PDA

View Full Version : Schaar Werpen



Wheelie
23-03-2005, 13:55
http://www.unleadedjokes.com/html/Good-Shot.html

Sjaak
23-03-2005, 14:00
http://www.unleadedjokes.com/html/Good-Shot.html

haha dont fuck with the chuck, dat zijn geen halve maatregelen zeg :shock:

Biiyen
23-03-2005, 14:04
http://www.unleadedjokes.com/html/Good-Shot.html

haha dont fuck with the chuck, dat zijn geen halve maatregelen zeg :shock:

dat kun je wel zeggen, welke debiel gooit er nu een schaar? Die gast zal wel een pak slaag gekregen hebbn daarna, tenminste dat heeft hij wel verdiend, de onnozelaar.

Deuce
23-03-2005, 14:12
Grandioos :thumbs:

migyur
23-03-2005, 14:12
hell....

Toen ik in de brugklas zat, vroeg een jongen in het algemeen of iemand een schaar voor hem had.
En toen gooide zòn psycho wijf een schaar vanaf de andere kant van de klaslokaal naar zijn hoofd.........

Pieter mulder
23-03-2005, 14:21
So, die gozer blijft nog wel echt kalm.

ik had die schraar eruit gehaald en had niet geweten wat ik met die gozer had gedaan.!!

shit man !! :roll:

cactusdre
23-03-2005, 14:23
Wat een randdebiel!!!!

Octavius
23-03-2005, 14:57
Fake man. Als je een schaar zo in je arm krijg dan geef je wel effe een kick. Dan sta je niet zo rustig te zeggen dat je naar het ziekenhuis moet.

Leon
23-03-2005, 15:09
ouch dus :o

Jay Hoov
23-03-2005, 15:15
Gekkenwerk...ik heb het ook meegemaakt, maar dan onder m'n oog!!

Die man is in shock, vandaar!!

Peete
23-03-2005, 15:44
Ik heb wel eens in de klas meegemaakt dat een gast een gozer achter zijn rug zat te pesten. Die gozer was het op een gegeven moment zo zat. Dat hij zijn potlood pakt en kaboem....spiest zo de pols die gozer. Maar wat bleek, dat was de onschuldige buurman van de pestkop.
Het zag er wel indrukwekkend uit zo'n potlood dwars door iemands pols heen.

Met Darten heb ik ook wel eens zo iets meegemaakt, Zwaan staat achter het dartbord, en ik dacht van zo ik ga die zwaan eens laten schrikken.

Ik gooi een pijltje richting zwaan maar het was wat donker en zag dat pijltje nooit landen. Hoor ik opeens, hé man, ik loop naar zwaan toe, heeft ie zijn vinger heel lullig omhoog, had ik die pijl er doorheen gegooit.
Volgens mij had ik ook nog de eer om hem er uit te trekken :lol:

Deuce
23-03-2005, 15:56
Heb ook ooit een pen in iemand zijn hand gezet...ik dacht dat hij terug zou trekken en hij dacht dat ik blufte......

Iets wat je nooit moet doen bij Deuce...

Maargoed...ik huilde toen van schrik net zo hard geloof ik :wink:

Jochem
23-03-2005, 17:54
Ik zat in de klas, en de scheikunde assistent maakt een racistische opmerking. Staat achterin de klas een (turkse) jongen op, en gooit zijn geodriehoek naar de assistent. Die vent had een ballon in zijn handen, en daar gooide die precies tegenaan. Die vent boos, riep dat dat gevaarlijk was. Die turkse jongen riep terug, ik mikte op je hoofd vuile racist!. echt ongelooflijk, ik met grote ogen kijken, kon het echt niet geloven. (edit dat die ballon geraakt werd dan en plofte)

en 2 weken geleden. beetje dronken darten op vrijdag. maat van me moet wnnende pijl gooien in de bullseye(tactics). ik wijs em aan, zo van, hier moet je gooien. Ketst de dartpijl via mijn nagel (die ik dus op de bullseye had) van het bord.
nou ja. ikke blij dat ie er niet doorheen ging

Joris
23-03-2005, 18:08
Fake man. Als je een schaar zo in je arm krijg dan geef je wel effe een kick. Dan sta je niet zo rustig te zeggen dat je naar het ziekenhuis moet.

dacht ik ook

Deuce
23-03-2005, 18:10
Ik ben er ooit eens bijgeweest dat een vriendje van me zich liet vallen van de dakgoot waar hij aan hing, bleef met zn ring haken...tjop vinger eraf.

Die bleef ook zo cool...

Makijs
23-03-2005, 19:57
welke debiel gooit er nu een schaar?
Mido naar Zlatan!

Gulo gulo
23-03-2005, 20:00
Mooie worp, zal hem leren....

Jay Hoov
23-03-2005, 20:10
Fake man. Als je een schaar zo in je arm krijg dan geef je wel effe een kick. Dan sta je niet zo rustig te zeggen dat je naar het ziekenhuis moet.

dacht ik ook

Ooit gehoord van shocktoestand....Ik spreek uit ervaring, in eerste instantie merk je er niks van, maar een paar uur later........

KO TKO
23-03-2005, 22:19
dat kun je wel zeggen, welke debiel gooit er nu een schaar?

Ja belachelijk. Dat doe je toch niet.

Highline
23-03-2005, 23:39
one hundred and eightyyyyyyyyyyyyyyyy mooie worp :)

Sjeanef
23-03-2005, 23:48
Een hoop darters hier dus :D
Kep nog wel eens op school iemand een pen door zn lip gerost...
Hij was zo irritant aan t slaan met een krant ofzow dat ik hem een beuk voor zn kop gaf... Vergat ik dat ik een pen er nog tussen had :shock: Dat was wel ff schrikken... Maar hij stopte wel :thumbs:

cactusdre
24-03-2005, 08:24
Ik zat in de klas, en de scheikunde assistent maakt een racistische opmerking. Staat achterin de klas een (turkse) jongen op, en gooit zijn geodriehoek naar de assistent. Die vent had een ballon in zijn handen, en daar gooide die precies tegenaan. Die vent boos, riep dat dat gevaarlijk was. Die turkse jongen riep terug, ik mikte op je hoofd vuile racist!. echt ongelooflijk, ik met grote ogen kijken, kon het echt niet geloven. (edit dat die ballon geraakt werd dan en plofte)

en 2 weken geleden. beetje dronken darten op vrijdag. maat van me moet wnnende pijl gooien in de bullseye(tactics). ik wijs em aan, zo van, hier moet je gooien. Ketst de dartpijl via mijn nagel (die ik dus op de bullseye had) van het bord.
nou ja. ikke blij dat ie er niet doorheen ging

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Bij mij ging hij echter dwars door mijn nagel en vinger heen. Het bloede als een rund. Darten is een levensgevaarlijke sport.

Octavius
25-03-2005, 11:53
Fake man. Als je een schaar zo in je arm krijg dan geef je wel effe een kick. Dan sta je niet zo rustig te zeggen dat je naar het ziekenhuis moet.

dacht ik ook

Ooit gehoord van shocktoestand....Ik spreek uit ervaring, in eerste instantie merk je er niks van, maar een paar uur later........

Ja zeker. Maar ik zie die gast niet als hij geraakt wordt. Hij geeft geen kick als hij geraakt wordt.

Leon
25-03-2005, 12:01
Fake man. Als je een schaar zo in je arm krijg dan geef je wel effe een kick. Dan sta je niet zo rustig te zeggen dat je naar het ziekenhuis moet.

dacht ik ook

Ooit gehoord van shocktoestand....Ik spreek uit ervaring, in eerste instantie merk je er niks van, maar een paar uur later........

Ja zeker. Maar ik zie die gast niet als hij geraakt wordt. Hij geeft geen kick als hij geraakt wordt.

Precies, het feit dat je niet ziet dat het erin gaat of hem zelfs maar raakt
en het feit dat er geen bloed te zien is, trek ik hier toch ernstig twijfels.

TommySoprano
25-03-2005, 12:08
Als er iets erg gebeurd kan je zeker wel rustig blijven!
dat noemen ze SHOCK :wink:

xXRichardXx
25-03-2005, 12:13
hahaha dit is vet! Ik ben een keer op een naald gestapt met de hak van mn voet. Dit naald stak in t tapijt onder aan de zoldertrap waar ik de laatste drie treden van oversloeg en met een mooie landing op de naald terecht kwam. Zat zo vast dat ik m met een tang uit moest halen.

Leon
25-03-2005, 12:14
hahaha dit is vet! Ik ben een keer op een naald gestapt met de hak van mn voet. Dit naald stak in t tapijt onder aan de zoldertrap waar ik de laatste drie treden van oversloeg en met een mooie landing op de naald terecht kwam. Zat zo vast dat ik m met een tang uit moest halen.

:shock: gelukkig heb ik nooit zoveel pech :shock:

xXRichardXx
25-03-2005, 12:34
't Scheelde dat het geen pijn deed, pas veel later voelde ik wat. Zal wel met die shock te maken hebben denk ik :lol: