b, gooide op 2a ijsballen en sloten ze in tegen een grote berg met zand. De leider van het groepjes stond boven op de berg ijsballen op de grond te gooien.
Ik kwam er wat later aan en dacht hmm laat ik eens de leider pakken. Ik zie nog een ijsbal liggen en pak hem en kruip de berg op tot 2 meter achter hem. Ik gooide de bal, op het moment van gooien dacht ik die bal is wel heeeeel erg zwaar. En de viel zwaar aangeslagen de berg af, zo een 6 meter :lol: niemand zag me, dus ik kruip snel weer weg. En de hel breekt los op het schoolplein.... hele grote vechtpartij. Politie moest komen om het te stoppen. Iedereen was voorwaardelijk geschorst, en de bekende etters van school afgegooit.

niemand weet dat ik het was.

LMFAO! Guerilla Tactics!

a.s.c.
22-03-2005, 12:40
hahahaha prachtig die verhalen

Aaronk
22-03-2005, 12:48
Ik heb alleen maar verhalen die met vechten en geweld te maken hebben lol. Voor fikkie steken was geen tijd

Mickey
22-03-2005, 12:51
Op de middelbare school kwamen ook onze eerste experimenten
met soft drugs om de hoek.

Toen we dus een keer op uitwisseling gingen naar: Dresden!
Oost duitsland dus.. We hadden natuurlijk wel een grammetje
of wat bij ons.. Leek ons geen probleem..

Tot dat we dus in de trein naar Dresden plots douane in de trein
kregen. Schijnbaar worden passagiers en met name jeugd uit Nederland
als risico groep gezien.. ;) En die gasten hadden een Herder bij zich..

Je kunt je voorstellen dat mn maatje en ik behoorlijk aan het zweten
waren toen ze langs kwamen.. Maar die gast was gelukkig snugger geweest en had zn zooi in folium gewikkeld en in een pot gedaan
waar haarwax in had gezeten.. Of de hond was geen drugshond.. Of
het werkte gewoon goed.. Maar we zijn er mee weggekomen.. ;)
En we hadden onze drugs nog ;)

Wat me bij een ander vermakelijk verhaal brengt over dingen die
je wel en niet moet doen 1500 meter onder de grond tijdens een rondleiding in een mijn..

Biiyen
22-03-2005, 12:52
Op de LTS was het de bedoeling dat we 1x per week naar de LHNO (lager huishoud school) gingen om daar te leren koken en dat soort shit. Dus na een les met klas 2d lagen er buiten allemaal stukken vlees die uit het raam waren gegooid op auto's. De ene groep was bezig om de afwas in de wasmachine te proppen. Terwijl de andere elkaar aan de zak waren gaan met strijkbouten. Die lerares helemaal over de zeik en in paniek ons het lokaal uit gegooid. Werden we op het schoolplien afgehaald door onze klasse begeleider die ons begon uit te schelden voor asocialen en stelletje allesverpestende klootzakken. was de eerste en laatste keer dat wij op de LHNO waren geweest.

Deuce
22-03-2005, 12:55
Wij gingen nog wel eens poten rammen in het bos....

Hadden we voor de verandering een keer een Duitse Herder meegenomen, maar die hond hield zn bek niet...en begon te blaffen toen er een homo in dat bos rond liep..en ging er vervolgens achteraan...

Leg dan maar s aan je ouders uit hoe je je hond bent kwijtgeraakt om 3 uur snachts.... :lol:

Ooit op een soort lowlands, waar iedereen met zn caravan stond. Wij met onze zatte kloten een caravan van de overburen op kratten bier gezet....toen zij wegwaren uiteraard. Toen duurde het te lang voordat ze terugkwamen, dus toen hebben we het hele ding maar gesloopt...Kwam politie.....en niemand...niemand zei iets...geweldig. En we hadden toch een paar toeschouwes van een man of 40.

En op vakantie in Salou midden in de nacht met een lange vlaggenmast over het strand gelopen, ieder aan het einde en die wilde we in de zee gooien, dus wij rennen......stond er een of andere engelsman in de weg, die vol die pal tegen zn bakkes aankreeg. Die paal had niks overigens..

Tsuki
22-03-2005, 13:01
2 van mijn maatjes hadden een auto gekocht ( 50 gulden ) , we waren tussen de 10 en 13 jaar. Echt een rammelbak zonder ramen en deuren maar hij reed wel. Wij naar het lokale crossterrein. Patrice reed en stuurde en patrick schakelde ;-). wij met zijn 6 en in die auto en scheuren. Dat ging natuurlijk ff goed maar hoe langer het duurde hoe stoerder ze werden en hoe harder we gingen. Op een gegeven ogenblik verloor partrice de machte over het stuur en reed recht op de rivier af, op het laatste moment trok hij aan het stoer en reed de bosjes in VOL op een boom. De auto was Total Loss. Ik was van de achterbank naar voren gevlogen en zat bij Patrick op schoot. Een wonder dat niemand iets had op wat blauwe plekken na dan.

Ik heb het jaren erna pas tegen mijn ouders durven vertellen op een verjaardag en ze werden nog boos ;-)

Tsuki
22-03-2005, 13:06
Op vakantie in renesse hadden wij het lumineuze idee om met onze dronken harses te gaan zwemmen, Naakt natuurlijk. Wij het strand gevonden kleren uit en rennen. was natuurlijk eb dus voor we bij het water waren was de helft van ons al in zo'n teringkuil gestapt en te pletter gevallen. Eindelijk in het water was het koud en niet lollig na een paar minuten aan de kant gegaan en wat denk je kleren kwijt. Wij maar naar een groep gasten gelopen of ze onze kleren gezien hadden. Die keken ook best raar op van een groep dronken gasten die in hun blote reet over het strand liepen ;-)

Anonymous
22-03-2005, 13:08
Ik was eens een keer ramdronken voor de locale disco in ..... Ik was met mijn brommertje en zou met een vriend naar huis rijdden. Op een of ander wazig moment pak ik een fiets uit de stalling. Ik ging weg met de fiets en ik hoorde nog iemand achter me aan schreeuwen. Ik niet nadenken en rijden maar. Maar aangezien ik kutdronken was kon ik niet meer goed sturen en voordat ik het stadje uitwas had ik die fiets al 100 keer laten vallen. Op een gegeven moment was ik het zat. Ik werd boos. Ik pak die fiets en schop hem kapot en gooi hem ergens over heen, en ik ging verder naar mijn bedje met mijn brommertje. De dag erna werd ik wakker. Mijn moeder vertelde me dat mijn beste vriend had gebeld. Ik belde hem terug. Ik krijg hem aan de lijn en hij vraagt me waar ik zijn fiets had verstopt. Niet zijn fiets eigenlijk, het was de fiets van zijn moeder.

Wat bleek: Ik was met hem naar buiten gegaan, en ik zou hem met me meenemen met het brommertje (hij mij aan mijn arm vasthouden tijdens het rijden met zijn fiets) Hij had de fiets al in de handen terwijl hij iemand iets moest geven. Hij legt de fiets onafgesloten terug in de stalling en loopt naar die jongen, ik pak die fiets van hem aan ga er mee vandoor.

Tering klote. Moest ik hem dus een nieuwe fiets zien te regelen want mama was boos.

zoiets heb ik ook vaak gehad met jassen van vrienden etc etc etc.

En zo kan ik nog jaren doorgaan maar dat doe ik lekker niet en al helemaal niet onder mijn eigen naam.

Mickey
22-03-2005, 13:13
LOL Briljant!

Drank maakt meer kapot dan je lief is.. ;)
Heeft mij een keer zowat vader gemaakt..
En dat wil je niemand aan doen ;)

Deuce
22-03-2005, 13:17
Toevallig afgelopen keer op innercity....laten we zeggen dat ik het goed naar mn zin had. 8)

Liep ik op het eind door de technozaal, zag ik daar een jongen liggen....buitenwesten...met 2 ambulancebroeders erbij.

2 seconde later zag ik hun luxe 1e klas ehbo koffer.....en ik kon de link op dat moment echt niet leggen dat ze die mischien nodig hadden. Dus die heb ik meegenomen en heb 15 meter verder iedereen staan te verbinden etc. Uiteindelijk dat ding nog meer naar huis genomen ook :D

Achteraf wel stom.......want mischien had die jongen wel iets nodig daaruit en is ie nu kapot.... :wink:

Geloof het of niet....er zijn forumbroeders die de fotos hebben gezien dus 8)

Anonymous
22-03-2005, 13:19
Ik kon toen amper brommer rijden, en dan al helemaal niet met een een hand aan het stuur en een hand een fiets vasthouden en dan ook nog 4 wielen in controle proberen te houden.

Iwan
22-03-2005, 13:20
Wat een kicken topic zeg, maar helaas zijn ze hier op school met het netwerk bezig, dus ik kan maar heel af en toe het internet op, grrrr!
Mij schiet ineens een bak binnen die over forumbroerder Skindo gaat en Arno Verbraak. (ook van het forum was er volgens mij ook bij, anders was het Nathan)
Een jongen van ons had een thaibokswedstrijd gedraaid in de Zilvermeeuwen en wij reden 's nachts terug naar Brabant. Ik zeg tegen Bart (de jongen die geknokt had), "kom we gaan zo'n sexontmoetingsplaats zoeken en effe kijken wat er te zien valt."
Na een tijdje zagen we een parkeerplaats waar het vol met auto's stond en dus wij met z'n vieren van de snelweg af. Maar Skindo (ja, die broer van Travis) die kneep hem als een ouwe dief en zei continu "Het bestaat niet dat ik die auto uitga".
Wij lachen met z'n allen en het stikte er de moord van de homo's en er stond zelfs een busje waarin een of ander vet wijf zich liet palen door alles wat er langs kwam.
Wij met z'n allen proberen om Skindo die auto uit te krijgen maar hij wilde echt niet.
Okee, zei ik, dan gaan wij er toch uit. "Je doet maar" zei tie stoer.

Nou, wat hebben we gelachen daarna. Want wij stonden met z'n 3-en een eind verderop in het gras naar mijn auto te kijken met een zenuwachtige Skindo erin.
Want wat gebeurde er nou? Juist, elke keer stopten er auto's met geile homo's om contact met hem te zoeken, whahahaha!
En die mannetjes maar seinen en toeteren naar hem!

Super was dat, we hebben de rest van de terugreis helemaal dubbel gelegen om onze Skindo, die het zelf wat minder kon waarderen!

Mickey
22-03-2005, 13:21
Post de fotos, Deuce!

En @ x.. Had je toen al zon rijbewijs voor de brommer nodig?

Iwan
22-03-2005, 13:21
LOL Briljant!

Drank maakt meer kapot dan je lief is.. ;)
Heeft mij een keer zowat vader gemaakt..
En dat wil je niemand aan doen ;)

Huh? Heb je een bierfles in je reet geduwd dan?
LOL!

Deuce
22-03-2005, 13:23
Met die forumbroeder bedoel ik jou mickey.......je weet waar ik het over heb...en nee ik post ze niet 8)

Tsuki
22-03-2005, 13:31
ik heb een keer in een dronken bui de hele avond ruzie gezocht met een uitsmijter terwijl mijn maatje constant achter me aanliep : Jaap doe nou niet en ik maar zeggen ach jongen hoe groter ze zijn hoe harder ze vallen.

belt hij me 2 weken later op kijk is op tv ................zie ik die vent meedoen bij de sterke man van nederland . LOL

Leon
22-03-2005, 13:41
Hier ga ik niet eens op in, ik zit nog in de jeugd :lol:

Mickey
22-03-2005, 13:46
LOL Briljant!

Drank maakt meer kapot dan je lief is.. ;)
Heeft mij een keer zowat vader gemaakt..
En dat wil je niemand aan doen ;)

Huh? Heb je een bierfles in je reet geduwd dan?
LOL!

Sex zonder condoom met een grietje dat niet aan de pil was.
Volgende dag kwam ik er pas achter.
Lang leve morning after.

Tsuki
22-03-2005, 13:51
LOL Briljant!

Drank maakt meer kapot dan je lief is.. ;)
Heeft mij een keer zowat vader gemaakt..
En dat wil je niemand aan doen ;)

Huh? Heb je een bierfles in je reet geduwd dan?
LOL!

Sex zonder condoom met een grietje dat niet aan de pil was.
Volgende dag kwam ik er pas achter.
Lang leve morning after.

ouch , dan zit je ff in de piepzak ....................

Tsuki
22-03-2005, 13:53
LOL Briljant!

Drank maakt meer kapot dan je lief is.. ;)
Heeft mij een keer zowat vader gemaakt..
En dat wil je niemand aan doen ;)

Huh? Heb je een bierfles in je reet geduwd dan?
LOL!

Sex zonder condoom met een grietje dat niet aan de pil was.
Volgende dag kwam ik er pas achter.
Lang leve morning after.

beetje het zelfde effect als net verkering hebben en dan je vriendin de 1e maand meteen 1 week over de datum ....................... ;-)

a.s.c.
22-03-2005, 13:59
Wat een kicken topic zeg, maar helaas zijn ze hier op school met het netwerk bezig, dus ik kan maar heel af en toe het internet op, grrrr!
Mij schiet ineens een bak binnen die over forumbroerder Skindo gaat en Arno Verbraak. (ook van het forum was er volgens mij ook bij, anders was het Nathan)
Een jongen van ons had een thaibokswedstrijd gedraaid in de Zilvermeeuwen en wij reden 's nachts terug naar Brabant. Ik zeg tegen Bart (de jongen die geknokt had), "kom we gaan zo'n sexontmoetingsplaats zoeken en effe kijken wat er te zien valt."
Na een tijdje zagen we een parkeerplaats waar het vol met auto's stond en dus wij met z'n vieren van de snelweg af. Maar Skindo (ja, die broer van Travis) die kneep hem als een ouwe dief en zei continu "Het bestaat niet dat ik die auto uitga".
Wij lachen met z'n allen en het stikte er de moord van de homo's en er stond zelfs een busje waarin een of ander vet wijf zich liet palen door alles wat er langs kwam.
Wij met z'n allen proberen om Skindo die auto uit te krijgen maar hij wilde echt niet.
Okee, zei ik, dan gaan wij er toch uit. "Je doet maar" zei tie stoer.

Nou, wat hebben we gelachen daarna. Want wij stonden met z'n 3-en een eind verderop in het gras naar mijn auto te kijken met een zenuwachtige Skindo erin.
Want wat gebeurde er nou? Juist, elke keer stopten er auto's met geile homo's om contact met hem te zoeken, whahahaha!
En die mannetjes maar seinen en toeteren naar hem!

Super was dat, we hebben de rest van de terugreis helemaal dubbel gelegen om onze Skindo, die het zelf wat minder kon waarderen!

hahaha door dat verhaal schiet me iets te binnen van heel vroeger toen ik een jaar of 8 was, tijdens mijn verjaardagsfeest hielden we een turtle speurtocht door een bos, me moeder had twee jongens uit de buurt gevraagd voor bibop en die andere uit de turtles te spelen zij moesten ergens in de bosjes gaan zitten en ons laten schrikken met enge kleding aan, die gasten waren ook pas 14 en die namen dat vet serieus allemaal van die stekelkettingen om en gescheurde kleding aan, dus zij zitten daar met z'n tweeen in de bosjes te wachten komt er een tweetal mannen aan die ze overal blijven volgen en allerlei seksueel getinte bewegingen naar ze maakte... hahaha hadden ze in een homo -ontmoetingsplaats gezeten en waren ze ter nauwernood ontsnapt... lijkbleek waren ze en doodsbang op zoek naar onze groep en wij (helemaal in onze rol) begonnen toen ze ons eindelijk hadden gevonden met stenen te gooien en te slaan en schoppen toen we ze zagen :lol: ze hebben nooit meer meegespeeld met een kinderfeest

redjuh
22-03-2005, 20:51
ik was eens bij een feessie van een maat van me. hij was officieel genezen verklaard van kanker, dus dat was een teringheftig feest. enfin iedereen helemaal naar de kloten, wij naar Bob's Saloon (irma staat daar oa. aan de deur in uitgeest). daar nog verder aan gort gegaan en tegen 6 uur maar weer es op huus an. ik moest met de fiets naar huis en wist niet hoe ik het had. het was al licht geworden en ik kom bij huis aan... dacht ik...

ik steek mijn sleutel in het slot en draaien, breekt dat kreng af!!! nou ik mijn ma bellen of ze open wilde doen. zij keek toen uit het raam... KLOOTZAK je staat hier niet voor de deur, kom godverdomme naar huis!!!
nou we wonen (toen ik daar nog woonde) vrijstaand, dus op zich zou je zeggen mwah niet moeilijk te missen.

ik geloofde mijn moeder niet en wilde omlopen naar de achtertuin. wat blijkt... staan er huizen waar het pad om het huis hoort te zijn. nou ja prima, ik sta weer voor de deur en denk... ellejaises dat dak is zeker niet hoog... ik klim op het dak, loop er overheen en klauter weer naar beneden aan de andere kant. ik sta daar dus in die tuin, zie ik ineens een zwembad! toen ging het lampie branden, wij hebben helemaal geen zwembad!

ineens ging bij een ander huis het licht aan en kwam er een vent naar buiten... ik smerde hem over de schutting en peerde hem... lopend.
anderhalf uur later had ik m'n ouderlijk huis weer gevonden en belde aan... ze lieten me maar naar binnen, want ik was toch wasted. maar goed ik was mijn fiets nog steeds kwijt, en die moest terug.

ik puzzelen hoe en wat... ik kwam tot de conclusie dat het huis een bungalow moest zijn geweest, want anders was ik nooit op dat dak gekomen. nou in heerhugowaard zijn 3 bungalow wijken, dus ja zoeken maar. 1ste dag niks, 2de dag niks, 3de dag zag ik hem ineens staan. de afgebroken sleutel zat nig in het slot. (mensen waren op vakantie).
wat bleek ook nog es... het was maar 10 minuten lopen vanaf mijn ouderlijk huis!!! nou ja later nog maar ff een bloemetje gebracht voor die sleutel enzo. ze konden er gelukkig om lachen hehehe...

ROIDRAGE
22-03-2005, 21:19
op mijn oude school werd er eens een gala georganiseerd. dus wij allemaal daarnaar toe in smoking. was in de tijd dat mijn alcohol tolerantie nog erg laag was. dus wij sloegen daar aan de zuip. de ene dropshot na de andere. op den duur ging dat mij te langzaam dus begon ik alles door elkaar te zuipen. en maar doorgaan. En ik werd me daar een partij irritant. ik ging elke vrouw om de heup pakken :oops:
veel mensen begonnen zich te ergeren, en ik ging maar bijdehand door met mijn "tour de bram". plots vond ik een chickie, die dat heup gehang niet erg vond(het was warempel een lekker wijf, ik snap er zelf nog steeds niks van, maar ja. ik vond en vind et niet erg)
Dus wij bekken en voelen. midden op et podium :oops:
boven had je chillbankjes zei stelde voor daar plaats te nemen. ik vond alles best, dus ik ging mee.
Dus wij zitten. en ik viel gewoon op haar schoot in slaap :oops:
Volgende moment dat ik mij herinner word ik door 2 portiers eruit gegooid.
Ik strentel 2 meter verder, ikzie een muur ik ben toen een portie gaan kotsen, niet normaal. :roll:
Tja, ik ben toen met mijn dronken kop in mijn eigen kots gaan liggen
:? :( .
en dit slapen heb ik ongeveer 3 uur uitgehouden.
toen was et gala afgelopen, en kwam de menige langs mij paraderen.
Ik werd omhoog geholpen door 3 kameraden, en die hebben mijn pa gewaarschuwd(hij was des duivels :? )
ik stond op, zo fris als een hoentje. serieus, alleen ruzie met et thuisfront.
ik hoorde et later op school ook weer terug :oops:

maarja, op verjaardagen hebben we wel weer ff fun :wink:

Ronny
22-03-2005, 22:00
nu breekt mijn klomp MARB!

zjoerd
22-03-2005, 22:05
heb ooit eens met 2 vrienden het briljante plan gehad om van die lege fris drank kratten te jatten bij een grote opslag buiten, wij midden in de nacht er heen, over een paar hekken geklommen, enfin een maal bij die kratten aan gekomen stonden ze iets van 10 hoog opgestapeld dus een van me vrienden klimt omhoog en wil het bovenste krat pakken dondert ie met krat en al naar beneden, gevolg een tering herrie van tietallen lege flessen die op de grond kletteren en een maat met een gebroken been die je dan nog een over een aantal hekken moet tillen.
Vertel dan maar eens aan z'n ouders hoe die aan een gebroken been komt :?

ROIDRAGE
22-03-2005, 22:22
nu breekt mijn klomp MARB!

heb jij nog leuke story's Ronny?

Paganstars
22-03-2005, 22:47
Mijn domste jeugdactie.... ik denk dat da er meerdere zijn.... oa het zelf fabriceren van vuurwerk uit strijkers ed. proberen te ontsnappe op een opgevoerde brommer... tarzan na doen en van tak naar tak proberen te slingeren en uiteindelijk 2 gekneusde ribben aan overhouden en een verstuikte duim... en met stip op 1 kijken wie het hardste een steile helling af kan met een bmx fietsje *8tig ding* die helling is geluidswal... zal wel xtje foto posten! (zodra ik me digicam gefixed heb!)

Jochem
22-03-2005, 22:53
Een maat van me gaf een feest. hij was om 2300 knockout gegaan van blowen en alcohol. ik volgde om 0100. ik ben naar de plee gegaan en heb daar drie uur gezeten. terwijl ik moest schijten, moest ik ook kotsen, en ik kotste mijn hele onderbox vol. lekker ranzig was dat maar ja. afijn, toen ik wakker werd was het huis ietwat veranderd. er zat GEEN EEN deur meer in zijn voegen, incluis kastdeuren. in de vijver was gescheten, en tegen het dak zaten pizzas en toiletpapier. oh ja en savonds was een of andere gozer in zijn blootje door de tuin gaan rennen. echt gek heb ik niet gedaan, maar das was wel het bruutste feestje wat ik ooit half heb meegemaakt :roll:

Biiyen
22-03-2005, 23:01
Mijn domste jeugdactie.... ik denk dat da er meerdere zijn.... oa het zelf fabriceren van vuurwerk uit strijkers ed.

Heb de ellende ervan gezien toen ik 11 was en ben voorgoed genezen...... een jongen uit de buurt deed dat dus ook met strijkers en is daardoor zijn hand kwijt. Geloof me dat maakt wel indruk op je als je 11 bent en je hoort een harde knal gevolgd door doodse stilte die gevolgd wordt door een totale chaos en paniek.

Silat
22-03-2005, 23:14
Vroeger ooit opgepakt voor inbraak, in feite slopen mijn broertje en ik door de tuinen 's avonds met een horloge waar je tv's en video's mee kon bedienen. :maskills:

een paar jaar later met vrienden kwam dat verhaal weer boven. Na alles door elkaar gedronken te hebben en te veel geblowd kwamen we op het idee om met de universele AB van die maat door de wijk te te gaan met 8 man zwaar naar de kloten. Ondertussen was er al een door het ijs van een vijver gezakt. Het lukte aardig om de mensen in hun huiskamer te sarren. Toen kwamen we bij een schutting van 2 hoog bij 6 breed. wij met z'n allen ons er aan op trekken om te kunnen zien wat er gebeurde in die huiskamer. Komt de laatste er aan gesprongen.... en jahoor kRAk! met 8 man gaat die hele schutting plat die tuin in! Betrapt natuurlijk... wij rennen, niet gepakt.


Ook een kutstreek was met oud en nieuw een stapel autobanden in de staat op het vuur gooien, benzine erbij. De wint heeft al die tijd gestaan op een huis wat die maand ervoor net wit was geschilderd :maskills: alleen dat huis was zwart.

MadEd
23-03-2005, 09:38
Hmm ik heb er ook nog wel een paar. We gingen een x met school een reisje maken naar Parijs enzo. Nou wij daar bier halen voor 30 cent in de supermarkt en wijn voor 1 euro enzo. Hadden we dus een ontmoetingspunt op de Sacre-Ceur. Wij komen daar allemaal hartstikke bezopen aan. Kwam een zo'n gast op het briljante idee om van de heuvel daar naar beneden te rollen. Goed wij dus naar beneden rollen de hele tijd, mjah dan moet je opstaan met al die alcohol in je bloed en nog vet duizelig van de rol. Dus onderaan de heuvel sta ik zo op, maar ik kon mijn evenwicht nog steeds niet bewaren en donder keihard op een bankje wat daar stond :twak: Niks van gevoeld natuurlijk, dus wij nog een paar keer naar beneden, en nog een keer met mijn bovenbeen een hekje geraakt daaro :twak: En al die mensen in het Frans zo keihard schelden :lol: Nu de volgende dag was ik helemaal blauw en had ik me toch een pijn :lol:

Andere keer toen ik nog behoorlijk aan het fikkie stoken was enzo. Had met een paar maten allemaal bussen haarlak gekocht, en wij wouden die laten wegvliegen door ze gewoon in het vuur te gooien. Dus wij gooien die krengen in het vuur, vliegt er zo vol eentje in me oog :lol: Ja dat wordt lastig uitleggen hoe je aan zo'n blauw oog komt :roll: En zo'n andere maat had zijn hele wenkbrauw eraf geschroeid omdat die te dicht bij het vuur stond :lol: Ook nog een keer zo'n grote fik gebouwd dat de politie het terrein op kwam, wij keihard wegrennen natuurlijk :maskills:

Ook een keer bij een bedrijf de vlag gestolen en een Ajax vlag teruggehangen met een paar maten :lol:

Tsja er zullen er vast wel meer zijn, maar ik kan ze zo ff niet bedenken :maskills:

Mickey
23-03-2005, 10:19
Over fikkie stoken gesproken!

Een maat van me woonde op de Campus van de UT in Enschede.
Wie daar ooit geweest is weet dat het er eigenlijk gewoon
een vrijgebied is voor alles wat illegaal is.

Geen controle what so ever.

Daar ook midden in de nacht een gigantisch vuur gebouwd, midden
op de patio aldaar.. En dat ging ook van kwaad tot erger..
Van bussen deo tot flessen spiritus en andere schoonmaak middelen..

Het mooie was dat we achter een oude bank scholen als er weer wat op het vuur werd gegooid.. Tot een of andere sul een volle bus deo er in mietterde.. Die explodeerde natuurlijk, maar met het effect van een
fragmentatie granaat..

Die hele bank zal vol met scherven!! :shock:
Achteraf waren we een stel mongolen.. maar ja.. drank en drugs ;)

LOCO
23-03-2005, 22:24
hahahahaha vuur,..... tja,.....

Toen ik ergens 4 of zo was heb ik met een buurjochie een stapel oude kranten opgehaald bij alle buren (stonden aan straat ivm oud papier) en in de fik gestoken. We zijn door de politie thuis gebracht, het was een stapel geworden die hoger en langer was als wij waren hahaha.

Jaren later (ergens toen ik 10 of 12 was) heb ik ooit perongeluk het bed van mijn ouders in de fik gestoken :oops: had op tv iemand gezien die een lucifer aanstak, helemaal op liet branden en dan overpakte zodat die lucifer in een keer helemaal opbrandde. Ik dacht: dat kan ik ook. Dus pakte lucifer, steek aan, wacht tot bijna bij vingers is, pak over.... AUW. was nog heet (die gozer op tv gebruikte blijkbaar langere lucifers) dus die lucifer valt, op bed, branden als de tering, oh man wat ging dat snel,. en ik maar heen en weer rennen met glazen water hahahaha

Hebben ook met buurjongens fikkie gestookt op een groot oud grasveld, was gemaaid en lagen grote balen hooi, midden in de zomer, tja, dan weet je het wel. Dus een aantal balen in de fik, stopt een gozer zo'n baal in een oude holle knotwilg. We horen ineens een zoemen dat steeds harder word, en voor we het weten zien we een wolkje uit die boom komen die zoemt. De meesten van ons stonden gelukkig iets verder weg, maar degenen die dichterbij stonden zijn niet weg gekomen zonder een aantal steken hahahahaahahah


Ooi met aantal vrienden na schoolfeest het briljante idee gehad om net te doen of we iemand in elkaar sloegen. Dus wij naar de cafetaria op de hoek, en beginnen met ons 4en op 1 maat in te rossen, af en toe een beetje laten "ontsnappen" zodat hij om hulp kan schreeuwen, echt leuk :twisted: Helaas zitten in de cafetaria zo'n 20 andere aangeschoten schoolgenoten, die het ook leuk vinden als ze horen wat we doen, en dus meedoen. Automobilisten zien dus een groep van 20+ op 1 man, sommige rijden iets langzamer, maar meesten gaan ermeteen vandoor. Dit is dus niet leuk, we hadden gehoopt op reacties om er om te kunnen lachen. Dus we stoppen ermee, gaan de stad in met 9 man, en onderweg komt het idee om het nog eens te doen, aangezien we nu toch maar met 9 zijn. Dus recht voor de deur van een andere cafetaria laten we 2 maten op 1 brommer langs komen, sleuren degene die achterop zit eraf, en beginnen weer te rossen. De cafetaria houder helemaal geschokt, loopt naar de deur, dus wij laten maat een klein beetje ontsnappen en die reikt naar de deur en schreeuwt om hulp (hij/wij staan zo'n 15 meter van de deur) De cafetariahouder doet de deur op slot :shock: en loopt weg en begint te bellen. Wij blij want er is een reactie, laten maat gaan, en hij rent weg, wij roepen nog beetje na dat we hem volgende keer helemaal kapot maken bla bla bla . Dus wij staan op de hoek nog beetje na te lachen en te praten, terwijl onze maat met brommer word opgehaald. Ze komen aanrijden, en roepen ineens: Weg weg, er komt politie aan. Wij: Ja hoor, tuurlijk. Tot 1 maat die wel met het gezicht in de juiste richting staat ook begint te schreeuwen, hele groep vliegt uit elkaar, maar uiteindelijk worden er van de 9 toch 4 gepakt, die zijn er met een standje afgekomen toen bleek dat het een geintje was, en toen is de politie naar de cafetaria gegaan, heeft die man gerustgesteld, en............ bestellen dan wat te eten hahahahaa waarschijnlijk hadden we gewoon mazzel dat ze zelf wat wouden eten ;)

Joris
25-03-2005, 11:34
lol @ loco

Guru
25-03-2005, 13:16
Ik kwam nog uit een redelijk nett/rustige buurt maar dat was juist meer de aanleiding om wat kattekwaad uit te halen.

Fikkie stoken was geweldig vroeger!
Vroeger kon je daar nog mee wegkomen.

Ik heb weleens in een afval container (grote die bij flats of woonerven staan) gaan zitten en een gewoon met een beetje vuilnisverbranding bezig zijn.
Eerst aansteken en dan even kijken hoe lang ik ik het er binnenin volhoudt en dan eruit klimmen.

We gingen altijd naar een landgoed toe, terwijl het verboden was daar te komen, het was echt gigantisch groot dus politie deed niet eens moeite om ons te vinden.

Als ik ruzie op basischool had, wat wel meeviel eigenlijk, pakte ik gewoon droge hondenstont van de straat en ging er mee gooien.
Er was rondom de school een hele trend gezet en meerderen volgden mijn voorbeeld.
8)

Bij de juf in de tuin een rotje met hondenstront aansteken...ok de poep zat overal....LOL

Buurvouw van mijn beste vriend ging altijd voor langere tijd op vakantie.
Wij die tuin bekogelen met al het vuurwerk wat we hadden, tuin was denk ik zo'n 300 a 400 m2....dus genoeg te doen.

Kat van de buren en vogels beschieten met een luchtbugs.

Langs de sloot voorbijgaande kinderen op rubberbootjes bekogelen met grote kluiten aarde.
Totdat opeens die vader op dat bouwterrein was en ons als een bezettene achterna rende.
Niet gepakt trouwens...hij gaf op.

Over Brommers/Motoren die ergens geparkeerd staan heen zeiken.

Ik had echt een obsessie om door iemands tuin heen te lopen, dus we liepen gewoon door tuinen heen en kijken waar mensen het opmerkte, meestal was er veel bos dus konden onopgemerkt infiltreren....LOL
Soms namen we de luchtbuks mee.

Appels uit een tuin van een oud vrouwtje plukken en dan het huis mee bekogelen terwijl ze het zelf kon aanschouwen.

Op ramen van huizen met sneeuwballen gooien.

Op het dak van de basischool klimmen als de school dicht was uiteraard...

Sneeuwballen gooien op vooruiten van rijdende auto's.
Was ik jaar of 7/8.

Ik heb een keer een steen gegooid langs de spoorlijn op een trein, denk het formaat van een halve baksteen, was ook een jaar of 9 ofzo.

Een keer was een buurman zijn auto aan het warm laten lopen tijdens de sneeuw.
Hij ging weer naar binnen om iets te halen.
Vervolgens heb ik zijn uitlaatpijp helemaal gevuld met ijs en sneeuw.
Toen was ik 9 of 10 ofzo.

Toen ik 15/16 was ik wel beetje volwassen geworden, maar tijd om molotovcocktails te maken en die op een bouwterrein te gooien waar ze huizen aan het bouwen waren, uiteraard wel op een zaterdag als niemand er was...
We maakten het wel uit, na dat er een betonen muur gedeeltelijk zwart was, zo netjes waren we wel.
Meestal met m'n beste vriend deden we dit soort acties.
Echte groepsmensen waren we niet, aangezien je alleen maar gezeur krijgt over wat we wel en niet konden doen.

Nooit gepakt door de politie trouwens....

Dennis
25-03-2005, 13:27
Vroeger heel veel op pleintjes gevoetbald, op een gegeven moment kregen we ruzie met een man die daar woonde omdat de bal teveel in zijn tuin kwam. Zijn tuin was omgeven door een heg van ruim twee meter dus moesten we steeds aanbellen om de bal te vragen.

Hij werd echter steeds kwaad en schopte de bal ver weg of wou de bal helemaal niet terug geven

Op een gegeven moment waren wij het ook zat en hebben toen een oude bal opengemaakt en gevuld met zand. Deze bal hadden we in zijn tuin gegooid en aan gebeld of hij hem ff terug wou schieten. Kwaad loopt hij de tuin in en geeft de bal een flinke schop. Hierna een hoop gescheld en gevloek :lol:

ROIDRAGE
25-03-2005, 13:58
onder invloed van alcohol gingen we vroeger altijd op in de buurt dingen slopen. bijv kerstverlichting.
of gingen we stront tegen de ruiten gooien.
of vuurwerk salvo's op wat minder geliefde personen in de buurt

Paganstars
25-03-2005, 20:01
Over n8telijke strooptochten met veel alcohol.... Alle letters van de hema, winkelvlaggen, wegafzettingen, te koopborden en verkochtborden in hele andere wijken neerzetten, verkeersborden, prullenbak *die gele dingen*, dixie's *branden btw erg goed met een bbq-aanmaakblokje*, planten...

Wat ik nooit meer vergeet zijn de dorpsfeesten een jaartje of 5 terug,, ik met me achterbuurjongen er naar toe tanken tegen de 110, helemaal wasted en met onze zatte hersens koetje gaan duwen... Was errug leuk tot dat die koe opstond.... Ik zweer het je die pokke beesten hebben een erg hoog tempo!! :? Na het koetje duwen wilden we eigenlijk naar huis, maar da ging niet zo heel goed vanwege het feit dat die sloot erg dichtbij was wat resulteerde in 2 zatte 15 jarige die een uur in de wind stonken. Ik vergeet nooit meer de reactie van mijn vader toen hij mij zag ;"Ik neem aan dat jij de komende tijd niet meer drinkt??"Waarop ik antw; "Nee denk het niet.". Nog geen week na het dorpsfeest lag ik alweer kotsend thuis om 00.00 nadat ik compleet droned was *dronken en stoned*. Gisteravond weer zo'n actie alleen weet ik bij god niet waar ik was toen ik wakker werd.... Bleek dat ik in een portiek naast me stamkroeg inslaap was gevallen!

Paganstars
25-03-2005, 20:11
Droned, stronken; all the same toch?

D22ntjuh
25-03-2005, 21:43
hmm als ik dit lees zie ik dat tog wel braaf mn jeugd doorga :lol:

ROIDRAGE
26-03-2005, 15:05
onder invloed van alcohol

Laat dat volgende keer maar weg. Is toch standaard bij jou? Want zonder alcohol ben je toch een verstandige jongen? ;)


tuurlijk :wink:

Anonymous
26-03-2005, 15:22
een nachtje cel was standaard eigenlijk back in the old scool days.

Paganstars
27-03-2005, 01:59
Thnk god da ik nooit gepakt ben :D... me ouders zouden me af maken!!

Mephisto
31-03-2005, 20:04
Toen ik een jaar of 15 was ging ik met een maatje die een brommertje had reglmatig stappen in Bergen op Zoom, ik woonde toen een km of 10 verder op in Tholen :oops:

Op een mooie avond rijden we in het donker naar huis en die kerel miste zo ongeveer iedere bocht, reed bijna tegen een boom en ik miste met een knie op en haar na een of ander paaltje in de kant van de weg. Ik snapte er niets van want drinken deden we niet. Op een gegeven moment raakt hij van het fietspad af en moest hij stoppen. Ik natuurlijk over de zeik (en we waren al bijna thuis) en vraag hem wat er aan de hand is, "ja" zegt hij "das niet zo moeilijk, mijn vizier is helemaal beslagen, ik zie helemaal niets" :shock:

Paganstars
31-03-2005, 20:08
Whahaha... komt ie dan pas mee :D:D

Mephisto
31-03-2005, 20:14
Tja, want van wind in je ogen gaan ze zo tranen :?

Paganstars
31-03-2005, 20:15
das waar.... maar toch... dat hij daar niet eerder mee kwam :shock:

Marco
05-04-2005, 13:48
met vier maten naar mallorca zomer 1992, we hadden goed contact met onze buurvrouwen en hebben voor de gein via het balcon hun complete inventaris verhuisd naar onze kamers...alles was dus leeg...helemaal in paniek(ze waren nog jong en naief :wink: ) hebben we ze getroost met drank en lieve woordjes, haha. toen de grap uitkwam waren ze boos helaas....

schoolreis mavo derde klas naar londen, ontketende zich een complete smijtpartij van brood gedrenkt in tomatensoep :roll: stukken vlees etc..toen we aan het eten waren in een restaurant, het schoolreisje werd dus wat duurder voor onze ouders....

condoom over de uitlaat van de nieuwe auto van de iets te bijdehante gymleraar...

nieuwe cowboy laarzen van een medeleerling vol water zetten tijdens de gymles 3x achterelkaar.

zeer dik en vervelend meisje rijd fietsenhok binnen en wordt in 1 ruk van haar spijkerrok ontdaan(zat met drukknopen vast) door maatje van me en vervolgens liep ik met de rok als een veroverde vlag over het schoolplein.....resultaat 2 wkn nakomen bij de zeer ouderwetse directeur..

ik kwam er achter wie mijn fietszadel had voorzien van een klodder slijm en heb vervolgens op verschillende tijdstippen als ik naar het toilet moest bijv. zijn zadel eraf geschroefd en in een container gegooid zo had hij dus 2 wkn lang om de paar dagen geen zadel meer, lastig als je toch een eindje naar huis moet fietsen, hahaha

D22ntjuh
05-04-2005, 14:00
oow w8 ik heb ook nog wel een domme actie van een jaar geleden. ik was in Praag en we hadden een vage opdr8 over bepaalde gebouwen en ik was met een maatje vet verdwaald en zaten we ergens buiten Praag niet te weten waar we zaten. dus toen zijn we maar de weg gaan vragen aan de plaatselijke bevolking waaronder een luguber type in een auto die ons een ritje aanbood naar t centrum en wij met onze naïeve koppen gewoon ingestapt en gelukkig was die man tog wel betrouwbaar want hij br8 ons gewoon waar we moesten zijn8) en later kwamen we er achter dat tsjechie het hoogste aantal kinderontvoeringen in Europa had :shock:
mja dan schrik je wel ff

Anonymous
05-04-2005, 16:24
Paar jaar geleden toen big diet nog zo'n hype was.

gingen we uit naar de peppermill in mn oom's volvo v70 (stationwagon). Lekker gezopen natuurlijk en op de terugweg (den bosch) kwam ik om het idee om nog ff langs de macdonalds te gaan (4 uur snachts :S) tuurlijk dicht. Zit daar zo'n ronald mcdonald pop op het bankje voor de ingang..... en die zat nergens aan vast. Dus ff proppen maar toch eindelijk ronald in de stationwagon gekregen. Eenmaal thuis hadden ze me opgelult dat ding maar ergens te dumpen. Dus ik op het idee gekomen op bij de hockeyvelden hem in een dugout te zetten.

haha fiets ik smorgens langs dat hockeyveld is er een event voor dikke mensen in beweging te krijgen, zie je daar al die papzakken op het veld en stuk of 4 in de dugout met ronald mcdonald erlangs.

LJ Silver
05-04-2005, 16:52
verhalen in overvloed van de stage in aruba... wat hebben wij daar een bende geschopt zeg.

...met een gehuurde jeep om de omheining over het strand willen rijden en dan natuurlijk zo vast als iets komen zitten.

... waterpistolen kopen vullen met aanmaaklimonda, 7 up noem het maar op en langs de boulevard uit de auto hangen en mensen die naar de disco gaan nat spuiten. (drive by shooting op zn arubaans :lol: )

...reusachtige padden (vette beesten van ca 15 cm lang) bij auto's naar binnen gooien. (alle auto's staan geparkeerd met het raam open)

... de hoertjes voor de gek houden. (in san nicolaas de achterwijk steegjes)

...in zn achteruit de politie te proberen te ontsnappen en dan vertellen dat je alleen snel een plek zocht om omtedraaien.

...maar de ergste toch wel.. je weggesleepte samurai jeep terug jatte, door over een hek te springen (met de auto :shock: )

Mickey
07-04-2005, 14:53
Kat van de buren en vogels beschieten met een luchtbugs.

Hier gaan wij een keertje om staande sparren..
:twak:

m.g
12-04-2005, 13:08
hilarische verhalen.... :lol:

Joris
12-04-2005, 17:21
Paar jaar geleden toen big diet nog zo'n hype was.

gingen we uit naar de peppermill in mn oom's volvo v70 (stationwagon). Lekker gezopen natuurlijk en op de terugweg (den bosch) kwam ik om het idee om nog ff langs de macdonalds te gaan (4 uur snachts :S) tuurlijk dicht. Zit daar zo'n ronald mcdonald pop op het bankje voor de ingang..... en die zat nergens aan vast. Dus ff proppen maar toch eindelijk ronald in de stationwagon gekregen. Eenmaal thuis hadden ze me opgelult dat ding maar ergens te dumpen. Dus ik op het idee gekomen op bij de hockeyvelden hem in een dugout te zetten.

haha fiets ik smorgens langs dat hockeyveld is er een event voor dikke mensen in beweging te krijgen, zie je daar al die papzakken op het veld en stuk of 4 in de dugout met ronald mcdonald erlangs.


whahahhaha tranen over de wangen

hehehehe